No niin, ei tule rekkaamattomille ip:t näkyviin. Halusin tutkia millainen vaikutus uhalla on palstapöljiin, mutta eipä näytä miksikään muuttuvan.
Vastaukset 18
- vili
...
- todella
ylimielinen. älä suotta vastaa tähän mitään tiedän jo suurinpiirtein miten kommentoit
- ylimielinen ole,
se on vain yks idiootti joka ei ymmärrä ihmisten käyttäytymisestä mitään.
ylimielinen ole, kirjoitti:
se on vain yks idiootti joka ei ymmärrä ihmisten käyttäytymisestä mitään.
Tällä koekentällä vipeltävien valkeitten hiirulaisten käyttäytymistä on ainakin loogisesti vaikea perustella.
- (:)
virsikirjasta virren 571. Lauletaan yhdessä kaikki 6 säkeistöä, niin saadaan tunnelma kohotettua? :)
- keskeytys:::
.
mutta tämä on Miehen logiikka .
Tuosta olis tullut mukava soppa. Mä olisin heti kyylännyt kaikki mulle vittuilleiden ip:t :)
.- iipeille:::?
.
sitte tehny, vittuillu takasin? :) iipeille:::? kirjoitti:
.
sitte tehny, vittuillu takasin? :)Vaan niistä olisi tehty syväanalyysi ja vedetty johtopäätöksiä kirjoittajan persoonallisuushäiriöistä.
Jee.- diagnoosin
buddy-love kirjoitti:
Vaan niistä olisi tehty syväanalyysi ja vedetty johtopäätöksiä kirjoittajan persoonallisuushäiriöistä.
Jee.sais kirjaston kone.. Mielenkiintoista!
diagnoosin kirjoitti:
sais kirjaston kone.. Mielenkiintoista!
On samassa kirjastossa jatkuvasti tälle palstalle kirjoittavia sekopäitä ja ne matkivat siellä toisiaan.
- ...
aliarvioit muiden älykkyyden tai yliarvioit omasi. Ehkä molempia.
Keksi parempia juttuja tai hanki parempaa luettavaa.
http://www.albinoblacksheep.com/flash/youareLähinnä yliarvioin muiden älykkyyden ja petyn siksi jatkuvasti (ihmiset ovat tyhmempiä kuin edes voisi kuvitella).
Hoh hoijaa, on se tällä älykkyydellä jotenkin noloa olla aina porukan fiksuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351058- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427