Älkää pilatko elämäänne parisuhteella

Parempaakin on

Jos olet älykäs nainen, pysyt sinkkuna.

En ala kaunistelemaan totuutta. Joka kerta, kun näen mukavan, älykkään naisen täynnä potentiaalia kulkevan käsikkäin miehen kanssa, voin pahoin. Miksi naiset, vuosisata vuosisadan jälkeen, pilaavat elämänsä ottamalla miehen siihen? Tuleeko elämästä parempi, kun siinä on mukana tuollainen peto, joka on täynnä halveksuntaa teitä naisia kohtaan?

Ja miehet todellakin halveksuvat naisia. Suurin osa ei myönnä tai välttämättä edes tajua tätä. Jos heiltä kysyy, he selittävät kuinka paljon he "kunnioittavat" naisia eivätkä koskaan löysi näitä jne. Mutta kysykääpä heiltä, kumman rooli on tehdä kotitöitä? Naisen. Kumpi herää yöllä vaihtamaan lapsen vaipat? Nainen. Saako nainen ansaita miestä enemmän ja/tai saako hänellä olla vaikutusvaltaa miestään enemmän? Ei ikimaailmassa.

Kysypä nainen joskus siltä ah, niin kunnolliselta poikakaveriltasi mitä mieltä tämä on avioliiton sisäisistä raiskauksista? Luultavasti hän ei niitä tuomitse, omistaahan hän mielessään itsekin sinut.

Miehet kasvavat ympäristössä jossa heille kerrotaan joka päivä, joka sekunti kuinka he ovat älykkäitä, täysjärkisiä, rohkeita, ynnä ynnä muuta ja naiset sitten jotain muuta. Miehelle ihminen on mies, nainen on nainen, muttei koskaan ihminen.

Naiset etsivät miehestä kumppania, miehet etsivät pillua ja piikaa.

Nainen ei saa parisuhteesta mitään mitä ei saisi muuten, mutta joutuu jatkuvasti alentamaan itseään.

Seksi? Miehet eivät ymmärrä eivätkä välitä naisen haluista. Naiset saavat PALJON helpommin orgasmeja masturboidessaan. Naisilla ei pahemmin ole sellaisia alistamisfantasioita joita miehillä on joihin he tarvitsisivat toisen ihmisen.

Lastenteko? Onnistuu ilman parisuhdetta, spermapankit on keksitty ja rahalla saa jonkun runkkaamaan purkkiin jos siltä tuntuu. Miehelle lapsi on oman egon jatke. Evoluutio on muokannut miehen niin, että kun nainen on paksuna, homma on hoidettu. Mies ei koskaan voi todella kiintyä lapseen samalla tavalla kuin nainen. Naiset ovat huomattavasti parempia kasvattajia kuin miehet ja yksinhuoltajien kasvattamat miehet kohtelevat naisia usein paremmin kuin ne, joiden sovinisti-isät ovat olleet läsnä. Lapsi ei tarvitse isää.

Miettikää tätä oikeasti. Lukekaa historiaa, lukekaa evoluutio-oppia. Suomalainen nainen on siitä harvinaisessa asemassa, että laki takaa meille vapauden toteuttaa itseämme. Ilman miestä. Naiset menevät parisuhteeseen koska yhetiskunta vaatii sitä. Yhteiskunta, jonka vaatimukset edelleen ovat peräisen miehiltä. He päättävät, mitä me saamme olla.

PYSYKÄÄ SINKKUINA. Tai etsikää tyttöystävä, mikäli yhtään siihen suuntaan olette kallella. Todellista rakkautta mies ei tunne, miesten tunteet kun hukkuvat testosterooniin.

94

3051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku Nainen.

      Kyllä tuossa tekstissä jotain totuuksia oli. Valitettava tosiasia on se, että mies alkaa pitämään omaa naistaan itsestään selvyytenä, ei huomioi, vaatii koko ajan seksiä ja kiukuttelee, kostaa, kiusaa ja nälvii jos ei saa koko ajan seksiä.

      Ehkä seurustelu ilman yhdessä asumista on kuitenkin paras vaihtoehto.

      Mutta, tuo seksiin painostaminen on kyllä minusta se kaikkein pahin asia parisuhteessa.

      Toinen asia on tuo miehen ehdoilla eläminen noin muuten. Kaikki asiat pitää mennä niin kuin mies haluaa muuten mies kiukuttelee.

      • TietäjäMies

        Mitä se sitten on jos mies vonkaa seksiä?

        Hän observoi ja HUOMAA näisen näkökentässään. Naisen jumalaisesta vartalosta heijastuvat fotonia iskeytyvät miehen silmien verkkokalvolle. Tämän jälkeen mies osoittaa interaktiivisia kykyjää ja HUOMIOI naisen. Ehdottamalla seksiä tms. Kuinka paljon ja miten naista nyt vielä sitten pitäisi huomioida, jotta hän olisi tyytyväinen?


      • meillä!!
        TietäjäMies kirjoitti:

        Mitä se sitten on jos mies vonkaa seksiä?

        Hän observoi ja HUOMAA näisen näkökentässään. Naisen jumalaisesta vartalosta heijastuvat fotonia iskeytyvät miehen silmien verkkokalvolle. Tämän jälkeen mies osoittaa interaktiivisia kykyjää ja HUOMIOI naisen. Ehdottamalla seksiä tms. Kuinka paljon ja miten naista nyt vielä sitten pitäisi huomioida, jotta hän olisi tyytyväinen?

        Mitä tarkoitat vonkaamisella? Yleisesti ottaen vonkaaminen on ärsyttävää.

        Mies huomaa naisen, lähestyy, seksi mielessä. Hänen tulee tehdä kaikkensa että pääsee naisen kanssa vällyjen väliin ja siihen ei vonkaaminen riitä. Nainen antautuu kun katsoo niin haluavan tehdä. Luottamus on yksi tärkeä tekijä tässä, että voi luottaa mieheen hänelle antautuessaan.


      • on kylläkin jotain muuta
        TietäjäMies kirjoitti:

        Mitä se sitten on jos mies vonkaa seksiä?

        Hän observoi ja HUOMAA näisen näkökentässään. Naisen jumalaisesta vartalosta heijastuvat fotonia iskeytyvät miehen silmien verkkokalvolle. Tämän jälkeen mies osoittaa interaktiivisia kykyjää ja HUOMIOI naisen. Ehdottamalla seksiä tms. Kuinka paljon ja miten naista nyt vielä sitten pitäisi huomioida, jotta hän olisi tyytyväinen?

        kuin seksin vonkaamista.
        Naisen huomioiminen on sitä, että mies jaksaa kuunnella naista, jaksaa olla naisen kanssa kiireettömästi, antaa naiselle aikaa, on kiinnostunut naisesta ihan samalla tavalla kuin nainen huomioi miestä. Mies itse hylkää heti naisen jos nainen ei huomioi miestä jatkuvasti. Mies alkaa kiukuttelemaan, mököttämään ja jättää kodin ja lapset naisen hoidettavaksi jos ei saa jatkuvasti huomiota eli hylkää.

        Samaa huomiointia nainenkin toivoisi, mutta mutta mutta


    • nuorinainen20

      Oma elämäni heittänyt häränpyllyä seurustelun vuoksi. Tänään menossa psykiatrille keskustelemaan mm. parisuhteesta.

      Toivottavasti saan voimaa erota tästä suhteesta, vaihtaa kaveripuolelle tms.

      • nainen aina

        rakastuessaan ripustautuu ja unohtaa oman elämänsä, sitten alkaa ahdistaa ja etsitään syyllistä siitä viereltä.

        Etsitään terapeutteja ja psykiatreja keksimään hienoja termejä jotka todistavat naisen epäilyt oikeiksi, mies on syyyyylllliiinnnneeennn!

        Ota se pieni peili sieltä meikkipussista ja katsele hetki sitä, voit yllättyä mitä kaikkea saat sílmillesi.


      • edellytys.
        nainen aina kirjoitti:

        rakastuessaan ripustautuu ja unohtaa oman elämänsä, sitten alkaa ahdistaa ja etsitään syyllistä siitä viereltä.

        Etsitään terapeutteja ja psykiatreja keksimään hienoja termejä jotka todistavat naisen epäilyt oikeiksi, mies on syyyyylllliiinnnneeennn!

        Ota se pieni peili sieltä meikkipussista ja katsele hetki sitä, voit yllättyä mitä kaikkea saat sílmillesi.

        Miehen huomioiminen on täysipäiväinen työ. Naisen elämä menee miehen miellyttämiseen, se on totta. En minä ripustaudu, vaan uuvun siihen jatkuvaan miehen huomioimiseen, mikä on edellytys että suhde toimii. Muuten mies kiukuttelee. Koko ajan pitää olla miehen käytettävissä, aina seksiä, aina jotain miehen ehdoilla tapahtuvaa toimintaa. Miehen kuuntelemiseen menee aikaa, kun miestä pitää koko ajan kehua.

        Siis koko elämä pyörii miehen ympärillä, miehen ehdoilla, miehen aikataulujen mukaan. Niin siinä valitettavasti käy.

        En ole läheisriippuvainen tai ripustautuva, ja minulla tosiaan on omia harrastuksia, työ, menoja ja omia ystäviä. Eli siitä ei ole kyse.

        Niin. Kyllähän rakastunut nainen tekee mitä tahansa ollakseen miehelle mieliksi. Mutta, se on edellytys jotta mies pysyy. Mies hylkää heti jos nainen ei miellytä.


      • Aikuinen nainen
        edellytys. kirjoitti:

        Miehen huomioiminen on täysipäiväinen työ. Naisen elämä menee miehen miellyttämiseen, se on totta. En minä ripustaudu, vaan uuvun siihen jatkuvaan miehen huomioimiseen, mikä on edellytys että suhde toimii. Muuten mies kiukuttelee. Koko ajan pitää olla miehen käytettävissä, aina seksiä, aina jotain miehen ehdoilla tapahtuvaa toimintaa. Miehen kuuntelemiseen menee aikaa, kun miestä pitää koko ajan kehua.

        Siis koko elämä pyörii miehen ympärillä, miehen ehdoilla, miehen aikataulujen mukaan. Niin siinä valitettavasti käy.

        En ole läheisriippuvainen tai ripustautuva, ja minulla tosiaan on omia harrastuksia, työ, menoja ja omia ystäviä. Eli siitä ei ole kyse.

        Niin. Kyllähän rakastunut nainen tekee mitä tahansa ollakseen miehelle mieliksi. Mutta, se on edellytys jotta mies pysyy. Mies hylkää heti jos nainen ei miellytä.

        Yksin olo ei ole rangaistus. Naisen ei ole pakko saada miestä elämään, mutta kun hän ottaa sellaisen tulee hänen laittaa sille oleskelulle reunaehdot tai pyytää miestä ulos elämästä kun ne eivät sovi miehelle. Niinhän mieskin tekee. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi halukasta ihmistä. Yksin olo on vaihtoehto, eikä edes se paha.

        Kysymys on siitä jos arvostaa itse itseään pitää kiinni omasta ihmisyydestä senkin uhalla että mies jättää. Miksi pitää sellainen mies joka ei ollut kiinnipitämisen arvoinen ?

        Kun mies huomaa ettei naisen elämä pyöri hänen ympärillä, tekee hän päätöksen tyytyäkö vai lähteäkö. AIVAN SAMA OIKEUS ON NAISELLA.


      • juuuuujuuu
        nainen aina kirjoitti:

        rakastuessaan ripustautuu ja unohtaa oman elämänsä, sitten alkaa ahdistaa ja etsitään syyllistä siitä viereltä.

        Etsitään terapeutteja ja psykiatreja keksimään hienoja termejä jotka todistavat naisen epäilyt oikeiksi, mies on syyyyylllliiinnnneeennn!

        Ota se pieni peili sieltä meikkipussista ja katsele hetki sitä, voit yllättyä mitä kaikkea saat sílmillesi.

        olet mies ja et vain tajua.
        mikähän on miehen osuus parisuhteessa? mitä nainen voi odottaa miehen hänelle olevan..?
        ei mitään.
        nainen on miehelle äidin jatke..
        kuka itseään kunnioittava nainen tätä haluaa?


    • TietäjäMies

      ollut parisuhteessa? Vai oliko? Miksi hän ei ns. "walk the talk"?

      • muurahaispesää

        Historian tutkimuksen mukaan Jeesus oli parisuhteessa. Ja vielä hyvässä sellaisessa. Katolinen kirkko (Paavali), Jeesuksen ei-best-friend halusi poistaa tämän kohdan kokonaan, sillä maailman piti olla miesten, ja Paavali, katkera Jeesuksen varjoon jäänyt, käytti näitä keinoja luodakseen maailman jota vain miehet hallitsevat. Nainen piti poistaa tästä kuviosta, sillä Maria Magdalena oli Jeesuksen vaimo eikä suinkaan portto kuten raamattu antaa ymmärtää. Sitä tekstiä on muuten väärennettykin ihan sikana. Lukekaa kirja Maria Magdalenan arvoitus.

        No mutta siis vaikka äitini on alistunut ja sen alistumisen paskaa suunnannut myös minuun lapsena, annan sen hänelle anteeksi. Hän kuitenkin istutti minuun sen siemenen että nainenkin on yksilö. Ja veljeni, kohtelee naisia kauniisti. Luojan kiitos, sovinisti isämme oli poissa lapsuutemme, aina työkomennuksilla.

        Hmmm.. asettuu mielenkiintoiseen näkökulmaan nämä asiat..


    • wauuuuuuuuuu

      Wauuu! Näin se menee!! Hieno kirjoitus, laitan tämän huoneentaulukseni jos vaan saan näin tehdä? :-)

      Upeaa tekstiä, laitan tämän ex-poikaystävälleni joka jätti minut kun osoitin omanarvontuntoa. Ei siinä paljon painanut ne sanat mitä hän sanoi. Olisi vain pitänyt alistua hänen tahtoonsa ja unohtaa se, että olen ihminen ja yksilö, jolla on myös tarpeet. Minun ymmärtämiseni olisi pitänyt olla valjastettuna vain hänen tarpeittensa tyydyttämiseen.

      Naiset, me voimme muuttaa maailmaa. Me voimme kasvattaa pojistamme ei-sovinisteja, naisia oikeasti arvostavia ja rakastavia ihmisiä.

      Aplodit sulle, aloittaja!!

      • voimme muuttaa!

        Hienoa, että olet pitänyt arvosi ja näyttänyt sen eksällesi. Taitaa olla se poika katkera.. ;)

        Olen ylpeä sinusta!

        nim. been there, done that..


    • Aikuinen nainen

      Kuvaamiasi miehiä on ja paljon, mutta läheskään kaikki sitä eivät ole.

      Kysymys on siitä mitä nainen vaatii mieheltä ja parisuhteelta, kuinka paljon hän sietää ja antaa periksi.

      Piikana ja pilluna ei tarviste olla, kyse on kuinka paljon arvostaa itse itseään.

      Hyvä isä on lapselle todellakin sitä ja hänellä on yhdellä lailla tunteita lastaan kohden. Lapsi tarvii hyvän isän elämäänsä, kaikilla vain ei sellaista valitettavasti ole. Molemmat vanhemmat kasvattavat lasta, joten myös sen sovinisti-isän läsnäololla ei voi kaikkea selittää, koska onhan se äitikin ollut läsnä.

      Seksi, olet väärässä mies tuo paljon paremman orgasmin kuin itse kykenen saamaan. Mutta ehkä minulla on vain se minulle oikea mies vuodetta jakamassa. Suosittelen kaikille samaa ja riman nostoa miehen valinnassa. Miksi tyytyä mieheen, joka ei ole oman mielen mukainen.

      Jokainen nainen, joka itkee ja valittaa omasta miehestä. Miettikää te olette itse saanneet sen miehen valita, miksi valitsitte huonon tai pidätte sen yhä ?

      Kääntäen suomeksi

      MIKSI VALITATTE VALINNASTA JOKA ON TEIDÄN OMA JA ETTE KYKENE TAI HALUA SITÄ KORJATA.

      Autokin joka on hajalla tuskin menee hyvin kaupaksi tai sellaisen omistaja haluaa siitä eroon.

      Minusta on ihana vittuilla muille naisille jotka valittavat omasta valinnasta. Onneksi minä osasin valita miehen joka miellyttää juuri minua.

      • kuultu on

        Niin, aina riittää joku innokas nainen haukkumassa naisia ja leuhkimassa omalla paremmuudellaan, kun on niin fiksu, että osaa vallita oikean miehen: eli säkällä saa jonkun muut kun totaali paskiaisen ja todennäköisesti säkin tiedät, että eihän ne asiat teilläkään ihan tasan mene. Sen takia sä yritätkin todistella jotain muuta "Minusta on ihana vittuilla muille naisille jotka valittavat omasta valinnasta. Onneksi minä osasin valita miehen joka miellyttää juuri minua."
        Niin, koska sähän olisit tyhmä, jos et ois valinnut? Totta, jos näin on, silloinhan sun täytyy raivokkaasti puolustaa omaasi, ja joopa joo, kuultu.

        Sä olet varmaan niitä miesten perseennuolijanaisia, jotka mielistelee miehiä ja aina hyökkää varmuudella naisia vastaan, ja on siis "pitsou". Sulle on opetettu että miehet on parempia ja naiset huonompia ja siksi sä yrität nostaa itteäs laumassa ylöspäin pomoja nuolemalla ja omegaa haukkumalla.
        Hau, hau vaa.

        Hyvä, että osaat vaatia suhteeltasi, kerro kun se päättyy eroon, tai saat miehesi kiinni pettämisestä. Näin nimittäin tulee käymään ja sä tiedät sen itsekin.
        Mutta hyvä, että olet tyytyväinen, vaikka et kovin onnelliselta kuulostakaan: varmasti olet sitä??
        Siinä olet kyllä täysin oikeassa: minäkin suosittelen riman nostoa kaikille naisille. Vaikka sillä yksin jäisikin, on parempi olla yksin kun paskan miehen kanssa.

        Kyllä ne puntit tasaantuu, kun aikaa kuluu, tämä on nyt vaan murrosta.


      • äskeinen
        kuultu on kirjoitti:

        Niin, aina riittää joku innokas nainen haukkumassa naisia ja leuhkimassa omalla paremmuudellaan, kun on niin fiksu, että osaa vallita oikean miehen: eli säkällä saa jonkun muut kun totaali paskiaisen ja todennäköisesti säkin tiedät, että eihän ne asiat teilläkään ihan tasan mene. Sen takia sä yritätkin todistella jotain muuta "Minusta on ihana vittuilla muille naisille jotka valittavat omasta valinnasta. Onneksi minä osasin valita miehen joka miellyttää juuri minua."
        Niin, koska sähän olisit tyhmä, jos et ois valinnut? Totta, jos näin on, silloinhan sun täytyy raivokkaasti puolustaa omaasi, ja joopa joo, kuultu.

        Sä olet varmaan niitä miesten perseennuolijanaisia, jotka mielistelee miehiä ja aina hyökkää varmuudella naisia vastaan, ja on siis "pitsou". Sulle on opetettu että miehet on parempia ja naiset huonompia ja siksi sä yrität nostaa itteäs laumassa ylöspäin pomoja nuolemalla ja omegaa haukkumalla.
        Hau, hau vaa.

        Hyvä, että osaat vaatia suhteeltasi, kerro kun se päättyy eroon, tai saat miehesi kiinni pettämisestä. Näin nimittäin tulee käymään ja sä tiedät sen itsekin.
        Mutta hyvä, että olet tyytyväinen, vaikka et kovin onnelliselta kuulostakaan: varmasti olet sitä??
        Siinä olet kyllä täysin oikeassa: minäkin suosittelen riman nostoa kaikille naisille. Vaikka sillä yksin jäisikin, on parempi olla yksin kun paskan miehen kanssa.

        Kyllä ne puntit tasaantuu, kun aikaa kuluu, tämä on nyt vaan murrosta.

        Missä kohtaa sinun ymmärrys loppui lukemaasi.

        YKSIN OLO EI OLE MINUSTA HUONO ASIA, JOS JA KUN SE OMA MIES EI TÄYTY KRITEEREITÄ (minun kriteerit ) TAI HALUAA MENNÄ TOISEN KANSSA SE SOPII MINULLE JA MINÄ JÄÄN YKSIN ( ei paha vaihtoehto )

        Olen tyytyväinen omaan suhteeseen jossa saan olla oma itseni, suhde kestää juuri niin kauan kun molemmat sitä haluavat.

        Parisuhteessa roikkuvat ja läheisyysriippuvaisuus on ison ongelma useissa suhteissa ja ennen kaikkea niiden päättyessä. Ei kyetä kunnioittamaan toisen halua päättää suhde.

        Kyllä olen niin "typerä" että leuhkin : MINUN ELÄMÄ ON MINUN OMISSA KÄSISSÄ JA MINÄ PÄÄTÄN MITÄ HALUAN ENKÄ ITKE KUN MIES HALUAA JA MIES TEKI TÄTÄ, MIES JÄTTI YM.

        Minä en tarviste mieheltä rahaa ( kykenen hankkimaan sitä itse ) en päätöksiä ( tekemään ihan itse ) ja ennen kaikkea viihdyn myös yksin, mutta osaan nauttia myös hyvästä seurasta ( miehen )

        Aivan samoin kun työelämässä on oltava kyky kei


      • ...............

        Ihan omaa syytään jos tyytyy kompromissiin. Itse olin aika ap:n linjoilla, kunnes törmäsin maailman ihanimpaan mieheen, jonka kanssa haluan elää elämäni loppuun saakka.
        Itse olen oppinut vaatimaan kunnioitusta vasta muutama vuosi sitten kun pääsin eroon suhteesta, jossa olin aina altavastaajana. Nyt, voimakkaampana ja ehjempänä kuin koskaan uskallan olla se MINÄ, joka en silloin uskaltanut olla ja sitä nykyinen miehenikin minussa rakastaa!:) Kunnioitus on suhteessamme molemminpuolista, vaikka parisuhde vaatiikin joskus kompromisseja..
        Ja mitä seksiin tulee, mieheni kyllä osaa herätellä minussa sen halun jos joskus sattuu käymään niin, että olisin stressaantunut tms. mikä on ihan loistavaa, koska se yleensä auttaa rentoutumaan. :) Tosin välillä jompi kumpi on aivan sippi, eli silloin siirretään rakastelu tuonnemmaksi ja käperrytään toistemme kainaloon.

        Kaikki me ollaan oman onnemme seppiä!


    • näin todennut myös

      Ikävä kyllä, tässä kirjoituksessa on paljon totta ja koskee suurinta osaa miehistä. Miehet ovat itseään täynnä ja itseriittoisia, eivätkä todellakaan tee elämästä lähelläkään aina perempaa, vaan rasittavampaa ja raskaampaa. He syyttävät naisia ripustautumisestakin, vaikka sitten vaativat sitä, nimimerkillä kokemusta on. Monestakin. Sun pitää oikealla hetkellä osata pysyä poissa ja heti olla taas käytettävissä, kun aika sopii miehelle. Seksissä sun pitää olla kokeilun haluinen, niinkun mies haluaa, mutta eii vaan pyytää silti mitään. Lisäksi, jos on joku alue, mitä et halua, mies pettää. Mies pettää muutenkin lähes aina ja jokaisessa pitemmässä suhteessa ainakin. Lisäksi vielä perustelee sen ja naisen pitää antaa anteeksi. Mies ei arvosta kun korkeintaan omaa äitiään eikä aina sitäkään, ja työkaverina, vaikka tekisit sata kertaa enemmän töitä, kun muut, sä olet "ihan hyvä naiseksi" mutta et koskaan yhtä hyvä kun mies. Se on jo kehu, jos sä olet yhtä hyvä, kun työpaikan heikoin mies, sillä sua sitten kehutaan... Ja luullaan että sä olet imarreltu. idiootit.

      Se on totta, mies on parisuhteessa valehtelija, ja naisille opetetaan edelleen, että muka mies tekee elämästä parempaa, parempaa kuin oma kunnianhimo tai halut tai toiveet. Ne unelmat unohtuu kun mies tulee kuvioihin: ja unohtuuhan ne. Kuka luopuu urastaan, jää kotiin jne. lähes aina se on nainen. Mies teeskentelee olevansa jotain muuta suhteen alkuajat ja viimeistään kun sormus tulee sormeen alkaa se paska. Naista kohdellaan itsestään selvänä, kuin äitiä jne. Hyi helvetti.

      Tasa-arvoakin muka SAADAAN??? Miten niin saadaan, siis miehet jalosti antavat sen? No ei todellakaan, eivät IKINÄ ja naisten olisi korkea aika herätä tajuamaan se. Tasa-arvo otetaan, eikä saada.
      Jos iskee lisääntymishalu, mikä naisen järjen yleensä sumentaa, pitäisi ensin varmistaa, onko edellytyksiä hoitaa lapsi yksinään. Yksin siihen kuitenkin hyvin suurella prosentilla jää.

      Jos ei ole kova kodinhoitaja (osa tietenkin on ja se on ihan jees jos oikeasti on) ei kannata muuttaa miehen kanssa yhteen.
      Suhdehan voi olla kiva, mutta kannattaa silti säilyttää järkensä siin asiassa.

