..jotta otanko mie teihi liikaa kontaktii...???
...häritteekö se teittii..??
....mikä siin härihtee..???
...tars ko mun olla ottamatta kontaktii teihi...niiko kirjotella teille vähempi...???..
=o)
...iha vain vilin aatoksesta tää sitte synty...
..*kiitosta vain etukätee*..
tutustuu palautteesen iltatallustelun perään..
eritoten miehiltä kysysin..
62
390
Vastaukset
- vili
pidä tiettyä välimatkaa miehiin ettei naisten arvostus laske entisestään.
Hähä! :D - naisissa,
on niiden tunneherkkyys. Myöskin sinussa. Voimaa.
- monte24/7
mita kielta sina kirota? mina ummarra vaha suommi, muta sinu kieli on vaha outto.
Nämä feikki-Vilit, -Mmiehet ja kukkoset vain pelkäävät naisia. Älä ota niitä niin vakavasti. ;-)
- vili
en tarkoittanut sitä, että he eivät lainkaan keskustelisi miesten kanssa...
- Jazuli
...mu koska siit melko useesti kuulen nii läksin kyselemää sitte vähäse muienki mielipiettä tähä askaa..=o)
..oisi keljuu mikäli joku tuntisi oikiasti et jotekipäi tuppaan ihteeni tykö..=o/
..mu nytte ko lujin näitä vastauksia nii ainaskaa näis ei oo muilla kehnoo sanottavaa.. ko vilillä mun kontaktin otto hanakkuuteeni...
..tattista vastauksista..en lähe jokaselle vastaamaa..jotten vain sorru olemaa liiaksi mieliksi..siitkii saisi muutes alotuksen sitte...=o)
mies, mutta en ymmärrä mitenkäs liikaa voi ottaa kontaktia keskustelupalstalla. Olla liian puhelias ja ystävällinen? Outoa:O
- mitamitamita
sina otta kontakti minu ja mina sanoa sinulle eta sina ei olla liika tunkeleva :) otta suominaine minu kontakti muutoinki ja mina heille kertoa jotta mina tykata nainen joka otta kontakti eikä nenu muuta punaseks :)
- dayum
.
Enemmän pitäis ottaa! *muuten tulee ikävä*
- Jazuli
..toi ei oo kivaa..=o(
Jazuli kirjoitti:
..toi ei oo kivaa..=o(
*tahtoo halia* Minä ainakin tykkään jutustella sun kanssa. Pysyy mieli virkeänä ja hyvällä tuulella.
- Jazuli
dazu kirjoitti:
*tahtoo halia* Minä ainakin tykkään jutustella sun kanssa. Pysyy mieli virkeänä ja hyvällä tuulella.
...mutta välist sä kylläkii riehaannut...ja välist oot iha tuppisuu... =oI
...*arka hymy*..
=o7 Jazuli kirjoitti:
...mutta välist sä kylläkii riehaannut...ja välist oot iha tuppisuu... =oI
...*arka hymy*..
=o7Riehaantumisella tarkoitat varmaan sitä, kun ihastuttaa niin kovasti... Tuppisuu mä saatan olla, jos teen jotain tässä välillä/samalla... puuhaan usein jotain muuta tässä samalla.
Älä musuuni huoli, en mä suhun kyllästy, etkä sä mua sieltä netistä pääse häiritsemään... :) Semmoset naiset, jotka soittelee pitkin iltaa, voi joskus häiritäkin.- Jazuli
dazu kirjoitti:
Riehaantumisella tarkoitat varmaan sitä, kun ihastuttaa niin kovasti... Tuppisuu mä saatan olla, jos teen jotain tässä välillä/samalla... puuhaan usein jotain muuta tässä samalla.
Älä musuuni huoli, en mä suhun kyllästy, etkä sä mua sieltä netistä pääse häiritsemään... :) Semmoset naiset, jotka soittelee pitkin iltaa, voi joskus häiritäkin....mut mul on sun numero..mä varmaa soitan sulle iha kohta..=o)
...*bhaah*..
mä meen maata..öitä viel täskii kohas..=o)
...zipp.. Jazuli kirjoitti:
...mut mul on sun numero..mä varmaa soitan sulle iha kohta..=o)
...*bhaah*..
mä meen maata..öitä viel täskii kohas..=o)
...zipp..Se oliskin oikein ihanaa, jos sulla olis mun numero. Tänään ei oo kukaan soittanu, joten voisit vaikka häiritäkin... mut oon aika ujo sitten, että älä ihmettele, jos kuuluu vaan jotain hihittelyä ja huokailua.
Nuku hirveen suloisesti! Mä liityn seuraan parin tunnin päästä.- ..tyynyt..
dazu kirjoitti:
Se oliskin oikein ihanaa, jos sulla olis mun numero. Tänään ei oo kukaan soittanu, joten voisit vaikka häiritäkin... mut oon aika ujo sitten, että älä ihmettele, jos kuuluu vaan jotain hihittelyä ja huokailua.
Nuku hirveen suloisesti! Mä liityn seuraan parin tunnin päästä...valmiiksi..mille painaa pääs..=o)
..*tsirp*..
=o)))
..jazuli poistuu... ..tyynyt.. kirjoitti:
..valmiiksi..mille painaa pääs..=o)
..*tsirp*..
=o)))
..jazuli poistuu...rinnan päälle minä taidan ensimmäisenä pääni painaa... :)
- Jazuli
dazu kirjoitti:
rinnan päälle minä taidan ensimmäisenä pääni painaa... :)
..oih kylläpä nukuttikii hyvi...toivottavasti suakii...=o)
..*rapsuttaa leuan alta*...
=o)
Juu ei, et varmana ota "liikaa kontaktia" ! Sitä vartenhan täällä ollaan, että keskustellaan ihmisten kanssa ja ihmisiä kai ne miehetkin on ?
...ainakin useimmat ?
...luulen ?
...jaa ?
:D..jotta otanko mie teihi liikaa kontaktii...??? ET MINUSTA
NO ET HEMMETISSÄ
....mikä siin härihtee..???MISSÄ?
...tars ko mun olla ottamatta kontaktii teihi...niiko kirjotella teille vähempi...???..
=o) EI
...iha vain vilin aatoksesta tää sitte synty...WILLIE THE WIMP saatana
..*kiitosta vain etukätee*.. EI MITÄÄN
tutustuu palautteesen iltatallustelun perään.. OON MOPOLLE HELLÄ,SE ON SEN ANSAINNUT. AARRRHHHGGGT!- .
TÄS Kirjoittanut: monte24 / Tänään / klo 05:00
..jotta otanko mie teihi liikaa kontaktii...??? ET MINUSTA
NO ET HEMMETISSÄ
....mikä siin härihtee..???MISSÄ?
=o) EI
...iha vain vilin aatoksesta tää sitte synty...WILLIE THE WIMP saatana
..*kiitosta vain etukätee*.. EI MITÄÄN
tutustuu palautteesen iltatallustelun perään.. OON MOPOLLE HELLÄ,SE ON SEN ANSAINNUT. AARRRHHHGGGT!
- vitusti liikaa
mutta kysymys sulle. Lähtisitkö mopoilemaan tällaisen tytön kanssa?
Sä olet
Kirjoittanut: zisel / Tänään / klo 00:08
alkanut vituttaa mua nyt jo siinä määrin että lataan torrentteina ohjelmia joilla pystyn näkee sun ip:n. Jos en siinä ite onnistu niin pyydän apua. Kun oon saanut selville kuka olet niin väännän sulta niskat nurin niin, että pidän oikealla kädelläni kiinni sun kaulasta ja vasemmalla niksautan leuan kautta niskas. Kopioi ihmeessä viestini. Et uskalla tehdä ilmotusta, vai uskallatko? 1 viesti vielä sulta niin takaan sulle ongelmia. Katsotaan uhoonko kännissä vai olenko tosissani.
