Pitääkö sakottaa kun pysäköin joskus kadunvarteen vasemmalle puolelle vapaalle parkkimittaripaikalle ihan sen takia etten joudu kääntämään autoani jossain kulman takana? En ole vielä saanut sakkoja.
väärinpäin pysäköinti?
6
393
Vastaukset
- sakotetaan
Suomessa sakotetaan jos tavoitetaan. Ei missään muualla maailmalla.
Kaikki mikä ei ole erikseen sallittu on kielletty. Pitäisi sakottaa. On sekä laitonta, että harhaanjohtavaa.
Joku kun ajaa tuntematonta katua pitkin ja huomaa vasemmalla autoja parkissa nokka menosuuntaan, tulee ensimmäisenä varmaan mieleen jotain tyyliin: "ai, tää olikin yksisuuntainen tie"...- vasen***
Jokaisen täytyy kadun alussa varmistua liikennesunnista. Pysäköidyt autot eivät ole liikennemerkki jota pitäisi katsoa. Ihan sama pysäköidään vaan etu tai takaperin.
vasen*** kirjoitti:
Jokaisen täytyy kadun alussa varmistua liikennesunnista. Pysäköidyt autot eivät ole liikennemerkki jota pitäisi katsoa. Ihan sama pysäköidään vaan etu tai takaperin.
Kadun alussa pitäisi varmistua ja autot pitäisi pysäköidä oikein päin.
Mutta joskus liikennemerkit eivät ole näkyvissä tai ne vain jäävät huomaamatta itse kultakin (on käynyt minullekin, joskaan ei kyllä muistaakseni yksisuuntaisen merkki koskaan).
Ihmiset kun eivät ole täydellisiä.- ajokortteja myönnetään!
vasen*** kirjoitti:
Uskomatonta tietämättömyyttä. Tieliikennelaki sanoo selkeästi:
26 §
Pysäyttäminen ja pysäköinti
Ajoneuvon saa tiellä pysäyttää tai pysäköidä vain oikealle puolelle. Yksisuuntaisella tiellä on pysäyttäminen ja pysäköinti myös vasemmalle puolelle tietä sallittu.
Ajoneuvo on pysäytettävä tai pysäköitävä tien suuntaisesti ja mahdollisimman kauas ajoradan keskeltä.
----
Kaikki eivät opi kuin vain kantapään kautta, siksi sakottaminen on ihan paikallaan. - tuulilasissa
ajokortteja myönnetään! kirjoitti:
Uskomatonta tietämättömyyttä. Tieliikennelaki sanoo selkeästi:
26 §
Pysäyttäminen ja pysäköinti
Ajoneuvon saa tiellä pysäyttää tai pysäköidä vain oikealle puolelle. Yksisuuntaisella tiellä on pysäyttäminen ja pysäköinti myös vasemmalle puolelle tietä sallittu.
Ajoneuvo on pysäytettävä tai pysäköitävä tien suuntaisesti ja mahdollisimman kauas ajoradan keskeltä.
----
Kaikki eivät opi kuin vain kantapään kautta, siksi sakottaminen on ihan paikallaan.Olen parkkeerannut jo pikään aloittajan kuvaamalla tavalla yksinkertaisesti siksi että voin nousta kokoamaani pyörätuoliin jalkakäytävälle enkä ajoradalle.
En ole saanut vielä ainuttakaan sakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829