menneisyyttä ja taas muistelin paria käännekohtaa elämässäni. Kerron toisen:
Olin ilmoittautunut päihdekurssille hesassa, se oli viikonlopun kestävä.
Vähän ajan kuluttua paras ystäväni kutsui minut laivaristeilylle samana viikonloppuna.
Alkoi kova mietintä toinen tiesi hauskaa matkaa ja toinen kurssiviikonloppua mielenkiintoisella aiheella.
Toiselle olin ilmoittautunut mutta olisin voinut perua sen.
Todellinen miettiminen.
Loppujen lopuksi valitsin kurssiviikonlopun, syytä en tiedä mutta arvelen.
Tapasin tuona viikonlopppuna tulevan nykyisen ex-mieheni.
Miten erilaiseksi elämäni olisikaan mennyt jos olisin valinnut helpon ja hauskan .
Muitakin vastaavia on juttuja on elämäni varrella, ne vain yleensä näkee vasta jälkikäteen.
Ja vaikka olen nyt eronnut niin valintani oli oikea.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia elämässä?
Pohdiskelin
9
266
Vastaukset
- paapuuri
eikä voi tietää mihin ne johtavat.
Itse lähdin vuonna 1978 vakituisesta virasta, kun sain tältä paikkakunnalta viransijaisuuden.
Kyllä sitä ihmeteltiin, mutta puolen vuoden kuluttua tulostani tapasin mieheni
ja yhdessä on oltu 30 vuotta.
Mielestäni tein ihan oikean ratkaisun.- Meriläinen
kuunnella omaa intuitiota enemmän kuin muiden ihmisten ajatuksia.
Jos toisten mukaan elää niin itseään saa syyttää jos pieleen menee :)) - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
kuunnella omaa intuitiota enemmän kuin muiden ihmisten ajatuksia.
Jos toisten mukaan elää niin itseään saa syyttää jos pieleen menee :))intutiota oli mukana, osasyynä kyllä se, etten oikein viihtynyt Savossa.
Useimmiten kuulemani kysymys oli; sie et taijakkaan olla tiältäpäin kotosin ;))
Kertaakaan en ole takaisin kaivannut. - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
intutiota oli mukana, osasyynä kyllä se, etten oikein viihtynyt Savossa.
Useimmiten kuulemani kysymys oli; sie et taijakkaan olla tiältäpäin kotosin ;))
Kertaakaan en ole takaisin kaivannut.munkaan juuret vantaalla ole vaikka siellä elin 14 ensimmäistä vuottani.
Tuolla ne on saaren mullassa, ja syvällä taas tän kesän jälkeen. - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
munkaan juuret vantaalla ole vaikka siellä elin 14 ensimmäistä vuottani.
Tuolla ne on saaren mullassa, ja syvällä taas tän kesän jälkeen.täällä ole, mutta koti on ja hyvä niin.
Nyt pitää lähteä lepäämään, tulee jo kirjoitusvirheitä niin paljon,
joten intuitiolla sanon nyt hyvää yötä ;)) - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
täällä ole, mutta koti on ja hyvä niin.
Nyt pitää lähteä lepäämään, tulee jo kirjoitusvirheitä niin paljon,
joten intuitiolla sanon nyt hyvää yötä ;))ja nuku hyvin.
Minä pakkaan valitsemaan sen mikä minua eniten miellyttää, oli se sitten asia mikä hyvänsä. Helpon ja hauskan puolelle kallistun voi voi niin niin herkästi. Liha on heikko, ja saahan se ihminen kerran erehtyä, heh heh...
- Meriläinen
mutta muista kerran vaan ;)
Minulla oli vaikeuksia kun molemmat kiinnosti, ja sitten tulin valinneeksi paikan missä kohtasin tulevan mieheni.
Enhän tiedä vaikka laivalla olis ollut toinen hih.
- kuuntelepa
sanat tarkkaan. Positiivisuutta!
http://www.youtube.com/watch?v=O3faCnqJsmw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502