Vaskimusiikista en tiiä mittään mutta kyllä on kova taso tänä vuonna rock bändeissä. Dingo täräytti 14 biisiä 90 minuutissa ja Peer Gunt 15 biisiä 65 minuutissa. Sikäli yhdyn aikaisempiin mielipidekirjoituksiin että sanoista ei saa selvää kun basso ja rummut jytisee. Lisäksi mielestäni kitarat on miksattu tänä vuonna kautta linjan liian hiljaiseksi. Saundi ois parempi kun rummut ja basso ei vetäisi rokkia ihan puuroksi. Sanokaas paikallaolijat menikö 1000 kuuntelijan raja rikki molempina iltoina? Tunnelmahan oli ihan katossa suorastaan...
Dingo ja Peer Gunt
6
460
Vastaukset
- kajahtaaaaaaaa
junttilan väki on ihan onnessaan, kun Dingo tuli kylään. Ja Peer "on meillä se yksi hitti" Gunt.
Eikös sen Vaskiviikon pitäisi olla jokin kulttuuritapahtuma, eikä junttikylän kokoontumisajot?Olen jossain määrin samaa mieltä noista kokoontumisajoista mutta kuitenkin erimieltä siitä etteikö me Lieksan asukkaat osattaisi arvostaa eri kulttuurilajeja.
Olemmehan jo järjestäneet 30 vuotta vaskiviikkoa ja joskus pelastettu noiden alkuaikojen vekseleitä, kuntalaisten veronmaksajien varoin,sen asian tiedän varsin hyvin, jottei yksityiset henkilöt niitä tarvitse maksaa.
Luin lehdestä että nyt olisi ollut ennakkoluuloiselle mahdollisuus saada lippuja ilmaiseksi tutustuakseen tähän musiikkimaailmaan mutta vain yksi ennakkoluuloinen oli ilmoittautunut.
Varsin hyvin nyt Yleisö käy ainakin ilmaiskonserteissa ja myöskin sali oli täynä eilen illalla myöhään ja myöskin kirkossa aikaisemmin illalla.
Muuten olen samaa mieltä tuosta Dingon konsertiin miksauksesta ja siitä toisaalla olen kirjoittanut rummun pätkeeseen ja bassoon hukkui laulu.
Tämä asia on hyvin tuttu silloin kun on kuulovamma? nämä äänet pitää silloin vahvistaa ja tämä on hyvin yleinen ilmiö joissakin kapakoissa jopa noissa ohikiitävissä autoissa , jossa kuljettajalla saattaa olla korvatulpat ,mutta ikkunat autossa auki ja juuri jonkun ulkoilmakonsertin aikana tai sitten todella on noita kokoontumisajoja moottoripyörillä ja mopoilla kaasutellen onko sitten ajattelemattomuutta vai kusipäisyyttä?
Markku Korpinen
- kuuntelijan
..raja ei mennyt rikki, kumpanakaan iltana. Tunnelma oli mielestäni ihan kiva.
Mitä tulee toisen kirjoittajan mielipiteeseen "Junttilasta" niin hyvä vaan, että on tarjontaa myöskin "Junteille", mutta voihan se junttikin käydä niissä kulttuuritapahtumissa. - jäadöllllakkkk
Kun pikaisen työkavereilleni suunnatun gaklupin mukaan yli 90% vastaajista ei tiedä yhtään Peer Kyntin biisiä niin voisi olettaa sen olevan aika marginaalibändi = vähän yleisöä.
- Selvä.....
En halua olla Rock 'En Roll tähti
Takapenkin opetus
Vuosia tiellä
Baarimikko - kehyskertomus
Selvä..... kirjoitti:
En halua olla Rock 'En Roll tähti
Takapenkin opetus
Vuosia tiellä
Baarimikkoen halunnut jäädä lieksaan tähdeksi ,takapenkillä opettivat tytöt tapoja,olen ollut jo vuosia tiellä enkä koskaan baarimikoksi ole alkanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207