      Semmosta se on, joten ottakaa se, minkä irti saatte ja tuntekaa suurta rakkautta, mutta pysykää silti realistisena.

      • ....................

        samaa mieltä!

        Ajattelin tässä vasta, kun nykyisin entinen poikaystäväni, oli sitä mieltä, että voisimme perustaa perheen, että tätä menoa mulla olis 2 lasta hoidettavana.. Se ei houkutellut.

        Mies ei arvosta naista, vaan odottaa hänen olevan jollain tapaa äitinsä jatke ja palvelevan häntä.. hyi. Ei musta ole siihen ja en mä jaksa hoitaa kotia, lasta, miestä... mitään henkistä tukea ei mieheltä sais koko hommaan, kuorsais vieressä yöt, kun itse hoitaa lapset, väsyneenä päivästä toiseen, mieluummin otan vain lapsen.. ja mies sitten vois asua omassa taloudesssa.

        mies on selllainen, joka odottaa suurinta kiitosta, kun on vienyt roskapussin, koska se tarkoittaa hänelle, että hän olisi suursiivonnut koko talon.
        samahan menee työelämässä.. miehen aikaansaannokset ovat niin pirun hienoja koska hän on sen tehnyt... jos nainen tekee saman ja enemmän, niin se vaan on.. ei hyvä ei huono... mutta ei sitä ylistetä..


    • Kiitos tästä!

      Samaa mieltä. 33 vuotta sinkkuna ja aion olla elämäni loppuun asti.

      Sukulaisilta, ystäviltä, työkavereilta eikä edes kotoa ole yhtään positiivista esimerkkiä miehen kanssa olemisesta, eikä itsellänikään. Isä oli alistava juoppo joka kävi töissä ja haukkui lapsia ja äitiä. Henkinen väkivalta oli arkipäivää, koulussa pojat hakkasivat eikä kukaan puuttunut asiaan, "rakkaudesta se hevonenkin potkii" oli opettajien kommentti asiaan. Eli opi tyttönen jo nuoresta että mies lyö välittäessään sinusta!
      Sukulaisilla vielä äitiäni huonommin asiat , mustelmia ja hiuksista repimisiä, ulos pakkaseen heittämisiä, joulukuuset kumossa jne. yleensä olivat meillä paossa jos isän silmä vältti.
      Yhden ainoan kaverin mies ei ole pettänyt mutta sekin juo, muutamalla työkaverilla on poissaoloja koska ovat "kaatuneet" tai kävelleet ovea päin jne. Kulissien ja lasten tähden..eikä mitään rakkauden tähden.

      Olen lopulta tajunnut sen että mies ja nainen eivät edes sovi toisilleen, meidän tulisi Suomessa kunnioittaa sitä että meillä on mahdollisuus elää omillamme ja määrätä omasta vartalostamme, voimme käydä töissä ja asua yksin onnellisena. Meidän ei ole enää pakko ottaa selkäämme vaikka kolmannessa maailmassa naiset joutuvat vieläkin kestämään pahoinpitelyä, kidutusta ja silpomista ja ovat täysin miehen armoilla kuin elukat.

      Rakkaus on illuusio jonka markkinaMIEHET ovat meille myyneet, voi itse valita ostaako tuotteen vai jättääkö "hyllylle".

      Omatkotitalo, auto, kaksi lasta, isä ja äiti sekä koira..onnellinen maailma, aina siihen asti kun mainostauko on ohi.

    • m4n

      "Miehet kasvavat ympäristössä jossa heille kerrotaan joka päivä, joka sekunti kuinka he ovat älykkäitä, täysjärkisiä, rohkeita, ynnä ynnä muuta ja naiset sitten jotain muuta. Miehelle ihminen on mies, nainen on nainen, muttei koskaan ihminen."

      Kuka tällaista kertoo - ei minulle ainakaan kerrota/kerrottu moisesta. Itse olen ottanut paikkani sosioekonomisessa järjestelmässä, ilman naisten tönimistä tai alistamista. Toki voi olla niin, etteivät naiset ole yhtä kunnianhimoisia tai päättäväisiä kuin miehet. Liekö kyse kasvatuksesta vai mistä? Tästä pääsemmekin seuraavaan asiaan.

      "Naiset ovat huomattavasti parempia kasvattajia kuin miehet ja yksinhuoltajien kasvattamat miehet kohtelevat naisia usein paremmin kuin ne, joiden sovinisti-isät ovat olleet läsnä. Lapsi ei tarvitse isää."

      No kukas ne miehetkin kasvattaa? Toteamasi mukaan naiset suurella järjellä ja kiintymyksellä ovat nämä kaikenmaailman miehet kasvattaneet tai olleet kasvattamatta kun mies on tuonut leipää pöytään, tai ollut tuomatta. Eikö pyhä äiti olekaan onnistunut kasvattamaan kuin ilkikurisen miehen?

      Vai onko sittenkin miehen pahuus perinnöllistä. Aiheuttaako korkea testosteronipitoisuus naisten raiskaajia ja murhaajia?

      Uskaltaako sitten tosifeministi, jos teitä nyt sellaiseksi voi edes kutsua, kasvattaa poikalasta. Olisiko hyvä ottaa ultraääni hyvässä vaiheessa ja tehdä abortti, jottei teidän pyhätöstänne sikiä itse paholaista! Miettikää miten tällainen miestä halveksuva kasvatustapa kasvattaisi poikalasta kieroon - kenties uuden todellisen "sovinistin".

      Mutta kovastipa näyttää naisten maailma kuitenkin pyörivän miesten ympärillä. Itku sitä ja itku tätä...

      Jos oikeasti tujoittaisittekin sitä omaa nappaanne, niin saatattaisitte löytää sieltä sen suurimman syyllisen. Kannattaa aluksi korjata omat asenteensa elämää kohtaan ja oppia elämään yksin, ilman katkeruutta ja vihaa miehiä kohtaan. Vasta tällöin voi alkaa hahmottamaan asioiden oikeita suhteita.

      • Ihanuus.

        No en mitenkään vihaa miehiä tai ole katkera. viihdyn yksin kun ei tarvitse elää miehen ehdoilla 24/7, jotenkin rauhoittavaa ja ihanaa tämä elämä on.

        Kyllä miehen takia on monta kertaa itketty ja surtu. Enää ei tarvitse. On niitä pahoja naisiakin, en minä sitä sanoisi että pahuus olisi sukupuolisidonnainen ominaisuus. Työpaikkakiusaajani olivat naisia ja ihmishirviöitä. Harva mies kykenee olemaan niin julma kuin ne naiset.
        Ainut ero on siinä, että parisuhteessa eläminen on vapaehtoista, mutta töissä on pakko käydä.

        Valitettavasti miehen kanssa parisuhteessa eläminen on raskasta juuri noista syistä kuin mitä on tuossa listattu. Aina naisen pitäisi joustaa ja elää miehen ehdoilla.


      • nyyh niisk!

        Miten hitossa naiset voisivatkaan olla yhtä kunnianhimoisia ja päättäväisiä kuin miehet kun syntymästä asti tehdään selväksi että jos omistaa kohdun ei kelpaa muutakuin koristeeksi, seksileluksi ja piiaksi? Joillakin naisilla riittää tahdonvoimaa ja omanarvontuntoa tarpeeksi että pystyvät tappelemaan koko elämänsä näitä stereotypioita vastaan. Mutta moni antaa periksi koska sellainen taistelu on helvetin uuvuttavaa kun vastassa on käytännössä koko systeemi.

        Nainen voi kasvatuksella yrittää vaikuttaa poikaan positiivisesti, mutta kyllä, geenit ne tekevät pitkälti miehistö sovinistisia paskiaisia. Jälleen kerran, hankippa hieman tietoa genetiikasta, ihmislajin kehittymisestä. Miehet ovat aina kohdelleet naista kuin saastaa koska se on miehille edullista (raiskaa raskaaksi ja jätä, etsi uusi kohtu johon levittää geenejä) ja koska fyysisen ylivoimaisuuden takia miehet siihen pystyvät. Parisuhde taas kehitettiin vain ja ainoastaan siksi, että seksin lisäksi miehet halusivat omistaa naiset palvelijoina. Parisuhteen kehittyminen ei ole koskaan tapahtunut naisten ehdoilla.
        Ihan sama kuinka "pyhä" äiti on, mies kasvaa murrosikään ja alkaa tajuta, että nyrkillä voi omistaa naisen. Mediassa kerrotaan 24/7 kuinka naisen paikka on pornossa ja siivousmainoksissa. Hauskaa, että mainitsit testosteronin yhteyden raiskaamiseen ja murhaamiseen, sillä juuri sitä varten se on kehittynyt. Auttamaan miestä vihollisten ja petojen tappamisessa ja suonut tälle sen asemana alistajana josta tuskin ikinä luovutte.

        Ei mene enää pitkään, että voidaan päättää lapsen sukupuoli jo ennen hedelmöittämistä. Seuraavan sukupolven naiset menevät klinikalle ja siellä ostetaan sellainen perintötekijöiden koktail, jossa sukupuoli on päätetty ja yleisimmät sairaudet poistettu. Ikävä kyllä enemmistö tulee luultavasti edelleen haluamaan poikalapsen niinkuin nytkin. Tyttöhän on vajaa ja vanhemmille pettymys. Mieluummin insinööri elättämään sitten vanhoina päivinä kuin prostituoitu, näin enemmistö edelleen ajattelee. Hyvin todennäköisesti "tilauslapset" ainoastaan edistävät naisten huonoa asemaa yhetiskunnassa. Tytöltä evätään mahdollisuudet ennen syntymää.

        Itse en muuten kutsu itseäni feministiksi sillä yksikään tuntemani feministi ei allekirjoita ajatuksiani. Olen ihan rehellisesti miesten vihaaja, miesvastainen, antimaskuliinisti tai jotain sellaista.

        Naisten elämäkö pyörii miesten ympärillä? Miksiköhän?? Olisikohan mitään tekemistä sen faktan kanssa, että yksin elävä nainen on edelleen joko: femakko/frigidi/mielisairas/vanhapiika/kaappilesbo? Kuinka monta yksin elävää naista on esimerkiksi televisiossa tai elokuvissa? Niinpä niin. James Bond voi paneskella puolta maailmaa ja hylätä naiset kuin nallit kalliolle, mutta voi herran jumala jos nainen ei omista koko elämäänsä olevalla täydellinen vaimo ja miehen kaikkien tarpeiden tyydyttäjä!

        Miksi naiset eivät valittaisi miehistä? Te päätätte siitä, millainen yhetiskunta meillä on. Te hakkaatte, tapatte, alistatte ja raiskaatte meitä. Sanonta "nainen on naiselle susi" kuuluu kahdenlaisten ihmisten suusta: miesten ja niiden naisten (jotka ylempänä mainittiin) jotka jatkuvasti mitätöivät omaa sukupuoltaan miellyttääkseen miehiä. Todellisuudessa naisen ei tarvitse toista naista pelätä.

        Ja totta kai lopetat postauksen, milläs muullakaan, kuin vanhalla kunnon "jos mies pahoinpitelee, hylkää lapset, raiskaa, pettää, kohtelee kuin elukkaa, se on aina naisen syy". Niinpä niin. Ja ne naiset, jotka kehtaavat tätä Totuutta kyseenalaistaa, ovat vain katkeria ja varmaan menkatkin päällä! Koska nainenhan ei epäloogisena olentona pysty ajattelemaan rationaalisesta. Kaikki päätökset tehdään tunnekuohujen vallassa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.


      • se edellinen nainen.
        nyyh niisk! kirjoitti:

        Miten hitossa naiset voisivatkaan olla yhtä kunnianhimoisia ja päättäväisiä kuin miehet kun syntymästä asti tehdään selväksi että jos omistaa kohdun ei kelpaa muutakuin koristeeksi, seksileluksi ja piiaksi? Joillakin naisilla riittää tahdonvoimaa ja omanarvontuntoa tarpeeksi että pystyvät tappelemaan koko elämänsä näitä stereotypioita vastaan. Mutta moni antaa periksi koska sellainen taistelu on helvetin uuvuttavaa kun vastassa on käytännössä koko systeemi.

        Nainen voi kasvatuksella yrittää vaikuttaa poikaan positiivisesti, mutta kyllä, geenit ne tekevät pitkälti miehistö sovinistisia paskiaisia. Jälleen kerran, hankippa hieman tietoa genetiikasta, ihmislajin kehittymisestä. Miehet ovat aina kohdelleet naista kuin saastaa koska se on miehille edullista (raiskaa raskaaksi ja jätä, etsi uusi kohtu johon levittää geenejä) ja koska fyysisen ylivoimaisuuden takia miehet siihen pystyvät. Parisuhde taas kehitettiin vain ja ainoastaan siksi, että seksin lisäksi miehet halusivat omistaa naiset palvelijoina. Parisuhteen kehittyminen ei ole koskaan tapahtunut naisten ehdoilla.
        Ihan sama kuinka "pyhä" äiti on, mies kasvaa murrosikään ja alkaa tajuta, että nyrkillä voi omistaa naisen. Mediassa kerrotaan 24/7 kuinka naisen paikka on pornossa ja siivousmainoksissa. Hauskaa, että mainitsit testosteronin yhteyden raiskaamiseen ja murhaamiseen, sillä juuri sitä varten se on kehittynyt. Auttamaan miestä vihollisten ja petojen tappamisessa ja suonut tälle sen asemana alistajana josta tuskin ikinä luovutte.

        Ei mene enää pitkään, että voidaan päättää lapsen sukupuoli jo ennen hedelmöittämistä. Seuraavan sukupolven naiset menevät klinikalle ja siellä ostetaan sellainen perintötekijöiden koktail, jossa sukupuoli on päätetty ja yleisimmät sairaudet poistettu. Ikävä kyllä enemmistö tulee luultavasti edelleen haluamaan poikalapsen niinkuin nytkin. Tyttöhän on vajaa ja vanhemmille pettymys. Mieluummin insinööri elättämään sitten vanhoina päivinä kuin prostituoitu, näin enemmistö edelleen ajattelee. Hyvin todennäköisesti "tilauslapset" ainoastaan edistävät naisten huonoa asemaa yhetiskunnassa. Tytöltä evätään mahdollisuudet ennen syntymää.

        Itse en muuten kutsu itseäni feministiksi sillä yksikään tuntemani feministi ei allekirjoita ajatuksiani. Olen ihan rehellisesti miesten vihaaja, miesvastainen, antimaskuliinisti tai jotain sellaista.

        Naisten elämäkö pyörii miesten ympärillä? Miksiköhän?? Olisikohan mitään tekemistä sen faktan kanssa, että yksin elävä nainen on edelleen joko: femakko/frigidi/mielisairas/vanhapiika/kaappilesbo? Kuinka monta yksin elävää naista on esimerkiksi televisiossa tai elokuvissa? Niinpä niin. James Bond voi paneskella puolta maailmaa ja hylätä naiset kuin nallit kalliolle, mutta voi herran jumala jos nainen ei omista koko elämäänsä olevalla täydellinen vaimo ja miehen kaikkien tarpeiden tyydyttäjä!

        Miksi naiset eivät valittaisi miehistä? Te päätätte siitä, millainen yhetiskunta meillä on. Te hakkaatte, tapatte, alistatte ja raiskaatte meitä. Sanonta "nainen on naiselle susi" kuuluu kahdenlaisten ihmisten suusta: miesten ja niiden naisten (jotka ylempänä mainittiin) jotka jatkuvasti mitätöivät omaa sukupuoltaan miellyttääkseen miehiä. Todellisuudessa naisen ei tarvitse toista naista pelätä.

        Ja totta kai lopetat postauksen, milläs muullakaan, kuin vanhalla kunnon "jos mies pahoinpitelee, hylkää lapset, raiskaa, pettää, kohtelee kuin elukkaa, se on aina naisen syy". Niinpä niin. Ja ne naiset, jotka kehtaavat tätä Totuutta kyseenalaistaa, ovat vain katkeria ja varmaan menkatkin päällä! Koska nainenhan ei epäloogisena olentona pysty ajattelemaan rationaalisesta. Kaikki päätökset tehdään tunnekuohujen vallassa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

        Kyllä kaunista naista kiusaavat töissä nimenomaan muut naiset eivätkä miehet.
        Töissä kaunista naista vihataan. Se ei ole miesten vika, jos naiset ovat inhottavia toisia naisia kohtaan. Ei liity miesten miellyttämiseen. Voi olla työpaikka missä ei ole yhtään miestä.

        Myös anopit, kälyt yms. sukulaisnaiset voivat olla inhottavia kaunista naista kohtaan.

        Ei se asia ole yksistään miesten vika.

        Vai meinaatko että kun se kaunis nainen "varastaa" miesten huomion niin se sitten olisi syy toisten naisten ilkeilyyn.


      • heh heh

        Säälittävää itkua, olet kyllä varmaan kovia kokenut parisuhteessa, että tuolle katkeruuden asteelle olet päässyt.


      • on töissä
        se edellinen nainen. kirjoitti:

        Kyllä kaunista naista kiusaavat töissä nimenomaan muut naiset eivätkä miehet.
        Töissä kaunista naista vihataan. Se ei ole miesten vika, jos naiset ovat inhottavia toisia naisia kohtaan. Ei liity miesten miellyttämiseen. Voi olla työpaikka missä ei ole yhtään miestä.

        Myös anopit, kälyt yms. sukulaisnaiset voivat olla inhottavia kaunista naista kohtaan.

        Ei se asia ole yksistään miesten vika.

        Vai meinaatko että kun se kaunis nainen "varastaa" miesten huomion niin se sitten olisi syy toisten naisten ilkeilyyn.

        4 naista ja kaikki kauniita eikä ketään kiusata. Emme ole ystäviä mutta erittäin hyvät työvälit. Monesti se ongelma on siinä, että työkavereihin halutaan luoda ystävyyssuhde ja silloin nousee töissä esiin ystävyyssuhteiden dynamiikka. Meillä on jostain syystä ja onneksi hyvä henki työpaikalla, asiallisen mukavat välit kaikilla sukupuoleen´katsomatta. On joskus puhuttukin tästä, että on loistavaa että nähdään vain töissä. Pikkujoulut ja vastaavat on tosi mukavia juhlia ilman jännitteitä, joskus käydään yhteisellä päätöksellä avaamassa esim terassikausi yhdessä jne. Meitä on alle 10, puolet miehiä puolet naisia. Muutenkin on mielestäni typerää niputtaa ihmiset sukupuolensa mukaan, kyllä yksilöt on se tärkein asia ja yksilövaihtelu suurta.


    • Tilitys

      Yhyy yhyy no mitä sitten?

      Meinaatko et nyt kukaan nainen ei enää koskaan milloinkaan halua miestä vai mitä hä???

      Kurkkaa seuraava tuore sanomalehti ja katso palstan "hääkuvia" ja katkeroidu lisää ;)

    • huhhuh.....

      Miten voikaan olla noin katkeran katkuinen viesti. Olen pahoillani kokemistasi pettymyksistä.. niitä on täytynyt olla paljon ja läpi elämäsi.
      Itse olen juuri eronnut, syitä oli monia.. en kuitenkaan sorru katkeruuden tielle, valitsen mieluummin sen oppimisen tien! Viestissäsi on myös valtava määrä yksioikoisuutta ja mustavalkoisuutta, en ymmärrä miten voitkaan yleistää noin rankasti.
      Miehetkin ovat vain ihmisiä, ei sen parempia tai huonompia kuin me naisetkaan. Todisteita on pilvin pimein, lähtien ihan omasta isästäni.

      Toivon sinulle hyvää jatkoa ja parempaa elämän asennetta. Katkeruus ei yksinkertaisesti vain kannata, tuhlaat vain elämääsi..

      • semmoiset naiset

        No alkakaapa sitten lesboiksi jos niin hyvin kerran ymmärrättekin toisianne ;)


      • huhhuh.....
        semmoiset naiset kirjoitti:

        No alkakaapa sitten lesboiksi jos niin hyvin kerran ymmärrättekin toisianne ;)

        Tämän viestiketjun oudoin kommentti tuli tossa yläpuolella


      • sinne vain!
        semmoiset naiset kirjoitti:

        No alkakaapa sitten lesboiksi jos niin hyvin kerran ymmärrättekin toisianne ;)

        Olen samaa mieltä tämän lesbo jutun suhteen, alkakaa ihmeessä lesboiksi koska ette varmaan tiedäkkään millaista se on ja jos tänne tulette kirjoittelemaan että parisuhteet pilaa elämän, lesboina ollessa parisuhdetta ei tarvitse olla joten onnea matkaan!


      • naiset..
        sinne vain! kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tämän lesbo jutun suhteen, alkakaa ihmeessä lesboiksi koska ette varmaan tiedäkkään millaista se on ja jos tänne tulette kirjoittelemaan että parisuhteet pilaa elämän, lesboina ollessa parisuhdetta ei tarvitse olla joten onnea matkaan!

        ovat alunperin edes suostuneet pornoelokuviin ja siivousmainoksiin? Siksi, koska naiset ovat liian heikkoja eivätkä edes yritä, vaan luovuttavat. Itse en anna miehen minua pompotella, tai jos näin käy, kostan ja varmasti pahemmin. Naiset, vähän kunnioittakaa itseänne, älkääkä suostuko kaikkeen.


    • liona

      Kumma juttu, feministit ovat aina syyttämässä, että kuinka miehet alistavat naisia ja määräävät suunnilleen jokaisen naisen ajatuksen ym., ja heti perään ovat itse kertomassa, kuinka toisten naisten tulisi toimia ja ajatella. Naurettavaa ja tekopyhää. Toimikaa itse niinkuin saarnaatte ja antakaa ihmisten päättää itse tekemisistään ja ajatuksistaan.

      Minä kannatan tasa-arvoa, eli myös naisten tulee kohdella miehiä tasa-arvoisesti.

      En mitenkään pysty ymmärtämään tuollaista miesvihaa. Mielestäni se kertoo melko alhaisista älynlahjoista, että yleistää ja luottaa sokeasti stereotypioihin. Uskomatonta, että nykyajan "valistuneessa" ja "suvaitsevaisessa" yhteiskunnassa uskotaan edelleen, jokin tietty ihmisryhmä on sellainen ja tällainen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

      • sdghsd

        "Feministit ovat aina syyttämässä, että blaa blaa blaa... mutta Minä kannatan tasa-arvoa!"

        Kaivakaapas sanakirjasta ny vielä kerran se feminismi.


    • Pomppukeppi

      Ihan oikeassa maailmassa kukaan ei kerro kaikille miehille kuinka naisia pitää kohdella huonosti eikä kaikille naisille että hei eivät kalpaa kuin kotitöihin ja synnyttämään. Nämä mielikuvay syntyvät tai ovat syntymättä riippuen siitä minkälaisessa ympäristössä ja minkälaisten ihmiesten keskellä lapsi kasvaa. Täällä on paljon miehiä jotka ovat oppineen kohtelemaan naista tasaveroisena ja joille ei tulisi mieleenkään että nainen olisi heitä huonompi. Jos oma kokemusmaailmasi rajoittuu vain noihin "paskiais-miehiin" niin kannataa katsella vähän siihen ympärilleen. Millaisessa kodissa olet itse kasvanut ja minkälainen maailmankuva siellä on? Millaisessa seurassa liikut ja millainen itse olet? Sallitko itseäsi kohdeltavan huonosti? Uskotko itse itseesi ja mahdollisuuksiisi? Osaatko katsoa miestä johon olet ihastunut myös objektiivisesta ja nähdä hänen hyvät ja huonot polensa?
      En väitä etteivätko monet miehet olisi sikoja. Mutta on ihan eri asia sanoa että on olemassa joku yleinen järjestys joka opettaa kaikki miehet sioiksi ja alistaa kaikki naiset nyrkin ja hellan väliin. Se on nimittäin vain feminististä vainoharhaa jolla ylistetään naisia ja tehdään miehistä syyllisiä kaikkeen maailman pahuuteen alkaen sateisista ilmoista ja päättyen silmäpakoisiin sukkahousuihin...

    • varmaankin

      kyllä.

      Meillä mies tekee kotitöitä, ja on sitä mieltä, että hänen kuuluukin.

      Herää yöllä lasten kanssa, vähintään saman verran kun minä (nainen).

      Olen päätäntävaltaisemmassa ja parempi palkkaisessa työssä.

      Raiskaus on miehen mielestä aina raiskaus.

      Mies hoitaa lapsia yhtä paljon kun minä, mutta kasvattajana olen kyllä parempi.

      Mieheni ei ole yh-äidin kasvattama, mutta muulla tavalla ns. Yksinäinen susi.


      Mutta yleensähän ne asiat ovat juuri kuvaamallasi tavalla, lähes jokaisessa suhteessa, jonka tunnen, paitsi omani, enkä kyllä kestäisikään, enkä näkisi syytä kestää tuollaista perinteistä parisuhdetta!!!

      Omia harrastuksia meillä ei ole kummallakaan, nyt hoidetaan lapset ja keskitytään niihin.

      • kehumisesta....

        Että kieltämättä meilläkin on ollut puhetta tuosta kehumisesta, mutta hyvin tullaan kuitenkin samalla määrällä molemmat toimeen.


