Mikä meitä miehiä ja naisia vaivaa kun ei voida suoraan sanoa jos ei kiinnosta enään tavata? Jätetään vastaamatta viesteihin noin vaan yhtä äkkiä syytä sanomatta. Monen mieli pahoittuu sen takia jos jätetään asiallisesti kertomatta kaiken loppuneen.
Ikuisuus kysymys
4
249
Vastaukset
Nykyajan raadollisuus, hektinen elämänrytmi, haavekuvat, toive paremman löytymisestä, itsekkyys, moukkamaisuus, tunteettomuus.
Noilla nyt ainakin aluksi voisi yrittää selittää tätä ikävää ja loukkaavaa ilmiötä. Ja niinkuin on näillä palstoilla nähty, sitä tapahtuu jatkuvasti ja molemmille sukupuolille.
Oman egon mittaamisesta on tullut monille tapa josta ei tunnu pääsevän irti. Testataan sitä omaa viehätysvoimaa, nautitaan kun saadaan huomiota, ja loppujen lopuksi se kyllästyminen iskee hyvinkin nopeasti. Kun alunperinkään ei olla hakemassa sitä elämänkumppania, vaan hyväksyntää ja ihailua. Ja miksi ilmoittaa kenellekään sen fiiliksen loppumisesta, kun on helpompi vaan lopettaa yhteydenpito.
Ei ole helppoa olla sinkku näinä instant profit -aikoina!- perfect_
Ikuisuuskysymys on yhdyssana.
- nimittäin..
"ikuisuuskysymys" on hankalampi lukea kuin "ikuisuus kysymys"
- -Kielipoliisi-
Ikuisuuskysymys on yhdyssana. Lisäksi suomen kieli ei tunne sellaista sanaa kuin "enään", tarkoitit varmasti sanaa "enää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238