Missä iässä naiset rupsahtaa?

ThePieru

Niin?

33

1824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      4kymppisinä näyttävät jo 5-6 kymppisiltä. Suomiämmät siis.

      • asiantuntijalta

        what a fucking liberty!


      • n--

        Miten erotat sitten kadulla "hyvin säilyneen" ja nuorekkaan nuoremmista.


    • helppo..

      syntyessään...

    • Kun mies

      rupsahtaa jo intin jälkeen. Jotkut on rupsahtanut jo sikiöasteella.. Täälläkin on tilanteesta monta esimerkkiä.

    • BBBBBBB

      kaikkea sitä kysellään

    • et muistakaa naiset rikastua

    • Ihan blondin kysymys

      Jokainen yksilö eri vaiheessa.

      Sofia Lorens, Helena Lingren ym " kaunottaret" ovat yli 50 ( jopa yli 60 ) ja ovat paljon " nuoremman näköisiä " mitä moni 30 ( ihan kuola valuu)

      Kait sinä olen aito blondi....

      PS koit jättää piereskely vähemmällä sun aviokapasiteetilla kun ainoa toivo on olla EDES nätti.... Kukaan mies ei voi olla noin t...rä. Joten kamalinta on juuri sinulaisesi blondi, rappeus alkannut jo hyyyyyvin nuorena.

      Hirveitä kuvatuksia kun näkee jo alle 18 v joten rupsahdus on alkannut jo ennen murrosikää. Osa lisää sitä ylipainolla, tatuoinnilla, ryyppäämällä... oli siteen mies tai nainen.


      • Ei naiset ruhsahda,
        monte24 kirjoitti:

        ja käsittääkseni jo 50-60 luvun vaihteessa jo kauneusleikkauksissa käynyt.

        mut hei lena olin on upea kypsempi nainen namm
        http://images.google.com/images?source=ig&hl=fi&rlz=&q=lena olin&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

        vaan miehet alkaa rupsahtaa 50-villityksen jälkeen.

        Nääs ne hormonit.

        Katso vittu googlesta.


      • Ob.Server
        Ei naiset ruhsahda, kirjoitti:

        vaan miehet alkaa rupsahtaa 50-villityksen jälkeen.

        Nääs ne hormonit.

        Katso vittu googlesta.

        monella bodariäijällä, jos salilla on käyty tosissaan vähän vanhempaan asti, kroppa aika pahassa mallissa.

        Kun treenaaminen lopetetaan äkisti, alkavat lihakset surkastua nopeasti. Jos lihakset ovat isot, näkyy se nopeasti roikkumisena, varsinkin rintalihaksissa, koska iho ei enää ole kimmoisa.

        Tosin naisten ongelmana ovat synnytykset, joista jää aina muutoksia kroppaan, vaikka jotkut nuoret naiset saavatkin itsensä vielä "synnyttämättömän" näköiseksi.


      • bodareitten
        Ob.Server kirjoitti:

        monella bodariäijällä, jos salilla on käyty tosissaan vähän vanhempaan asti, kroppa aika pahassa mallissa.

        Kun treenaaminen lopetetaan äkisti, alkavat lihakset surkastua nopeasti. Jos lihakset ovat isot, näkyy se nopeasti roikkumisena, varsinkin rintalihaksissa, koska iho ei enää ole kimmoisa.

        Tosin naisten ongelmana ovat synnytykset, joista jää aina muutoksia kroppaan, vaikka jotkut nuoret naiset saavatkin itsensä vielä "synnyttämättömän" näköiseksi.

        ynnä muitten solarium/aurinkointoilu vanhentaa ihon tosi tehokkaasti.
        Ihan hirveitä naamoja jo alle kolmekymppisillä naisilla ja miehillä.
        Sellaista pilalle pestyä säämiskää.


    • kuvajuomari.

      .

      • rupsrups

        Ktllä se aika ja maan vetovoima meihin kaikkiin vaikuttaa, geenit tulee vielä pyytämättä kuin lottoarvonnalla.

