Oletko tyytyväinen siihen mitä näet kun katsot peiliin?

merirosvo.

Niin?

27

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen...

hyvältä näyttää

• ............

taustalla näkyy taulukoukun ruma jälki

• Jos...

olisin itse ollut valitsemassa sitä, en olisi ottanut kupariin sävytettyä makuuhuoneeseen.

• VOI PERKELE KU MUISTUTIT :(

• olet söötti

ja ihan kivakin osaat olla, pusipus!

• zisel

meikkaan perusteellisesti, laitan hiukset ja hienosti päälle niin sitten olen tyytyväinen. Milloinkaan muulloin en. En varsinkaan just nyt kun on krapula eiliseltä baarireissulta: hiuset on yhtenä takkuvyyhtinä joita ei saa harjalla selväks (pakko mennä suihkuun laittaa hoitoaineen), huulen yläpuolelle, siihen "kauneuspilkku-kohtaan" on tullut finni joka on sillain ihon alla erittäin kipeenä, silmät on eilisissä mustissa meikeissä jotka levinny ja päällä verkkarit ja t-paita jossa reikä.

• mielestä.........

olisit nyt paremman näköinen kuin laitettuna

• zisel
        mielestä......... kirjoitti:

olisit nyt paremman näköinen kuin laitettuna

voi pyyhkiä heppinsä leppiin.

• Jazuli

...painoa vähemmäksi ja rakastan peilikuvaani..=o)

..jahka se sutjakkaampi jazuli sieltä kuoriutuu kohan jaksan tsempata...

=o))

• gabriela.

miksi mangut miehiltä huomiota?

• Jazuli
        gabriela. kirjoitti:

miksi mangut miehiltä huomiota?

..eenkä oo..ainoastaa ilmotin rakastavani ihteeni..erityisesti kun pääsen tavoitteeseni..=o)

..eenkä mangu..sä kuvittelet..=o)

• ...

• kyllä.

Kyllä, mutta haluaisin kuntosalille ja esteettiseen hammashoitoon sekä näkö paremmaksi. Se ei poista silti muita vaivoja, joihin ei auta kuin kärsivällisyys ja joskus lääke. =)

• fghjkl

todellakaan... Ratkaisu? Hankkiudun eroon peilistä.

• ..vaikka toki parantamisen varaa on aina kosolti! ;)

• en ole:::

.

huomasin että peilikaapin toinen puoli repsottaa eli saranat on selkeästi säätöä vailla

• Jazuli

..olipas riemastuttava alahuuli..=o)

• .
      Tavallaan en ole koska näen pelkkää parantamisenvaraa. En katsele peiliin kauhean usein "sillä" silmällä. Toisaalta taas, realisti minussa tietää että kirurgiin ei tule oleen ikinä varaa joten tällä on pärjättävä. Pikkuisen tehtävä sitä mitä pystyy, ja antaa muun olla. Olen kyllä aika haluton ja laiska esittään parastani tälläkään tasolla vaan kuljen aina verkkarit jalassa, XL-koon t-paita päällä, tukka ponnarilla/nutturalla ja ilman meikkiä, joten jossain määrin taso on myös ihan omaa vikaa. Tällä pohjalla pääsisi kyllä parempaan jos vaan viitsisi vaivautua, niin ja olis RAHAA laittautumiseen.. se ei todellakaan ole ilmaista!

Joten realismi on sitten palauttanut järjen päähän, ja tavallaan olen tyytyväinen siihen mitä on. Ainakaan en ole pahojen epämuodostumien jyrsimä, joten jotain hyvää sentään. Kop kop..
      .

• 70-80 % olen tyytyväinen, jos ja kun 80-90 % niin uskaltaudun vielä ottamaan tiettyjä valokuvamallin hommia.. =) Tanssin puolella on onneksi vähän rennompaa, siellä katsotaan ainakin tässä tapuksessa ensin tanssitaitoa, sitten vasta ulkonäköä..

Ihmissuhteisiin pienenpieni tyytymättömyys ei onneksi vaikuta..

• puskis

varsinkin kun on tullut ikää, niin tää tunne on vaan vahvistunut.
        En haluais mitään naamaleikkauksia tai semmosia.
        Hampaiden pienen pienen valkaisun taidan ostaa, ei kuitenkaan mitään hollywoodtyyliä.

• lipsahti sulle
        puskis kirjoitti:

varsinkin kun on tullut ikää, niin tää tunne on vaan vahvistunut.
        En haluais mitään naamaleikkauksia tai semmosia.
        Hampaiden pienen pienen valkaisun taidan ostaa, ei kuitenkaan mitään hollywoodtyyliä.

sori.

• Tuohon 80-90% pääsenen oikeasti lopettamalla suklaan ja leivonnaisten syönnin ja jatkamalla terveellisen ruuan syömistä, apteekin (ei markettien) perusvoiteiden ja ei-kemikaalipitoisen luonnonkosmetiikkan käyttöä, riittävää unensaantia ja tietenkin liikuntaa.. Hampaita voisi vähän oikoa ja tasoittaa ja ihoa kuoria, mutta mitään kauneusleikkauksia en suunnittele..

• larito.

olevani mutta toki tulee niitä päiviä ja tilanteita joissa on niin pahalla päällä että pelkkä peiliin katsominenki tuo vaan lisää raivoa mutta noin niinku yleensä puhuttaen joo, vähä pakko olla. x)

• Joskus enemmän ja joskus vähemmän tyytyväinen, mutta ei tässä valitus auta.

• oleN,

mutta 10 vuotta kestänyt aikuisiän akne on tehnyt ihostani kirjavan ja kuoppaisen. Tähänkun lisää vielä alkavan ryppyyntymisen (39v) niin voivoi. Onneksi kasvoni piirteet on ihan ok, silmät ok, hiukset ok ja vartalokin ok, niin ehkä selviän :)

• punareunainen nenä, josta valuu räkä.. Silmät vetiset ja väsyneet, punertavaa sävyä myös havaittavissa.. En ihan varsinaisesti koe olevani tyytyväinen:/

Joskus koen, oikealla fiiliksellä ja oikealla hetkellä:) Painooni olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen.

• jeejees

Good hair -day

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      658
      3443
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2718
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1721
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1555
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1530
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      362
      1471
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1359
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1253
    Aihe