Voiko miehillekkin kertyä selluliittiä?
..Vai onko se vain naisten yksinoikeus???
Ja siis mitä se selluliitti siis oikein on?
Voiko miehillä olla selluliittiä???
8
2268
Vastaukset
- lizzie
Myös miehille tulee sellua siinä missä naisillekkin.Mutta miehillä se ei näykkään niin helposti, koska miehillä on paksumpi iho
- make
Juu kyllä sitä ainakin minulle on tullut vaikka liikunkin säännöllisesti, mutta kun ikää alkaa kertyä niin sieltä se sellukin tulee...
- hoituli
make kirjoitti:
Juu kyllä sitä ainakin minulle on tullut vaikka liikunkin säännöllisesti, mutta kun ikää alkaa kertyä niin sieltä se sellukin tulee...
kyllä miehellekin voi tulla, mutta kuitenkin harvinaisempaa. sellulliitti on ihon alle paukamina kerääntynyttä rasvaa, kuonaaineita.
- HeidiH
hoituli kirjoitti:
kyllä miehellekin voi tulla, mutta kuitenkin harvinaisempaa. sellulliitti on ihon alle paukamina kerääntynyttä rasvaa, kuonaaineita.
Mun miehellä on enemmän selluliittia kun mulla. vihaan sen perseen muotoa. se on liian naisellinen.
- Mies
...kun se menee naimisiin, onneksi sellu nukkuu omalla puolellaan.
- Niinpäniin
Tää oli paha! Repeilen niin että silmät vuotaa... huahahahahaha
- mortified
se todellakin on vaan "naistenoikeus". miehille ei voi tulla selluliittia, koska vaan naisilla on sellainen ihon rakenne, että selluliittia voi ilmestyä.
- Anonyymi
On..tapailin muutaman kerran miestä jolla aika isot reidet ja selluliittia takamuksessa. Liikkuu ja käy salilla mutta salilla vaan treenaa yläkroppaa ja syö treenien päätteeksi kaikkea shittiä. Näkyy se äijilläkin..mässäily. On se kummallista ettei treenata koko vartaloa vaan jätetään alakroppa treenaamatta. Naisena treenaan koko vartalon. Vatsat, kädet, selän ..jalat. Miehet panostavat usein vaan yläkroppaan ja kuolaavat sitten naisten pöyreitä pakaroita, sitä mitä itsellä ei ole. Seuraavaksi en ota lättäperse-miestä vaan uroksen jolla peppukin kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089