        Alkoholi ja tupakka rupsauttaa sekä naiset että miehet, naisilla synnytykset voi vaikuttaa hyvin yksilöllisesti. Suomalaisnaisia täällä aina pilkataan mutta jokainen mies olisi voinut syntyä naiseksi lähes samoilla geeneillä. Emme ole naisia tai miehiä omasta valinnastamme, lopetetaanko nämä haukkumiset nyt.

        En hauku ystäviäni, miehiä tai naisia ulkomuodon takia. Rakkaita ystäviä kaikki!


    • vaimostani

      Vaimoni on 41 vuotias ja paljon paremman näköinen kuin 17 v sitten kun tutustuin häneen.
      Vanhoja tuttuja (miehiä ja naisia) nähdessäni, joidenkin kohdalla on järkyttävää mitenkä ovat rupsahtaneet, jotkut taas paranevat iän mukana. Geeneistä vai mistä kiinni, miten ihmiset vanhenevat. Erikoista on se, että moni nainen on vanhempana paremman näköienn kuin nuorena. Tai sitten käy ihan toisinpäin.

      • puhut asiaa

        voin hieman selittää: toisilla ihmisillä on parempi kasvojen luusto, jolloin piirteet vain kaunistuvat kun "lapsen pyöreys" häviää.
        Vanhemmiten kaikilta häviää naamasta tavaraa.

        Yleensä ne nuorena nöpöt söpöliinit on vanhempana rumia tai mitäänsanomattomia.


      • on ruma
        puhut asiaa kirjoitti:

        voin hieman selittää: toisilla ihmisillä on parempi kasvojen luusto, jolloin piirteet vain kaunistuvat kun "lapsen pyöreys" häviää.
        Vanhemmiten kaikilta häviää naamasta tavaraa.

        Yleensä ne nuorena nöpöt söpöliinit on vanhempana rumia tai mitäänsanomattomia.

        jossei sitten kauniskaan, mutta kaikista varmaan löytyy jotain kaunista: silmät, hiukset, hampaat, varpaat, napa...
        Monet, sanotaan vaikkapa yli 4kymppiset, jotka vähänkään pitävät itsestään huolta ja ovat iloisia ja sosiaalisia, ovat paljon paremman näköisiä kuin vaikka 2kymppiset. Heissä on tyyliä, varmuutta ja karismaa.
        Moni parikymppinen on kivan näköinen, mutta jos vielä vanhempana on kivan näköinen, niin se on sitä tyyliä ja itsensä löytämistä. En oikein osaa selittää, muttta ennemmin katselen heitä ko näitä nuoria tusinaihmisiä.


    • scale

      mutta toivottavasti toi oma nainen rupsahtelee samaa tahtia mun kanssa. Sitten me voitaisiin purkaa kiukkuamme yhdessä nuorison niskaan :D

      • vili

        oletpas sinä hauska...


        Buhahahaha!


      • ...

        Nyt kauhistelen itse nuorisoa osittain (osittain ymmärtää hyvin) ja teininä olin itse melko outo.


      • scale
        vili kirjoitti:

        oletpas sinä hauska...


        Buhahahaha!

        Yksinkertainen ja ennustettavissa. Jaa'a toihan siitä seuraa, kun teitä kuperkeikkatehtaan asukkeja ei ole enää varaa pitää laitoksissa hyysättävinä, vaan pistetään avohoitoon.


      • on sulkenut
        scale kirjoitti:

        Yksinkertainen ja ennustettavissa. Jaa'a toihan siitä seuraa, kun teitä kuperkeikkatehtaan asukkeja ei ole enää varaa pitää laitoksissa hyysättävinä, vaan pistetään avohoitoon.

        taskubilisluokan kesäksi.. Voi Pili-Vili parkaa.


    • sanoa..

      että kun nainen alkaa lähestyä 70-synttäreitään, hänen kukkeimmat päivänsä alkavat jo olla takana.

      • hmm..

        Silloin alkaa vasta elämä.

        Mies täyttää 70 myös. Tuli vaan mieleen.

        Mihin ikä ihmistä muuttaa jos on sisältä sama.


      • ei kysytty.
        hmm.. kirjoitti:

        Silloin alkaa vasta elämä.

        Mies täyttää 70 myös. Tuli vaan mieleen.

        Mihin ikä ihmistä muuttaa jos on sisältä sama.

