Tehokasta ja terveellistä

Hyvinvoinnin Maailma

27

13291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapuhetta

      Ihan suoraa paskaa ! Mitään tieteellistä näyttöä ei ole ! Kehon pH pysyy koko ajan vakiona (virtsan pH saattaa vähän muuttua, mutta ei kehon nesteiden).

      Älkää vaan lähettäkö rahojanne tuollaiseen huiputukseen !

      • Anonyymi

        Oletko mielensäpahoittaja?🤔


    • Kokeillut

      Aluksi suosittelisin kokeilemaan luontaistuotekaupasta saatavaa valmarin-valmistetta. Maksaa n.6 € pullo. Itse laihdutin valmarinin avulla 10kg.

      • Martinova

        Hei,
        kerro lisää tosta valmarin-valmisteesta. Miten sitä otetaan, minkä makuista jne. ja Kuinka kauan käytit ennen kuin sait 10 kg tippumaan, niin ja muutitko muuten ruokailua, lisäsit liikuntaa jne?


      • tästä !
        Martinova kirjoitti:

        Hei,
        kerro lisää tosta valmarin-valmisteesta. Miten sitä otetaan, minkä makuista jne. ja Kuinka kauan käytit ennen kuin sait 10 kg tippumaan, niin ja muutitko muuten ruokailua, lisäsit liikuntaa jne?

        Miettikää, onko tuo pelkästään yhden ihmisen mainostusta asiasta ! Minusta ainakin näyttää täsmälleen siltä.

        Älkää haksahtako tuohon. Se on silkkaa paskapuhetta. Siinä ei ole mitään perustetta, miksi tuo edes voisi toimia.

        Kusetusta koko roska !

        Itse asiassa hyvin todennäköisesti tuo pH:ta nostava aine on esim. joku natriumkarbonaatti (siis ruokasooda), jolle on annettu vain tähtitieteellinen hinta. Ja nyt sitä uskotellaan joksikin ihmevalmisteeksi. Huijausyritys tuo on eikä mitään muuta !


      • .
        Martinova kirjoitti:

        Hei,
        kerro lisää tosta valmarin-valmisteesta. Miten sitä otetaan, minkä makuista jne. ja Kuinka kauan käytit ennen kuin sait 10 kg tippumaan, niin ja muutitko muuten ruokailua, lisäsit liikuntaa jne?

        "Valmarin saa aineenvaihduntasi tasapainoon. Valmarin-kivennäisliuos korjaa elimistösi happo-emästasapainoa ja vilkastuttaa elintoimintoja. Valmarin saa kehosi poistamaan tehokkaammin kuonaa ja rasvaa sekä nopeuttaa urheilijan ja kuntoilijan palautumista rasituksen jälkeen.

        Valmarin tasapainottaa ruokavalion ja elämäntilanteen aiheuttamaa kehon happamuutta tehostamalla kudoshengitystä. Valtaosa ruoka-aineista nostaa kehon happamuutta, kuten tekevät myös fyysinen rasitus, paasto, dieetit, alkoholi sekä tupakointi. Kudosten liika happamuus hidastaa elimistön toimintaa, johtaa ennenaikaiseen vanhenemiseen, häiriintyneeseen vatsantoimintaa, luuston ja sidekudosten heikkenemiseen.

        Happamuus poistuu kudoshengityksellä, joka on mahdollinen vain kun kudosnesteet ovat lievästi emäksisiä. Keho tuottaa emästä vain rajoitetusti ja Valmarinin tuoman emäslisän avulla edesautat tätä prosessia. Valmarin edistää myös kalsiumin imeytymistä."

        Toki saat tämän happo-emäs tasapainon myös ruokavalion avulla. Valmistetta sekoitin n.ruokalusikallisen pari kertaa päivässä vesilasiin. Valmarin maistuu mielestäni kirpeälle, ehkä hieman sitruunalle, ei ole kuitenkaan pahanmakuiselle. Kannattaa kokeilla jo sekin takia että se ei maksa ja tuskin siitä sinulle haittaa on :)


      • paskaa !
        . kirjoitti:

        "Valmarin saa aineenvaihduntasi tasapainoon. Valmarin-kivennäisliuos korjaa elimistösi happo-emästasapainoa ja vilkastuttaa elintoimintoja. Valmarin saa kehosi poistamaan tehokkaammin kuonaa ja rasvaa sekä nopeuttaa urheilijan ja kuntoilijan palautumista rasituksen jälkeen.

        Valmarin tasapainottaa ruokavalion ja elämäntilanteen aiheuttamaa kehon happamuutta tehostamalla kudoshengitystä. Valtaosa ruoka-aineista nostaa kehon happamuutta, kuten tekevät myös fyysinen rasitus, paasto, dieetit, alkoholi sekä tupakointi. Kudosten liika happamuus hidastaa elimistön toimintaa, johtaa ennenaikaiseen vanhenemiseen, häiriintyneeseen vatsantoimintaa, luuston ja sidekudosten heikkenemiseen.

        Happamuus poistuu kudoshengityksellä, joka on mahdollinen vain kun kudosnesteet ovat lievästi emäksisiä. Keho tuottaa emästä vain rajoitetusti ja Valmarinin tuoman emäslisän avulla edesautat tätä prosessia. Valmarin edistää myös kalsiumin imeytymistä."

        Toki saat tämän happo-emäs tasapainon myös ruokavalion avulla. Valmistetta sekoitin n.ruokalusikallisen pari kertaa päivässä vesilasiin. Valmarin maistuu mielestäni kirpeälle, ehkä hieman sitruunalle, ei ole kuitenkaan pahanmakuiselle. Kannattaa kokeilla jo sekin takia että se ei maksa ja tuskin siitä sinulle haittaa on :)

        >

        Totaalista paskaa ! Aivan totaalista.

        Katsokaa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Happo-emäs-tasapaino
        Siellä kerrotaan, että ruokavaliosta syntyy happamia ja emäksisiä aineenvaihduntatuotteita ja että sekä aivan liian hapan on vaarallista, mutta myös liian korkea pH tapaa. Älkää siis menkö tuohon huijausyritykseen !

        Huomatkaa, ettei yhtäkään asiaa tuossa perustella aineenvaihdunnan faktoilla - puhumattakaan siitä, että tuosta touhusta olisi jotain tutkimustietoa.

        Jos tässä ei yhdisty ihan kaikki huuhaatuotteen tunnusmerkit, niin missä sitten. Älkää olko tyhmiä !

        >

        Just joo, millähän keinolla. Tuo on vain väite, joka sisältää "hienon" sanan, josta välttämättä kaikki ei tiedä, mitä se tarkoittaa.

        >

        Paskapuhetta.

        >

        Vitut.

        >

        No, heh heh.

        >

        Noissa kudoksissa on muuttumaton pH, joten mikään ei vaikuta siihen.

        Miettikää, kuinka paljon turhia lupauksia: yhdestäkään noista ei ole mitään tieteelistä perustetta - on vain väitteitä jostain "hienoista" funktioista, jotka on niin vaikeaselkoisia asioita, ettei kaikki pysty heti sanomaan tuota silkaksi paskapuheeksi. No, minä sanon: tuo on silkkaa soopaa, jolla yritetään kerätä teidän rahoja. Älkää haksahtako !

        Ajatelkaa myös, onko tuo mainostusta: hyvin samantyylisellä kirjoitustavalla kysytään joitakin avainseikkoja ja sitten vastataan niihin. Veikkaan, että tuossa yksi ihminen yrittää mainostaa omaa huijaustuotettaan vastaamalla itselleen. Miltä teistä tuntuu ? Ei hän ainakaan vastannut minun viesteihini, jossa kritisoin ko. hommaa. Ei vissiin löydy mitään vastaansanomista siihen, että murskasin tuon huijausyrityksen.


      • .
        paskaa ! kirjoitti:

        >

        Totaalista paskaa ! Aivan totaalista.

        Katsokaa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Happo-emäs-tasapaino
        Siellä kerrotaan, että ruokavaliosta syntyy happamia ja emäksisiä aineenvaihduntatuotteita ja että sekä aivan liian hapan on vaarallista, mutta myös liian korkea pH tapaa. Älkää siis menkö tuohon huijausyritykseen !

        Huomatkaa, ettei yhtäkään asiaa tuossa perustella aineenvaihdunnan faktoilla - puhumattakaan siitä, että tuosta touhusta olisi jotain tutkimustietoa.

        Jos tässä ei yhdisty ihan kaikki huuhaatuotteen tunnusmerkit, niin missä sitten. Älkää olko tyhmiä !

        >

        Just joo, millähän keinolla. Tuo on vain väite, joka sisältää "hienon" sanan, josta välttämättä kaikki ei tiedä, mitä se tarkoittaa.

        >

        Paskapuhetta.

        >

        Vitut.

        >

        No, heh heh.

        >

        Noissa kudoksissa on muuttumaton pH, joten mikään ei vaikuta siihen.

        Miettikää, kuinka paljon turhia lupauksia: yhdestäkään noista ei ole mitään tieteelistä perustetta - on vain väitteitä jostain "hienoista" funktioista, jotka on niin vaikeaselkoisia asioita, ettei kaikki pysty heti sanomaan tuota silkaksi paskapuheeksi. No, minä sanon: tuo on silkkaa soopaa, jolla yritetään kerätä teidän rahoja. Älkää haksahtako !

        Ajatelkaa myös, onko tuo mainostusta: hyvin samantyylisellä kirjoitustavalla kysytään joitakin avainseikkoja ja sitten vastataan niihin. Veikkaan, että tuossa yksi ihminen yrittää mainostaa omaa huijaustuotettaan vastaamalla itselleen. Miltä teistä tuntuu ? Ei hän ainakaan vastannut minun viesteihini, jossa kritisoin ko. hommaa. Ei vissiin löydy mitään vastaansanomista siihen, että murskasin tuon huijausyrityksen.

        Minä en ole mikään mainostaja, vaan lisäsin ensimmäiseen viestiin/linkkiin viitaten halvemmman vaihtoehdon, jota itse olen kokeillut. Mulle on ihan sama mihin sinä ja kuka tahansa uskotte. Itse uskon luontaistuotteisiin ja tämä kyseessä oleva tuote on minulla auttanut. Enää en asiaan komentoi, joten voit urpo rääkyä täällä niin paljon kuin haluat.


      • hah hah
        . kirjoitti:

        Minä en ole mikään mainostaja, vaan lisäsin ensimmäiseen viestiin/linkkiin viitaten halvemmman vaihtoehdon, jota itse olen kokeillut. Mulle on ihan sama mihin sinä ja kuka tahansa uskotte. Itse uskon luontaistuotteisiin ja tämä kyseessä oleva tuote on minulla auttanut. Enää en asiaan komentoi, joten voit urpo rääkyä täällä niin paljon kuin haluat.

        Kukahan on urpo ? Sekö, joka uskoo johonkin täydelliseen huuhaahan, josta ei ole mitään mitään näyttöä missään - ja silti maksaa noista "hienoista" tuotteista jotain ?

        Miten tyhmiä ihmisten pitää olla.

        >

        Hyvä päätös. Lopeta tuollaisen huuhaan levittäminen myös muualla.

        Huomaatte muuten, että aika vähällä tuollaisen humpuukin saa polvilleen.


      • Ei ole kallista.
        hah hah kirjoitti:

        Kukahan on urpo ? Sekö, joka uskoo johonkin täydelliseen huuhaahan, josta ei ole mitään mitään näyttöä missään - ja silti maksaa noista "hienoista" tuotteista jotain ?

        Miten tyhmiä ihmisten pitää olla.

        >

        Hyvä päätös. Lopeta tuollaisen huuhaan levittäminen myös muualla.

        Huomaatte muuten, että aika vähällä tuollaisen humpuukin saa polvilleen.

        "... Huomaatte muuten, että aika vähällä tuollaisen humpuukin saa polvilleen."

        Mitenkä te erehdyitte tämmöistä kirjoittamaan eihän teillä ole mitään näyttöä väitteittenne todentamiseen.

        Useankin ruokavalio sisältää liikaa aineita joiden palamis tulos on hapan,

        sanoisin etää suolistonne on epätasapainossa, tämä vaiva aiheuttaa kiukun puuskia.

        Valmarin tasapainottaa vatsan toimintaa, kokeilkaa itse, eikä se edes ole kallista.


      • laihtuisin_jo

        Kiinnostaisi tietää, että laihdutitko vyötärynympärysrasvaa vai oliko tuo 10 kg suolistostasi...


      • tyytyväinenn
        paskaa ! kirjoitti:

        >

        Totaalista paskaa ! Aivan totaalista.

        Katsokaa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Happo-emäs-tasapaino
        Siellä kerrotaan, että ruokavaliosta syntyy happamia ja emäksisiä aineenvaihduntatuotteita ja että sekä aivan liian hapan on vaarallista, mutta myös liian korkea pH tapaa. Älkää siis menkö tuohon huijausyritykseen !

