Olen huomannut tällaisen asian. Miehet katselee vaan nättejä tyttöjä (tuokin yksi, joka kirjoitti ihannenaisesta), ja tulee tänne sitten valittamaan, kun nämä suositut naiset ovat töykeitä. Minua tai muita tavistyttöjä miehet eivät katsele eikä tule juttelemaan.
Miesten nirsous
57
1079
Vastaukset
- ATMi
...ovat yleensä rumia, joten laita kuvasi esiin niin arvioin oletko oikeasti "tavis".
- myös.....
läski.
- tyttö tavallinen
kun sinä olet laittanut omasi.
- ATMi
tyttö tavallinen kirjoitti:
kun sinä olet laittanut omasi.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sime-Man&image_id=38870985
- Tuota noin niin
ATMi kirjoitti:
Vaikea ajatella että olisit juuri tämä katkera nimimerkki ATMi.
Olet nuori, sulla on elämä edessä ja kaikki mahdollisuudet auki! Äkkiä pois näiltä vihamielisiltä, elämää ja vastakkaista sukupuolta vääristäviltä palstoilta!!! - olet todellakin
ATMi kirjoitti:
sinä,niin on pelottavaa,että noin tavallisen näköinen nuori mies on sisältä niin läpimätä ja ruma!Toivottavasti kaikilla vahingossakaan lähelle sattuvilla soisivat hälytyskellot,jotta ehtisivät paeta.
- Meikä.
olet todellakin kirjoitti:
sinä,niin on pelottavaa,että noin tavallisen näköinen nuori mies on sisältä niin läpimätä ja ruma!Toivottavasti kaikilla vahingossakaan lähelle sattuvilla soisivat hälytyskellot,jotta ehtisivät paeta.
Kun mies tekee rohkean teon ja laittaa kuvansa palstalle, niin tuloksena on se että naiset kuvattomana ja nimettömänä haukkuvat miestä.
- kuin
Meikä. kirjoitti:
Kun mies tekee rohkean teon ja laittaa kuvansa palstalle, niin tuloksena on se että naiset kuvattomana ja nimettömänä haukkuvat miestä.
että komea poika (ei vielä mies minun iästäni käsin) - mutta niin hirvittävät puheet täällä, että oikeasti... surettaa ja säälittää.
- Haukkuvat??
Meikä. kirjoitti:
Eivät ulkonäköä haukkuneet vaan miehen kirjoituksia!
- Vitut!!!!
LOPETA TUO VALHEELLINEN FEMUPROPAGANDA!
Itse en katsele YHTÄ AINOATA puhkinussittua räsynukkea joka naisenakin tunnetaan.
Naiset ovat ikuisesti saamattomia, vastenmielisiä, puhkinussittuja kertakäyttöesineitä, jotka haikailevat varattujen miesten perään.
Nättejä tyttöjä ei ole. On vain puhkinussittuja ryhävalaita.
NYT LOPPUU TUO JANKUTUS SIITÄ KUINKA MUKA TAVISNAINEN EI KELPAISI!- joskus..
Oletko koskaan miettinyt miksi koet turhaa aggressiota? Ja miksi aliarvostat yhtä sukupuolta, ja haukut? Oletko miehistä kiinnostunut, koet naiset vastenmielisiksi?
- heh heh,,,,
säälittävä tapaus
- Timmiyh
Hah hah kyllä oot katkera ruma ukko. Hyi.
- pfpgpf
Mikä sä oot sanomaan mikä loppuu ja mikä ei?
- eli kaikki
se mitä tässä on tullut esille: puhkinussittu, YH, läski, ruma .... alempaa tasoa alemmalle tasolle.... mutta kun ei kelpaa, ei kelpaa. Pitäisi se prinsessa löytyä!
- Yhmamatsu
Voi raasuja... Nyyh,minä oon varmaan kaikkia tuota. Pitäskö minun vaipua maanrakoon. No ei,vaan kuljen ylpeänä elämää eteenpäin. Sinkkuna.
Mä haluaisin joskus että te naiset laittelisitte tänne niiden "tavisten" kuvia ja sitten me palstalla olevat miehet voitaisi sanoa ovatko he rumia vai ihan sellaisia joita voi lähestyä. Tuntuu vain sille, että kun mies sanoo "tavis" niin naiselle se tarkoittaa miss suomea ja kun nainen sanoo "tavis" niin miehelle se näyttää lähinnä virtahepoa.