        Vastasin orjallisesti rupsahtamiseen. Tulkitsin kysyjän tarkoittavan ulkoista rupsahtamista, ja nimen omaan naisten osalta.


      • käy näin
        ei kysytty. kirjoitti:

        Vastasin orjallisesti rupsahtamiseen. Tulkitsin kysyjän tarkoittavan ulkoista rupsahtamista, ja nimen omaan naisten osalta.

        Mitä jos onkin kaunis ja 70?


      • mäihä?
        käy näin kirjoitti:

        Mitä jos onkin kaunis ja 70?

        Määrittele mitä aloittaja tarkoitti mielestäsi rupsahtamisella?

        En minä ole mollaamassa naisia täällä. Rupsahtaminen tarkoittaa mielessäni kiinteyden katoamista: lihakset veltostuvat jne. Uskon toki että raivokas bodypumping tms pitää ihmisen rupsahtamattomana hamaan hautaan asti, jos niin väität. Mutta hyvää tsägää se silti taitaa olla.

        Kauneudesta minä en puhunut mitään. Ikääntyminen ja rupsahtaminen eivät minun kauneuskäsityksessä välttämättä sulje kauneutta pois.


      • bodypumping,
        mäihä? kirjoitti:

        Määrittele mitä aloittaja tarkoitti mielestäsi rupsahtamisella?

        En minä ole mollaamassa naisia täällä. Rupsahtaminen tarkoittaa mielessäni kiinteyden katoamista: lihakset veltostuvat jne. Uskon toki että raivokas bodypumping tms pitää ihmisen rupsahtamattomana hamaan hautaan asti, jos niin väität. Mutta hyvää tsägää se silti taitaa olla.

        Kauneudesta minä en puhunut mitään. Ikääntyminen ja rupsahtaminen eivät minun kauneuskäsityksessä välttämättä sulje kauneutta pois.

        Voi treenata vanhanakin vielä jotain sopivaa lajia. Kasvot tai iho voi vanhentua, mutta onhan kauniitakin nähty paikoin jos edes vähän meikkiä laittaa ja hiukset ok.

        En mä tiedä mistä aloittaja puhuu tai muistanko enää. Mä puhun mistä puhun. =DD


    • sirpamaikkarilta

      Eikös se 17 vuotiaana ole neito kauneimmillaan? Joten sanoisin 18 vuotiaana. Mutta itse en vielä kyllä naisena pitäisi sen ikäistä.

      • ---

        En mä ainakaan ollut mielestäni todellakaan. Joten se siitä heh heh


    • .
      Siitä miten pitävät itsensä kunnossa. Minä olen törmännyt parikymppisiin siiderivalaisiin joissa se rupsahtaminen on silmiinpistävää. Vastaavasti olen törmännyt viiskymppisiin jotka ovat paremmassa kunnossa kuin tavis kolmekymppiset.

      Nykypäivänä ei ikä kerro suoraan sitä missä kunnossa on ja samanikäisissäkin on hurjia eroja. Jo ihan nuorilla.
      .

    • Anonyymi

      Kovin se on yksilöllistä, mutta syystä tai toisesta miesten iho säilyy paljon paljon nuorekkaampana pitkään, jopa noin 10-15 vuotta, epäreilua mutta totta ja siinä ei naista auta edes ne ranskalaiset monen sadan ja euron rasvapurkit . Naisten kollageeni vähenee nopeasti jo heti 37 ikävuoden jälkeen ja yleensä noin 50 vuotiaana alkaa naama näyttää jo aika pahalta, siinä missä 60 vuotias mies voi näyttää vielä oikein hyvältä ja kiinteä ihoiselta. Naisessa on rasvaa biologista syistä huomattavasti ja enemmän ja kun rasvaa koossa pitävä kollageeni vähenee rupsahtavat naiset aika nopeasti, myös vaihdevuodet ja estrogeenin vähentyminen vaikuttaa vahvasti ja monilla naisilla saattaa esim. viikset alkaa kasvaa. Valitettava tosiasia.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä rupsahtaneita naisia on 20v ylöspäin. Aivan samoin miehiäkin. Tää ei oo niin ikäkysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe