En halua kolmekymppistä naista, koska sillä on kuitenkin ollut vähintään yksi näistä, luultavasti useampikin:
-raskaus, oli lapsi sitten synnytetty tai abortoitu
-sukupuolitauti
-vakipano
-ulkomaalainen rakastaja
-valtava määrä yhden yön suhteita
-kihlasormus
Olen tässä viime aikoina käynyt treffeillä yhden 22v tytön kanssa, löysin sen yhden blogin kautta. On muuten hieno fiilis, kun on treffeillä pirtsakan tytön kanssa, eikä minkään paatuneen tädin. Terkut
kaikille kolmekymppisille sinkkunaisille, jotka täälläkin ihmettelevät mihin kolmekymppiset miehet ovat kadonneet. :)
Miksi en halua kolmekymppistä naista?
68
6230
Vastaukset
- Kolmekymppinen nainen
Kiva että löytyy muitakin nuoremmista pitäviä! Itsekin otan mieluummin seikkailuhenkisen ja energisen nuoren miehen kuin elämäänsä kyllästyneen kolmekymppisen "sitoutujan", joka vaatii naiselta kaikkea muttei itse ole valmis tekemään mitään. Ikä on vain numero kun kemiaa löytyy! :)
- Kolmekymppinen mies
Toivottavasti munasolu irtoaa vielä siinä vaiheessa kun seikkailuhenkinen nuori mies alkaa kiinnostua perheestä :D
- kolmekymppinen nainen
Kolmekymppinen mies kirjoitti:
Toivottavasti munasolu irtoaa vielä siinä vaiheessa kun seikkailuhenkinen nuori mies alkaa kiinnostua perheestä :D
Aika kummallisen negatiivisia kommentteja laitat tänne jos todella olet onnellinen. Suoraan sanottuna vaikutat hieman katkeralta, ainakin tuo ensimmäisen viestisi kummallisen listauksen perusteella... Ikävää, että sinulla on noin huonoja kokemuksia naisista tmv. Toivottavasti et kuitenkaan levitä katkeruuttasi ja kyynisyyttäsi nykyiseen nuoreen tyttöystävääsi...:(
Niin, koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä en voi ylipäätään koskaan saada lapsia tai ehkä en niitä edes halua. Ehkä saan lapsen nykyisen mieheni kanssa tai ehkä hän ei halua. Elämä on tehty elettäväksi ei murehdittavaksi :) - Kolmekymppinen mies
kolmekymppinen nainen kirjoitti:
Aika kummallisen negatiivisia kommentteja laitat tänne jos todella olet onnellinen. Suoraan sanottuna vaikutat hieman katkeralta, ainakin tuo ensimmäisen viestisi kummallisen listauksen perusteella... Ikävää, että sinulla on noin huonoja kokemuksia naisista tmv. Toivottavasti et kuitenkaan levitä katkeruuttasi ja kyynisyyttäsi nykyiseen nuoreen tyttöystävääsi...:(
Niin, koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä en voi ylipäätään koskaan saada lapsia tai ehkä en niitä edes halua. Ehkä saan lapsen nykyisen mieheni kanssa tai ehkä hän ei halua. Elämä on tehty elettäväksi ei murehdittavaksi :)enhän minä aloittanut, vaan ainoastaan vastasin takaisin kun aloitit itse ivaavalla viestillä.
Aloituksen tarkoituksenahan nimittäin ei ole saada kolmekymppisiltä naisilta ivaviestejä, vaan paremminkin saada heiltä viestejä jossa vähän pohdittaisiin, että miten tässä pääsi näin käymään. :) - kolmekymppinen nainen
enhän minä aloittanut, vaan ainoastaan vastasin takaisin kun aloitit itse ivaavalla viestillä.
Aloituksen tarkoituksenahan nimittäin ei ole saada kolmekymppisiltä naisilta ivaviestejä, vaan paremminkin saada heiltä viestejä jossa vähän pohdittaisiin, että miten tässä pääsi näin käymään. :)Millähän perusteella väität vastausviestiäni ivaavaksi? Minähän nimenomaan olin positiivisesti yllättynyt siitä, että löytyy muitakin kolmekymppisiä, jotka pitävät ns. nuoremmasta vuosikerrasta! Itse seurustelen onnellisesti 21-vuotiaan miehen kanssa ja elämä hymyilee! :)
Mitä pohtimista tuossa sinun tilanteessasi oikein sitten on mielestäsi? Kohtasit mukavan naisen, joka ei ole ikäisesi vaan nuorempi, mitä sitten? Mitä oikein haluat pohtia? :O - Kolmekymppinen mies
kolmekymppinen nainen kirjoitti:
Millähän perusteella väität vastausviestiäni ivaavaksi? Minähän nimenomaan olin positiivisesti yllättynyt siitä, että löytyy muitakin kolmekymppisiä, jotka pitävät ns. nuoremmasta vuosikerrasta! Itse seurustelen onnellisesti 21-vuotiaan miehen kanssa ja elämä hymyilee! :)
Mitä pohtimista tuossa sinun tilanteessasi oikein sitten on mielestäsi? Kohtasit mukavan naisen, joka ei ole ikäisesi vaan nuorempi, mitä sitten? Mitä oikein haluat pohtia? :OAjattelin vain tarjota pohdittavaa niille kolmekymppisille naisille, jotka ihmettelevät että miksei kukaan suunnilleen oman ikäinen mies halua mitään heidän kanssaan. Käsittääkseni aika yleinen ilmiö kolmekymppisillä naisilla.
- Kolmekymppinen nainen
Ajattelin vain tarjota pohdittavaa niille kolmekymppisille naisille, jotka ihmettelevät että miksei kukaan suunnilleen oman ikäinen mies halua mitään heidän kanssaan. Käsittääkseni aika yleinen ilmiö kolmekymppisillä naisilla.
Kyllä suurin osa kolmekymppisistä naisista on jo kuule naimisissa tai joka tapauksessa vakavassa parisuhteessa ikäisensä kumppanin kanssa. Useimmilla on jo lapsiakin! Missä maailmassa oikein elät?
Minä voin suoraan sanoen sanoa eläväni erilaista elämää kuin suurin osa ikäisistäni naisista. En haluaisikaan vaihtaa osaani heidän elämäänsä. Luulin, että sinulla on samanlainen käsitys, mutta olinkin väärässä. Taidatkin vain olla katkera mies, joka ei ole saanut ikäistään kumppania eikä perhettä vaikka haluaisit ja nyt täällä kaadat kakkaa kaikkien meidän syyttömien ja mukavien naisten niskaan. Häpeäisit.
Nyt sinulla on kiva nuori naisystävä, mene pitämään huolta hänestä sen sijaan että jauhat täällä ihan tyhmyyksiä. :) - Kolmekymppinen mies
Kolmekymppinen nainen kirjoitti:
Kyllä suurin osa kolmekymppisistä naisista on jo kuule naimisissa tai joka tapauksessa vakavassa parisuhteessa ikäisensä kumppanin kanssa. Useimmilla on jo lapsiakin! Missä maailmassa oikein elät?
Minä voin suoraan sanoen sanoa eläväni erilaista elämää kuin suurin osa ikäisistäni naisista. En haluaisikaan vaihtaa osaani heidän elämäänsä. Luulin, että sinulla on samanlainen käsitys, mutta olinkin väärässä. Taidatkin vain olla katkera mies, joka ei ole saanut ikäistään kumppania eikä perhettä vaikka haluaisit ja nyt täällä kaadat kakkaa kaikkien meidän syyttömien ja mukavien naisten niskaan. Häpeäisit.
Nyt sinulla on kiva nuori naisystävä, mene pitämään huolta hänestä sen sijaan että jauhat täällä ihan tyhmyyksiä. :)Ei minua varsinaisesti kiinnosta tästä väitellä. Arkielämän havainnot ei ihan täysin tue tuota näkemystäsi, mutta voihan se olla silmissänikin vikaa. :)
- n.30-
Ajattelin vain tarjota pohdittavaa niille kolmekymppisille naisille, jotka ihmettelevät että miksei kukaan suunnilleen oman ikäinen mies halua mitään heidän kanssaan. Käsittääkseni aika yleinen ilmiö kolmekymppisillä naisilla.
No ei se ihan kaikkien kolmekymppisten naisten vika ole, jos miehet itse ruokkivat ennakkoluuloja lapsista, monista yhdenyön suhteista ja vaikka mitä... Vai onko kaikki naisten syy aina?? Eiköhän se ole omassa päässä yleistys. Kannattaisi ensin tutustua tarkemmin ja kysellä syitä, ennenkuin alkaa tuomariksi... Ja miettiä mitä on itse tehnyt. Kunnollisia naisia on.
Eikä nainen voi sillekään mitään jos mies ei halua kanssaan suhdetta vain oletustensa vuoksi. - nelikymppinen nainen
Nämä kolmikymppiset veijarit tuntuvat kuolaavan meidän nelikymppisten niskaan. Meidän kanssa ei tarvitse edes miettiä perheen perustamista enään ja me ollaan jo aikamme nalkutettu miehille ja todettu sen tehoamattomuus. Meidän kanssa mies saa vihdoinkin olla oma epätäydellinen itsensä ilman syyllisyyttä ja tuomitsemista ja meidän seksuaalisuuskin on huipussaan sekä siihen löytyy jo aikaakin.
Nuorista miehistä tuntuu mukavalta ilmeisesti sellaisen naisen kanssa jolle ei tarvitse turhia selitellä eikä nainen ole mustasukkainen harrastuksille ja kavereille.
- n.30-
On varmasti mukava loukata ikäistäsi ja pitää todella huonoina. Kaikilla ei ole abortteja, raskauksia eikä lapsia. Ja mikäli on abortti voi olla pillerit tai muu pettänyt. Ehkä itselläsikin voi olla lapsi mutta et vaan tiedä sitä, menee se kondomin välistäkin.
Sukupuolitaudit voivat tulla jo teini-iässä, jos joku mies on silloin ollut monen tytön kanssa, eihän nainen siinä iässä voi tietää ja jos mies ottaa salaa kondomin pois. Sukupuolitaudit on hoidettu pois yleensä.
Vakipano. Nainen rakastaa miestä, mies puhuu kuut ja taivaat, eikä haluakaan kuin seksiä. Ei nuori nainen voi tietää, vanhempi ehkä voi. Joskus kaikilla ei ole muuta.
Ulkomaalaisia eivät kaikki harrasta.
Yhdenyönsuhteita ei ole kaikilla valtavaa määrää. Joillakin ei ollenkaan.
On olemassa miehiä jotka vaativat kihlasormuksen jo alussa. Ja jos teini-ikäinen siihen erehtyy niin miksi se pitää tuomita.
Luulen että on kolmekymppisiä miehiä joita omanikäinen kiinnostaa, koska ikä on numeroita, eikä moni ole mikään täti eikä setä todellakaan. Huonoille kokemuksillesi ei voi mitään, mutta sinun on pakko haukkua palstalla kaikki samaan nippuun.
Olet itsekin kolmekymmentä, eikä kukaan tiedä mitä olet tehnyt menneisyydessäsi. Tai miten kohtelet naisia. Toivon että saat ainakin itsetuntosi paremmaksi ettei tarvitse sanoa pahasti muille. Ja kehua kuinka nuorten kanssa olet.
En minä ole ihmetellyt miesten katoamista, on ne kolmekymppiset ja muutkin ihan omalla paikallaan. Osa varattu, osa vapaana. Osalla pakkomielle nuoremmista ja osalle käy omaa ikää oleva jos muuten natsaa. Jotkut pitää jopa vanhemmista, jokaisen oma asia.
Paatunut on todella huono sana kuvaamaan kaikkia naisia. Se on Yksilöstä kiinni paatuneisuus... Ihan positiivisella asenteella ja nuorekkaita on.
Jos koet henkisen yhteyden tai fyysisen 22-vuotiaaseen, ei kukaan estä. Eikä nuorempien palvontaa.
30 naisia on sinkkuina. Entä sitten. - jeahh
En ole ikinä ollut raskaana, en myöskään kihloissa. Kaikista 11 miehestä joiden kanssa olen ollut sängyssä 8 olivat ulkomaalaisia (brittejä, ranskalaisia, afrikkalainen ja pakistanilainen), 2 "oikeaa" suhdetta, loput joko vakipanoja tai yhden yön suhteita. Minulla on sukupuolitauti. Toinen "vakavampi" suhde oli itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hänen kanssaan hienointa oli se että siihen ikään hän oli jo kypsynyt ja kasvanut ymmärtämään ettei elämä aina ole ruusuilla tanssimista, rapatessa roiskuu ja elämässä sattuu, ja ettei kukaan ole täydellinen.
Ai niin, olen 22 vuotias. Mennääks setä treffeille?- tanssia
nokkosissa?
- jeahh
tanssia kirjoitti:
nokkosissa?
kommentin pointti menee nyt vähän ohi....
- EliseTo
Yes, hyvä komentit. Itse olen ollut 22v vanhempi miesta suhdessa, jopa ex aviomieheni on minua 18v vanhempi. Nuorin miesystävä on ollut 8v nuorempi. kaikilla ikaisellä miehella on pasitiiviset ja negatiiviset puolet. Monet miehet vain HALUAVAT nuori naista, mutta eivät jaksaa fyysisesti pitkä aika tyydytämään näin kuin nainen tarvitse. Olen sitä mieltä että kaikista se kiinni kemiasta ja ajattelusta korvien välissä. Hyvää elämä matkaa, miehet eivät ansaitsee niin paljon kun me naiset antamme ja pohdiskelemme.
- Anonyymi
näiden 16 naisen joiden kanssa olen ollut olen sentään ollut "selvä"........
- Jymy-Juntunen
Jos sä et saa, niin se on osa globaalia ilmiötä nimeltä "evoluutio" eli luonnon valinta. Sorry, mut niin se vaan on. Sun pitäs osata esittää joko huolehtivaa ja hyvää perheenisää tai komiaa Alfa-urosta. Luulen et sulle sopii se ensimmäinen ja Alfan siittämistä lapsista huolehtiminen. Sori, mut niin se vaan menee... ja on mennyt tuhansia ja taas tuhansia vuosia.
- 30v
koska useat heistä ovat niiiin lapsellisia ja omaan napaan tuijottajia.
Eivät ymmärrä elettyä elämää.
Miehen on helppo sanoa ettei halua naista joka on synnyttänyt, mutta mieti jos äitisi ei olisi sinua synnyttänyt et nyt olisi siellä kirjoittelemassa.
Tiedän ettei kaikki ihmiset halua lapsia mutta ajattele jos noin olis suurimmalla osalla ei olisi sulle niitä alle kolmekymppisiäkään.
Olen kolmekymppinen ja onnellinen nainen.
Aurinkoista kesää kaikille ja nautitaan kesästä, mekin kolmekymppiset!- nainen todellakin on
sinkku. Kyllä suurin osa mun tutuistakin on kolmekymppisenä jo vakituisessa parisuhteessa ja lapsiakin on useampi. Sitten on näitä ikisinkkuja joita hieman säälitään suottakin kun ne ei kellekään kelpaa eikä niitä oikein voi pitää aikuisinakaan.
- kohdalleen
Jos on olemassa lapsi, on kyseessä sitten mies tai nainen, niin kumppanin on hyväksyttävä se fakta, että lapsi on aina etusijalla kaikessa. Monesta se ei tunnu erityisen hyvältä, että joutuu olemaan ns. altavastaajana suhteessa, eli jonkun muun lapsen tai lasten vuoksi tekemään jatkuvasti kompromisseja.
- ei näin
Ihan yhtähyvin vaikka joku 15vuotias voi olla yhtä kokenut tai kokeneempi kuin 30 vuotias. Kattoo nykynuorison meininkiä nii aika moni tyttö synnyttää tai tekee abortin teininä.
- Almiira
kolkytneljä, eikä mulla ole takana mitään noista :/
- kokematon m28
Omasta näkökulmasta naiset on nykypäivänä liian kokeneita, ikään katsomatta. On aivan normaalia, että hieman yli parikymppisellä naisella on takanaan jo muutama "vakava" seurustelusuhde ja valitettavan usein lukuisia seksisuhteita.
Itse koen eläväni jonkinlaisessa rinnakkaistodellisuudessa, enkä näe miten voisin koskaan pariutua. Luovutin jo oikeastaan teini-iässä, kun näin miten pariutuminen tapahtuu käytännössä. Missään tapauksessa en edes harkitsisi aloittavani parisuhdetta ikäiseni naisen kanssa, joka on huomattavan kokenut. Suhde olisi jo lähtokohtaisesti täysin väärällä pohjalla. Nainen olisi minulle se ensimmäinen (ja oman ajattelutapani mukaan toivottavasti myös viimeinen), mutta minä olisin naiselle vain mies numero XX.
Itse näen parisuhteen kumppanuutena, joka solmitaan luotettavan ihmisen kanssa, enkä sen vuoksi ymmärrä näitä nykyajan kertakäyttösuhteita (valtaosa ns. seurustelusuhteista on todellisuudessa vain panosuhteita). - jannu78
Kriteeriesi mukaan sinulle kelpaisi siis ehkä kolmekymppinen nainen, joka on täysin kokematon? tai joka on ollut vuosia kestävässä pitkässä parisuhteessa (ei kuitenkaan kihloissa)?
Itse arvostan elämänkokemusta ja itsetuntemusta, jota myös mainitsemiesi asioiden kautta saa. Haluan naisen, joka jo tietää mitä tahtoo. Kaksikymppiset eivät tiedä. Epävarmoille miehille kaksikymppiset voivat kylläkin olla helpompi valinta. - Just..
No niin.. Mitäpä tuosta viestistäsi voimme päätellä???
Jos treffailisit OIKEASTI parikymppistä neitoa ja olisit onnellinen, et tulisi itkemään tänne palstalle kolmekymppisistä naisita ja siitä miksi SINÄ ET heitä huolisi... Olisit kultasi vieressä viettäen hänen kanssaan aikaa, etkä täällä netissä kuluttamassa aikaasi kun ei ole muutakaan tekemistä....
Viestistäsi kuohuu rivien välistä aika hyvin... Mutta toivottavasti sinäkin löydät OIKEASTI (siis ei vaan täällä virtuaalimaailmassa tai omassa mielikuvitusmaailmassasi) jonkun mukavan naisen vielä... - mut muista...
22vuotiaasta tulee todennäköisesti joskus 30 vuotias. niin sittenkö aiot lempata sen, sääli...
Taidat luulla vähän liikoja itsestäsi, monet kolmekymppiset naiset ovat vanhempien miesten kanssa, joten ei luulisi sinua häiritsevän. :) - tyhmäkö olet?
Useilla 22v. on jo nämä takana, turhaan kolmekymppisiä sinkkunaisia herjaat.
Jokainen elää omanlaistaan elämää. Jos ei elämää elä täysillä, ei elä ollenkaan, nauttikaa elämästä fiksut suomalaiset naiset. Elämän tasaannuttua on aikaa perheelle, ja kiertäkää silloin nämä pikkusieluiset vanhat ukkelit kaukaa.. - Pruuu...
Siellä huutelee selvästi PERÄKAMMARIN poika.. Äidin helmoissa !! :D
- tsiga
Joo Ja Arvaas Mitä Kun 22-v. muijas sitten tajuaakin et on niit muitakin vaihtoehtoja ja se lemppaa sut ku kusen pönttöö. Miks ottaa vanhempi ukko jol ihme vaatimuksii ja mitä lie muuta ongelmaa. Ja Luultavasti se jossain vaihees jättäis sut joko seksin tai Nuoremman ukon takii. Älä tuu tänne morkkaamaan omas ikäsii naisii et varmaa itekkää oo mikään ihanne mies varmaa siks ootki nuoremmis ku oman ikäses pitää sua lapsen tasol
- Toothless
Juuri näin! Akat ei vaan tajua elämän totuutta.
- M.29.
Siinä on hyvä esimerkki kolmekymppisestä naisesta :D
- Sensuellialli
Just tämän vuoksi mä en halua kolmekymppistä poikaa, vaan nelikymppisen MIEHEN. Kyllä oli aloitus jo niin rimanalitus, mut meitä on joka lähtöön. T: 31 v
- Huppadaada
Kolmikymppiselle naiselle. Siksi sinulla on nuorempi nainen..
- paatunut täti
Eli jos on kerran ollut kihloissa niin on paatunut täti? Aika hassua... aika naiivi kyllä olet jos ajattelet että 22-vuotiaalla ei ole vielä ollut mitään noista! Onnea valitsemallasi tiellä. ;)
- Paatumaton täti 43v.
Minulla on Ihana 32v. rakastaja, ollut kohta vuoden. Ja pidot sen kun paranee!!!!!!!!!
Voi teitä raukkoja, jotka tuijotatte vain ikää. Lohdutukseksi sanon, että tein niin itsekin teidän iässänne.
En enää. Nyt uskon kemiaan, kosketukseen, henkien hegemoniaan ja Hyvään Seksiin!
- Adolf_Ankka
-sukupuolitauti
-vakipano
-ulkomaalainen rakastaja
-kihlasormus
Noitahan ei tunnetusti nuorilta naisilta voi löytyä. Itse olen 28-vuotias mies ja koska elän todellisuudessa, niin ymmärrä tuon väitteen perättömyyden. Nuo kaikki voivat ihan hyvin löytyä vaikka 16-vuotiaalta tytöltä nykyään. En tiedä, että miksi juuri 30 naisilla olisi pelkästään tuollaisia juttuja. Suhteitahan on varmasti ollut takana mutta se nyt on ihan normaalia tuon ikäiselle ihmiselle. Itseäni ei edes kiinnosta tietää niistä. Jos tietysti naisella on iästä RIIPPUMATTA ollut paljon eri sukupuolitauteja, niin se ei ole koskaan sellainen positiivinen juttu. Ei kerro minusta pelkästään siitä, että persoona on jotenkin ollut viriili/aktiivinen jne. vaan pikemminkin piittaamaton omasta ja muiden terveydestä, sekä kaupan päälle jokseenkin ajattelematon. Mut hei, ei mennä tähän sen enempää. Tehdään siitä oma tautinen keskustelu jos on tarvetta.
Itse olen törmännyt kyllä aika moniin 30 vuotiaiden naisten profiileihin joilla ei ole lasta jos se on ongelma. Aborteista en tiedä, mutta en mene sellaisista kyselemäänkään. Vaikka ehkä näytän prätkäjengiläiseltä, niin olen sentään sen verran tahdikas mies ettei tuollaisia aleta utelemaan (no uskokaa vaan :) Seksikkäitä ja monesti mielenkiintoisia naisia, mutta moni haluaa profiilinsa perusteella mieluummin hieman vanhemman miehen kuin 28-vuotiaan "pojun".
Tuo ulkomaalainen rakastaja on kyllä ehkä paras tuossa listassa. Voin kuvitella kuinka melkein kaikilla 30 naisilla on se salaperäinen Diego, Manuel tai kenties Xavier jossain kaapissa piilossa. Jotkut ehkä tyytyvät Harryihin ja Charleseihin, mutta kyllähän me nuo brittimiehet tunnemme. Kun tulee kova tuuli niin lentävät isoine hörökorvineen takaisi sinne mistä tulivatkin. Mutta vitsien sijaan olisi myös kiva saada ihan faktaa tästäKIN asiasta.
Ja lopuksi voi vaan todeta, että Kellään meistä noin 30 ja 30 -vuotiasista miehistä EI ole koskaan ollut mitään noista (no ei ehkä tuota ekaa). Tämä ei ole fakta.
viestin aloittaja tuskin oli tosissaan, mutta ainahan sitä voi tappaa aikaa turhista horisemalla. - Niinpä niin
Mä oon läpikäyny sun listasta kaikki muut paitsi sukupuolitaudin. Ja ikää on alle 30v.
- nettideittaaja 33
30 naisissa on jäljellä enää nymfomaanit ja sairaalloisen huomionkipeät tapaukset, lisäksi tietenkin paljon yksinhuoltajia. En halua lapsia naisen mukana, en halua öisin soittelevia exiä, enkä halua naisen muistelevan isomunaista exää kun harrastamme seksiä.
Siispä sanon EI kolmekymppisille naisille! - skitsoskeptis
mies ei halua ikäistään naista luultavimmin sen takia, koska useimmat heistä ovat jo sen verran kokeneita, että huomaavat nopeasti, kuinka vähän tumpulasta kolme kymppisestä miehestä on heille iloa.
- skitsoskeptis
joku nostelee vanhoja. Taidan mennä pesemään eukkoni jalat.
- Todellinen onni
Kiva, että nimimerkki Kolmekymppinen mies on löytänyt onnen. Jäi kyllä hieman epäselväksi, miksi hän kirjoittaa arvostelukirjoituksen omanikäisistä naisista, jos kerran on niin mielettömän onnellinen????????
- oliskohan noin
pikkasen oon kyl eri mieltä näin 35 yh äippänä....
kyl oon melki varma et pari kymppisiltä nyky aikana enempi löytyy näitä yhen yön juttuja ja mahollisesti myös tautejakin....niin ja kyl mä luulen et toi kokemus puolikin on hiukka viä hakusessa tossa iässä.kyl mä ainakin arvostan kokemusta siitä, miten toinen pidetään hyvänä, kun nuorta ikää...
no onhan se roppa tietenkin pikkasen timmimpi ja ehkä piukempikin kun ei oo muksuja viä synnyttäny. - nelikybänen
Aika monella kakskakkosellakin on ollut noista ainakin sp-tauti, vakipano, valtava määrä 1 illan suhteita ja kihlasormus.....
- 3-kymppinen kakara
Noista minulla ei koskaan ole ollut sukupuolitautia eikä valtavaa määrää yhden illan suhteita. Kaikki muut on ollut ja kaikki ne ovat olleet jo ennen kuin täytin 22. Toisaalta sen jälkeen ei ole ollut enää noista muuta kuin lisäraskaus, eli menin naimisiin sen kihlasormuksen toimittajan kanssa. Eli tilanne ei ole oleellisesti pahentunut 22-vuotiaasta. En tosin ole sinkkunainen, mutta olisi minulla vientiä silti ollut ja ihan sitä mitenkään hakematta (vai juuri siksi), joten en lainkaan ihmettele, missä kolmikymppiset miehet ovat vaan ennemminkin ihmettelen, mistä niitä kaiken aikaa vain ilmestyy lisää.
Ihan uteliaisuuttani, miten naisen aikoinaan tekemä abortti vaikuttaa sinuun? Mistä edes tiedät ihmisten aborteista, vai onko se vaatimuslistalla siellä blokissasi, mistä niitä tyttöjä etsit? Ja toinen kysymys: montako asioista itse täytät? - LifeisMystery
Olen huomannut sinkkumieskavereillani hirveät paineet etsiä kumppani ja sitoutua.melkein kuka vain käy.kunhan vain äkkiä saisi naisen sitoutumaan.olen 30v.varattu.vasta kakaruudesta kehittynyt varattu Nainen.onneksi.mitä edemmäs elän sitä paremmaksi elämä muuttuu.olisin aika surullinen tapaus, jos vajoaisin niin pohjalle, että panisin parikymppisiä.niin teinkin silloin kun itsetuntoni oli nolla.rankan työn ja nöyrän elämän myötä, myönnän, etten enää ole mikään "kaunein neito päällä maan"elämää on eletty.ja arvostan eri asioita elämässäni kuin pelkkä pinnallisuus, joka kuvastuu kovasti kirjoituksestasi.olet varmasti myös hirveän mustasukkainen ja katkera.
- Lilli Putti
Yh hyh, en kyllä tykkää kolmikymppisistä, vaikka olen 24 vuotta. Ei mulle mitään setää kuitenkaan. Mun nykyinen mies on 19, iso ja komee. Ihana.
- 30 v mies täällä
Minulla taas syynä on se, että olen itse henkisesti niin kakara, ettei kukaan kolmekymppinen nainen jaksaisi minua, enkä minä jaksaisi sitä. Olen luultavasti enemmän 22-vuotiaan kuin 30-vuotiaan tasolla henkisesti.
- Laurentsia pieni...
Näin 34-vuotiaana naisena minua ei provosoi, että joku haluaa löytää naisen, joka täyttää ehtosi. Minusta se on jokaisen oma asia, mistä tykkää! Olipa toivoja sitten 22 v mies tai 33 v mies! Mutta kuten todettua, logiikkasi uupuu siinä ikäkysymyksessä.
Ja toisaalta mielenkiintoista kaksinaismoralismia on tuo naisen syyllistäminen.
Moni tyttö vaan tykkää -emmekö kaikki, että rakkaus hyväksyy sellaisena kuin on. Ja sellaista rakkautta on, joka ei katso ikää ...
Terkut! - lässyn
Lässyn
- ikisinkkunainen 47
Yleistät ikävällä tavalla. Kuten muutkin ketjussa, sanon minäkin, että kaikissa ikäluokissa on monella tavalla eläviä naisia ja miehiä. 30-vuotiaana olin itse tukevasti neitsyt, ja nykyisestä näkökulmastani SE näyttää oireelliselta ja säälittävältä. Olin seurustellut amerikkalaisen miehen kanssa, joka oli vielä vanhoillisempi kuin itse, eikä seksi todellakaan kuulunut seurustelusuhteeseemme; kihloihin emme menneet.
Vaatimuslistastasi loistaa myös omistamisenhalu, patriarkaalinen sellainen, ensimmäisenä olemisen halu. Millaisen "omistussuhteen" solmittekaan, tee tiettäväksi kumppanillesi, mikä on hänen asemansa ja mitä häneltä edellytät (jotta hän voi punnita, sopiiko vai ei). Toivottavasti "omistamiseen" ei kuulu alistaminen, vaan tasaveroisuus, ikäerosta huolimatta.- ikisinkkunainen 47
"Vaatimuslistastasi loistaa myös omistamisenhalu, patriarkaalinen sellainen, ensimmäisenä olemisen halu".
tarkoitin: omistamisen halu!
- On se seksi kauhiaa
Kylläpä miehiä kismittää se jos nainen haluaa ja saa seksiä omilla ehdoillaan. On se kurjaa että toisilla on nautinnollinen seksielämä parisuhteella tai ilman. ;D
- Kurppa 32
-sukupuolitauti
-vakipano
-ulkomaalainen rakastaja
-kihlasormus
hmmm raskaus, abortti ja kihlasormus taitaa olla vielä kokematta noista näin paatuneena, suorastaan PARKKIINTUNEENA 32-vuotiaana tätsynä.. mutta kyllä täytyy myöntää että olin jo 22v rikastunut noissa muissa kokemuksissa :D Lähinnä askarruttaa kysymys onko tuollainen siveä 30-vuotias mies tarpeeksi hyvin säästynyt kaikilta elämän paheilta ja arvilta. Jos on, kuulostaa epäkiinnostavalta ja kokemattomalta märkäkorvalta, mutta jos kokemusta on kilahtanut ansiolistaan niin täytyy olla aika raskassoutuinen tapaus kun latelee samanikäisille naisille tuollaisen listan vaatimuksia. Jonkin sortin henkistä heikkouttahan tuo heijastelee. Onnea vaan. - duipadaipayyy
Hirmuista yleistämistä!!
Tietääkö nämä 30v sinkkujen haukkujat, että meitä 30v sinkkuja on tuhansia ja tuhansia eri elämäntilanteilla varustettuja.
Syy eroon nuoruuden rakkaasta minunkin tapauksessani oli se, että opin vasta elämään 30v-> ja halusin kaikki kuviot uusiksi.
En ole epätoivoinen, vaan juurikin päinvastoin!
Elämä tuntuu vasta alkavan 30v-> ja olen oikeasti kauneimmillanikin juuri nyt 33vuotiaana!
Toimivat parisuhteet on hieno asia, mutta älkää nyt hyvänen aika lynkatko sinkkuja.
Ei kai se ole kateutta ;) - hihhelipihhelihei
dyyd, tervemenoa vain kaltaisesi kolmikymppiset setämiehet, jolla on varmasti joku näistä
-raskaaksi saatettu pano, abortoitu tai elattamatta jätetty lapsi
-sukupuolitauti
-vakipano
-ulkomaalainen rakastaja
-sitoutumiskammo - Kaunokki 32v
Jos olisin yhtä ahdasmielinen kuin aloittaja, raakkaisin omanikäiseni miehet ulos ihan sillä perusteella, että he ajattelevat naisista kuin aloittaja. Tiedän kuitenkin fiksuna naisena ettei tuo ole kuin joidenkin heikkoitsetuntoisten ajatusmaailma. Ja heikkoitsetuntoiset sitten ovatkin se ryhmä jotka olen raakannut kokonaan ulos ;) Tuosta listasta en itse edes tuomitsisi mitään, itselläni on noista vain "sukupuolitauti" jonka sain rakastamaltani mieheltä 18-vuotiaana. Olen siis jo koko aikuisikäni (jos voi 18 niin sanoa) ymmärtänyt ettei kaikki ole mustavalkoista :) Toivottavasti aloittajakin aikuistuu joskus, en tosin laskisi sen varaan.
- 4+14
Lopetin juuri suhteeni ja tulin käymään sinkkujen palstalla pitkästäaikaa. Ihmetteln suuresti miksi miehet ja naiset vuorotellen ivailee toisilleen kilpaa? Jos joku tykkää nuoremmista, niin onko se sinulta pois? Ja täytyykö miesten olla niin lapsellisia, että ylipäätään aloittaa tällaisen "keskustelun"?
Olen parin vuoden päästää kolmekymppinen, mutta ikäväksesi en lukeudu yhteenkään väittämääsi. Pahoittelen.
Kamalaa tekstiä suurin osa missä tahansa suomi24 palstalla, odotin ehkä suomalaisilta jotain hieman kehittyneempää tekstiä.
Kai siitä tulee jollekin 45 vuotiaalle pullapojalle hyvä mieli, kun luulee anonyymillä viestillään saavansa jollekin pahan mielen. Säälittävää.- Nainen, 47
Täällä toinen onnellinen jonka elämään kuuluu nykyään rakkaus ja hyvä seksi. Mieheni on 33v. ja kypsempi kuin moni muu.
- oman ikäiset parasta
siksi kun et kykene tyydyttämään naista.22-vuotias ei vaadi omaa tyydytystä vaan pitää holen että sinä saat.Sulle kelpaa lahna.Kypsemmät vaativat ja osaavat.Taidat laueta jo ekalla työnnöllä.Katkeruus paistaa sun kirjoruksesta läpi.Juu ja olen kolmekymppinen samoin myös mieheni ja hän minua nuorempi.Kyllä miehen pitää olla nuorempi,mitään vanhoja kerran ruikkijoita.Totahan vois sanoa jo hyväksikäytöksi.
- heh-heh....
Hoh-hoijaa! Kyllä se sullekin vielä kolmekymppinen nainen kelpaa kunhan itse olet neljäkymmentä ja risat. Katsos, kun sinulla ei ole muuta valinnanvaraa, ne kaksikymppiset ei katsokaan enää sinuun päin ja jos meinaat naista saada, se on pikkuinen pakko. Oi miten minä odotankaan vanhenemistasi. :D
No aikahan kuluu nopsaan ...kohta alat olla ukon näköinen, tukka harvenee, kalja maistuu ja maha kasvaa. - kolkyt kohta
En jaksanu edes lukee kaikkee mutta oon kolmekymppinen mutta en todellakaan mikään täti!!! Ja mua silti kiinnostaa itseäni reilusti vanhemmat miehet...mutta näin me ihmiset olemma erilaisisia. Onneksi...
- NeitiS
Mitenhän naisen ikä liittyy siihen mitä hänellä on jo ollut? Kyllä se 22vuotias on kans ehtinyt itseään jakamaan ja tekemään abortteja tai saamaan lapsia tai menemään naimisiin ja eroamaan. Vakipanojakin voi olla takana jo liuta ja sukupuolitauteja ja se ulkomaalainen rakastajakin. Ja jokaisella meillä on aikaisempi elämä. Miten se vaikuttaa tämän hetkiseen elämään tai tulevaisuuteen? No mikäs siinä jos sä etsit välttämättä kokematonta ihmistä. Varo vaan ettet sä ole sille vain kokeilu ja uusi pieni seikkailu ja vaihtaa sut parempaan kun sopiva sattuu.
Ja itse koen, että kokemus on hyväksi ja eikä se niinkään iästä ole kiinni. Ja ei se mun mielestä ole väärin nuorena bilettää ja tutustua erilaisiin ihmisiin henkisesti ja fyysisesti. Iän kanssa sitten saattaakin alkaa kaipaamaan suhteesta sitä turvaa ja tukea ja sitten kun sellaisen ihmisen löytää niin ei tulekkaan mielenkiintoa vaihtaa sitä seuraavaan ohikulkijaan. :)
Itselläni on ihana kiva seikkailumainen nuoruus takana ja nyt on aika ottaa vakavasti suhteessa. Nyt on vaan niin täynnä kaikkea pinnallisuutta ja kokelua, että se riitti mulle. :) Mutta ikäähän mulla on vasta 22v ja tunnustetaan nytten sitten että ei ole ollut abortteja, ei lapsia, ei sukupuolitauteja, yhden yön juttuja on ollut ihan mukavasti, vakipanoja useampikin, kihloissa oon ollut teininä jo, ulkomaalainenkin rakastaja ollut. :) Enkä kadu mitään. - 32vmiesfhfghf
Mulle kelpaa naiset 24v-44v, eikä menneisyydellä suurempaa väliä. Lapsikin saa olla. Tuota listausta, kun rupee liikaa miettimään, niin eipä montaa naista jää jäljelle. Kyllä se on ihan ihmisestä kiinni esim. monta kumppania on ollut, eikä niinkään iästä. Mieluummin kuitenkin kypsempi vaikka kolmekymppinen nainen, kuin nuori hempukka.
- aloittaja on oikeass
Ei l u t k i s t a ole vaimoksi.
- 31v mies joka etsii hyvää naista- fghfgnhghn
Sehän rajaa sitten kaikki naiset pois :DDD
- Anonyymi
homo**
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233124Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen372486Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112149- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2901234Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2761218- 621077