        Huomatkaa, ettei yhtäkään asiaa tuossa perustella aineenvaihdunnan faktoilla - puhumattakaan siitä, että tuosta touhusta olisi jotain tutkimustietoa.

        Jos tässä ei yhdisty ihan kaikki huuhaatuotteen tunnusmerkit, niin missä sitten. Älkää olko tyhmiä !

        >

        Just joo, millähän keinolla. Tuo on vain väite, joka sisältää "hienon" sanan, josta välttämättä kaikki ei tiedä, mitä se tarkoittaa.

        >

        Paskapuhetta.

        >

        Vitut.

        >

        No, heh heh.

        >

        Noissa kudoksissa on muuttumaton pH, joten mikään ei vaikuta siihen.

        Miettikää, kuinka paljon turhia lupauksia: yhdestäkään noista ei ole mitään tieteelistä perustetta - on vain väitteitä jostain "hienoista" funktioista, jotka on niin vaikeaselkoisia asioita, ettei kaikki pysty heti sanomaan tuota silkaksi paskapuheeksi. No, minä sanon: tuo on silkkaa soopaa, jolla yritetään kerätä teidän rahoja. Älkää haksahtako !

        Ajatelkaa myös, onko tuo mainostusta: hyvin samantyylisellä kirjoitustavalla kysytään joitakin avainseikkoja ja sitten vastataan niihin. Veikkaan, että tuossa yksi ihminen yrittää mainostaa omaa huijaustuotettaan vastaamalla itselleen. Miltä teistä tuntuu ? Ei hän ainakaan vastannut minun viesteihini, jossa kritisoin ko. hommaa. Ei vissiin löydy mitään vastaansanomista siihen, että murskasin tuon huijausyrityksen.

        Oletko joku mielisairas? Ampua pitäisi kaikki tuollaiset homot jotka kommentoi asiallisia kirjoituksia. Valmarinista kirjoittava puhuu asiaa, mutta joku mielisairas on karannut pyöreästä huoneesta ja kommentoi.
        Minulla on henkilökohtaisesti kokemusta Valmarinista noin puolentoista viikon ajalta. Painoni on pudonnut 3 kg ja näläntunne on poissa. Valmarin tosiaan auttaa aineenvaihduntaa ja kun ei tee mieli syödä jatkuvasti niin laihtuu. Vatsani on myös ollut erinomaisessa kunnossa (ei sivuääniä, ei refluksia jne.). Ennen ruokailun jälkeen mahasta kuului propotusta, mutta nyt on ollut täysin hiljainen. Valmarin on erinomainen valmiste vatsan hyvinvointiin. En ole koskaan pystynyt laihduttaa niin tehokkaasti kuin nyt ja tavoite on saada kuukauden sisäällä tuon kolmen kilon lisäksi pudoitettua 7 kg. Sitten on painoni ok. Lenkillä en ole käynyt, mutta hiilihydraatit olen heittänyt paskakaivoon eli sokeri minimiin.


      • Mayja-70
        . kirjoitti:

        "Valmarin saa aineenvaihduntasi tasapainoon. Valmarin-kivennäisliuos korjaa elimistösi happo-emästasapainoa ja vilkastuttaa elintoimintoja. Valmarin saa kehosi poistamaan tehokkaammin kuonaa ja rasvaa sekä nopeuttaa urheilijan ja kuntoilijan palautumista rasituksen jälkeen.

        Valmarin tasapainottaa ruokavalion ja elämäntilanteen aiheuttamaa kehon happamuutta tehostamalla kudoshengitystä. Valtaosa ruoka-aineista nostaa kehon happamuutta, kuten tekevät myös fyysinen rasitus, paasto, dieetit, alkoholi sekä tupakointi. Kudosten liika happamuus hidastaa elimistön toimintaa, johtaa ennenaikaiseen vanhenemiseen, häiriintyneeseen vatsantoimintaa, luuston ja sidekudosten heikkenemiseen.

        Happamuus poistuu kudoshengityksellä, joka on mahdollinen vain kun kudosnesteet ovat lievästi emäksisiä. Keho tuottaa emästä vain rajoitetusti ja Valmarinin tuoman emäslisän avulla edesautat tätä prosessia. Valmarin edistää myös kalsiumin imeytymistä."

        Toki saat tämän happo-emäs tasapainon myös ruokavalion avulla. Valmistetta sekoitin n.ruokalusikallisen pari kertaa päivässä vesilasiin. Valmarin maistuu mielestäni kirpeälle, ehkä hieman sitruunalle, ei ole kuitenkaan pahanmakuiselle. Kannattaa kokeilla jo sekin takia että se ei maksa ja tuskin siitä sinulle haittaa on :)

        Itse puristan sitruunaa 1/2 tslk ruokasoodaa 1/2 l vettä.
        Raikas ja kirpeä juoma aamusella. Tulee juotua kahvia ja
        syötyä leipää ja tämän "valmarin" jälkeen olo on parempi.


      • Mayja-70

        Onko "Valmarin" samaa kuin "Samarin" tai "Molkosan"?
        Mikä on ero?


      • Anonyymi
        paskaa ! kirjoitti:

        >

        Totaalista paskaa ! Aivan totaalista.

        Katsokaa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Happo-emäs-tasapaino
        Siellä kerrotaan, että ruokavaliosta syntyy happamia ja emäksisiä aineenvaihduntatuotteita ja että sekä aivan liian hapan on vaarallista, mutta myös liian korkea pH tapaa. Älkää siis menkö tuohon huijausyritykseen !

        Huomatkaa, ettei yhtäkään asiaa tuossa perustella aineenvaihdunnan faktoilla - puhumattakaan siitä, että tuosta touhusta olisi jotain tutkimustietoa.

        Jos tässä ei yhdisty ihan kaikki huuhaatuotteen tunnusmerkit, niin missä sitten. Älkää olko tyhmiä !

        >

        Just joo, millähän keinolla. Tuo on vain väite, joka sisältää "hienon" sanan, josta välttämättä kaikki ei tiedä, mitä se tarkoittaa.

        >

        Paskapuhetta.

        >

        Vitut.

        >

        No, heh heh.

        >

        Noissa kudoksissa on muuttumaton pH, joten mikään ei vaikuta siihen.

        Miettikää, kuinka paljon turhia lupauksia: yhdestäkään noista ei ole mitään tieteelistä perustetta - on vain väitteitä jostain "hienoista" funktioista, jotka on niin vaikeaselkoisia asioita, ettei kaikki pysty heti sanomaan tuota silkaksi paskapuheeksi. No, minä sanon: tuo on silkkaa soopaa, jolla yritetään kerätä teidän rahoja. Älkää haksahtako !

        Ajatelkaa myös, onko tuo mainostusta: hyvin samantyylisellä kirjoitustavalla kysytään joitakin avainseikkoja ja sitten vastataan niihin. Veikkaan, että tuossa yksi ihminen yrittää mainostaa omaa huijaustuotettaan vastaamalla itselleen. Miltä teistä tuntuu ? Ei hän ainakaan vastannut minun viesteihini, jossa kritisoin ko. hommaa. Ei vissiin löydy mitään vastaansanomista siihen, että murskasin tuon huijausyrityksen.

        Miksi sun tarttee olla noin ilkeä. Jos valmain ei kiinnosta ole kommentoimatta.


    • muistaakseni

      on mahdollista että vatsan nesteet voi ruuasta riippuen olla liian hapan mutta sen saakin kyllä ihan ruokavalion muutoksella hoidettua:) (mutta tarkalleen en muista että olikohan jotkut sitrus hedelmät tms esim) SAA korjata jos jollakulla tuoreessa muistissa tää asia:D

      • Mayja-70

        Muistaakseni happamet sitruunat muuttuvat alkaalisiksi vatsassa.
        Ei niistä ainakaan kuole ensi kättelyssä.


      • hpv10
        Mayja-70 kirjoitti:

        Muistaakseni happamet sitruunat muuttuvat alkaalisiksi vatsassa.
        Ei niistä ainakaan kuole ensi kättelyssä.

        Hedelmähapot metaboloidaan hiilidioksidiksi ja vedeksi varsin nopeasti joten happamatkaan hedelmät eivät lisää elimistön happamuutta. Proteiinin polton yhteydessä vapautuu virtsahappoa, joka poistuu virtsan mukana mutta se saatettaan neutraloids emästen avulla.

        Valmarin on pääasiassa natriumsitraattia eli natriumin sitruunahapposuola. Kun sitruunahappo metaboloidaan pois niin jäljelle jää natrium na se on hyvin emäksistä. Vaikutuksesta en tiedä. Samarin sisältää sitruunahappoa, soodaa ja viinihappoa eli toiminee (tai ei) samaan tapaan kuin valmarin. Molemmista saa sitten reilusti natriumia.


      • Mayja-70
        hpv10 kirjoitti:

        Hedelmähapot metaboloidaan hiilidioksidiksi ja vedeksi varsin nopeasti joten happamatkaan hedelmät eivät lisää elimistön happamuutta. Proteiinin polton yhteydessä vapautuu virtsahappoa, joka poistuu virtsan mukana mutta se saatettaan neutraloids emästen avulla.

        Valmarin on pääasiassa natriumsitraattia eli natriumin sitruunahapposuola. Kun sitruunahappo metaboloidaan pois niin jäljelle jää natrium na se on hyvin emäksistä. Vaikutuksesta en tiedä. Samarin sisältää sitruunahappoa, soodaa ja viinihappoa eli toiminee (tai ei) samaan tapaan kuin valmarin. Molemmista saa sitten reilusti natriumia.

        Kiitos taas kerran selvityksistä, joita ymmärrän, joista saan luotettavaa tietoa.
        Käytän sitruuna ruokasoodajuomaa vähää väliä ja olo paranee.
        "Molkosania" hankin päästäkseni ajoittaisista makeanmieliteoista.
        Ajattelin koittaa "Valmarinia" ja "Pascoe"-nimistä alkalisoivaa pulveria.
        Kävin aamulla apteekissa, mutta siellä ei ollut kumpaakaan.
        Terveyskauppa olisi seuraava, sillä ne nettikaupat, joilla kyseisiä on, en tunne.
        Tilaan vain tuntemistani, luotettavista nettikaupuista - hätätilassa.
        Olen löytänyt mieleiseni terveyskaupan, jonne menen listan kanssa.
        "Samarinia" löytyy ruokakaupasta ja sitä äidin-isän-isäni käytti aikanaan.
        Itse otan mieluummin tuoretta sitruunaa/limea soodaa.


    • EA12

      Valmarin on tehokas. Auttaa moneen vaivaan puhdistamalla kehoa kuonista. Aineenvaihdunnan kiihdyttäjä. Tiedän jopa eräitä,joilla on auttanut vaihdevuosioireisiin :) Edullinen,vain 5.60€ pullo. Käy myös ihon puhdistukseen.(teinillä testattu;) )
      Suosittelen tutustumaan liuokseen.

      • Anonyymi

        "Valmarin on tehokas. "

        Niin väitetään VitaeProstakinn vaikka näyttöä ei löydy. Ainoastaan muutamien maksettujen ja höyrähtänyiden selittelyjä.


    • Anonyymi

      Yhteys sivustoon (www.hyvinvoinninmaailma.com) ei ole turvallinen
      Näet tämän varoituksen, koska sivusto ei tue HTTPS:ää. Lue lisää...

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Koko sivustoa ei ole enää olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Koko sivustoa ei ole enää olemassa.

        "Höpö höpö. Koko sivustoa ei ole enää olemassa."

        Kioskitieteilijät tarttuvat jopa vanhoihin huijaksiin


    • Anonyymi

      Hmm. Sivua ei löydy.
      Ei voida yhdistää palvelimeen osoitteessa www.hyvinvoinninmaailma.com.

    • Anonyymi

      Laihdutus kurt laihdutte ja lopulta lihoatte takaisin ystäväni laihtui 30 kg. kesti 3 vuotaa kun tuo paino lähti ,toisella lähti 40 kg.kesti viisi vuotta.Otivat haltuun lautasmallin ja ruoka rytmin.kävelyä päivitäin keräten askelia 12 000.Kilot eivät tuleet takaisin.Askelet eivät lopuneet.Rakastavat ulkoilua. Malia otivat ruoka rytmiin.Netti sairaalan ruoka ajat. sietä löyty mitä ruokaa kelon mukaan syövät.ihan koti ruokaa.He otivat sitä vinkin.Nälkää eivät nähnet eivätkä näe.Kietäytyvät tupakka,alkoholi, Kivenäisaine vesi pulot. kaiken missä hilihappoa,koska ne laajentavat vatsaa ja vatsaan mahtuu enemän ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe