Kyllä Saloon brothers on kovin suomalainen kantribändi.
Vastaukset 9
- joku vaan
Country Express on/oli mun mielestä tosi hyvä, livenä ja levyllä. :)
- Merle
On kylläkin bluegrassia - mutta huippubändi. Siitä sitten voitaisiin kiistellä, onko bluegrass kantria - yleensä kai lasketaan sen alalajiksi.
- greengrass
Merle kirjoitti:
On kylläkin bluegrassia - mutta huippubändi. Siitä sitten voitaisiin kiistellä, onko bluegrass kantria - yleensä kai lasketaan sen alalajiksi.
Juu ylevä alalajin edustaja on se.
- Länsi&Western
Country Express oli aikoinaan KOVALUU oloissamme.
Yhtyettä luultiin aidoksi jenkkibändiksi.
Country Express on paras. - Frank
Onpa täällä kiitettävän monta minun lisäkseni, joka vielä muistaa Country Expressin. Ääni täältäkin.
- alan jackson
Omasta mielestäni paras on Nightrides.
- nimi oikke
alan jackson kirjoitti:
Omasta mielestäni paras on Nightrides.
S'oon Nightriders. Oli joskus kova bändi. Ei oo näkyny viime aikoina. Onko olemassa?
- Cowgirl
Tennessee Plates on aikas hyvä!
- jouni
Minusta Cactus on paras ja toimii edelleen täysillä. Menen muuten muijan kanssa Silja-linelle
countryristeilylle niitä kuunteleen (kun muija tanssii)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1362016Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66676- 71571