SEKSILAKKOGALLUP

Kuinka pitkään olette olleet lakossa ja onko siinä ollut vaikeuksia.
(lakolla tarkoitetaan tässä sitä ettei ole ollut toisen kanssa "loppuun asti")

25

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakossa,

      ja siitä seurasi avioero.

      • .


      • lakossa,
        anzzy kirjoitti:

        .

        sain paljon paremman tilalle :)


    • .
      Ei mitään sormetteluja ja muita hinkkauksia lasketa mukaan!! Ne on seksiä nekin.

      Ihan puhtaasti ne vaan kun ei olla oltu mitenkään toisten kanssa.

      Mulla on nyt.. mikäkuunyton.. 2vuotta ja 11 kuukautta takana. Oma edellinen ennätys oli 1,5 v ja nyt olen sen pätkinyt kohta tuplasti. Jee, mä olen niin bueno :)

      Ai niin, ei ole ollut mitään vaikeuksia. Tää on helppoa kun sen osaa ja omaa vaadittavan vahvan selkärangan (niin, eikä liiku missään kiusauksien seassa :)
      .

      • huomannut, että hävisit papulle väittelyn. =)


      • dazu kirjoitti:

        huomannut, että hävisit papulle väittelyn. =)

        Papu on niin paras, että ihan turha edes yrittää.


    • .

    • Ob.Server

      jos lakossa voi olla vain, kun on ensin aloittanut. Muuten pitkälle toista kymmentä vuotta.

    • Jazuli

      ..ko oon ollu sinkku...=o)

      ..een muista mitekää mitekä kauan..

      ...mu pisin "lakko" on ollu 0-17 ikävuotee saakka...sen jälkee iha siit perin kii oonko seurustellu...mu sinkkuna oon aina ollu "lakossa"....=o)

    • vuotta pitkälti...

      • .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Shakin pelaaminen ja sotajutuilla päteminen voittaa seksin mennen tullen. Orkkua en ole siksi pystynyt saamaan, ettei nainen koskaan suostu, että kirjoitan foorumille samaan aikaan...


      • puute ja kurjuus
        anzzy kirjoitti:

        .

        olla, mutta muija, kun ei anna, niin ei anna, saatana.

        Ei oo helppoo juu ja mitähän tekis, että karanteenista pääsis, eli naiset vissii tietäs.


      • puute ja kurjuus kirjoitti:

        olla, mutta muija, kun ei anna, niin ei anna, saatana.

        Ei oo helppoo juu ja mitähän tekis, että karanteenista pääsis, eli naiset vissii tietäs.

        .


      • dazu kirjoitti:

        Shakin pelaaminen ja sotajutuilla päteminen voittaa seksin mennen tullen. Orkkua en ole siksi pystynyt saamaan, ettei nainen koskaan suostu, että kirjoitan foorumille samaan aikaan...

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Mitä toi luokkapelaaja meinaa? Ei taida kauheesti olla relaatiota, kun en ole panomies, eikä ole tullut armeijassa oltua töissä, varsinkaan erikoisjoukoissa. :)


      • scamhunter
        dazu kirjoitti:

        Mitä toi luokkapelaaja meinaa? Ei taida kauheesti olla relaatiota, kun en ole panomies, eikä ole tullut armeijassa oltua töissä, varsinkaan erikoisjoukoissa. :)

        4vuotiaana selvitti Rubikin kuution miten vaan alle 2min
        nippu mustia voitä
        luokan priimus aina
        on näitä anzzyn geenejä:D


    • .

    • ei muista tarkkaan

    • periaatepihtari.(N).

      Syynä ei ole rumuus,koska en ole ruma,mutta evvk vaivautuminen seksiin.Pidän miehiä liian hyökkäävinä ja siksi pelottavina.Koko homma tyssää välttelemiseen.Enkä pidä märästä tunteestakaan.Haluan aina olla kokonaan kuiva.

    • ...olen ollut pisimmillään ilman, mutta en mä sitä lakoksi sanois, koska en se minä ollut joka ton halusi noin menevän.

      Vertauskuvallinen esimerkki: Oletko sä lakossa silloin, kun työnantaja ilmoittaa että olet lomautettu?

    • sleepy_moo

      Keväällä tuli kymmenen vuotta täyteen! Oliskohan pitänyt hankkia kakku... Pistäkääpä paremmaksi... ;)

      • scamhunter

        WOI WWW


    • ///

      päivääkään ollu elämäni aikana, työttömänä työnhakijana kylläkin.

    • ..lakkoilua seksin suhteen. ;)

      Ja koska ei oikeestaan ole tarvinnut "lakkoa" miettiä sen jälkeen ku ton seksittelyn joskus aikoinaan alottanu, ni vaikee sanoa...varmaanki viikko olis aika max...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe