Kuinka pitkään olette olleet lakossa ja onko siinä ollut vaikeuksia.
(lakolla tarkoitetaan tässä sitä ettei ole ollut toisen kanssa "loppuun asti")
SEKSILAKKOGALLUP
25
210
Vastaukset
- lakossa,
ja siitä seurasi avioero.
- lakossa,
anzzy kirjoitti:
.
sain paljon paremman tilalle :)
.
Ei mitään sormetteluja ja muita hinkkauksia lasketa mukaan!! Ne on seksiä nekin.
Ihan puhtaasti ne vaan kun ei olla oltu mitenkään toisten kanssa.
Mulla on nyt.. mikäkuunyton.. 2vuotta ja 11 kuukautta takana. Oma edellinen ennätys oli 1,5 v ja nyt olen sen pätkinyt kohta tuplasti. Jee, mä olen niin bueno :)
Ai niin, ei ole ollut mitään vaikeuksia. Tää on helppoa kun sen osaa ja omaa vaadittavan vahvan selkärangan (niin, eikä liiku missään kiusauksien seassa :)
.dazu kirjoitti:
huomannut, että hävisit papulle väittelyn. =)
Papu on niin paras, että ihan turha edes yrittää.
- Ob.Server
jos lakossa voi olla vain, kun on ensin aloittanut. Muuten pitkälle toista kymmentä vuotta.
- Jazuli
..ko oon ollu sinkku...=o)
..een muista mitekää mitekä kauan..
...mu pisin "lakko" on ollu 0-17 ikävuotee saakka...sen jälkee iha siit perin kii oonko seurustellu...mu sinkkuna oon aina ollu "lakossa"....=o) vuotta pitkälti...
anzzy kirjoitti:
.
Shakin pelaaminen ja sotajutuilla päteminen voittaa seksin mennen tullen. Orkkua en ole siksi pystynyt saamaan, ettei nainen koskaan suostu, että kirjoitan foorumille samaan aikaan...
- puute ja kurjuus
anzzy kirjoitti:
.
olla, mutta muija, kun ei anna, niin ei anna, saatana.
Ei oo helppoo juu ja mitähän tekis, että karanteenista pääsis, eli naiset vissii tietäs. puute ja kurjuus kirjoitti:
olla, mutta muija, kun ei anna, niin ei anna, saatana.
Ei oo helppoo juu ja mitähän tekis, että karanteenista pääsis, eli naiset vissii tietäs..
dazu kirjoitti:
Shakin pelaaminen ja sotajutuilla päteminen voittaa seksin mennen tullen. Orkkua en ole siksi pystynyt saamaan, ettei nainen koskaan suostu, että kirjoitan foorumille samaan aikaan...
.
anzzy kirjoitti:
.
Mitä toi luokkapelaaja meinaa? Ei taida kauheesti olla relaatiota, kun en ole panomies, eikä ole tullut armeijassa oltua töissä, varsinkaan erikoisjoukoissa. :)
- scamhunter
dazu kirjoitti:
Mitä toi luokkapelaaja meinaa? Ei taida kauheesti olla relaatiota, kun en ole panomies, eikä ole tullut armeijassa oltua töissä, varsinkaan erikoisjoukoissa. :)
4vuotiaana selvitti Rubikin kuution miten vaan alle 2min
nippu mustia voitä
luokan priimus aina
on näitä anzzyn geenejä:D
ei muista tarkkaan
- periaatepihtari.(N).
Syynä ei ole rumuus,koska en ole ruma,mutta evvk vaivautuminen seksiin.Pidän miehiä liian hyökkäävinä ja siksi pelottavina.Koko homma tyssää välttelemiseen.Enkä pidä märästä tunteestakaan.Haluan aina olla kokonaan kuiva.
...olen ollut pisimmillään ilman, mutta en mä sitä lakoksi sanois, koska en se minä ollut joka ton halusi noin menevän.
Vertauskuvallinen esimerkki: Oletko sä lakossa silloin, kun työnantaja ilmoittaa että olet lomautettu?- sleepy_moo
Keväällä tuli kymmenen vuotta täyteen! Oliskohan pitänyt hankkia kakku... Pistäkääpä paremmaksi... ;)
- scamhunter
WOI WWW
- ///
päivääkään ollu elämäni aikana, työttömänä työnhakijana kylläkin.
..lakkoilua seksin suhteen. ;)
Ja koska ei oikeestaan ole tarvinnut "lakkoa" miettiä sen jälkeen ku ton seksittelyn joskus aikoinaan alottanu, ni vaikee sanoa...varmaanki viikko olis aika max...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384
