Hei!
Ei varmaan ihan plastiikkakirurgia ole kysessä, mutta eipä se terveydellinenkään haitta ole.
Mua vaivaa mun ääni, joka kuulostaa ihan pikkutytön ääneltä, ja haluaisinkin tietää onko mahdollista operoida ääntä? JA paljonko maksaa?
Tiedän että käheän äänen (sairaus) voi fiksata kuntoon, mutta onko mahdollista saada kimeä hieman nasaali ääni kuulostamaan naiselliselta.
Puhelimessakin tahtovat aina kysyä, että onko äiti kotona vaikka minä olen se äiti.
Ei varmaan ihan plastiikkakirurgia ole kysessä, mutta eipä se terveydellinenkään haitta ole.
Mua vaivaa mun ääni, joka kuulostaa ihan pikkutytön ääneltä, ja haluaisinkin tietää onko mahdollista operoida ääntä? JA paljonko maksaa?
Tiedän että käheän äänen (sairaus) voi fiksata kuntoon, mutta onko mahdollista saada kimeä hieman nasaali ääni kuulostamaan naiselliselta.
Puhelimessakin tahtovat aina kysyä, että onko äiti kotona vaikka minä olen se äiti.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Ei kannata leikkaukseen mennä ääniongelman takia. Äänen saa asteittain matalammaksi ilman kirurgista operaatiota, hormoonien avulla. Pysyvästi.
Käyttämällä pieniä määriä anabolisia steroideja saat myös muutosta äänihuuliin. Eli äänihuulet paksuuntuvat steroidien vaikutuksesta.
Itselläni omakohtaista kokemusta, mutta jos lääkäriltä kysyt asiasta ei ehkä suhtaudu positiivisesti.
Osaatko sanoa kauanko "hoito" kestää ja mitä maksaa? Ja vielä sen, että jos lääkäri ei suhtaudu positiivisesti niin miten saan reseptin?
Luin juuri noista steroideista ja wikipediassa mainittiin mm. parrankasvu ja akne "sivuvaikutuksena". Onko itsellä kokemusta näistä ja onko sivuvaikutukset myös pysyviä?
Anaboliset steroidit saattavat aiheuttaa naisilla sivuvaikutuksena aknea ja parran kasvua. Käytön sivuvaikutuksena on myös tuo äänen madaltuminen, joka sinun tapauksessasi olisi siis toivottu "sivuvaikutus".
Olen täysin varma, että lääkäri ei suostu sinulle reseptiä kirjoittamaan.
Eli steroidit pitää ostaa muualta.
Minulle tuli kasvoihin hormooninäppylöitä sekä huomasin, että leuan ja ylähuulen alueelle kasvoi muutama tummempi karva, jotka yksinkertaisesti nypin pois. Ei siis pelkoa mistään parrasta. Finnit ja nuo muutama hassu karva katosivat kun lopetin hormoonikuurin, ääni sen sijaan jäi matalammaksi. Tosin sekin hieman palauttui.
Käytin Stanozolol nimistä ainetta ja n. 3 kk kuuri.
..puheterapiaa tai pätevä laulunopettaja (perehtynyt myös puheääneen).