2:n alle kouluikäisen lapsen Sinkkuäiti?????
Sinkkumiehet, kelpaakos
6
486
Vastaukset
- ATMi
Ei.
- hoh-hoijaa
En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..
- Korian
hoh-hoijaa kirjoitti:
En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..
Rehelinen vastaus. Nainen elää omaa perheidylliään, ja itse koen etten kuulu sen osaksi.
Olen lapseton sinkku, ja kiinnostunut kaltaisestani seurasta eli toisesta lapsettomasta sinkusta, jonka kanssa voi ajatella yhteistä elämää ihan puhtaalta pöydältä ilman edellisten suhteiden velvollisuuksia/rasitteita, sekä myös omia lapsia.
En halua perhettä vain velvollisuudentunnosta, vaan olla myös osa sitä...
kelpaa ei lapset ole ongelma jos on itellään lapsia niin ymmärtää lapsiperheen arkea paremmin itelläni kolme lasta joista yksi asuu mun kanssa ja olen huomannut että naisille ei kelpaa yh-mies
- yhtä treffannut
Olin tässä parilla treffeillä yhden isukin kanssa.
Tosin, kun menin treffeille, oletin, että miehellä ei ole lapsia. Profiilissa ei ollut niistä mainintaa ja hän itse haki lapsetonta naista, joten siitä oletin, että hänelläkään ei lapsia ole.
No treffeillä ilmeni, että niitä on.
Toisilla treffeillä sitten uskaltauduin uteleemaan enemmän lapsista, ja kysyin heidän ikiään. Kävi ilmi, että niitä onkin kolme! Ed. kerralla puhui kahdesta. Ja että nuorimmalla, joka on parin kuukauden ikäinen, on eri äiti kuin näillä kahdella vanhemmalla.
Mies joi itsensä täysin humalaan tokilla treffeillä.
Yhden kerran kommentoi naismenestystää, että "eihän kukaan tällaista kolmen lapsen isää ota".
No en ottanut minäkään. Lapset periaatteessa eivät olisi olleet este. Eivät edes asu isällään.
Valehtelu ja salailu oli. Ja se kännien veto treffeillä. Muutenkin puheista selkeni, että joka viikonloppu tulee kunnon saunakaljat otettua, ja kyseisellä kerralla herra omasta mielestään joi "vähän" kun kittasi vain viiniä, siideriä ja olutta, eli ei mitään väkeviä.
(Emme sekstanneet.)
Mutta: en viitsinyt tuolle miehelle sitten syntyjä syviä selitellä. Sanoin, että ei kiinnosta. En ihastunut (mitä en tehnytkään). Luultavasti väittää minustakin, että ne lapset oli se syy, että hän ei kelvannut....
- sinkkumies 29v
Olisimme liian erilaisissa elämäntilanteissa. Yksinhuoltajanaisissa on paljon mukavia, kivoja ja kauniita naisia, mutta vaikka joku sellainen olisikin kiinnostunut minusta (sen kun näkiskin), epäilen, että elämiä olisi aika vaikea yhteensovittaa. Kokemusmaailmakin on niin kovin erilainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857