Minulla on luonnostaan tummat silmänaluset ja haluaisin kuulla vinkkejä, joilla sitä voisi peittää/hoitaa. Eikä mielellään mitään: "nuku riittävästi, syö paljon hedelmiäs" tms, sillä nukun joka yö vähintään 9tuntia ja syön paljon hedelmiä ja muutenkin terveellisesti joka päivä.
Kiitos jos vinkkejä löytyy. =)
Tummat silmänaluset?
16
1488
Vastaukset
- 3xmiä
Verisuonet kuultaa alta siihen ei poppakonstit auta,ainoastaan peitevärit.
Juo vettä,älä syö liikaa sokeria.
Osta,la cure merkkinen voide tummille silmänalusille maksaa jotaki 21e tai hieman enemmän löytyy luontaistuotekaupasta tai ainakin kouvolasta löytyy.
Itselläni on hyvin tummat aluset,näin kesällä kun saa väriä raja hälvenee mutta kun lähtee ihmisten ilmiolle pakko hieman piilottaa niitä.
Laitan valokynää tai nestemäistä meikkivoidetta,hyvin vähän eikä noiden tummien alueiden yli sillä muuten ne vaan korostuu ja rajat häivytän ulkonurkkiin.
Mutta jos sinulla on muuten hyvässä kunnossa oleva iho ei kannata meikata koko naamaa ainoastaan nuo "aluset".
Joskus olen kokeillut peräpukama voidetta kun se kuulemma supstaa verisuonia mutta aika huuaata koko juttu,sitä kun on sinut itsensä kanssa viis veisaa tuollaisesta,toki tiedän mistä puhut mutta olen sen ikäinen että elämässä on muutakin murehdittavaa kaikkea hyvää sinulle ja pää pystyyn. - kettu.
Mulla on kanssa sitkeät tummat silmänaluset, olleet lapsesta asti.
Riittävällä veden juonnilla (se väh. 2 litraa päivä aterioiden lisäksi) on suuri merkitys.
Toinen apu, jonka löysin n. vuosi sitten, on OIKEASTI oman ihon sävyinen meikkipohja. Itse löysin oikean sävyn (ja iholle sopivan koostumuksen) aidosta mineraalimeikistä, joita voi kerrostaa vaikka loputtomiin, kunnes saa sinisyyden piiloon.. Oikean sävyinen mineraalipohja tasoittuu omaan ihoon luonnollisesti. Mineraalisarjoista löytyy myös sävyjä, joilla voi taittaa silmänalusten väriä muun ihon suuntaan.- pampula 81
Olen samaa mieltä Ketun kanssa. Mineraalimeikki on parasta peittämiseen. Paras silmänympärysvoide on Dermalogican Total eye care ja se on vielä tarjouksessa tuolla www.kauneushoitolainkeri.fi sivuilla. Olen käyttänyt tuotetta monta vuotta, siinä on valoa taittava pigmentti joka tulee raaka-aineesta ja estää tummuuden näkymistä. Tosi hyvä yhdistelmä total eye care ja Youngblood mineraalimeikki. Youngbloodilla on myös kivoja luomiväri paletteja mistä tykkään kun ne ei varise alaluomelle.
- harmaa pantteri
pampula 81 kirjoitti:
Olen samaa mieltä Ketun kanssa. Mineraalimeikki on parasta peittämiseen. Paras silmänympärysvoide on Dermalogican Total eye care ja se on vielä tarjouksessa tuolla www.kauneushoitolainkeri.fi sivuilla. Olen käyttänyt tuotetta monta vuotta, siinä on valoa taittava pigmentti joka tulee raaka-aineesta ja estää tummuuden näkymistä. Tosi hyvä yhdistelmä total eye care ja Youngblood mineraalimeikki. Youngbloodilla on myös kivoja luomiväri paletteja mistä tykkään kun ne ei varise alaluomelle.
olen samaa mieltä total eye caresta, paras silmänympärysvoide jota olen käyttänyt.
- ollut aina
eikä siihen oikee mitkää nukkumiset tai muut auta..Ihan kasvojenkin muoto korostaa kun posket silleen korkeet ja hmm..vaikee selittää mutta kuitenkin jää vähän niinku varjot muutenki silmien alle.. Aina on samanlaiset nukkuu kuinka paljon vaan ja syö miten tahansa, no ehkä ryyppyiltojen jälkeen saattaa vähän tummemmat olla :D Kesällä vähän haalistuu kun tulee rusketusta pintaan..
Valokynä ei nyt hirveesti piilota mutta kannattaa kokeilla Maybellinen Dream Matte Moussea, sitä semmoista vaahtomaista ''peitevoidetta''..mulla ainakin häivyttää tosi hyvin ja sopii mun atooppiselle iholle..- kimallus -55
Hyvä hoito on myös kunnollinen kasvohieronta taitavalla kosmetologilla. Ja mikä ihana nautinto se on.
- Zuchky
Maybellinellä on sellainen pieni pitkulainen peiteaine,se on vielä ns.mineraalimeikkeihin kuuluva,siinä on huulikiillon tapainen suti,jolla laitetaan pikkasen silmien alle,sitten taputellaan sopivamäärä sitä silmien alle.Ei ole hirmu kalliskaan ja sitä voi myös käyttää valokynän asemesta.
- hiltuska
Jännä huomata miten moni käyttää total eye carea Dermalogicalta. Itse en siitä luovu.
Talvella kuivempaan aikaan laitan yöksi saman sarjan intensive eye repairia.
Minäkin suosittelen! - dermafani
hiltuska kirjoitti:
Jännä huomata miten moni käyttää total eye carea Dermalogicalta. Itse en siitä luovu.
Talvella kuivempaan aikaan laitan yöksi saman sarjan intensive eye repairia.
Minäkin suosittelen!Nyt kun muutkin on kehuneet Dermalogicaa niin kehumpa minäkin.
Minun tummiin ja kuiviin silmänalusiin tehoaa parhaiten Multivitamiinikapselit kyseisestä sarjasta, käytän kyllä total eye carea mutta, kapselit ne vasta on super hyvät. - järkipeli
dermafani kirjoitti:
Nyt kun muutkin on kehuneet Dermalogicaa niin kehumpa minäkin.
Minun tummiin ja kuiviin silmänalusiin tehoaa parhaiten Multivitamiinikapselit kyseisestä sarjasta, käytän kyllä total eye carea mutta, kapselit ne vasta on super hyvät.Ei kaikki ole kosmetiikasta kiinni. Jos on periytyvä taipumus tummuuteen niin niille ei mitään voi.
Nukkuminen ja terveet elämän tavat on myös muistettava!
- ha
Oriflamen Optimals Seeing is Believing Multi benefits Eye Cream auttoi kaverin tummiin silmänalusiin.
- miisukissa
Lymfahieronta on hyväksi sekä tummille silmänalusille että, turvotukseen. Pitää vaan löytää taitava lymfaterapeutti.
- apua tästä
skin doctor`sin tuotteesta.
- Nadja 35
Itselleni auttoi kun sain toimimaan kunnolla. Ilmeisesti ummetus keräsi kuona-aineita kun melko pian sen jälkeen kun vatsani toiminta parani niin tummuuskin alkoi häipyä. Saati sitten miten paljon parempi olo tuli muuten.
Ostin apteekista Agiolax jauhetta ja aloin ottamaan sitä ohjeen mukaan niin parin viikon jälkeen ylläpitoannos jo riitti ja vatsa toimii hyvin.
Käytän myös tuota total eye carea Dermalogicalta ja monen kokeilun jälkeen se on ollut paras.
Apteekin sarjoja kokeilin eikä niillä ollut mitään vaikutusta tummuuteen jotkut jopa turvotti vielä lisäksi. - kissan viikset
Nadja 35 kirjoitti:
Itselleni auttoi kun sain toimimaan kunnolla. Ilmeisesti ummetus keräsi kuona-aineita kun melko pian sen jälkeen kun vatsani toiminta parani niin tummuuskin alkoi häipyä. Saati sitten miten paljon parempi olo tuli muuten.
Ostin apteekista Agiolax jauhetta ja aloin ottamaan sitä ohjeen mukaan niin parin viikon jälkeen ylläpitoannos jo riitti ja vatsa toimii hyvin.
Käytän myös tuota total eye carea Dermalogicalta ja monen kokeilun jälkeen se on ollut paras.
Apteekin sarjoja kokeilin eikä niillä ollut mitään vaikutusta tummuuteen jotkut jopa turvotti vielä lisäksi.Tummiin silmänympäryksiin auttaa kun elimistön kuona-aineenvaihdunta on kunnossa. Nimenomaan tuo vatsan toiminta ja runsas vedenjuonti on tärkeää.
Luotaistuotekaupasta saa Salt Balance nimisiä aineenvaihduntaa parantavia pillereitä, minulla ne paransivat hyvin aineenvaihduntaa. Lähti turvotukset ja paksu olo vatsassa ja siinä samalla vaaleni myös luomet.
- Jinna
Järkytyin tuon total eye caren hinnasta, haluaisin itsekin päästä eroon tummista silmänalusista, mutta 60e on liikaa! Kertokaa siis halvempia ja tehokkaita voiteita, jotka itse olette todenneet hyviksi!
Olen itse käyttänyt vain Nivean ja Lumenen voiteita, jotka eivät ole auttaneet juuri yhtään. Vai onko halvemmat vaihtoehdot kaikki yhtä huonoja?! Olen melkein luopunut toivosta koko tummien silmänalusten hävittämisen suhteen ja kun rahaakaan ei ole tarpeeksi ostamaan "laadukkaampia" tuotteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752