Gospel-metal

elämän puolesta!

Gospel-metal !
Hei, Olen saanut Jeesukselta Kristukselta sanan, joka täytyy kertoa teille: "Minä en tunne teitä." "Kerro heille."
Jeesus pyysi kehoittamaan: "älköön teillä olko mitään osallisuutta pimeyden tekoihin."

Gal. 1:10,11
10) Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11) Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista.

1 Kor. 8:10-12
Sillä, jos joku näkee sinun, jolla on tieto, aterioivan epäjumalan huoneessa, eikö hänen omatuntonsa, kun hän on heikko, vahvistu epäjumalille uhratun syömiseeen?
11) Sinun tietosi kautta turmeltuu silloin tuo heikko, sinun veljesi,jonka tähden Kristus on kuollut.
12) Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan.

Tyttöni 14-vuotiaana rupesi kuuntelemaan metal-musiikkia. Ennen kun metal-musiikki tuli hänen kuvioihinsa, hän oli terveitä elämäntapoja elävä tyttö. Raskaan musiikin myötä hän rupesi käyttämään alkoholia ja olemaan kotoa pois päiviä, myös itsetuhoisuus oli läsnä.

Rakkaani, maailmallisuus ei anna mitään hyvää, ei rauhaa sydämeen!

Runsaasti siunaten teitä kaikkia, jotka olette jollain tavalla osallisia Gospel-metal -musiikkiin.

Anne

4

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

Metalli metallina ja jeesustelut erikseen. Mitään hyvää ei näistä sekoitteluista seuraa.

• jeesusmetallimies

Kuunnelkaa Stryperi', bändi on Kristillinen metalliyhtye. Soittavat rockkia joissa on hienot kristilliset lyriikat, bändi oli 80-luvulla suosituimillaan ja julkaisivat myös parhaat levynsä silloin. Kannattaa tutustua! Hyviä biisejä: Free, To Hell With The Devil, In God We Trust, Makes Me Wanna Sing, Sing-Along Song jne.jne.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Stryper

• Anonyymi

Nyt ymmärrän miksi mielenterveys on ruuhkautunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6610
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      278
      3505
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      99
      2481
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      54
      1927
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1926
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1790
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1459
    Aihe