Taitaa olla suuri käsityksellinen ero ton "tavis" sanan suhteen miehillä ja naisilla.- harha tuntuu
olevan myös miehillä. Kun mies naisen mielestä on korkeintaan tavis, hän omasta mielestään on seksikäs ja hyvännäköinen, jonka kuuluu saada noin missi tai nyt edes valokuvamalli.
Niin, että lähetä sinä ensin kuvasi, niin katsotaan, mikä virtahepo sinä olet. harha tuntuu kirjoitti:
olevan myös miehillä. Kun mies naisen mielestä on korkeintaan tavis, hän omasta mielestään on seksikäs ja hyvännäköinen, jonka kuuluu saada noin missi tai nyt edes valokuvamalli.
Niin, että lähetä sinä ensin kuvasi, niin katsotaan, mikä virtahepo sinä olet.Nyt vain satun tietämään että olen ihan saatanan komea että en mä siihen sun mielipiteitäs tarvii. :)
- Komea ATM
beefcake kirjoitti:
Nyt vain satun tietämään että olen ihan saatanan komea että en mä siihen sun mielipiteitäs tarvii. :)
Oon helvetin komee. Tänäänkin tossa suihkusta tullessani oikein jäädyin katselemaan omaa peilikuvaani.. ai jumalauta mikä ilmestys. Ottaisin kuvan todisteeksi mutta kamera nyt sattuu olemaan aika huono eikä jäljitä läheskään koko komeutta.
Komea ATM kirjoitti:
Oon helvetin komee. Tänäänkin tossa suihkusta tullessani oikein jäädyin katselemaan omaa peilikuvaani.. ai jumalauta mikä ilmestys. Ottaisin kuvan todisteeksi mutta kamera nyt sattuu olemaan aika huono eikä jäljitä läheskään koko komeutta.
Käyny tota samaa? Iteki aina pällistelen itseäni tosta peilistä ja mietin miten joistakin vain voi tulla näin HOT.
- Missäs sun missi?
Komea ATM kirjoitti:
mISSÄS SUN MISS SUOMI KUN EI OLE OTTAMASSA KUVAA KOMISTUKSESTAAN???VAAN ONKO NIIN ET KAIKKI VAAN "TOIVEAJATTELUA"?????
- ...oikeus onneen...
Missäs sun missi? kirjoitti:
mISSÄS SUN MISS SUOMI KUN EI OLE OTTAMASSA KUVAA KOMISTUKSESTAAN???VAAN ONKO NIIN ET KAIKKI VAAN "TOIVEAJATTELUA"?????
...on jokaisella. Jollei puolisoa löydy, on elettävä ruraalissa harmoniassa tavoitellen ikuista euforiaa keinolla millä hyvänsä. Valitettavasti se vain on kattokaa niin, että joskus voidakseen pysyä onnellisena on uhmattava virallista linjaa, sitä ajattelua jolla kaikkea elämään oleellisesti liittyvää rajoitetaan ja kontrolloidaan. On Suomi24:n ylläpito nynnyä porukkaa jos tai kun tällaista ryhtyy poistamaan. Voisi jokainen olla joskus kumartamatta niille järjestäytyneen salaseuran määräyksille, jotta olisi ihmiskunnassa myös jotain oikeudenmukaisuutta.
- Timmiyh
Komea ATM kirjoitti:
Narsisti olet;)
- tarkoittaa naisille
varmaan jotain hylkeen näköistä eläjää.
Tavistyttö eli normaalinäköinen ja painoinen kelpaa ihan suuremmalle osalle miehistä ihan noin vain.
Jos olet ylipainoinen niin laihduta.- superfreek
Tavistytöt kelpaavat noin puolisen tuntia ennen pilkkua kun prinsessat ovat lähteneet takaisin linnoihin...
Ikävä kyllä tavismiehet tyytyvät tavistyttöihin ja sama pätee varmaan toisinkinpäin. Itse olen varmaankin tavis tai ainakin toivon olevani. En ole puhkinussittu vaikka välillä se kuulostaa ihan kivalta ajatukselta:) Tavista sanotaan tavikseksi puhtaasti sen takia ettei siinä ole mitään erityistä.
Olen ylpeä omasta tavallisuudestani kaikista eroavaisuuksistani huolimatta. - kerrankin
superfreek kirjoitti:
Tavistytöt kelpaavat noin puolisen tuntia ennen pilkkua kun prinsessat ovat lähteneet takaisin linnoihin...
Ikävä kyllä tavismiehet tyytyvät tavistyttöihin ja sama pätee varmaan toisinkinpäin. Itse olen varmaankin tavis tai ainakin toivon olevani. En ole puhkinussittu vaikka välillä se kuulostaa ihan kivalta ajatukselta:) Tavista sanotaan tavikseksi puhtaasti sen takia ettei siinä ole mitään erityistä.
Olen ylpeä omasta tavallisuudestani kaikista eroavaisuuksistani huolimatta.yksi "tavis" sanoi mulle kun menin juttelemaan puoli tuntia ennen pilkkua, että eikö se ole liian myöhäistä tulla juttelemaan. Jäin äimänkäkenä ihmettelemään että miten niin myöhäistä, eikös meillä olisi ollut loppuelämä aikaa jutella. Sitten luin jostakin että jonkun ajan jälkeen on myöhäistä mennä juttelemaan naisille baarissa. Pitää varmaan varata aika etukäteen juttelulle :) vai onko se aika varattu vonkaajille.
- Itsekin annan pakit
kerrankin kirjoitti:
yksi "tavis" sanoi mulle kun menin juttelemaan puoli tuntia ennen pilkkua, että eikö se ole liian myöhäistä tulla juttelemaan. Jäin äimänkäkenä ihmettelemään että miten niin myöhäistä, eikös meillä olisi ollut loppuelämä aikaa jutella. Sitten luin jostakin että jonkun ajan jälkeen on myöhäistä mennä juttelemaan naisille baarissa. Pitää varmaan varata aika etukäteen juttelulle :) vai onko se aika varattu vonkaajille.
liian myöhään baarissa juttelemaan tulleille ja lähden taksijonoon ajoissa.
Sattuipa tuossa keväämmällä että rokkibaarissa tuli komea mies jutulle tosi myöhään, jouduin sanomaan että olen kohta lähdössä..paha mieli jäi, olisi kai pitänyt pyytää mieheltä numero..tai no tuskin se mua seuraavana päivänä olisi tahtonut edes tavata. Olin siskon kanssa liikkeellä(hän naimisissa), hänkin ihmetteli myöhäistä ajankohtaa ja tuumasi siihen että yöseuraa haetaan viime tingassa myöhään.
En ole edes ajatellut että puolta tuntia aiemmin jutulle tullut tyyppi voisi tosissaan hakea juttuseuraa kun aiemminkin olisi voinut tulla. Myönnä pois, sulla oli saatille pääsy mielessä.. - niiiiin...
Itsekin annan pakit kirjoitti:
liian myöhään baarissa juttelemaan tulleille ja lähden taksijonoon ajoissa.
Sattuipa tuossa keväämmällä että rokkibaarissa tuli komea mies jutulle tosi myöhään, jouduin sanomaan että olen kohta lähdössä..paha mieli jäi, olisi kai pitänyt pyytää mieheltä numero..tai no tuskin se mua seuraavana päivänä olisi tahtonut edes tavata. Olin siskon kanssa liikkeellä(hän naimisissa), hänkin ihmetteli myöhäistä ajankohtaa ja tuumasi siihen että yöseuraa haetaan viime tingassa myöhään.
En ole edes ajatellut että puolta tuntia aiemmin jutulle tullut tyyppi voisi tosissaan hakea juttuseuraa kun aiemminkin olisi voinut tulla. Myönnä pois, sulla oli saatille pääsy mielessä..Eihän sitä kannata edes jutella ja katsoa mitä miehellä mielessä... kun senhän tietää varmasti kokeilemattakin. Naiset ja naisten oletukset...
Itsellä käy yleensä niin että selvitään kaveriporukalla myöhään baariin illanistujaisista, sen jälkeen ensimmäiset juomat menee sen kaveriporukan kesken, sitten kun lähtee liikkeelle niin tapaa muita kavereita/tuttuja ja menee aikaa niiden kanssa kuulumisia vaihdellessa ja vasta kun on sitten lähdössä jo pikkuhiljaa pois niin tule mahdollisuus tehdä tuttavuutta johonkin naiseen... jo siitäkin syystä että naiset monesti myös ovat illan kaveriporukoissaan tanssimassa jne. Yleensä ihan aikani kuluksi alan jotakin juttelemaan jos pitää jonottaa vaikkapa narikkaan tai on sama matka taksille tms. Jos se johonkin johtaa, numeroiden vaihtoon tai samaan osoitteeseen menoon, niin se on vaan sitten plussaa.
- niin mies voisi
löytyä helpostikin.
- .............
samaa tasoa kuin itseltään? Todennäköisesti sinäkin olet taas niitä lievästi ylipainoisia tai selvästi ylipainoisia naisia, joita vituttaa se kun normaalipainoiset miehet katselee normaalipainoisia naisia.
Ei kauniit naisetkaan ota tavismiestä, miksi tavismiehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen?- ...
syy naisen kelpaamattomuuteen on aina ylipaino. Vähän helppo ja halpa vastaus. Tavismies=normaalipainoinen vs. tavisnainen=ylipainoinen??
- valaan painosta
... kirjoitti:
syy naisen kelpaamattomuuteen on aina ylipaino. Vähän helppo ja halpa vastaus. Tavismies=normaalipainoinen vs. tavisnainen=ylipainoinen??
vaan jo 5kg ylipainoa on näille "herroille" liikaa. Naisen 10 ylipainokiloa on jo sydänkohtauksen paikka jos treffeille sellainen erehtyy tai lähestyy näitä "herroja" baarissa.
- se syy
... kirjoitti:
ole vaikkapa luontaantyöntävä luonne, ällöttävä hymy, tasapaksu tylsä olemus... yhdistettynä "ei niin kauniiseen" ulkonäköön.
- ..........
valaan painosta kirjoitti:
vaan jo 5kg ylipainoa on näille "herroille" liikaa. Naisen 10 ylipainokiloa on jo sydänkohtauksen paikka jos treffeille sellainen erehtyy tai lähestyy näitä "herroja" baarissa.
miksi hänen täytyisi tyytyä naiseen, jolla on 5 kg ylipainoa? :)
- maailmankuva
.......... kirjoitti:
perkeleen pinnallinen.
- ...
.......... kirjoitti:
Tääl on kyllä niin uskomattomia juttuja..Ja siitäpä keksinkin idean..Voisin alkaa tehtailla rintamerkkejä, johon jokanen sais painettuna oman painoindeksinsä. Ja sit eikun nappi rintaan ja baanalle. Vähän rusettiluistelun tapaan sit etsittäis saman painoindeksin omaava vastaikkaisen sukupuolen edustaja. Löytyykö markkinarakoa??
- .........
maailmankuva kirjoitti:
perkeleen pinnallinen.
Pinnallinenko? Ei yhtään sen pinnallisempi kuin teidän naistenkaan. :) Ei teillekään kelpaa edes lievästi ylipainoinen mies jos itse olette normaalipainoisia.
- fgwwwww
valaan painosta kirjoitti:
Niin se vaan on, yleensä ylipainolle on tehtävissä jotakin..ymmärrät kai että ylipainoinen viestii elämäntavoistaan..
- TurhaRumilus
fgwwwww kirjoitti:
Niin se vaan on, yleensä ylipainolle on tehtävissä jotakin..ymmärrät kai että ylipainoinen viestii elämäntavoistaan..
Totta, mutta rumalla naamalla ei saa parisuhdetta, vaikka BMI olisi normaalipainossa. Nimim: kokemusta on. Erittäin turhauttavaa :(
- Tavismimmi
Oot miesten mielestä ruma valas jos painoindeksi ylittää 20 tai vatsalihakset ei muuten vaan erotu. Kyllä mäkin vielä vuosi sitten luulin olevani hoikka.
- pituutesi ja painosi
Jos olet normaali painoinen ja siveellinen tavisnainen, niin kysyntää kyllä pitäisi löytyä.
- tyttö tavallinen
163 cm ja 69 kg
- no totanoin
tyttö tavallinen kirjoitti:
163 cm ja 69 kg
Painoindeksi on: 26 - Lievä lihavuus
- tyttö tavallinen
no totanoin kirjoitti:
Minua on sanottu hoikaksikin. Enintään olen pyöreähkö. Ei painoindeksi kerro kaikkea.
- Heti oli joku
no totanoin kirjoitti:
läskikorttia vilauttamassa!
Olkoot sitten nämä miehet yksin jos ei NORMAALI nainen kelpaa! Noilla mitoilla ei ole läskiä nähnytkään, pieni ylipaino ei sano vielä mitään, ruumiinrakenne voi olla vielä ihan ok eikä välttämättä edes näytä että olsii yhtään ylimääräistä! - mtn mut
Heti oli joku kirjoitti:
läskikorttia vilauttamassa!
Olkoot sitten nämä miehet yksin jos ei NORMAALI nainen kelpaa! Noilla mitoilla ei ole läskiä nähnytkään, pieni ylipaino ei sano vielä mitään, ruumiinrakenne voi olla vielä ihan ok eikä välttämättä edes näytä että olsii yhtään ylimääräistä!mikä vitun läskikortti? onko lievä ylipaino _läski_?
Ite kyl tykkään et naises on mistä ottaa kiinni, exä oli kai 160 ja 55-60kg ja helposti siihen olis viel 5kg aina lyöny eikä olis mitään vikaa ollu... - Kokemus on vain
mtn mut kirjoitti:
mikä vitun läskikortti? onko lievä ylipaino _läski_?
Ite kyl tykkään et naises on mistä ottaa kiinni, exä oli kai 160 ja 55-60kg ja helposti siihen olis viel 5kg aina lyöny eikä olis mitään vikaa ollu...että miehet täällä haukkuu vähänkin ylipainoiset naiset surutta, heille kun ei kelpaa jos on grammankaan ylipainoinen..
- ohje_sinulle
Kokemus on vain kirjoitti:
että miehet täällä haukkuu vähänkin ylipainoiset naiset surutta, heille kun ei kelpaa jos on grammankaan ylipainoinen..
pidä 1 gramman dieetti. Onnistuu varmasti jos on itsekuria.
- ketä
te tavikset sitten itse katselette? Ja kenen kanssa menette juttelemaan?
- kestoatm
A T N:än tavallinen "ei mua saa katsoo" olemuskin jo auttaa siinä että tulee heti fiilis että ei ei ei.
Ei se pelkkä paino aina kerro kaikkea, se riippuu missä se on kasaantunut ;)
- styloface
Olet mennyt meikkihuuhauksen vedättämänä halpaan!Itse panostan kokonaiseen meikkaukseen päivittäin,ja se on syy,miksi en ole ihan tavistyttöjä.
Kauneus on katsojan silmissä.
Tavannut nirsoja miehiä mutta nirsoilen takas. Luonteen suunnalta. :P
Moni mies tuntuu ettivän sellaista sportti mimmiä tai laihaa. Tuommosia miehiä turha yrittää. :D
Ulkoinen taitaa olla heille tärkeämpää kuin se mitä naisen päässä liikkuu.- a_lanmies
Tunnen kavereita joita kiehtoo suuri perse, eli peli ei ole menetetty kun kohdalle sattuu persemies. Silloin kelpaa tuhtikin nainen.
a_lanmies kirjoitti:
Tunnen kavereita joita kiehtoo suuri perse, eli peli ei ole menetetty kun kohdalle sattuu persemies. Silloin kelpaa tuhtikin nainen.
Persemies. Onkokaan hänen mielessä sitten mitään muuta se muhkura takana?:P
- a_lanmies
AinaNorsu kirjoitti:
Persemies. Onkokaan hänen mielessä sitten mitään muuta se muhkura takana?:P
Pååasiallinen kiinnostus perspäässä. Kuten miehillä yleensä. Yläpäätä tarvitaan vasta paljon myöhemmin.
a_lanmies kirjoitti:
Pååasiallinen kiinnostus perspäässä. Kuten miehillä yleensä. Yläpäätä tarvitaan vasta paljon myöhemmin.
No se on kyllä totta. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392