      • Kukka-Keto

        Tuo on ihan kuin meillä paitsi että en ole sen parempi kasvattaja kuin miehenikään. Ja hän on ihan tavallisesta perheestä jossa vielä äiti on tehnyt kaikki "naisten työt". Mutta jostain kumman syystä sekä miehestäni että hänen veljestään on tullut näitä osallistuvia isiä joilta luonnistuu niin ruoan laitto kuin vaipanvaihtokin. Ehkä siellä on ollut kuitenkin jotain hyvää asennekasvatusta vaikka malli onkin ollut lähempänä perinteistä...
        Ja jollain ihmeellä vielä monet sukulaisenikin ovat löytäneet tuollaisen miehet. Itse asiassa lähes kaikki... Onkohan meillä joku geeni jolla löydetään kunnollisia miehiä :)


      • erityyppisiä
        Kukka-Keto kirjoitti:

        Tuo on ihan kuin meillä paitsi että en ole sen parempi kasvattaja kuin miehenikään. Ja hän on ihan tavallisesta perheestä jossa vielä äiti on tehnyt kaikki "naisten työt". Mutta jostain kumman syystä sekä miehestäni että hänen veljestään on tullut näitä osallistuvia isiä joilta luonnistuu niin ruoan laitto kuin vaipanvaihtokin. Ehkä siellä on ollut kuitenkin jotain hyvää asennekasvatusta vaikka malli onkin ollut lähempänä perinteistä...
        Ja jollain ihmeellä vielä monet sukulaisenikin ovat löytäneet tuollaisen miehet. Itse asiassa lähes kaikki... Onkohan meillä joku geeni jolla löydetään kunnollisia miehiä :)

        miehiä, joten voi olla =)

        Meillä taas miehen perhe, tai suku ei ole milläänlailla tukenut miestä olemaan tuollainen, kun hän on, vaan juurikin samanlaiseksi kun aloittaja laittoi ja ainut hän siitä sakista onkin, muut ovat perinteisiä sovinistisikoja, ja nainen on heille orja.

        Mutta onneksi olkoon sinullekin! =)

        Jotenkin tuntuisi, että tälläisesta miehestä kannattaa pitää kiinni...


    • mummona kai naimisiin

      Sinkkuudessa ei ole minun mielestäni mitään "gloriaa", eikä tavoittelemisen arvoista. Olen eronnut nuoruuden viisivuotisesta avioliitosta v.1990, enkä todellakaan halunnut enkä uskonut, että joutuisin sinkkuna viettämään suurimman osan aikuiselämästäni. Kateellisena katson perheitä. jotka näyttäisivät viihtyvän olotilassaan. Olisin tuhannesti mieluummin nytkin oman miehen kainalossa, kuin seurailemassa ajantappamiseksi näitä palstoja.

      Aloittaneen kirjoitus kuvasti hyvin miesvihaa, joka kohdistuu ehkä yhden miehen takia koko mieskuntaan. Olemme kaikki ihmisinä erilaisia, niin miehet kuin naisetkin, joten kategorioiminen on vain osoitus oman ajatusmaailman suppeudesta.

      Valaise maailmasi, avarra sydämesi ja luovu voimavaroja vievästä ja elämänilon hautaavasta katkeruudesta. Sillä et voita mitään, mutta voit myrkyttää loppuelämäsi. Minä en ole luopunut toivosta, vaikka ihmisikä on jo odotellessa mennyt. Ikääntyessä korostuu kumppanin olemassaolon tärkeys, kuka minusta huolehtii esim. jos sairastun tai kuka minua/ketä minä paijaan, eikö koskaan kukaan mitään missään? Yksin ei ole hyvä olla. Jos olet normaali ihminen, huomaat sen kyllä.

    • hyödyn

      parisuhteesta. Olen 28- vuotias nainen ja myönnän olevani parisuhteessa suurelta osalta siksi, että hyödyn siitä.

      Maksan helkkarin paljon vähemmän asumisestani parisuhteessa kuin yksin.

      Jos haluan lähteä reissuun tai matkoille, lemmikkieläimilleni on aina ilmainen hoitaja, joka tietää täsmälleen kuinka niitä hoidetaan ilman erinäistä luentoa.

      Polkupyöräni ja mönkijäni on aina huollettu ja priimakunnossa ilman että minun täytyy tilata huoltomies saati maksaa kellekään mitään.

      Kun minua panettaa saan seksiä muodossa tai toisessa eikä minun tarvitse lähteä etsimään seksiä kauempaa.

      Saan säännöllisesti lahjakortteja arvostamiini liikkeisiin.

      Saan joka vuosi kasapäin marjoja ja vihanneksia pakastimet täyteen anoppilasta ilman vaivannäköä.

      Minulla on aina välittömässä läheisyydessä lähes absolutisti kuski, jos haluan juoda viiniä tai käydä jossakin. Ts. minulla on ilmainen taksi :)

      Jos haluan uudet tapetit, seinähyllyt, kokolattiamatot, kylpyhuonekalustuksen tai ruokatilan sisustuksen uudistuksen, minun tarvitsee vain tilata haluamani tuotteet ja ne on veloituksetta toimitettu ja asennettu paikoilleen.

      Ansaitsen tällä hetkellä enemmän kuin mieheni. Hän osallistuu silti samoin verroin kuluihin. Mieheni on enemmän kotona kuin minä, joten hän myös tekee enemmän kotitöitä kuin minä.

      En keksi yhtään syytä, miksi lakata olemasta parisuhteessa. Jos haluan olla yksin, laitan miehen veljensä luokse muutamaksi päiväksi.

      Ynnättynä, parisuhteessa minun tarvitsee tehdä vähemmän kotitöitä, saan enemmän rahaa, saan vapautta ja yksinäisyyttä kun haluan, saan lemmikeille ilmaisen vahdin, saan remonttimiehen, sähkömiehen, korjausmiehen, putkimiehen ja huoltomiehen ilmaiseksi päivittäin, saan seksiä - suuseksiä, sormiseksiä, pikapanoa, pitkää rakastelua toiveeni mukaan koska haluan jne.

      Minusta parisuhde toimii ;)

      • ...mitä...

        ...mies saa vastineeksi, noin tasa-arvon nimissä?


      • ...mitä...

        ...mies saa vastineeksi, noin tasa-arvon nimissä?


    • man, not a woman

      "Miehelle ihminen on mies, nainen on nainen, muttei koskaan ihminen."

      Niinpä englannin kielessä "man" tarkoittaa sekä miestä että ihmistä. Siis ihminen on sama asia kuin mies. Ihmiskunta on "mankind", ei todellakaan mikään "womankind". Niin se on ja pysyy.

      "Miehet eivät ymmärrä eivätkä välitä naisen haluista."

      Miksi pitäisi? Sen sijaan naisen tulisi huolehtia, että miehen halut tulevat tyydytetyksi, ja silloin kun mies haluaa.

      "miehet etsivät pillua ja piikaa."

      Mitä erikoista tuossa on? Niin sen kuuluukin olla.

      "Suomalainen nainen on siitä harvinaisessa asemassa, että laki takaa meille vapauden toteuttaa itseämme. Ilman miestä."

      Ole sitten onnellinen että pääset toteuttamaan itseäsi täällä. Vaikka joissain muslimimaissa voisi olla hiukan hankalampaa.

    • tästä tekstistä

      Olen yhä vain kiitollisempi, että olen löytänyt ja saanut pitää upean kotitöitä tekevän, lasta hoitavan, minua rakastavan ja oikeasti kunnioittavan mieheni. Sitä ei aina muista, että iso osa heistä ei ole läheskään yhtä täydellisiä.

      • Pomppija-71

        Onneksi on kuitenkin tämä netti muistuttamassa :)
        Täältä löytää hetkessä niin paljon kauhutarinoita miehistä että oma tuntuu hetkessä huomattavasti lottovoitoa suuremmalta onnelta...


    • *Komea_mies*

      Ainakin tämä mies on täynnä halveksuntaa naisia kohtaan. Tosin, naiset ovat itse halveksuntansa ansainneet käytöksellään.

      Viihdyn sinkkuna. En tarvitse naista riesakseni ja lompakolleni loisimaan. En kunnioita tai arvosta naisia.

      Piste.

      • iieeehhh..

        Täytyy sanoa etten ole yhdestäkään miehestä kiinnostunut rahan takia.

        Mies kiinnostaa jos hänestä löytyy henkistä ainesta kumppaniksi, varmaan juuri sen takia olenkin sinkku, sillä miehistä ei löydy sitä henkistä ainesta.

        Miehet luulee et naisille riittää muna ja raha..


      • uuuuhhhhjuuuuuujuu
        iieeehhh.. kirjoitti:

        Täytyy sanoa etten ole yhdestäkään miehestä kiinnostunut rahan takia.

        Mies kiinnostaa jos hänestä löytyy henkistä ainesta kumppaniksi, varmaan juuri sen takia olenkin sinkku, sillä miehistä ei löydy sitä henkistä ainesta.

        Miehet luulee et naisille riittää muna ja raha..

        Uskotaan, uskotaan ihan varauksetta.

        LOL


      • ...................
        uuuuhhhhjuuuuuujuu kirjoitti:

        Uskotaan, uskotaan ihan varauksetta.

        LOL

        se taisitkin olla sinä jonka jätin kun ei ollut kun rahaa ja muna..


    • ...olet selvästikkin katkeroitunut ja täysin ulalla...olet niiiin väärässä etten jaksa edes alkaa ampumaan reikiä tohon sun lapselliseen vuodatukseen...liian helppoa ja itsestään selvää....

      Koita päästä yli katkeruudestasi...

      • ........................

        heh, miehiä alkaa vituttaa kun huomaavat ettei naiset enää alistu heidän tahtoon.. ;)
        taisit olla se johon teksti kolahti


        se koira älähtää johon kalikka kolahtaaa....


      • ........................ kirjoitti:

        heh, miehiä alkaa vituttaa kun huomaavat ettei naiset enää alistu heidän tahtoon.. ;)
        taisit olla se johon teksti kolahti


        se koira älähtää johon kalikka kolahtaaa....

        ..kun kerta on aina naisia riittänyt...ja ihan ilman "alistamistakin". ;)

        Nytkin olen pitkään kestäneessä parisuhteessa lapsineen kaikkineen..

        Lähinnää vaan säälittää/huvittaa tollaset parisuhde epäonnistujat kuten tämän keskustelun aloittaja on.
        Ja kun kerta huomaavat, että heistä ei ole parisuhteisiin, ni sitten lapsellisuuksissaan katkeroituvat ja sortuvat totaalisen absurdeihin yleistyksiin.

        Kuulutko sinäkin siihen ryhmään..?


      • sairautta
        TheOne kirjoitti:

        ..kun kerta on aina naisia riittänyt...ja ihan ilman "alistamistakin". ;)

        Nytkin olen pitkään kestäneessä parisuhteessa lapsineen kaikkineen..

        Lähinnää vaan säälittää/huvittaa tollaset parisuhde epäonnistujat kuten tämän keskustelun aloittaja on.
        Ja kun kerta huomaavat, että heistä ei ole parisuhteisiin, ni sitten lapsellisuuksissaan katkeroituvat ja sortuvat totaalisen absurdeihin yleistyksiin.

        Kuulutko sinäkin siihen ryhmään..?

        voi, naiset on miesten kanssa mitä erilaisimmista syistä...
        se on jännä, että on vedettävä recordlistit, että kyllä näitä naisia on ollut, mutta millaisia.. ?
        meitäkin on moneksi.

        itse en aio suhteeseen, jossa saan hoitaa suurimman henkisen taakan, lapset, perhe-elämän sujuvuuden, miehen tyytyväisyyden. kaiken.
        mitä mies tekee? käy töissä ja tuo rahan, ei mitään muuta.

        mieluummin keskityn uraani, harrastan vapaa-ajalla mitä haluan, tapaan ihania kummilapsia, matkustan, tapaan ystäviä.. Mihin tarvitsen miestä?
        Ennen pitkää mies ja lapset sitoisi mut kotiin, urani kehitys tyssää, vapaa-aikaa ei ole.. Usein puhutaan, että naiset haluaa aina sitä perhettä, mulla on mennyt toisin päin. Miehet haluaa lapsia. Mulle tähän mennessä miesten puheet on saanut ajattelemaan, että kohta mulla olisi 2 hoidettavaa, lapsi ja se mies..
        Perhe-elämästä en ole saanut mitenkän ruusuista kuvaa, joten miksi sitä ihannoin, selkäpiitä vain kylmää.
        Tässä mielessä olen älykäs ja en luovu sinkkuudestani. Ehkä olen tähän mennessä tavannut vain miehiä joista ei ole todella jakamaan henkistä taakkaa mitä elämä tuo tullessaan..


      • sairautta kirjoitti:

        voi, naiset on miesten kanssa mitä erilaisimmista syistä...
        se on jännä, että on vedettävä recordlistit, että kyllä näitä naisia on ollut, mutta millaisia.. ?
        meitäkin on moneksi.

        itse en aio suhteeseen, jossa saan hoitaa suurimman henkisen taakan, lapset, perhe-elämän sujuvuuden, miehen tyytyväisyyden. kaiken.
        mitä mies tekee? käy töissä ja tuo rahan, ei mitään muuta.

        mieluummin keskityn uraani, harrastan vapaa-ajalla mitä haluan, tapaan ihania kummilapsia, matkustan, tapaan ystäviä.. Mihin tarvitsen miestä?
        Ennen pitkää mies ja lapset sitoisi mut kotiin, urani kehitys tyssää, vapaa-aikaa ei ole.. Usein puhutaan, että naiset haluaa aina sitä perhettä, mulla on mennyt toisin päin. Miehet haluaa lapsia. Mulle tähän mennessä miesten puheet on saanut ajattelemaan, että kohta mulla olisi 2 hoidettavaa, lapsi ja se mies..
        Perhe-elämästä en ole saanut mitenkän ruusuista kuvaa, joten miksi sitä ihannoin, selkäpiitä vain kylmää.
        Tässä mielessä olen älykäs ja en luovu sinkkuudestani. Ehkä olen tähän mennessä tavannut vain miehiä joista ei ole todella jakamaan henkistä taakkaa mitä elämä tuo tullessaan..

        ..juuri sinä olet epäonnistunut löytämään miehen joka tekis muutakin kuin "käy töissä ja tuo rahan", ni ei tod tarkoita etteikö meitä muunkinlaisia miehiä olis.

        Itse osallistun KAIKKIIN kotitöihin ja hoidan lapsia ihan siinä missä naisenikin. Ja kumpikin saamme nähdä kavereitamme ja harrastaa ihan vapaasti...sekä yhdessä, että erikseen.
        Eli turha tehdä mitään paikkaansa pitämättömiä keski-aikaisia yleistyksiä.

        Tervetuloa 2000-luvulle! ;)


      • ........
        TheOne kirjoitti:

        ..juuri sinä olet epäonnistunut löytämään miehen joka tekis muutakin kuin "käy töissä ja tuo rahan", ni ei tod tarkoita etteikö meitä muunkinlaisia miehiä olis.

        Itse osallistun KAIKKIIN kotitöihin ja hoidan lapsia ihan siinä missä naisenikin. Ja kumpikin saamme nähdä kavereitamme ja harrastaa ihan vapaasti...sekä yhdessä, että erikseen.
        Eli turha tehdä mitään paikkaansa pitämättömiä keski-aikaisia yleistyksiä.

        Tervetuloa 2000-luvulle! ;)

        ei ei, mä olen sinkku ja lapseton ja sinkkuna pysyn! :) kaikkea ei tarvitse kokea itse, jotta voi ottaa opiksi. elämä on hyvää näin.

        sanoisin vielä, että mies on sellainen, joka uskoo siivonneensa koko talon, kun on vienyt roskapussin.. :)

        Elän 2009 vuodessa.. ;)


      • ........ kirjoitti:

        ei ei, mä olen sinkku ja lapseton ja sinkkuna pysyn! :) kaikkea ei tarvitse kokea itse, jotta voi ottaa opiksi. elämä on hyvää näin.

        sanoisin vielä, että mies on sellainen, joka uskoo siivonneensa koko talon, kun on vienyt roskapussin.. :)

        Elän 2009 vuodessa.. ;)

        ..mistä puhut! XD

        Voi luoja....sama kuin yrittäisi keskustella seksistä neitsyeen kanssa... X)

        Melko naurettava olet...

        Juu tee miehille palvelus ja pysy sinkkuna... ;D


      • nohnoh...
        TheOne kirjoitti:

        ..mistä puhut! XD

        Voi luoja....sama kuin yrittäisi keskustella seksistä neitsyeen kanssa... X)

        Melko naurettava olet...

        Juu tee miehille palvelus ja pysy sinkkuna... ;D

        meinasitko että perhe-elämän ymmärtää vasta sitten kun on itse äiti tai isä?


      • nohnoh... kirjoitti:

        meinasitko että perhe-elämän ymmärtää vasta sitten kun on itse äiti tai isä?

        ..näin meinasin. =)

        Et voi ymmärtää mitä on olla isä tai äiti ennen kuin olet itse sellainen....näin se vaan on. Paljon myös riippuu siitä et miten kukin käsittää sen perhe-elämä termin...

        En toki väitä, että parisuhde olisi millään muotoa automaattisesti parempi kuin sinkkuna oleminen. Mut jos ei ole kokemusta aiheesta, ni oletus jää puhtaasti teoreettiseksi...


      • dshfkdhkf
        TheOne kirjoitti:

        ..mistä puhut! XD

        Voi luoja....sama kuin yrittäisi keskustella seksistä neitsyeen kanssa... X)

        Melko naurettava olet...

        Juu tee miehille palvelus ja pysy sinkkuna... ;D

        Pakko kommentoida, että sinussa on jonkin sortin ylpeyttä kun toista haukut naurettavaksi. Jos haluaisit tulla edes vähäkään vakavammin otetuksi, ei kannattaisi lähteä sortamaan heikompiaan, edes sanan säilällä.


    • s4 6 s4

      Vittu te ihmiset ootte sekasin.

    • mummomuori*

      Miksi korostetaan niin voimakkaasti miehen ja naisen välisiä eroja? Vaikka tutkimuksissakin nämä erot ovat pieniä, niistä tehdään (vaikka väkisin) suuria erottavia tekijöitä sukupuolten välille? Enemmän meillä on yhdistäviä tekijöitä ja samankaltaisuuksia.

      Onko näin että yhteiskunnat taantuvat takaisin historian hämäriin, meillä on eri yhteiskunnalliset lokerot naisille ja miehille? Ehkä jaamme tulevaisuudessa rakennukset, kulkuneuvot, sairaalat jne. miesten ja naisten paikkoihin. Sekö tämän ydin on?

      Kun vuosia on hoettu näitä eroja, niin näköjään on jo sukupolvi, joka uskoo tämän kuin Raamattuun. Tälläkin palstalla on jatkuva tukkanuotta siitä, miksi ei naiset ja miehet VOI elää yhdessä. Mollataan ja parjataan. Kriittinen ajattelu on unohdettu.

      Mielenkiintoista on vaikka olen ollut avioliitossa, eronnut ja elänyt yksinhuoltajana, en tunnista näistä väitteistä juuri mitään?

      Miehet joita olen tavannut, tarvitsevat naista enemmän kuin oikeastaan nainen miestä. Miehet kaipaavat perhettä, kiinteää ihmissuhdetta ja rakastetuksi tulemista yhtä lailla kuin naiset. En ole ikinä antanut hämätä minkään machoilun tai uhoamisen itseäni. Ne ovat vain se mitä vaaditaan (naiset?), eikä edelleenkään miehellä saisi olla lupaa inhimillisyyteen, hellyyteen tai myönteisiin tunteisiin. Osa miehistä menee näihin rooleihin, koska ovat epävarmoja miehuudestaan ja kärsivät vanhemmiten eniten.

      Vika lienee siinä ettei naiset anna tilaa miehelle toteuttaa omalla tavallaan rakkauttaan. Miestä jopa vaaditaan olemaan naisen kaltainen asioissa joissa oikeasti on eroja. Kuten tapa ilmaista itseään, sanattomasti – ei verbaalisesti.

      Tämä maa on täynnä masentuneita miehiä, jotka itkevät ikäväänsä lapsiin ja perheeseen. Miehiä jotka on useimmiten erotettuja, ei eronneita. Osa katkeroituneita jotka eivät enää jaksa uskoa vilpittömään rakkauteen ja käyttäytyvät hyvin kyynisesti naisia kohtaan. Osa hukassa ja eksyksissä, päihteet ja sekoilu naissuhteissa on joka päivää.

      Onneksi en ole törmännyt kuvatunlaisiin miehiin. Tiedän että heitä on, onneksi vähemmistönä.

      Yhteiskunta olemme me kaikki yhdessä. Totta on että vanha patriarkaalinen malli elää yhä, mutta sitä pidämme yllä myös me naiset itse. Ihmisiin vaikutetaan monilla tavoilla, media on niistä vahvin.

      Kuka siis on päättämässä siitä, mitä meille syötetään näiden kanavien kautta? Vaikkapa siitä, millaisia tieteellisiä tutkimuksia tehdään, kuka niitä rahoittaa – eli todellisuudessa päättää siitä, mihin me huomiomme kiinnitämme? Kuka ylläpitää tätä systeemiä, eli kuluttaa (ostaa)?

      Näille todellisille vaikuttajille on nimenomaan hyvä asia että naiset ja miehet tappelevat yksilöinä keskenään, niin he eivät huomaa, kuka niitä lankoja oikeastaan liikutteleekaan!

      • ero vaikka ollaan ihmisi

        Erittäin hyvin sanottu, olen samaa mieltä.

        Onko pohjimmainen syy sitten, että emme osaa elää parisuhdetta onnellisesti, koska emme vain ilmaise tai tunnista omia todellisia ja syviä tunteita ja tarpeita?
        Mies ja nainen ilmaisee eri tavalla tunteitaan, ja uskon että moni mies pelkää naisten tunnemaailmaa ja tarvetta puhua tunteistaan.

        Miehet eivät käy läpi kymmentä kertaa samaa asiaa kaveriporukassa, ja jos nainen olettaa että miehestä on ihanaa jakaa tunteita ja ajatuksia, koska siitä tulee niin rentoutunut olo, he ovat väärässä.
        Mitä naisen sitten pitää tehdä kun hän kokee tarvetta puhua tunteistaan miehen kanssa?
        Tässä mielessä itse olen epäonnistunut, en osaa kierrellen ja kaarrellen udella mieheltä että sopiiko hänelle että puhuisimme TUNTEISTA..


      • mummomuori*
        ero vaikka ollaan ihmisi kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu, olen samaa mieltä.

        Onko pohjimmainen syy sitten, että emme osaa elää parisuhdetta onnellisesti, koska emme vain ilmaise tai tunnista omia todellisia ja syviä tunteita ja tarpeita?
        Mies ja nainen ilmaisee eri tavalla tunteitaan, ja uskon että moni mies pelkää naisten tunnemaailmaa ja tarvetta puhua tunteistaan.

        Miehet eivät käy läpi kymmentä kertaa samaa asiaa kaveriporukassa, ja jos nainen olettaa että miehestä on ihanaa jakaa tunteita ja ajatuksia, koska siitä tulee niin rentoutunut olo, he ovat väärässä.
        Mitä naisen sitten pitää tehdä kun hän kokee tarvetta puhua tunteistaan miehen kanssa?
        Tässä mielessä itse olen epäonnistunut, en osaa kierrellen ja kaarrellen udella mieheltä että sopiiko hänelle että puhuisimme TUNTEISTA..

        seikan jossa ihan oikeasti on eroja. On todettu, että kun mies esim. puhuu masennuksestaan, hän masentuu lisää ja nainen puolestaan huojentuu.

        Miehet tuntuvat pelkäävän eniten sitä, että naiset väheksyvät, tyrmäävät tai ilkkuvat häntä hänen puhuessaan tunteista. Mitä käytännön läheisemmin niistä puhutaan sitä parempi, mieluummin ihan vain tunnetaan.

        Pitää muistaa että on olemassa ihan onnellisia parisuhteitakin. Moni jaksaa nähdä sen vaivan että puolin ja toisin opettelee tunnistamaan toista ja kokee tulevansa hyväksytyksi vähän heikompanakin - ihmisenä.


    • luopunut n

      En usko että miehen ja naisen välistä rakkautta on olemassakaan. Se rakkausjuttu on mielestäni täyttä humpuukia.

      • ........................

        samaa mieltä.
        naisen pitää luopua paljosta, jotta voi olla miehelle se unelmakumppani.
        mikä mies sitten on naiselle?
        ??? ei mitään..