Sori, en mä tarkottanut
Kirjoittanut: zisel / Tänään / klo 00:54
sitä noin: siis et saa selkääsi vaan mä tapan sut. Tuu käymään idässä!- Jazuli
...mikäli mulle puhusi noin...=o)
..*mäkii koetan tappaa teiät nauruun*..
;o) - turhahan se
Jazuli kirjoitti:
...mikäli mulle puhusi noin...=o)
..*mäkii koetan tappaa teiät nauruun*..
;o)on täällä kysyä rekatuilta rehellistä mielipidettä, kuten tässäkin huomattiin. Saisit muuten tuon hullun ämmän ja sen 2 sekopää kaveria perääsi.
- Jazuli
turhahan se kirjoitti:
on täällä kysyä rekatuilta rehellistä mielipidettä, kuten tässäkin huomattiin. Saisit muuten tuon hullun ämmän ja sen 2 sekopää kaveria perääsi.
..vaa vähäse turhan vakavasti tään saitin ja nää sanomiset..???..=o)
....iha sama jos joku tahtoo peräs tulla se tulee joko vihasta taikka rakkaudesta..joteka win win situation..=o)
=o7
..learn to let go... - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
....iha sama jos joku tahtoo peräs tulla se tulee joko vihasta taikka rakkaudesta..joteka win win situation..=o)
=o7
..learn to let go.....muutes sanoin rehellisen mielipiteeni...jotta elä paa sanoja suuhu..=o)
..kaikki ei vaa oo nii verenhimosii..
=o)
..ei tää oo mikää predator vs. alien saitti..vissiinkää..???
must joteki tuntuu et teil ihmisil on liika vähäse oikeita ongelmia kun haette niitä täältä...mul on ollu iha tarpeeksi elämässäni vastamäkiä..ja oon saanu painia niien kaaa verenmaku suus..joteka mulle jonku saittisanomiset on yks paskan hailee...mikäli niiksee tulee...jotta siin on mun vertauskuva todellisuuden ja saitin välillä..=o)
rebikä siit... - ne todelliset
Jazuli kirjoitti:
=o7
..learn to let go...luonteet paljastuu. Itse pysyisin erossa tuollaisista tyypeistä, mutta jatka vaan mielistelyäsi, itsehän teet valintasi.
- Jazuli
ne todelliset kirjoitti:
luonteet paljastuu. Itse pysyisin erossa tuollaisista tyypeistä, mutta jatka vaan mielistelyäsi, itsehän teet valintasi.
...juttelen muuteskii hyvikii erilaiste ihmisten kaa..eikä ne mulla kylässä käy..käykö sulla kaikki saitti ihmiset kylässä..???
=o)
...mitä välii sil on kenekä kaa tääl juttelee kun juttua kerta on..???
...*mielistelet itte kaltaisiasi*...
mie sen sijaa juttelen muitteki kaa ko vain itteni kaltasten kaa...onnistuuko sulta..??? - suuttu...
Jazuli kirjoitti:
...juttelen muuteskii hyvikii erilaiste ihmisten kaa..eikä ne mulla kylässä käy..käykö sulla kaikki saitti ihmiset kylässä..???
=o)
...mitä välii sil on kenekä kaa tääl juttelee kun juttua kerta on..???
...*mielistelet itte kaltaisiasi*...
mie sen sijaa juttelen muitteki kaa ko vain itteni kaltasten kaa...onnistuuko sulta..???m-i-e-l-i-s-t-e-l-y-ä. Itse en olisi väkivaltaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä, en edes netissä. Mutta kuten sanoin jo, tee mitä lystäät. Hyvästi.
- Jazuli
suuttu... kirjoitti:
m-i-e-l-i-s-t-e-l-y-ä. Itse en olisi väkivaltaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä, en edes netissä. Mutta kuten sanoin jo, tee mitä lystäät. Hyvästi.
..etten osaa kirjottaa tyylipuhtaasti..=o)
..en suuttunnu...vaa sanoin rehellisen mielipiteeni...
=o)
...oikiasti en millää viiti ottaa kierroksia teiän kenekää takia..sorppa
- persona-non-grata
Sitäpaitsi pallo on aina sillä, kelle kommentoi ... jatkaako hän juttua eteenpäin vai jättääkö sen siihen ;).
