Lauantai-illan musiikkia

57

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vaihtari
    • monte24/7
      • maniamania

• Jazuli
      • Jazuli

• Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

kyllä mä tästä tykkäsin enempi kuin new kids on the blockista. Mä olen sen verran sua vanhempi että tää oli musta tosi ihq joskus:

http://www.spike.com/video/duran-duran-rio/2858710

:)

..et mä oon sua vanhempi...=o)

...ko oon sentäs syntynny 1976...

=o)

• Jazuli kirjoitti:

..et mä oon sua vanhempi...=o)

...ko oon sentäs syntynny 1976...

=o)

on .. *sensuroitu* :) Mä vaan vaikutan blondilta, en mä oikeasti ole:P Een;)

• Jazuli

• maniamania

Vastaamossa on juuri nyt ruuhkaa.. :) Ootappas hetkoinen:)

• Jazuli

..kaunis skipale...juku..=o)

..tykkäätkö poets of the fallin musiikista muuteskii vai onks tuo vain kolahtannu enempi ko muut..??

• dayum
        Jazuli kirjoitti:

..kaunis skipale...juku..=o)

..tykkäätkö poets of the fallin musiikista muuteskii vai onks tuo vain kolahtannu enempi ko muut..??

Sanotaanko niin, että bändissä vaikuttaisi olevan potentiaalia, mutta harvempaa biisiä jaksaa kuunnella. Tuo on ainut, muutama on sinnepäin.

• huono bondien katselija paitsi jos Sean Connery on ollut Bondina:) Muuten alkaa ajatukset lähtee omille teilleen:)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

huono bondien katselija paitsi jos Sean Connery on ollut Bondina:) Muuten alkaa ajatukset lähtee omille teilleen:)

Joskus ajatukset vain harhailee; joskus ne tosiaan karkaavat kokonaan ;)

Mulle ainoa oikea James Bond oli Roger Moore, mutta sittemmin olen toki tutustunut näihin uudempiinkin. Ja vanhempaan. - Kylmän sodan päättymisen jälkeen näissä ei tietysti ole enää samanlaista "jännitystä", mutta silloin tällöin niitä jaksaa vielä katsella. - Jos ei tule parempaakaan muilta kanavilta... :)

• xena-183 kirjoitti:

Joskus ajatukset vain harhailee; joskus ne tosiaan karkaavat kokonaan ;)

Mulle ainoa oikea James Bond oli Roger Moore, mutta sittemmin olen toki tutustunut näihin uudempiinkin. Ja vanhempaan. - Kylmän sodan päättymisen jälkeen näissä ei tietysti ole enää samanlaista "jännitystä", mutta silloin tällöin niitä jaksaa vielä katsella. - Jos ei tule parempaakaan muilta kanavilta... :)

innoittaa, muistoja nuoruudesta, sankarien sankari:) Ja mäkin oli redhead silloin:)

http://www.youtube.com/watch?v=4S2chCFBcaA&feature=related

• xena-183 (ei kirj.)

• Menenkö mäkin nukkumaan?

• ^_^

Mukavalta loppui sidukka? :)

• ^_^ kirjoitti:

Mukavalta loppui sidukka? :)

Mutta puhti:)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mutta puhti:)

jotain. Ei ole kuin väkeviä jäljellä, vähän vaarallista. Ehkä jätän.. Tai ehkä en.. Olet v ielä hereillä?

• ^_^

• ^_^

jotain. Ei ole kuin väkeviä jäljellä, vähän vaarallista. Ehkä jätän.. Tai ehkä en.. Olet v ielä hereillä?

aamulla ei herännyt ajoissa,nyt kostaantuu .

Lisää puhtia :) http://www.youtube.com/watch?v=megNBZ4ONR8

• ^_^

• ^_^

• ^_^

elokuvassa "Sauna"? Yllättävän vaikuttava näyttelijä.. Se oli suomalainen kauhuelokuva, tarkovskilainen tunnelma:)

Lincolnin? Enpä ole ;)

*tuskin Vikiäkään*

• ^_^

• oooöööooo

• MMies

• Jazuli
      • Jazuli

• almasty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe