New York Dollsin Pakkahuoneen keikka takaisin sallituksi!

NY Dolls

ALLEKIRJOITTAKAA, jotta NY Dollsin Tampereen keikka saataisiin ikärajallisesta takaisin ikärajattomaksi! Keikan muuttumisesta K18-keikaksi ilmoitettiin eilen, vain 6 päivää ennen keikkaa!

http://www.adressit.com/newyorkdolls

Adressin tarkoituksena on saada 30. heinäkuuta Tampereen Pakkahuoneella järjestettävä New York Dollsin keikka takaisin ikärajattomaksi, sillä se muutettiin yhtäkkiä K18-keikaksi - ilman minkäänlaisia selittelyjä. Ehdottaisimme keikalle järjestettäväksi rajattua anniskelualuetta, joka on koettu hyväksi ratkaisuksi monilla muillakin Pakkahuoneella pidetyillä keikoilla. Näin alaikäisetkin pääsisivät keikalle ja täysi-ikäisilläkin olisi silti mahdollisuus nauttia alkoholijuomia keikan aikana.

Vaikka ette itse ottaisi osaa ko. tapahtumaan, allekirjoittakaa silti adressi auttaaksenne keikalle haluavia alaikäisiä, sillä koemme ikärajan muuttumisen erittäin epäoikeudenmukaiseksi ja tarpeettomaksi.

2

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli Suur-Salosta

Kukapa menee Virgin Oiliin kukapa menee Virgin Oiliin keskiviikkona lallallaa...

Myötätuntoa kyllä heruu, koska olisin pulassa jos minulle kävisi noin.

Alkoholi pyörittää maailmaa... Ainakin Suomea... Sanokaa mun sanoneen.

Hyvä, että on kansalaisaktiivisuutta. Noiden keikkojen ikärajatiedot on kusseet alusta asti.

Mutta elämä jatkuu, ja Johnny, Jerry ja Arthur ovatkin jo kuolleet... Raunioille tässä kai vaan ollaan menossa.

• ........

jos keikka muuttuu k18,ja haluaa mennä kahtoo tota bändiä,niin miksei sitä menis kahtoo ankkarockiin,korsoon? Ite meinasin mennä,mutta päätin sitten lähteekkin kuopioon kahtoo misfitsiä,lähenpänäkin on =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      203
      5789
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1671
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      78
      899
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      877
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      847
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      808
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      761
    Aihe