Aina joku jostain keksii valittaa ... toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niistä sen enempää kannata välittää.- Jazuli
..mie niist oikias oikiasti välitäkkää...mut kysyn sillä tahon saaha selville josko mul oisi aateltavaa omas käytökses..=o)
- persona-non-grata
Jazuli kirjoitti:
..mie niist oikias oikiasti välitäkkää...mut kysyn sillä tahon saaha selville josko mul oisi aateltavaa omas käytökses..=o)
peilata muidenkin palautteen kautta (palautteet kertovat tietysti aina jotain ... ainakin palautteen antajasta itsestään), kuitenkin se, mitä itse ajattelet itsestäsi on tärkeintä ... tosin sekin on subjektiivinen mielipide asiasta. Mitä sinä silti itse ajattelet, olisiko sinulla jotain korjattavaa omassa käytöksessäsi? Jos on, ne pitää itse huomata ja oivaltaa lopulta ;).
Minä pidän silti sinusta ja ajatuksistasi. Toki en ole aina ihan samaa mieltä kaikesta, mutta ei tarvitse ollakaan. Meillä, kun on jokaisella enemmän tai vähemmän erilaiset maailmankuvat ja arvot. - Jazuli
persona-non-grata kirjoitti:
peilata muidenkin palautteen kautta (palautteet kertovat tietysti aina jotain ... ainakin palautteen antajasta itsestään), kuitenkin se, mitä itse ajattelet itsestäsi on tärkeintä ... tosin sekin on subjektiivinen mielipide asiasta. Mitä sinä silti itse ajattelet, olisiko sinulla jotain korjattavaa omassa käytöksessäsi? Jos on, ne pitää itse huomata ja oivaltaa lopulta ;).
Minä pidän silti sinusta ja ajatuksistasi. Toki en ole aina ihan samaa mieltä kaikesta, mutta ei tarvitse ollakaan. Meillä, kun on jokaisella enemmän tai vähemmän erilaiset maailmankuvat ja arvot....noin aattelen itekkii..mut kerta siit jankutetaa nii varmaa iha hyvä vähäse välillä kysyä muiltakii..=o)
..meist jokai on enempi ja vähempi myöskii sokee itellee...
=o)
..toki..en mä tämän tähe stressaannu..=o)
juuri sella
- Jazuli
...en siusta lähesty liikaa miehii...???...=o)
Jazuli kirjoitti:
...en siusta lähesty liikaa miehii...???...=o)
on jokaisen oma määritelmä. Minusta et.
- Jazuli
runontaja kirjoitti:
on jokaisen oma määritelmä. Minusta et.
...mikäli enemmistö oisi selkiästi sitä mieltä jotta juu liikaa lähestyn nii saattasin harkita toista tapaa olla täällä..=o)
..kiitän vastauksesta..
- palstan miehet.
äijäs saisi yhtäpaljon huomiota sulta kun me,se ois onnellinen mies! Tai sit se tekis harakirin?
- Jazuli
...saa se..kuulema iha riittävästi..=o)..luuletko etten ole koskaa kysynny mitä se tykkää mun alituisesta netissä istumisesta..???..meillä puhutaa asioista ja sovitaa yhessä...
..siinäpä se onkii ko liika huomio on pahasta..
=o)
..sitä se vilikii varmaa tarkotti mun liialla kontaktin ottamisellakii...??? - palstan miehet.
Jazuli kirjoitti:
...saa se..kuulema iha riittävästi..=o)..luuletko etten ole koskaa kysynny mitä se tykkää mun alituisesta netissä istumisesta..???..meillä puhutaa asioista ja sovitaa yhessä...
..siinäpä se onkii ko liika huomio on pahasta..
=o)
..sitä se vilikii varmaa tarkotti mun liialla kontaktin ottamisellakii...???tarkoitimme,saamme liikaa huomiota sulta!
