Voiko miehillekkin kertyä selluliittiä?
..Vai onko se vain naisten yksinoikeus???
Ja siis mitä se selluliitti siis oikein on?
Voiko miehillä olla selluliittiä???
8
2151
Vastaukset
- lizzie
Myös miehille tulee sellua siinä missä naisillekkin.Mutta miehillä se ei näykkään niin helposti, koska miehillä on paksumpi iho
- make
Juu kyllä sitä ainakin minulle on tullut vaikka liikunkin säännöllisesti, mutta kun ikää alkaa kertyä niin sieltä se sellukin tulee...
- hoituli
make kirjoitti:
Juu kyllä sitä ainakin minulle on tullut vaikka liikunkin säännöllisesti, mutta kun ikää alkaa kertyä niin sieltä se sellukin tulee...
kyllä miehellekin voi tulla, mutta kuitenkin harvinaisempaa. sellulliitti on ihon alle paukamina kerääntynyttä rasvaa, kuonaaineita.
- HeidiH
hoituli kirjoitti:
kyllä miehellekin voi tulla, mutta kuitenkin harvinaisempaa. sellulliitti on ihon alle paukamina kerääntynyttä rasvaa, kuonaaineita.
Mun miehellä on enemmän selluliittia kun mulla. vihaan sen perseen muotoa. se on liian naisellinen.
- Mies
...kun se menee naimisiin, onneksi sellu nukkuu omalla puolellaan.
- Niinpäniin
Tää oli paha! Repeilen niin että silmät vuotaa... huahahahahaha
- mortified
se todellakin on vaan "naistenoikeus". miehille ei voi tulla selluliittia, koska vaan naisilla on sellainen ihon rakenne, että selluliittia voi ilmestyä.
- Anonyymi
On..tapailin muutaman kerran miestä jolla aika isot reidet ja selluliittia takamuksessa. Liikkuu ja käy salilla mutta salilla vaan treenaa yläkroppaa ja syö treenien päätteeksi kaikkea shittiä. Näkyy se äijilläkin..mässäily. On se kummallista ettei treenata koko vartaloa vaan jätetään alakroppa treenaamatta. Naisena treenaan koko vartalon. Vatsat, kädet, selän ..jalat. Miehet panostavat usein vaan yläkroppaan ja kuolaavat sitten naisten pöyreitä pakaroita, sitä mitä itsellä ei ole. Seuraavaksi en ota lättäperse-miestä vaan uroksen jolla peppukin kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2353073
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252201Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2181736Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141715Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921551Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471277- 511243
- 1111071
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58984- 93983