      • Olisin toivonut

        että olisin huomannut sen vähän nuorempana niin en olisi haaveillut kaikkea hassua ja haaskannut aikaani kunnollisen, rakastavan miehen etsintään. Aion (ja olenkin jo) tästä lähtien tuonut mielipiteeni julki naisten (varsinkin nuorempien) keskuudessa, jotta heistä osa avaisi silmänsä aikaisemmassa vaiheessa. Kannatta panostaa oleelliseen, koulutukseen ja kunnon työn sekä aseman saavuttamiseen, harrastuksiin ,ystäviin ja järjestötoimintaan/politiikkaan, sillä tavalla saamme vaikuttavia naisia tähän maailmaan, ei ne "rakastumalla" sinne tule, pelkästään piioiksi ja lastentekokoneiksi joutuvat. Minkähän takia sitä rakkautta vieläkin markkinoidaan/aivopestään naisille? Miettikäähän hetki..
        Ja viimeiseksi, jos menestynyt nainen haluaa lapsen, se onnistuu adoptoimalla tai keinosiemennyksellä.


    • ikinä!

      Pidä toi:D :D

    • ajahsu

      Huomasin yhtäkkiä, että miehillä ei ole vastaavanlaisia ongelmia naisten kanssa, kuin mitä naisilla on miesten kanssa. vai onko? Miehet vain harvoin valittavat, että nainen on moukkamainen, epäsiisti, huonosti pukeutuva, juopotteleva tai väkivaltainen. Näitäkin rouvia tietysti on. Tietysti se saattaa johtua siitä, että siinä vaiheessa, kun nainen todella aikuistuu ja itsenäistyy ja siis tulee hankalaksi, mies taitaa useinkin vaihtaa naisensa joustavampaan yksilöön. Naisilla tällaista mahdollisuutta ei ole. Vähän käytettyjen naisten markkina-arvo on olematon.

      Miksi miehen on niin vaikea sietää naisen luonnollista kehitysprosessia? Onko elämäänsä pohtiva nainen niin pelottava tai vastenmielinen? Kun lapset kasvavat tiettyyn ikään, naisen elämänpiiri laajenee ihan luonnostaan, eivätkä kaikki vanhat ratkaisut enää tyydytä. Minä ainakin lähden nykyään salille aina kun en viitsi katsella sitä sekasotkua, ja olen siellä nykyään tosi paljon. Enkä pese vaatteita, jotka on viskottu lattialle, vaan ainoastaan pyykkikorissa olevat. Lojuvat tavarat laitan asianosaisen sänkyyn, josta voi niitä illalla tuuppia sivuun. Kannan itse vastuuta, ja odotan samaa myös muilta. Koti on yhteinen paikka, ja sen viihtyisyydestä kaikkien perheenjäsenten pitäisi vastata. Parisuhde on yhteinen asia, ja pahoinakin päivinä kaveria (naista) pitäisi tukea. Muistaakseni oli joskus oli jotain sellaistakin puhetta.

    • kyynistä...

      Onneksi tässä maailmassa on myös miehiä ja naisia, jotka osaavat kohdella toisiaan IHMISINÄ, eivätkä vain syytä kaikista ongelmistaan toista sukupuolta. Aina vaan lietsotaan tätä miehet sitä ja naiset tätä -vastakkainasettelua. Kaikki me kuitenkin olemme ihmisiä, ja yksilöitä. Se on kyllä totta, että mieluummin kannattaa elää yksin, kuin huonossa suhteessa. Mutta jos joku löytää hyvän ihmissuhteen, niin ei kai se ole muilta pois? Kai se on pohjaton kateus ja katkeruus, mikä saa ihmisen päättämään, että jos minulla ei ole hyvä olla, niin ei kellään muullakaan saa olla.

      • deb83

        "Kai se on pohjaton kateus ja katkeruus, mikä saa ihmisen päättämään, että jos minulla ei ole hyvä olla, niin ei kellään muullakaan saa olla."

        Saa toki. Mutta kun itse on miessukupuolelta saanut koko elämänsä (26v) ajan ottaa vastaan vain haukkumista, fyysistä väkivaltaa, vähättelyä, vittuilua, alistamista, seksuaalista ahdistelua, kiusaamista, pettämistä jne, niin kai se vetää kyyniseksi ja välillä tulee tarve avautua. Alkaisin toki mielelläni HYVÄÄN parisuhteeseen kivan ja rakastavan miehen kanssa, mutta kun en ole vielä kellään sellaista suhdetta nähnyt enkä ole kivaa ja rakastavaa miestä tavannut.

        Jokainen rakentaa maailmankuvansa pitkälti omista kokemuksistaan. Totta kai nainen, jolla on ollut kiva isi ja vain ihania poikaystäviä, uskoo miehistä pelkkää hyvää. Etenkin vielä jos nainen sattuu olemaan ns. naisellinen eli tykkää lapsista, on nätti ja hoikka ja nuori ja jaksaa kihertää miesten jutuille, on sellainen herttainen pikku söpöliini joka kuitenkin nelee miehen spermat ahnaasti joka päivä ja anaalipanon jälkeen lähtee sitten laittamaan paistia uuniin..Sellainen nainenhan saa olemisestaan pelkkää positiivista palautetta miehiltä.

        Monet kauniit ja naiselliset kaverini eivät kertakaikkiaan USKO kun kerron omista kokemuksistani miesten kanssa. Ei heitä haukuta huoriksi ja rumiksi läskeiksi, ei kukaan tuntematon tai tuttu mies ole ikinä käynyt heihin kiinni, ei heitä kutsuttu koulussa halventavilla lempinimillä jne. Baarissa miehet kerääntyvät heidän ympärilleen tarjoamaan drinksua ja pyytelemään puhelinnumeroa. Baarissa minua tönitään pois tieltä ja naureskellaan kuinka ruma ja leveäperseinen olen. Seksin jälkeen mies jää halailemaan heitä ja tarjoutuu viemään lounaalle. Seksin jälkeen minun käsketään häipyä paikalta ja vauhdilla. Poikaystävät ostelevat heille timanttisormuksia ja ulkomaanmatkoja. Minun poikaystäväni petti minkä kerkesi ja kohteli muutenkin äärimmäisen halveksuvasti. Koulussa pojat kehuivat heidän kauneuttaan ja pyytelivät ulos. Koulussa minua haukuttiin huoraksi (olin neitsyt) ja lutkaksi jos nyt ylipäätään vaivauduttiin mitenkään noteeraamaan. Töissä he saavat kuulla olevansa älykkäitä ja kivoja työkavereita ja työpaikan miehet ihastuvat heihin. Minua ei tervehditä aamulla.


    • Suvereeni

      Miltähän vuosisadalta tällainen vanhanaikainen paska on taas revitty? Turpa kiinni femakko on ainoa asia, jota tällaisessa tilanteessa viitsii edes kirjoittaa. Joidenkin kanssa on turha keskustella.

      Itse olen kyllä todella hämmästynyt kuinka moni on samaa mieltä aloittajan mielenvikaisten väitteiden kanssa. Ei ihmekään kun nykyään tarvitaan paljon entistä enemmän kallonkutistajia.

      • deb83

        Helppohan se on sanoa kun itsellä ei ole kokemusta :)


    • Mä lähden nyt

      Ja menin naimisiin. Avioelämää takana n.10 vuotta. Nyt mulla on työnarkomaani mies jolle elämän keskipiste on työ ja siihen päälle omat harrastukset...ehkä juuri ja juuri ehtii nukkua yön kotona. Minulle naisena jää kaikki kotityöt työni lisäksi ja lapsehoito (kaksi lasta ja he ovat alle koluluikäisiä). Puhunut olen ja yrittänyt vaikka mitä mutta ei mieheni koskaan muutu....kai se joku päivä vain huomaa kun talo on tyhjentynyt ja vaimo ja lapset poissa, että jotain puuttuu. En jaksa enää joko lähden lasten kanssa tai tapan itseni, niin alas on meillä asiat menneet. Ei enää päivääkään lisää tätä paskaa...kyllä se parhainkin itsetunto häviää parisuhteessa kun ollaan vuosikaudet kuin ilmaa toiselle. Olen naiseksi hoikka ja mielestäni ihan kivannäköinen ja pitänyt itsestäni ja ulkonäöstäni huolta (ikää pikkuisen päälle 30v.) mutta ei mun mieheni huomaa mitään. Seksiä ei ole ollut kuukausiin.

      • Lelia

        Hyvä keskustelu, ajatuksia herättävä.


    • trijhfasoh

      AP on vähän pihalla.

      En ole oikein mistään samaa mieltä.

      Lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan, myös miehen mallia.
      Mies voi olla parempi vanhempi lapselleen kuin lapsen äiti. Kaikki ovat yksilöitä.

      Minusta on paljon kivempi nukkua miehen vieressä kuin yksin.
      Seksi on paljon kivempaa kaksin kuin yksin.

      Ja tärkeintä: ap ei tiedä mitään myöskään lesbosuhteista, vaikka kovasti kaikkia yrittää siihen ohjata.
      Samanlaisia ihmissuhdekoukeroita on naisten välisissä suhteissa: pettämistä, valehtelua, pelejä, narsisteja, ym. Koskaan ei pitäisi yleistää mitään.

      Hetero- ja lesbosuhteissa on ihan sama peruskuvio: onnellisia ovat ne, jotka ovat löytäneet hyvän puolison.
      Jos joku on onnellisempi yksin, niin sitten on.
      Ne, jotka tahtoisivat parisuhteen, eivät ole tyytyväisiä, ennen kuin löytävät sopivan kumppanin itselleen. Kaikki eivät halua elää yksin.

      • mielummin vankilaan!

        samaamieltä siitä että
        -miehet ovat naisille kateellisia juntteja jotka kokevat oikeudekseen haukkua meidän ulkonäköä ihan vain huvikseen oman munanpienuutensa unohtaen. naisille sitä ei sallita, olet muuten likainen huora.
        -olen itse lähellä 30-v:tä oleva erittäinkin kaunis nainen enkä ole vielä tavannut miestä joka ottaisi tällaisen tasa-arvo feministin joka ei emännäksi ala eikä pillujuttuja kuuntele.näi se vain on.
        -haaveilen kyllä lapsista ja perheestä, mutten vain ihastu näihin miehiin joita maailmalla on ollut tarjota.
        -biologinen kelloni tikittää kyllä mutta tunnen että maailma on epäreilu siinä suhteessa että miehet voivat tosiaan jatkaa rentustelua koko ikänsä mutta nainen ei - jos aiot lisääntyä, mutten olet likainen huora!
        -aika harvaa miestäkään hyväksyn ystäväksi juuri samasta syystä, ollaan aina sormi heristellen vittuilemassa.


        Kiitos ei kiitos ainakaan vielä viiteen vuoteen, sitten voin alkaa harkitsemaan asiaa...


    • kaksin parempi

      Olihan katkeraa tilitystä.

      Oma kokemukseni on niin hyvä, etten allekirjoita mantraasi. Olen mieheni kanssa kuin pata ja kansi. Teemme töitä yhdessä ja näemme 24 h, mutta silti olemme vielä 15 vuodenkin jälkeen ihan umpirakastuneita. Ja ennen tätä elämääni en edes viitsisi muistella, niin kauheaa se vaan oli.

      Mieheni on kiltti ja huomaavainen. Tuo edelleen aamupalan vuoteeseen. Olemme toistemme parhaat ystävät ja täydennämme jopa toistemme lauseet. Välillä kun hän ei ole ihan vierellä tuntuu kuin toinen jalkani tai käteni olisi revitty pois.

      Olemme molemmat olleet nuoruudessa niitä luokan peränurkan hiljaisia, eli emme nauti mitenkään liiasta huomiosta, emmekä metsästä sitä muilta. Olemme seksuaalisesti erittäin aktiivisia, mutta se ei määritä sitä keitä olemme.

      En voi muuta kuin toivoa, että koet ítse vielä joskus saman, mielummin piankin, koska muuten saatat katkeroitua niin, ettet enää edes huomaa kun jotain hyvää tulee eteesi. Ja muistathan, jos etsit itse pintaa, sitä myös saat!

      • Iso projekti

        Minulla on myös hyvä mies joka on toinen puoliskoni mutta olen myös alkuperäisen kanssa monessakin asiassa samaa mieltä. Tosiasiassa kun tapasin mieheni vuosia sitten hän oli aika lailla naisia halveksiva ja hyväksi käyttävä pimpin vonkaaja. Naiset olivat hänelle esineitä eikä ihmisiä. Miehelleni oli itsestään selvää että nainen hoitaa kotityöt ja lapset.
        Mies ei kanna huolta lapsistaan niinkuin minä äitinä omistani. Häntä ei hetkauta olla erossa lapsistaan mutta hän on iloinen kyllä ollessaan lastensa kanssa ja rakastaa heitä täysillä silloin kun he ovat siinä vierellä. Se rakkaus lapsiin on erilaista mutta ei varmasti vähempää.
        MIes elää hetkessä eikä murehdi etukäteen tai jälkikäteen.

        Tässä olen ollut hänen vierellään nyt omana itseni kertoen tunteistani ja ajatuksistani miehelleni.
        Hän todellakin on ajatellut naisista vaikka mitä. Minä olen puhunut puhumasta päästyäni ja muuttanut tuon ajatusmaailman toiseksi. Olen ollut vihainen anopille ja miehen exille. En ihmettele yhtään tuota sovinistisuutta. Sehän on osittain naisten itsensä aikaansaamaa ja osittain kiertokulkua isältä pojalle.
        Mies ei tiennyt naisista mitään mitä olisi pitänyt tietää jotta parisuhde olisi toimiva ja molempia tyydyttävä.

        Aluksi hän taisi olla rakastunut perseeseeni , sitten ehkä jo minuun itseeni ? Naisista tuli kuitenkin hänelle ihmisiä ja kotityöt luonnistuu hyvin kun vähän opastan. Miten mies on noin oppimiskykyinen?
        Moni vaimo ei olisi.
        Miksi hänen exänsä eivät ole avautuneet ja kertoneet mikä meitä naisia loukkaa ja mikä ei ?
        Miksi he eivät kertoneet omista toiveista ja tarpeistaan ?
        Tuo mies ihan oikeasti HALUAA täyttää niitä ja huomioida oikein kunhan tietää mikä on oikein ja mitä pitää tehdä. Miehet oikeasti on epäitsekkäämpiä parisuhteissaan kun me naiset. Tämän minä olen nyt huomannut kun olen alkanut avaamaan silmiäni. Naiset vaatii sitä ja tätä ja odottaa koko ajan jotain.
        Kuitenkin se suoraan puhuminen omista toiveista on hiton vaikeaa. Kun mies sitten jotain tekee niin toinen asia mättää.
        Miehet ei puhu vaimoistaan niin paljon pahaa selän takana kuin vaimot miehistään.
        Tämä on tosi ja minä omalta osaltani yritän muistaa tämän.

        Mies on nyt sanonut että ei tiennyt kuinka onnelliseksi hän voisi tulla naisen kanssa ja kuinka hienoja naiset ovatkaan. Joka päivä hän nimeää ääneen jonkun upean piirteen minussa. Jos hukkaan avaimeni sekin on hänestä hieno suoritus =)

        aapeelle kuitenkin sanon että miehessäni taitaa olla aika paljon feminiinisyyttä jonka vuoksi hän on löytänyt ymmärryksen naisiin ja kunnioituksen. Olisin varmasti valinnut naisen jos en tuota miestä olisi löytänyt ja ollut niin sitkeä.
        Enään en jaksaisi tehdä samaa urakkaa uuden sovinistimiehen kanssa. Oli iso projekti ja edessä on vielä paljon. En kuitenkaan kaipaa nyt sinkkuaikoijani.


    • hawk_

      pokkana että lapsi ei tarvitse isää, voi saatana sentään mikä aasi.
      Näistä pelkästään naisten kasvattamista pojista tulee homoja jotka ei osaa tehdä mitään miesten juttuja, kuten rakentamista yms.
      Kyllä se on mies joka opettaa ne miesten jutut pojilleen.
      Hymy-lehdessäkin oli äskettäin se yks saatanan kekkuli hame päällään, jääny isän kasvatusta vaille niin näin käy.

    • lepakoilta nyt

      "Ja miehet todellakin halveksuvat naisia."

      Aha. Enpä tiennytkään halveksivani naisia.

      "Mutta kysykääpä heiltä, kumman rooli on tehdä kotitöitä?"

      Tehdään kotitöitä jos ja kun huvittaa.

      "Kumpi herää yöllä vaihtamaan lapsen vaipat?"

      Ei kumpikaan, koska mitään lapsia ei ole eikä tule.

      "Saako nainen ansaita miestä enemmän ja/tai saako hänellä olla vaikutusvaltaa miestään enemmän?"

      Ihan vapaasti. Kunhan jotain tienaa että elämään pystytään.

      "mitä mieltä tämä on avioliiton sisäisistä raiskauksista?"

      No tämä ei hyväksy eikä moista harrasta.

    • ???????

      Niin, ainakin uskoisin suhteen olevan turvallisempi, lastenkaan ei aina tarvitsi katso uutta miestä aamulla silmiin.
      Että voin inhota, teitä eronneet miehet, lapsia saattaa olla liuta josssakin jo elätettävänä, mutta työnnytte etsimään niitä haaroja aina kun havaitsette jossakin olevan tilanteen, rikotte perheitä, viette lapsilta mahdollisuuden kasvaa perheessä. Kostatteko omaa kohtaloanne, luulisi teidän enemmin pysyvän poissa ja suovan toisille sen, mikä on ilmeisesti ollut tosi vaikeaa itsellenne. Älkää kostako toisille perheillel, antakaa heidän yrittää löytää apaua ahdinkoonsa, jos sitten tulleel näille ero, tarkoitan lopullinen toisen vaiheen eropaperi on tehty ja asiat selvitetty, eli eletään sinkkuelämää lasten kanssa, silloin voin hyväksyä varovaisen tustustumisen kautta suhteen rakentamista. Lapsia ei pidä järkyttää työntymällä tupaan, kun ex-puolison jäljet eivät vielä ole edes kuivuneet ja tavaratkin ovat vielä siinä kodissa, Sinne ei silloin ole vielä mitään asiaa kenelläkään muulla. Hävetkää, jotka niin toimitte ja peräytykää kiireesti.
      Seksin haluun löytyy sinkkuja ihmisiä, ja seksikaupasta välineitä, netistä saatte pornoa.

    • nainen keski-iässä

      On olemassa onnellisia parisuhteita. Mikä on ihanampaa kuin nukahtaa rakkaan turvalliseen syliin ja herätä aamulla hänen viereltään? Meillä nainen ansaitsee enempi. Meillä mies osallistuu kotitöihin ja hoivaa lasta myös öisin (jos hän itkee), vaikkei edes ole hänen oma biologinen lapsensa.
      Naisen kunnioituksen (ja tasa-arvon) osalta sanoisin, että sen kanssa olemme tehneet työtä ja edistyneet valtavasti. Siinä tehtävässä meitä on auttanut ystävyys ja rakkaus.
      Parisuhde on matka, aivan kuten elämä. Jos alussa olemmekin erilaiset, niin ajan kanssa me lähennymme toisiamme, opimme toisiltamme, myös kunnioitusta; jos alussa olemmekin kuin eri planeetoilta niin aika kasvattaa juuremme yhteen ja meistä tulee erottamattomat.
      Ja makuuhuonepuolella hän kyllä aina asettaa naisen tarpeet omiensa edelle...

      Haluan elää mieheni kanssa, koska rakastan häntä, ja se on oma vapaa valintani.

      • hawk_

        se onkin se jutun ydin, se menee just noin sillon kun asiat on niinku pitää.
        Vääränlaisen kumppanin kanssa ei kannata elää ja vielä typerämpää purkaa omaa epäonnistumista netissä typeriä yleistyksiä tekemällä.


    • .................

      Sinulle on varmaan osunut sitten tosi huonoja tapauksia kohdallesi. Pidä kuinka tyhmänä tahansa, mutta kyllä mä arvostan ja tahdon parisuhteessani olla. Mies osallistuu siivoamiseen, lastenhoitoon ja ruoan laittoon aivan yhtä paljon kuin minä! Kuskaa tarhaan, vaihtanut vaipat, siivonnut, kokkaa, leikkii lasten kanssa ja osoittaa tunteensa sekä minulle että lapsille! Ja hän on aina se, joka lukee iltasadut. Ja seksissäkin kyllä huomioidaan ne toisten toiveet. Oikeasti on sitä saanut ihan itse kasvaa parisuhteen aikana, että osaa olla yhtä huomioiva toista kohtaan kuin mieheni on. Ja ainoa asia, josta tarvinnut nalkuttaa on se, että jättäisi mullekin enemmän kotiaskareita ettei tulisi itselleni niin huono omatunto, jos hän tekee niistä suurimman osan.

      Ja nykyaikana uskon, että Suomesta löytyy vain yhä enemmän näitä miehiä, jotka osallistuvat siihen arkeen täysillä. Myös ihan totaaliyhäri-isejä löytyy yhä enemmän ja he kyllä pyörittävät sitä perheen elämää ypöyksin. Se on sitten naisen oma häpeä, jos ei osaa sitä arvostaa. Suurempi häpeä tosin sinunkaltaisesi kapea ymmärrys ihmisiä kohtaan ja yleistät joka miehen olemaan samanlaisia kuin sinun tapailemasi rentut. Eli haista home sulle vaan ja törkeästi miehiä aliarvioiville puheillesi.

    • pimppa_sankari

      >> Tuleeko elämästä parempi, kun siinä on mukana tuollainen peto, joka on täynnä halveksuntaa teitä kohtaan?

      Taidat puhua itsestäsi?

    • MM

      Nykypäivää.. vaaditaan että miehen pitää kokata, luututa ja tehdä kaikki samat asiat kuin miehenkin, jotta tasa-arvo varmana pätisi! Mutta sitten itketään tuolla, että missä on ne luolamiehet..? On vain naisia muistuttavia pikkupoikia etsimässä äidin korviketta, jonka olkapäätä vatsen voi itkeä ja vuodattaa elämäänsä.

      20vuoden päästä kun viimeinenkin mies on aivoputsattu, naisten haluamaksi tasa-arvoiseksi vuodatuskoneeksi, on turha alkaa itmekään niiden tosimiesten perään.

      Kaikkialla naisten ihannemiehekseen leimatut "sellainen mikä vie, eikä meinaa", ovat kohta sukupuuttoon kuollutta lajia.

      • MM

        Nykypäivää.. vaaditaan että miehen pitää kokata, luututa ja tehdä kaikki samat asiat kuin naisenkin, jotta tasa-arvo varmana pätisi! Mutta sitten itketään tuolla, että missä on ne luolamiehet..? On vain naisia muistuttavia pikkupoikia etsimässä äidin korviketta, jonka olkapäätä vasten voi itkeä ja vuodattaa elämäänsä.

        20vuoden päästä kun viimeinenkin mies on aivoputsattu, naisten haluamaksi tasa-arvoiseksi vuodatuskoneeksi, on turha alkaa itmekään niiden tosimiesten perään.

        Kaikkialla naisten ihannemiehekseen leimatut "sellainen mikä vie, eikä meinaa", ovat kohta sukupuuttoon kuollutta lajia.


      • ................

        Kupsahtakoot sukupuuttoon vaikka heti. Mitäs heille virkaakaan, kun naiset osaa ihan itsekin kulkea. Sen sijaan mies, joka ei ole avuton vaan osaa itsekin pitää huushollia pystyssä ja huomioida sekä elää tasapuolisessa parisuhteessa (eikä siis siten, että olisi tyranni tai alistettu kodinkone) päihittää mennentullen luolamiehet. :)


    • Mies22vkl

      Aika huvittavaa kuinka moni pitää tämän aloittajan kirjoitusta järkevänä. Tuo teksti on pelkästään sovinismia vailla totuuden häivää. Pelottavaa, että jotkut nielevät tällaisen propagandan totuutena.

    • Mies678

      Jep. Se nyt on ikävää, jos teillä on ollut epäonnistuneita parisuhteita. Juttu vaan menee niin että nainen tarvitsee miestä ja mies naista. Jos täydellisesti sopisimme yhteen, niin olisihan elämä nyt sietämättömän tylsää ja yllätyksetöntä.

    • ......

      Elän parisuhteessa ihanan miehen kanssa, mun ei tarvi yrittää miellyttää sitä ja olen onnellinen. En ole parisuhteessa koska niin odotetaan, olen parisuhteessa koska rakastan kyseistä miestä. Olen vuosikaudet elänyt yksin sinkkuna ja olihan se elämä silloinkin mukavaa, nyt jotain paljon parempaa.

      • NM30

        Teksti pitää täysin paikkansa! Kaikki miehet ovat kusipäitä ja käyttävät naisia hyväksi. Olen tavannut monia mukavia ja rehtejä miehiä, pinnan alla kuitenkin he yrittävät hyötyä naisesta ja kun eivät hyödy enää menee nainen vaihtoon. Se on totta että mies pitää naista piikana ja tarpeidensa tyydyttäjänä. Nainen hoitaa kaikki kotityöt, mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen naista. Nainen hoitaa lapset. Mies voi lähteä lätkimään milloin haluaa ja jättää naisen pienen lapsen kanssa yksin. Mies ei kunnioita naista, vaan pitää tätä yhdentekevänä. Mies ajattelee seksissä vain omaa nautintoaan, viis naisen haluista. Nainen on onnellisimmillaan yksin, ilman jokapäiväistä alistamista ja haukkumista. Sillä siihenhän jokainen parisuhde menee. Toisen halveksintaan ja alistamiseen.


    • advdrgbd

      Oot sairas ihminen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe