Huumehörhö varasti autoni ja ajoi tietenkin romuksi. Kaveri on todettu varattomaksi eikä siksi häneltä saa korvauksia. Virnuili vaan oikeudessa ja ai että mua v...i!
Ottaa pannuun kun pitää taas säästää rahat autoon. Menee pari vuotta ainakin! :(
Ei tuollaisille varattomuudella ratsastaville voi mitään. He saavat tehdä mitä lystää!
Näin kävi mulle
3
630
Vastaukset
- paikassa
kun syytetyllä ei ole varallisuutta (ainakaan omissa nimissään) tai tuloja. Itseasiassa tuon kaltaiset rotat voi tehdä ihan mitä vaan joutumatta korvaamaan itse teoistaan mitään, valtiohan maksaa oikeudenkäyntikuluista lähtien kaiken mahdollisen joka loppujen lopuksi tietysti otetaan veronmaksajilta. Melkeinpä veikkaan että kun syytetty laitettaisiin pakkotyöhön niin kauaksi aikaa ennen kuin maksettavaksi langetetut korvaukset olisi maksettu palkastaan olipa ne sitten kuinka suuria hyvänsä, niin eiköhän alkaisi rikollisuus vähentyä tässäkin mielessä.
- Nythän
Tuntuu että tämä maa on täysi hourula kaikenlaiset pöhöpäät on paremmassa asemassa kuin kunnialliset ihmiset.Paras olisi viedä ne saunan taa ja eiku menoksi ja näkemiin.
- nuokin.
Nythän kirjoitti:
Tuntuu että tämä maa on täysi hourula kaikenlaiset pöhöpäät on paremmassa asemassa kuin kunnialliset ihmiset.Paras olisi viedä ne saunan taa ja eiku menoksi ja näkemiin.
joskus vapautuu kun malttaa odotella. Sen jälkeen kosto on todella herkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875