Lauantai-illan musiikkia

57

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vaihtari
    • monte24/7
      • maniamania

      • maniamania kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=yxAZw8pFG20

        ai sää olitkin vielä täällä:)

        http://www.youtube.com/watch?v=A681k3-issw&feature=related


    • Jazuli
      • Jazuli


      • Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        kyllä mä tästä tykkäsin enempi kuin new kids on the blockista. Mä olen sen verran sua vanhempi että tää oli musta tosi ihq joskus:

        http://www.spike.com/video/duran-duran-rio/2858710

        :)

        ..et mä oon sua vanhempi...=o)

        ...ko oon sentäs syntynny 1976...

        =o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..et mä oon sua vanhempi...=o)

        ...ko oon sentäs syntynny 1976...

        =o)

        on .. *sensuroitu* :) Mä vaan vaikutan blondilta, en mä oikeasti ole:P Een;)


      • Jazuli

      • maniamania

        Vastaamossa on juuri nyt ruuhkaa.. :) Ootappas hetkoinen:)


      • Jazuli

        ..kaunis skipale...juku..=o)

        ..tykkäätkö poets of the fallin musiikista muuteskii vai onks tuo vain kolahtannu enempi ko muut..??


      • dayum
        Jazuli kirjoitti:

        ..kaunis skipale...juku..=o)

        ..tykkäätkö poets of the fallin musiikista muuteskii vai onks tuo vain kolahtannu enempi ko muut..??

        Sanotaanko niin, että bändissä vaikuttaisi olevan potentiaalia, mutta harvempaa biisiä jaksaa kuunnella. Tuo on ainut, muutama on sinnepäin.


    • Papu.Sparrow


      • huono bondien katselija paitsi jos Sean Connery on ollut Bondina:) Muuten alkaa ajatukset lähtee omille teilleen:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        huono bondien katselija paitsi jos Sean Connery on ollut Bondina:) Muuten alkaa ajatukset lähtee omille teilleen:)

        Joskus ajatukset vain harhailee; joskus ne tosiaan karkaavat kokonaan ;)

        Mulle ainoa oikea James Bond oli Roger Moore, mutta sittemmin olen toki tutustunut näihin uudempiinkin. Ja vanhempaan. - Kylmän sodan päättymisen jälkeen näissä ei tietysti ole enää samanlaista "jännitystä", mutta silloin tällöin niitä jaksaa vielä katsella. - Jos ei tule parempaakaan muilta kanavilta... :)


      • xena-183 kirjoitti:

        Joskus ajatukset vain harhailee; joskus ne tosiaan karkaavat kokonaan ;)

        Mulle ainoa oikea James Bond oli Roger Moore, mutta sittemmin olen toki tutustunut näihin uudempiinkin. Ja vanhempaan. - Kylmän sodan päättymisen jälkeen näissä ei tietysti ole enää samanlaista "jännitystä", mutta silloin tällöin niitä jaksaa vielä katsella. - Jos ei tule parempaakaan muilta kanavilta... :)

        innoittaa, muistoja nuoruudesta, sankarien sankari:) Ja mäkin oli redhead silloin:)

        http://www.youtube.com/watch?v=4S2chCFBcaA&feature=related


      • xena-183 (ei kirj.)

    • Menenkö mäkin nukkumaan?

      • ^_^

        Mukavalta loppui sidukka? :)


      • ^_^ kirjoitti:

        Mukavalta loppui sidukka? :)

        Mutta puhti:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mutta puhti:)

        jotain. Ei ole kuin väkeviä jäljellä, vähän vaarallista. Ehkä jätän.. Tai ehkä en.. Olet v ielä hereillä?


      • ^_^

      • ^_^
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        jotain. Ei ole kuin väkeviä jäljellä, vähän vaarallista. Ehkä jätän.. Tai ehkä en.. Olet v ielä hereillä?

        aamulla ei herännyt ajoissa,nyt kostaantuu .

        Lisää puhtia :) http://www.youtube.com/watch?v=megNBZ4ONR8



      • ^_^




      • ^_^

      • ^_^
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        elokuvassa "Sauna"? Yllättävän vaikuttava näyttelijä.. Se oli suomalainen kauhuelokuva, tarkovskilainen tunnelma:)

        Lincolnin? Enpä ole ;)

        *tuskin Vikiäkään*



      • ^_^


      • oooöööooo

      • MMies

    • Jazuli
      • Jazuli

    • almasty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe