Hei!
Eli, kolaroin autoni (ford focus -05) puuhun ja aika hyvää jälkeä tuli, vahingot pirun suuret.
Autosta on jäljellä velkaa vielä semmoset about 6000€ (rahoitus-yhtiö GEmoney), voinko luopua autosta kokonaan niin, ettei mulle jää siitä enää maksettavaa? Vai mitä joudun tekemään?
Oisko nyt ollu onni onnettomuudessa, eli voinko päästä eroon sekä autosta ja velasta?
Auto paskana, mitä nyt?
6
664
Vastaukset
- sitä
Että olit kännissä.
Voit päästä ainakin kerran sekoilemaan vakuutusyhtiösi piikkiin. - riippuu´´
vakuutustarkastajasta. Olethan jo häneen ottanut yhteyttä?
Vahinkotapauksissa teet vahinkoilmoituksen ja toimitat sen vakuutusyhtiölle. He tekevät ratkaisun mitä auton kanssa tehdään. Mutta niin kauan kun olet rahoitusyhtiölle velkaa, sitä myös heille maksat.- tossa pulmaa
sullahan on vakuutus kaikenvaralta kun rahoitusyhtioön nimissä oleva auto, ja nyt kaikki Supmen vakuutusytarkastajat sattumalta tietää et vakuutuspetosyritys on tulossa. Ai määkö tyhmä, anteeks nyt en ymärrä.. vai yritikö kevyttä provoo tai rivienvälistä narauttaa naapuria..
- lunastukseen,
on mahdollisuus luopua. Toki vak.yhtiö voi hankkia tilalle vastaavan. Korvaussumma on (autosi malliversiosta, km, jne riippuen) suuruusluokkaa 8000-10000€. Eli jäät plussalle sen 2000-4000€.
- Henry F
Toivottavasti autosi oli katsastuksen edellyttämässä kunnossa, etkä ajanut kännissä tai kauheaa ylinopeutta. Vakuutussetä voi tiputtaa autosta maksettavaa korvausta jopa 30%. Sitten sinulla ei ole autoa, mutta GE.lle velkaa.
- Vaikka
Henry F kirjoitti:
Toivottavasti autosi oli katsastuksen edellyttämässä kunnossa, etkä ajanut kännissä tai kauheaa ylinopeutta. Vakuutussetä voi tiputtaa autosta maksettavaa korvausta jopa 30%. Sitten sinulla ei ole autoa, mutta GE.lle velkaa.
ehdot täyttyisivätkin, velkaa GE-Moneylle jää joka tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423