Joo sellasta vaan et aloin olla jo epätoivoinen ku ei enää kukaan paukuta muuta ku jotain riimii jossa kerrotaan kuinka on naisia ja rahaa... mut sitten löysin raptorin joka oli erittäin mieluinen yllätys. Etenkin kun huomasin että todella vanhaa settiä :D ajattelin vaan kertoa tälläisen vuodatus jutun nettiin.
Minun Raptori suosikit:
Oi Beibi
Armeija
Rattijuoppo
Debi Gibson
Tuhansien Sulojen Maa^
Kertokaa lisää kyseisen yhtyeen biisejä kiitos.
Raptori vs. nykyaika
noniin siis
3
386
Vastaukset
- Räppi jou jou meitsit jou jou
Räp ompi paraasta.
- hemmanderi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raptori
Ja jos videot ja live esiintymiset kiinostaa...
http://www.youtube.com/profile?user=Sikainfluenssa&view=videos&query=raptori
Raptorillahan oli aika poliitinen sanoma vaikka se huumoriin verhoiltiin... kuten alkuperäisellä räpillä. - Kagetora 55
Raptorin biisit:
Raptori
Oi beibi 4
Moe!
Minä ja ryhmä
Karvanoppaelvis
Hiphopmusiikkia
Herrasmies
Jutka ja kunkka
Kumitissit
Tosi tarttuva täytebiisi 16
Oi beibi 16
Suomenkielinen rap-biisi
Tyyris tyllerö.
Siinä oli muutama...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019