Hei,
onko jollain tietoa/kokemusta siitä, miten jo parantunut tatuointi reagoi runsaaseen desinfiointiaineen käyttöön? Kuluttaako tatuointia tms ?
Olen nimittäin ottamassa tatuointia ranteeseeni, mutta työni puolesta joudun läträämään käsidesin kanssa lähes koko ajan.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
tatuoinnit ja desinfiointiaine
nurse
1
1594
Vastaukset
- daivaaaja
Yleensä desinfiontiaine kuivattaa ihoa. Eli sehän on huono asia just tehdylle tatuoinnille. Mutta jo parantuneeseen en usko sen vaikuttavan suuresti, sillä varmastikkin duunin jälkeen käsiäsi rasvaat.
Itse käytän duunissani myös desinfiontiainetta,mutta siinä on samalla kosteuttava vaikutus. Nimeä en tähän hätään muista,kun lomalla patiolla makoilen.
Tatuointia on syytä rasvata,vaikka se olisi jo parantunut. Itsestäni ja varmasti useimpien muidenkin mielestä tatuointi pysyy siten "voimakkaamman" värisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834