Hyvät torijuontaja, joilla sana on hallussa eivätkä pui omia asioitaan koko kansan kuullen. Hyvää kesää!
Ehdotuksia Lieksan iltatorille!
38
860
Vastaukset
- koiran ystävä
yksi ketju poistui niin toinen solvausketju alko. ylläpito sai tehtävän varaudu haasteeseen. eli maksamaan viulut.
- vaan kriittistä
keskustelua. Eikä kai ole oikein myöskään haukkua kanssaihmisiään käärmeen sikiöiksi.
- solvaa
ja ketä? Asiallisestihan tuo oli aloitettu!
vaan kriittistä kirjoitti:
keskustelua. Eikä kai ole oikein myöskään haukkua kanssaihmisiään käärmeen sikiöiksi.
Pirukin osaa lukea Raamattua sieltä täältä otteita ja kääntää asiat toisin.
Eli kirjoittaja syyttää minua että syyttäisin kanssaihmisiä käärmeen sikiöiksi.
On kyllä olemassa erilaisia käärmeitä myöskin kotkia ja vertauksia niistä olen kuullut ja LAINANNUT vertauksia eli .Missä raato on sinne kotkat kokoontuvat tämän voinet lukea raamatusta,mitä se sitten tarkoittaa sen kukin tykönänsä ajatelkoot mutta se lienee kuitenkin sellaista toimintaa ,että jotakin ihmistä panetellaan ja puhutaan pahaa juoruillaan seläntakana.
Kuitenkin tuo vertaus käärmeestä oli myös lainausta jonka totesin jonkun papin puheesta jossa hän otti otteen Raamatusta Te kyykäärmeiden sikiöt ja hän asetti nuo asiat puheeseensa erään tunnetun virman miehiä moittiaakseen jotka olivat tulleet kuseksimaan ikkunan alle.
Niin juuri toisalta luin että näin tapahtuu parhaillaan Lieksassa joten olisi paikallaan siitä saarnata meille kaikille joille hätä tulee, eikä aikuinen mies viitsi kusta housuihin sano Heikki Klemetti kun Alavuden asemalla kusi kun junasta poistu tämäkin tarina
Joten tämän ota vitsinä huom vitsinä ja tarinana.MKKäytät jälleen minun nimeä kirjoituksessasi "kirjoittanut markkukOrpinen"
Tulen asian viemään tutkimukseen koska asiattomuus toistuu nimeni käyttö.
Minä en ole tekstiä kirjoittanut joten kirjoittaja on aivan toinen henkilö kuin rekisteröitynyt aito Markku Korpinen
- iltatorilla
niin kauan kun tukipisteen ämmät vetovastuussa...yrittäjävetoisena olisi enemmän markkinatunnelmaa
- tukipisteen ämmien
vetämissä sunnuntaikahviloissa ainakin kivoja tapahtumia kuten ihonhoitotuotteiden esittelyä ja oman vaatetyylin tuunaamista. ja kaikilla on niin mukavaa!
- ja rippari
oesi hyvä.
- näissä tapahtumissa
älkääkä vaipuko synkkyyteen. Tosiasiahan on että jonkun pitää koota torilla juonnoilla toriilta pystyssä ja huomioida myös kuulijakunta.
Iloiset ihmiset tekevät iloisetn iltatorit ja niille kaivataan joitain ilonpilkahduksia eikä valituskuoroja!- yleisön huomioivia
huumooria viljeleviä immeisiä, heitä kyllä lieksalaisista löytyy. Saa se laulukin raikua, mutta ilman itsekehuja ja lorsauksia.
yleisön huomioivia kirjoitti:
huumooria viljeleviä immeisiä, heitä kyllä lieksalaisista löytyy. Saa se laulukin raikua, mutta ilman itsekehuja ja lorsauksia.
Mielestäni on joskus hyvä käyttää itseironiaa kuin koko ajan parjata ihmisiä tarkkailla penkissä arvostellen koko ajan ja sitten levittää väärää tietoa ja kuvaa.
Olen tänä kesänä ollut vain yhden kerran mukana ja olen voinut perustellusti kehua vaikka itseäni kuka olen todeten olen voittanut juuri kaksi Suomen mestaruutta humppalaulukaraokessa ja siinä se oli. mutta tämä oli arvostelijalle liikaa.
Minä en ole käynyt sinun kukkarolla asian vuoksi tulkoon nyt mainituksi joten asian yhdisteleminen on tarpeetonta karehtimista ja parjaamista käytä omia taitojasi sinulla niitä on varmaan annettu jokin lahja mitä luoja on sinulle antanut vaikka talon rakentamiseen minä olen siinä taitamaton tarvitsen harjoitusta vaikka mukana olen ollut. Muttei tuo laulukaan ole itsestään selvyys ole ollut vaan harjoitusta ja harjoitusta.Terveisin MK- idean poikanen
markkukorpinen kirjoitti:
Mielestäni on joskus hyvä käyttää itseironiaa kuin koko ajan parjata ihmisiä tarkkailla penkissä arvostellen koko ajan ja sitten levittää väärää tietoa ja kuvaa.
Olen tänä kesänä ollut vain yhden kerran mukana ja olen voinut perustellusti kehua vaikka itseäni kuka olen todeten olen voittanut juuri kaksi Suomen mestaruutta humppalaulukaraokessa ja siinä se oli. mutta tämä oli arvostelijalle liikaa.
Minä en ole käynyt sinun kukkarolla asian vuoksi tulkoon nyt mainituksi joten asian yhdisteleminen on tarpeetonta karehtimista ja parjaamista käytä omia taitojasi sinulla niitä on varmaan annettu jokin lahja mitä luoja on sinulle antanut vaikka talon rakentamiseen minä olen siinä taitamaton tarvitsen harjoitusta vaikka mukana olen ollut. Muttei tuo laulukaan ole itsestään selvyys ole ollut vaan harjoitusta ja harjoitusta.Terveisin MKOlisko hyvä idea julkaista teidän elämäkerta vaikka omakustanteena niin sais nuoremmatkin lukea miten kovaa työtä on laulajan työ. Siitä saattais tulla best selleri ja samalla kateelliset sais luun kurkkuun!
- Rentun ruusu
Miksi sitä iltatoria ei voisi kokeilla edes kerran satamassa? Näkisippähän vetääkö paikka enemmän osanottajia. Lapset pääsisivät myös samalla uimaan, nälkäinen saisi myös kioskista purtavaa lettujen lisäksi. Torimyyjiä kaipaisin myös enemmän, samanlaista meininkiä kuin Nurmeksessa. Yrittäjiä voitaisiin pyytää mukaan enemmän eikä vain yhden illan isäntänä sekä myös käsityöläisiä, kirpparimyyjiä ym, sekä erilaisia käsityönäytöksiä vaikkapa sitten karhun sahaus.
- illalla??
Onko Lieksassa ilta jo kello 14.00??
- joka kesä
iltatori alkaa aikaisemmin, ennen klo 16, edelliskesänä 15,30, nyt klo 14 ja klo 18 hiljenee..
Tori-isännäksi ja juontajaksi se nurmelainen supliikkimies, mikähänennimensäolikaan,,se joka juonsi Nurmeksen iltatoreilla.
Ei itsekehujia, eikä niin hiljaisia miehiä, ettei selvää saa.
Myyjiä saisi olla enemmän, ja karakoeta! joka kesä kirjoitti:
iltatori alkaa aikaisemmin, ennen klo 16, edelliskesänä 15,30, nyt klo 14 ja klo 18 hiljenee..
Tori-isännäksi ja juontajaksi se nurmelainen supliikkimies, mikähänennimensäolikaan,,se joka juonsi Nurmeksen iltatoreilla.
Ei itsekehujia, eikä niin hiljaisia miehiä, ettei selvää saa.
Myyjiä saisi olla enemmän, ja karakoeta!nyt tiistaina toriaika on 15.30 lähtien ja koska vaskiviikon ohjelma alkaa niin toriaika päätyy aikaisemmin.
Eli tule ostamaan jo 15.30 ja ennen vaskiviikon ohjelmaa
- järvinen aadolf
Juontaja on toki tärkeä,pitäisi olla hauska ja selväsanainen,siitä vain etsimään.
Ohjelmaa muutakin kuin laulua,toki sitä tarvitaan.
Esimerkiksi voisi valita kesä Ainon ja kesä Reinon.
Vastanteko kilpailu.Vastoja myyntiin.
Kukkia myyntiin,perennoiden vaihto teltta.
Marjoja myyntiin.
Jäätelöä myyntiin.
Tämän runon haluaisin kuulla,torilla kävijät voisivat toivoa runoja,joita joku
näppärästi lausuisi ja toisena iltana toivelauluja.
Vatsatanssi esitys,kansantanhu esitys.
Niska hierontaa.
Juustomaitoa myyntiin.
Ja sensellaista,kyllä ideoita on jos on tekijöitä.- oikein hyvä
Kiitos nimimerkki järvinen aadolf! Tosi hyviä ehdotuksia!
Onko vaskimusiikkia vaskiviikolla? Jokin vaskinen kilpailu, esim. kuka saa kovimman törräyksen torvesta(siis maallikko), työnäytöksiä, kuka lieksalainen nyt enää museolla käy niitä katsomassa, jätkiä torille reppuineen, uittoperinnettä esille.. Hyvät ihmiset kilpailuja on ollut ja noita Teidän ehdotuksia voidaan toimestanne toteuttaa.
On kuitenkin kysymys jälleen kerran rahasta jos vaaditaan hyviä ohjelmansuorittajia.
Olen saanut oman tapani toimia ja tehnyt juonnon ilmaiseksi mitä tälläinen tavallinen tallaaja voi tehdä.
Ihmettelen miten olisin torilla voinut kertoa elämästäni niin yksityiskohtaisesti mitä tuo kaikkitietävä ihminen täällä kirjoittaa, olen tänä kesänä ollut kerran juontamassa ja siinä ohessa kertonut järjestäjistä mitä oli minulle kirjallisesti jaettu.
Sen lisäksi kiersin myyjien luona kyselemässä ja katselemassa mitä on myytävänä ja niistä sitten kertonut.
On kuitenkin kysymys jonkinlaisesta parjauskamppanjasta kohtaani joka ei liene oikea tapa toimia joten tuo ketju poistui.
On kuitenkin niin, että aina tuollainen nimimerkillä toimiminen ja johonkin henkilöön liittyvä halventava asia voidaan selvittää jonka jälleen pyydän huomioimaan.
Koitan huomioidaTeidät paremmin mutta en aio kuitenkaan olla tuppisuuna ja mitenkään kokea uhkauksia sen verran on elämää nähty ja koettu.
On aika kaikella joten voinen laulaa oi kiitos sä luojani kaikesta hyvästä ja myöskin ohdakkeista mitkä tielläni kukoisti ja minua haavoitti.
Markku Korpinen- sinua hyvä
Hyvät ihmiset kilpailuja on ollut ja noita Teidän ehdotuksia voidaan toimestanne toteuttaa.
On kuitenkin kysymys jälleen kerran rahasta jos vaaditaan hyviä ohjelmansuorittajia.
Olen saanut oman tapani toimia ja tehnyt juonnon ilmaiseksi mitä tälläinen tavallinen tallaaja voi tehdä.
Ihmettelen miten olisin torilla voinut kertoa elämästäni niin yksityiskohtaisesti mitä tuo kaikkitietävä ihminen täällä kirjoittaa, olen tänä kesänä ollut kerran juontamassa ja siinä ohessa kertonut järjestäjistä mitä oli minulle kirjallisesti jaettu.
Sen lisäksi kiersin myyjien luona kyselemässä ja katselemassa mitä on myytävänä ja niistä sitten kertonut.
On kuitenkin kysymys jonkinlaisesta parjauskamppanjasta kohtaani joka ei liene oikea tapa toimia joten tuo ketju poistui.
On kuitenkin niin, että aina tuollainen nimimerkillä toimiminen ja johonkin henkilöön liittyvä halventava asia voidaan selvittää jonka jälleen pyydän huomioimaan.
Koitan huomioidaTeidät paremmin mutta en aio kuitenkaan olla tuppisuuna ja mitenkään kokea uhkauksia sen verran on elämää nähty ja koettu.
On aika kaikella joten voinen laulaa oi kiitos sä luojani kaikesta hyvästä ja myöskin ohdakkeista mitkä tielläni kukoisti ja minua haavoitti.
Markku KorpinenMarkku Korpinen tässäkin ketjussa parjaa?
sinua hyvä kirjoitti:
Markku Korpinen tässäkin ketjussa parjaa?
On toisintoa ja vihjaileva.
Törkeyksiä oli aikaisemmin kohtaani ja näin koko viestiketju poistui myöskin nimeni käyttö vaikka olen nimeni rekisteröinyt.tällainen toiminta ei ole hyväksyttävää.
Onko kyseessä sitten taitamattomuus vai tahallisuus, mutta onhan Lieksassa oikeudessa puitu asiaa vaikka koulupoika aikoi vain pilailla.
Mutta ilmeisesti kohtaani harjoitettiin tarkoitushakuisesti nimimerkin takaa halventavaa tekstiä.
Kenenkään paksunahkaisenkaan ei tarvitse sellaista sietää ei myöskään nuo julkisuuden henkilöt anna ihan kaikkea olla.joten sellainen toiminta ei ole järkevää vaan koulukiusaamiseen verrattavaa toimintaa.
Toivottavasti tämä riittää MK- iltatorin kehittämisestä
On toisintoa ja vihjaileva.
Törkeyksiä oli aikaisemmin kohtaani ja näin koko viestiketju poistui myöskin nimeni käyttö vaikka olen nimeni rekisteröinyt.tällainen toiminta ei ole hyväksyttävää.
Onko kyseessä sitten taitamattomuus vai tahallisuus, mutta onhan Lieksassa oikeudessa puitu asiaa vaikka koulupoika aikoi vain pilailla.
Mutta ilmeisesti kohtaani harjoitettiin tarkoitushakuisesti nimimerkin takaa halventavaa tekstiä.
Kenenkään paksunahkaisenkaan ei tarvitse sellaista sietää ei myöskään nuo julkisuuden henkilöt anna ihan kaikkea olla.joten sellainen toiminta ei ole järkevää vaan koulukiusaamiseen verrattavaa toimintaa.
Toivottavasti tämä riittää MKei siitä miten yksittäiset ihmiset haluavat asiat ymmärtää. Mutta jokainen ymmärtää omalla tavallaan. Kaikenlaista kukkaa on näillä niityilllä nähty kukkimassa ja kukkiihan se rikkaruohokin.....
Mutta iltatorin vetäjät voisivat ottaa nämä aloitteet tai ehdotukset ihan tosissaan.
Ilman että siitä kukaan yksittäinen hlö vetää herneet nenäänsä! iltatorin kehittämisestä kirjoitti:
ei siitä miten yksittäiset ihmiset haluavat asiat ymmärtää. Mutta jokainen ymmärtää omalla tavallaan. Kaikenlaista kukkaa on näillä niityilllä nähty kukkimassa ja kukkiihan se rikkaruohokin.....
Mutta iltatorin vetäjät voisivat ottaa nämä aloitteet tai ehdotukset ihan tosissaan.
Ilman että siitä kukaan yksittäinen hlö vetää herneet nenäänsä!Pysytään sitten asiassa.
Oli kuitenkin olemassa asiaton ketju jossa ei pysytty keskustelun säännöissä vaan tapahtui asiattomuuksia.siksi se ketju poistettiin otin yhteyttä viranomaistahoon joten vapise.
Myöskin tämän ketjun osalta seuraan tilannetta mitä tekee ylläpito kun minun nimeä käytetään kirjoittajana.
Joten ryhdyn toimenpiteisiin niitä henkilöitä kohtaan viesti on jo mennyt urheilukadulle.
Joten toiveita ja mahdollisia omia osallistumisia on jo keväällä kyselty iltatorin kehittämiseki joten on myöhäisherännäisiä kun asiat on jo loppumassa iltatorin suhteen.MK- sanon
Pysytään sitten asiassa.
Oli kuitenkin olemassa asiaton ketju jossa ei pysytty keskustelun säännöissä vaan tapahtui asiattomuuksia.siksi se ketju poistettiin otin yhteyttä viranomaistahoon joten vapise.
Myöskin tämän ketjun osalta seuraan tilannetta mitä tekee ylläpito kun minun nimeä käytetään kirjoittajana.
Joten ryhdyn toimenpiteisiin niitä henkilöitä kohtaan viesti on jo mennyt urheilukadulle.
