ei siis omiin häihin vaan veljeni.
yleensä en mekkoja /hameita pidä mutta nyt tuntuu että haluan veljeni häihin tietynlaisen mekon.... mutta kun en tiedä mistä sentyylisiä löytyisi/saisi.
gootti sivustoilla on ihania "vanhan ajan" tyylisiä mekkoja mutta ne on pikimustia tai mustavioletteja tai mustapunaisia. en halua mustaa/goottityylistä mekkoa häihin.
mistäpä sen tyylisiä saisi iloisemmissa väreissä? vaikka edes ruskeana kunhan ei mustana..
titanic leffan rosella on aiiivan ihania mekkoja sen elokuvan aikana. kaikki varmaan on sen leffan nähnyt niin tietää suunilleen mitä tyyliä tarkoitan... youtubesta löytyy rosen mekot hakusananlla vaikka roses dress tai rose dewitt bukater...
netistä oon yrittänyt selailla ja etsiä mut en löydä. niitä ei joko ole tai en vaan löydä..
pliiiiiiiiiiiiis jelppikää....
juhlamekko hakusessa häihin!!!!!!!!
6
2609
Vastaukset
- Marimekosta
Minäkään en liiemmin mekoissa viihdy ja halusin häävaatteeksi hameen. Menin hiukan epäillen ja ns. viimeinen mahdollisuus-asenteella Marimekkoon. Löysin juuri omaan tyyliini sopivan mekon ei liian krumeluuri vaan selkeä ja tyylikäs ja selkeillä väreillä. Mene katsomaan ja tutustu tai katso netistä Marimekon sivuilta Samu-Jussi Kosken kokoelma. Ei huono!
- jhgjy
http://tyylitaivas.fi/kayttaja/melisa-alisa tässä on mun tekemiä ainultlaatuisia mekkoja ei ole toista missään ja edullissia myös! käy kattomassa!!
- fxhgxdf
http://tyylitaivas.fi/kayttaja/melisa-alisa tässä on mun tekemiä ainultlaatuisia mekkoja ei ole toista missään ja edullissia myös! käy kattomassa!!
- Sisela
mekon häihin ja muihinkin juhliin saat ainakin itse ompelemalla. Kaavan saat tosi helposti osoitteesta www.leikkaa-ompele.fi Kokeilepa.
- mAIGUESS...
Myyn huuto.netissä hienoja ja edullisia mekkoja, kat kurkkaamassa jos sellainen löytyisi;)
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=maiguess&bidder=&location=&odir...
[email protected] - www.harajuku.fi
Hei!
Teen mittatilaustöitä! Nettikauppani löytyy osoitteesta www.harajuku.fi siellä on etusivulla sähköposti osoite josta voi kysellä mittatilaustöitä. Jos vielä mekko on hakusessa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844333Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan313222- 1712601
- 142026
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281492Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13872