Juuri karavaanari harrastuksen aloittanut kaipaa neuvoja .Vaunini on aika pinttyneen likainen ulkoa, hometahroja,levää,pikeä,
kuraa,tarratahroja ym. Mikä olisi paras puhdistusaine ulkopesuun ?
Asuntoauton/vaunun paras pesuaine ?
11
6195
Vastaukset
- _pineline_
pineline
- oikea pesuaine
Monen vuoden kokemus tahrojen poistosta ja mustista valumista.
- mistä sitä saa
oikea pesuaine kirjoitti:
Monen vuoden kokemus tahrojen poistosta ja mustista valumista.
Mistä Pineline pesuainetta saa,esim pääkaupunkiseudulla ?
- karawaanari
mistä sitä saa kirjoitti:
vyrttihän tuotetta myy mutta täytyy olla joku firma minkä laskuun voi sitä ostaa kosks ne eivät myy yksityis henkilöille , porista kuitenkin löysin tuotetta halpa-hallista mutta mielestäni mänty-tolu on tehokkaampaa vaunun pesussa ja sitä saa joka sivasta . mutta kuitenkin paras käyttämäni vaunun pesu aine on ollut carawan cleaner lomapalvelusta .
- _pineline_
mistä sitä saa kirjoitti:
Honkkari, motonet, saiturinpörssi...
Osta samalla pumpattava sumutinpullo,
Würthin tuotehan tuo pineline on, mutta ei sitä kannata sieltä ostaa. Halvemmalla saa muualta. - pesun jälkeen
_pineline_ kirjoitti:
Honkkari, motonet, saiturinpörssi...
Osta samalla pumpattava sumutinpullo,
Würthin tuotehan tuo pineline on, mutta ei sitä kannata sieltä ostaa. Halvemmalla saa muualta.on vielä likaa joka ei millään lähde niin tässä aine jolla lähtee
http://www.pintanikkarit.fi/ecostar/
- -aine
Presco Oy:n Presta-tuotteet ovat ammattikäyttöön suunniteltuja aineita, joita saa myös yksityiskäyttöön.
www.presco.fi - MAhdollinen.
Kidesooda, sillä lähtee pinttyneimmätkin paskat hyvin.
Sitten vain vaha päälle.- Maalipinnan tuho
Kidesoodaa käytetään poistamaan maalipinnasta kiilto kun kalutaan maalata pinta uudelleen.
Käytä mieluummin vaikka mäntysuopaa, tai Caravan Cleaneria - Ihan annostelusta.
Maalipinnan tuho kirjoitti:
Kidesoodaa käytetään poistamaan maalipinnasta kiilto kun kalutaan maalata pinta uudelleen.
Käytä mieluummin vaikka mäntysuopaa, tai Caravan CleaneriaPussissa on ohjeet, annostelun määrällä vaikutetaan haluttuun lopputulokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802