Joten toiveita ja mahdollisia omia osallistumisia on jo keväällä kyselty iltatorin kehittämiseki joten on myöhäisherännäisiä kun asiat on jo loppumassa iltatorin suhteen.MKMarkku kirjoittaa:"Joten toiveita ja mahdollisia omia osallistumisia on jo keväällä kyselty iltatorin kehittämiseki joten on myöhäisherännäisiä kun asiat on jo loppumassa iltatorin suhteen.MK"
Eikö kehittäminen ole jatkuvaa palautetta ja sen käsittelemistä, ei vain kerran vuodessa tehtävää?
Muu edellisessä vastauksessasi olikin taas sitä itseään mainostamista, etkö huomaa? sanon kirjoitti:
Markku kirjoittaa:"Joten toiveita ja mahdollisia omia osallistumisia on jo keväällä kyselty iltatorin kehittämiseki joten on myöhäisherännäisiä kun asiat on jo loppumassa iltatorin suhteen.MK"
Eikö kehittäminen ole jatkuvaa palautetta ja sen käsittelemistä, ei vain kerran vuodessa tehtävää?
Muu edellisessä vastauksessasi olikin taas sitä itseään mainostamista, etkö huomaa?Meillä on musiikkia laidasta laitaan joten heijatkaa antakaa ilon näkyä.
Vitsi: Mummo osti lipun rautatieasemalta, toteamalla Kiikkaan edestakaisin. Siihen rautatievirkailija totesi niin näytätte tekevän.
Eli vaikka meillä ihmisillä olisi kunto mikä hyvänsä pistetään edes jotain kehosta vipattamaan ja syödään mansikoita ja poimitaan vähät mustikat sitten itse.
Mitä tulee tuohon kehittämiseen,olen kuule elämässäni nähnyt jo paljon tujoa ja muuta ja niitä konsulttia ja mitä on Lieksan osalta tapahtunut? Lienet politiikko tai virkamies joku asiantuntija, mutta siitä huolimatta kohde on väärä.
Keskustelu tulee suunnata muulle taholle kuin minuun yksistään.eli järjestäjiin.
Olen tavan ihminen joka on vielä irrallaan ja nautin kesästä ja niistä ihmisistä ja perheestäni ystävistä kaikesta huolimatta kaikkine voimavaroineni ja puutteineni.
Olen Teille todennut jokaisessa ihmisessä jotain hyvääkin ja olen kiitollinen ja totesin jokaisella on jokin lahja vaikkei sitä tunnistaisi.
Kiitän kaikesta minkä sain kukkasista jotka tietäni kukoisti ja myös ohdakkeista jotka minua haavoitti.
Mutta rajansa kaikella, kuitenkin vakkurit kulkee. jepMK- torivieras
oikein hyvä kirjoitti:
Kiitos nimimerkki järvinen aadolf! Tosi hyviä ehdotuksia!
Onko vaskimusiikkia vaskiviikolla? Jokin vaskinen kilpailu, esim. kuka saa kovimman törräyksen torvesta(siis maallikko), työnäytöksiä, kuka lieksalainen nyt enää museolla käy niitä katsomassa, jätkiä torille reppuineen, uittoperinnettä esille..tälle Lieksan iltatorille. Ohjelmaa sitä ptää olla - kansa tarvitsee leipää ja jonkinmoista perushuvitusta. Ei mitää maatakaatavan vakavaa - mutta kuitenkin sellaista josta tulee hyvälle mielelle.
Sinne sopii kyllä töräyttelijöitä ym. erilaisia taitelijoita - ottakaa vaan reipaasti yhteys näihin järjestäjiin. Tuokaa se taitonnne näytille. Ja unohetaan se kateus ja kauna - siellä on varmasti tilaa ihan jokaiselle.
- tuotuo
Kukahan tuo Markku Korpinen on kirjoittaa omalla nimellään ja kyllä näyttää tekstiä tulevan. Mutta kirjoittaako likkaa? Jos on aktiivinen persoona niin jälki on juuri tuommoista.
.
Mitä yhteistä on naisella ja armeijan upseerilla?
- Molemmat luulevat, että he saavat tahtonsa läpi huutamalla.On varmaan hauskaa sinulla kohdistaa syytökset yhteen ihmiseen mutta katsotaan.
Olen joskus ollut luennolla jossa luennoitsija totesi"sairas perhe ja sairas yhteisö ei voi toimia ellei joku ole syntipukki jotta perhe tai yhteisö voi tuntea itsensä terveeksi aina joku on ulkopuolella kodin tai yhteisön"
En ole pyrkinyt siihen rooliin joten muistutan vielä asiasta harkitkaa.MK- toimii,,
On varmaan hauskaa sinulla kohdistaa syytökset yhteen ihmiseen mutta katsotaan.
Olen joskus ollut luennolla jossa luennoitsija totesi"sairas perhe ja sairas yhteisö ei voi toimia ellei joku ole syntipukki jotta perhe tai yhteisö voi tuntea itsensä terveeksi aina joku on ulkopuolella kodin tai yhteisön"
En ole pyrkinyt siihen rooliin joten muistutan vielä asiasta harkitkaa.MKJoo ihmiset toimii juuri noin, roskakori täytyy löytyä, jos ei löydy niin se tehdään!
Kyllähän Susilaummakin toinii samalla tavalla, siinä on heikoin yksilö, mitä poletaan jatkuvasti, saa syödä viimeisenä, jos silloinkaan. Mutta onko meihin jääny luonnosta tuo jäänne?
Huommenna torille!
Ja sitten..........Elämältä suap paljon enemmän, kun ee anna muitten ellee sitä puolestansa. - Kiitos Markulle
toimii,, kirjoitti:
Joo ihmiset toimii juuri noin, roskakori täytyy löytyä, jos ei löydy niin se tehdään!
Kyllähän Susilaummakin toinii samalla tavalla, siinä on heikoin yksilö, mitä poletaan jatkuvasti, saa syödä viimeisenä, jos silloinkaan. Mutta onko meihin jääny luonnosta tuo jäänne?
Huommenna torille!
Ja sitten..........Elämältä suap paljon enemmän, kun ee anna muitten ellee sitä puolestansa.Olin tänään torilla ja juonsit mukavasti! Myös laulusi toi kivan tunnelman torille. Kiitos kaikkien puolesta.
Kiitos Markulle kirjoitti:
Olin tänään torilla ja juonsit mukavasti! Myös laulusi toi kivan tunnelman torille. Kiitos kaikkien puolesta.
Kiitoksia
Juontohomma ei aina voi luistaa,joskus intrumentti tai välineet eivät ole kunnossa.
Tänään huolimatta sähkökuormituksesta joka vei sähköt pois esiintymislavalta sain juonnon tehtyä huutamalla lavalta joten eipä nuo kommmellukset siten säikäytä vaan antavat puhtia ja vapautti minut suoritukseen ilman sykoterapiaa.
Kiitos loistava yleisö olitte itse luomassa tunnelmaa johon oman panokseni annoin, teidän avulla.
Markku Korpinen- kuumma
Kiitoksia
Juontohomma ei aina voi luistaa,joskus intrumentti tai välineet eivät ole kunnossa.
Tänään huolimatta sähkökuormituksesta joka vei sähköt pois esiintymislavalta sain juonnon tehtyä huutamalla lavalta joten eipä nuo kommmellukset siten säikäytä vaan antavat puhtia ja vapautti minut suoritukseen ilman sykoterapiaa.
Kiitos loistava yleisö olitte itse luomassa tunnelmaa johon oman panokseni annoin, teidän avulla.
Markku KorpinenKuule Markku eikö sinun kannattas siirtyä kokonaan Laulu puolelle, sinähän lauloit mukavasti. Ei kannata pyrkiä täydellisyyteen. Pakarinen pani tekarit naulaan, kun rupes esiintymään ja suoso sen kuin kasvoi!
Oli kuumma ilta, hiki meinas tulla istuessa! kuumma kirjoitti:
Kuule Markku eikö sinun kannattas siirtyä kokonaan Laulu puolelle, sinähän lauloit mukavasti. Ei kannata pyrkiä täydellisyyteen. Pakarinen pani tekarit naulaan, kun rupes esiintymään ja suoso sen kuin kasvoi!
Oli kuumma ilta, hiki meinas tulla istuessa!Minulla on vielä omat hampaat joten niitä en voi laittaa naulaan.
Minulla on laulun saralla ollut erilaista ohjelmistoa ja myöskin laulun opiskelua aikanaan eri musiikkioppilaitoksissa ja vielä on oppimista. Kuorossa olen saanut myöskin olla myöskin pienen ikäni ja nyt laulan myöskin soolo-osuuksia useasti kappelissa nyt lauloin Raappanan puistossa ja hiin huonosti että ihmisillä tuli tippa silmään ja kylmät väreet. Olen kiinnittänyt nyt paremmin huomiota tulkintaan mistä laulu kertoo ja siihen sain joskus opastusta ammatti ihmiseltä Lieksassa ja myöskin Lavatähtikoulutuksesta jossa olen mukana ollut kolme kertaa ja kisoissa jo viidentoista vuoden ajan seurannut laulajien esiintymistä ja myöskin miten he toimivat ja kehittyvät ja keneltä tähteys katoaa hetkessä.
Kiitos kun jaksoit olla läsnä myöskin kiitokset varsinaisille esiintyjille.MK
- iltatorille...
Näin kolmekymppisen näkökulmasta katsellen se on lähinnä mummotori. Ei minulla mitään vastaan vanhuksia ole, mutta voisiko siellä järjestää jotain mikä nuorempaakin kiinnostaa ja yleensä kaikenikäisiä. Esim. nuorisolle disco-teltta tms, olut terassi, parempia esiintyjiä. Tällä tarkoitan että runonlausuja ja haitarimusiikki helevettiin sieltä: ei kiinnosta ketään, sama koskee kansanlauluja. Hyvä juontaja joka olisi valmistellut juontonsa. Ja kaikelle kunnioituksella: omaa ääntään rakastavat voisivat antaa tilaa muillekin ja samalla nostettaisiin Lieksan iltatori kaikenkansan (edelleen kaikella kunnioituksella) eikä pelkästään eläkeläisten kohtaaamis-paikaksi. Valitettavasti itse olen kovin ujo enkä halua itseäni esille tuoda,joten jätän tämän asian sen paremmin osaaville. Mutta toivon että uusia kasvoja tulisi. Viitsisi siellä sitten käydä. Kiitos ja anteeksi. P.S. Onko se aivan pakko järjestää samana iltana kuin ravit? Kumpi voisi joustaa?
Olet kolmekymppinen joten takana ei ole vielä kovin paljon rilluvuosia.joten Kerää porukka ja nyt muistaakseni on seuraavalla kerralla Nuorisotoimi illlan isäntänä ja nuorekkaampaa esiintyjäkaartia.
Olen ollut huomaavinani, että kesän aikana on vaihtelua ohjelmistossa ja jos näin vaskiviikon aikana urputat niis noita terassia on joidenkin mielestä liikaakin ja siitäkin urputus.Minä en ole kuullut vielä runonlausuntaa sitäkin on toivottu ja muuta toimintaa kilpailuja.Mutta joka illalle ei kaikki asiat mahdu
Kuule ala juontajaksi jos saat tietää noin viisi minuuttia ennen mitä torilla tapahtuu.ala siitä sitten opiskelemaan ja valmistelemaan silloin minulla pitäisi olla työhuone aikaa ja verovähennysoikeus työhuoneen käytöstä kuin joillakin.Kiitos muuten piikistä koska tulee ruusuja.eli omaa ääntään tuleekin rakastaa silloin kun ei ole muita tarjokkaita sitä työtä tekemään huom ilmaiseksi
sanoit että olet ujo jep mutta osaat kuitenkin vaatia vaatia.Niin ujo olen minäkin mutta kun pukkaa asiat tulemaan syliin niin se teherähän. ja en niin joka kerta ole siellä esillä ,joten ole rauhassa makaa ja piereskele. ja arvostele taas.
Mitä sitten tulee noihin raveihin niin ne ei ole joka tiistai ja iltatori on mielestäni joustanut ,että sinne ehtii kyllä käy ensin ostoksilla ja sitten totoamaan.
Markku Korpinen- aktavix
Olet kolmekymppinen joten takana ei ole vielä kovin paljon rilluvuosia.joten Kerää porukka ja nyt muistaakseni on seuraavalla kerralla Nuorisotoimi illlan isäntänä ja nuorekkaampaa esiintyjäkaartia.
Olen ollut huomaavinani, että kesän aikana on vaihtelua ohjelmistossa ja jos näin vaskiviikon aikana urputat niis noita terassia on joidenkin mielestä liikaakin ja siitäkin urputus.Minä en ole kuullut vielä runonlausuntaa sitäkin on toivottu ja muuta toimintaa kilpailuja.Mutta joka illalle ei kaikki asiat mahdu
Kuule ala juontajaksi jos saat tietää noin viisi minuuttia ennen mitä torilla tapahtuu.ala siitä sitten opiskelemaan ja valmistelemaan silloin minulla pitäisi olla työhuone aikaa ja verovähennysoikeus työhuoneen käytöstä kuin joillakin.Kiitos muuten piikistä koska tulee ruusuja.eli omaa ääntään tuleekin rakastaa silloin kun ei ole muita tarjokkaita sitä työtä tekemään huom ilmaiseksi
sanoit että olet ujo jep mutta osaat kuitenkin vaatia vaatia.Niin ujo olen minäkin mutta kun pukkaa asiat tulemaan syliin niin se teherähän. ja en niin joka kerta ole siellä esillä ,joten ole rauhassa makaa ja piereskele. ja arvostele taas.
Mitä sitten tulee noihin raveihin niin ne ei ole joka tiistai ja iltatori on mielestäni joustanut ,että sinne ehtii kyllä käy ensin ostoksilla ja sitten totoamaan.
Markku KorpinenMitä sitten tulee noihin raveihin niin ne ei ole joka tiistai ja iltatori on mielestäni joustanut ,että sinne ehtii kyllä käy ensin ostoksilla ja sitten totoamaan.
Markku Korpinen
Se oli muuten ihan täysin ulkopuolinen joka tuon päällekkäisyyden poisti. aktavix kirjoitti:
Markku Korpinen
Se oli muuten ihan täysin ulkopuolinen joka tuon päällekkäisyyden poisti.Olen tain todennut asian.
Minä en ole mitenkään siihen asiaan vaikuttanut mutta todennut sen mitä tiedän ja olen lukenut aviisista.
Iltatori asia aikanaan lähti liikkeelle tuntemani henkilön aloitteesta maakunnassa siten että torimyyjillä oli mahdollisuus kiertää maakunnassa eli maanantaisin on Nurmeksessa tiistaina Lieksassa ja Keskiviikkona on Ilomantsissa
Nyt Juuka on myös näköjään toisinaan pitänyt tiistaisin harvoin iltatoria karaokelubin toimesta tämäkin olen lukenut aviisista
Kukin sitten voi katsoa vaikka minne tänään aviisista tai kuulla radiosta jos sinne asia on viety maakunnallisista tapahtumista.
Hyviä kelejä ja kaikella saralla yhteistoimintaa jottei kalat lopu järvestä.MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Olen tain todennut asian.
Minä en ole mitenkään siihen asiaan vaikuttanut mutta todennut sen mitä tiedän ja olen lukenut aviisista.
Iltatori asia aikanaan lähti liikkeelle tuntemani henkilön aloitteesta maakunnassa siten että torimyyjillä oli mahdollisuus kiertää maakunnassa eli maanantaisin on Nurmeksessa tiistaina Lieksassa ja Keskiviikkona on Ilomantsissa
Nyt Juuka on myös näköjään toisinaan pitänyt tiistaisin harvoin iltatoria karaokelubin toimesta tämäkin olen lukenut aviisista
Kukin sitten voi katsoa vaikka minne tänään aviisista tai kuulla radiosta jos sinne asia on viety maakunnallisista tapahtumista.
Hyviä kelejä ja kaikella saralla yhteistoimintaa jottei kalat lopu järvestä.MKMuistini mukaan iltatori alko Siiri Oravalahden ehdotuksesta ja iltatoria oli aluksi Heikkilän kentällä.Järjestäjänä oli Mähkö Rantalan alueen kehittämisryhmä
Minulla on asiasta ohjelma vaskiviikon ajalta 30.8.98 klo 16-20
Ohjelmaa oli Musiikkia
Mansikkaa
Leivonnaisia
Kirppareita
Pelastakaa lapset ry järjesti lapsille omaa ohjelmaa
Silloin jo toimittiin paikallisin voimin muistan hanuristit ja silloin usein juontajana toimi Anneli Grön silloin oli myös kisoja jossa olen tarkkakätisenä voittanut palkintoja.
Joten nuo naiset ovat olleet uutteria ja aikaansaavia jos taustalla sitten miehet ahkeroimassa myös.MK
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283