- Jazuli
palstan miehet. kirjoitti:
tarkoitimme,saamme liikaa huomiota sulta!
..ole huomion vastaanottajassa laisinkaa..??..=o)
..höh hyvin näyttäs maistuvan sullekkii..huomio..
=o7
...sä voit harppoa yli mun kirjotukset mikäli alat väsymää muhun taikka lukee ja piinata itseesi...=o)
..mutta mun miehestä teiän kenekää ei tarvi olla huolissaan..se osaa sanoa koska se on kyllästyny mun nettailuu...ja mää sillo kuuntelen sitä...niiko muutekii teen...=o)
eihä mul oo ketää muuta ihmistä mun elämässä kelle huomioni antasin ko sille..=o) - palstan miehet.
Jazuli kirjoitti:
..ole huomion vastaanottajassa laisinkaa..??..=o)
..höh hyvin näyttäs maistuvan sullekkii..huomio..
=o7
...sä voit harppoa yli mun kirjotukset mikäli alat väsymää muhun taikka lukee ja piinata itseesi...=o)
..mutta mun miehestä teiän kenekää ei tarvi olla huolissaan..se osaa sanoa koska se on kyllästyny mun nettailuu...ja mää sillo kuuntelen sitä...niiko muutekii teen...=o)
eihä mul oo ketää muuta ihmistä mun elämässä kelle huomioni antasin ko sille..=o)aloituksessa mielipidettämme!Jos se ei miellyttäny niin katso peiliin.Ja harpomme kyllä yli sun kirjotukset,vaikka se on vaikeeta kun palsta on täynnä niitä.
- Jazuli
aloituksessa mielipidettämme!Jos se ei miellyttäny niin katso peiliin.Ja harpomme kyllä yli sun kirjotukset,vaikka se on vaikeeta kun palsta on täynnä niitä.
..mut se oli odotettavissa olevaa..=o)
..mäku nii harvoin suutun mistää...
=o7
...nii mullakii on semmone kuvitelma et sä oot se floodaaja joka päivät pääksytysten tekee näitä propagandasii alotuksii palstan ihmisistä..???
sun niccis vaa ei näy nii selkeesti mihkää kun sitä ei ole..=o) - palstan miehet.
Jazuli kirjoitti:
..mut se oli odotettavissa olevaa..=o)
..mäku nii harvoin suutun mistää...
=o7
...nii mullakii on semmone kuvitelma et sä oot se floodaaja joka päivät pääksytysten tekee näitä propagandasii alotuksii palstan ihmisistä..???
sun niccis vaa ei näy nii selkeesti mihkää kun sitä ei ole..=o)ollut kyse susta,eikä meistä?Vai onko helpompi syyttää muita?
- Jazuli
ollut kyse susta,eikä meistä?Vai onko helpompi syyttää muita?
..sekä teistä siin mieles et teihi muihihaa mä kontaktii otan..=o)
..een helpolla syyttele muita mutta myöskii tiiän et nii metsä vastaa....
=o7
...mun tars nytte rupee pesemää lattioita..
- tuo häiritse.
Miksi moisella edes päätäsi vaivaat?
- Jazuli
..tuo oli hyvä kysymys..ja vastaus on uteliaisuus ihmisten mielipiteisiin aiheesta..=o)
..tavallaa myöskii tilannekatsaus siihi millasena mut tääl koetaan..ja samalla iteselle antaa tietoa miten "vaikutan"..muihin kirjottajiin..selkeesti joihi suorastaa raivostuttavasti..ja useimmille oon neutrini...=o) - että uteliaisuuden
Jazuli kirjoitti:
..tuo oli hyvä kysymys..ja vastaus on uteliaisuus ihmisten mielipiteisiin aiheesta..=o)
..tavallaa myöskii tilannekatsaus siihi millasena mut tääl koetaan..ja samalla iteselle antaa tietoa miten "vaikutan"..muihin kirjottajiin..selkeesti joihi suorastaa raivostuttavasti..ja useimmille oon neutrini...=o)tyydyttämiseksi hankkisin muita aiheita. Ei ole mitään hyötyä siitä pohdinnasta mitä ihmiset täällä sinusta ajattelevat. Vaikka tuntisitkin paremmin täältä joita kuita persoonia, niin silti. Niinä vuosina mitä minä olen täällä kirjoittanut ei ole jäljellä enää montaakaan nimimerkkiä tai puskaa joilla on uskottavuus minun silmissäni jäljellä.
- Jazuli
että uteliaisuuden kirjoitti:
tyydyttämiseksi hankkisin muita aiheita. Ei ole mitään hyötyä siitä pohdinnasta mitä ihmiset täällä sinusta ajattelevat. Vaikka tuntisitkin paremmin täältä joita kuita persoonia, niin silti. Niinä vuosina mitä minä olen täällä kirjoittanut ei ole jäljellä enää montaakaan nimimerkkiä tai puskaa joilla on uskottavuus minun silmissäni jäljellä.
..hyödystä kukii saa varmaan päättä itse..=o)
..mu onko tää ny nii tavatonta haluta tietää...???
=o7 - .
Jazuli kirjoitti:
=o7http://www.gorillasushi.com/images/imce/Image/Jason/attentionwhore.jpg
- saat itse
Jazuli kirjoitti:
=o7päättää. Minä kyllä veikkaan, että tulet itsekin joskus huomaamaan sen hyödyttömyyden.
- Jazuli
saat itse kirjoitti:
päättää. Minä kyllä veikkaan, että tulet itsekin joskus huomaamaan sen hyödyttömyyden.
..ei siit muille varmaa mitää hyötyy ookkaa ko mulle...=o)
..ittestäni kummiskii kyselen..vaikka hyöty oisi minimaalinenkii..nii samalla kartotan miten hanakasti näihi vastataan...etc...
=o) - Jazuli
. kirjoitti:
http://www.gorillasushi.com/images/imce/Image/Jason/attentionwhore.jpg
...musta välist tuntuu et näitä postaa ne jokka enne itte paistatteli huomiohuorana parrasvaloissa ja sitte tuli joku vei huomion..???
=o)
...oo huoleti en ole siitä kummiskaan riippuvainen..mutta keskustella on vaikiaa mikäli ei keskustele..joteka mitekä tääl keskustelet nii ettei se näy...???
..*phantom asua ylle*..
=o)
- '''
.jotta otanko mie teihi liikaa kontaktii...??? Saahan sitä yrittää...
...häritteekö se teittii..?? liika yritys häiritsee aina
....mikä siin härihtee..??? liika on liikaa ja ei muuksi muutu
=o) parasta olis, jos vaihtaisit nimimerkkiä ja kirjoittaisit niin, ettei kukaan tunnista.- periaatteen_mies
näin tehdään. ;P
- Jazuli
periaatteen_mies kirjoitti:
näin tehdään. ;P
..vaihellaa niccii ko rupee olemaa vanha loppuu kulutettuna....=o)
...*halaa*..
=o7 - periaatteen_mies
Jazuli kirjoitti:
..vaihellaa niccii ko rupee olemaa vanha loppuu kulutettuna....=o)
...*halaa*..
=o7uutta kehään.
Musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=gfp2hxmCNQE - Jazuli
uutta kehään.
Musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=gfp2hxmCNQE..sireniaa...silimät mun ajatuksiin..=o)
http://www.youtube.com/watch?v=deK_KXkSLkM
..ne on sulla jos kellä..=o) - periaatteen_mies
Jazuli kirjoitti:
..sireniaa...silimät mun ajatuksiin..=o)
http://www.youtube.com/watch?v=deK_KXkSLkM
..ne on sulla jos kellä..=o)olla. Joo. :P
Musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=pTsgGGRb7-0 - Jazuli
olla. Joo. :P
Musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=pTsgGGRb7-0...hmm..mitäkähää tähä iskisi vastineeksi..;o)
http://www.youtube.com/watch?v=rC_l5E6V65o
...hillaryy sitte...uuh..kurkota ja kosketa mua..
...*vapisee odotuksesta*..
x')))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293