aikuisen norsun kives painaa 6 kiloa

siis ne on aivan mielettömät meloonit.

tuli vaan tänään telkkarista,oli pakko jakaa tämä palstalaisten kanssa,sorry.

onko kellään muulla mielettömiä juttuja kerrottavanaan????

15

1184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleen tosta, että kun joskus luin sarjamurhaajista, kohtasin sellaisen omituisuuden, että Rooman aikana toiminut nais-sarjamurhaaja, Lokusta, sai rangaistuksekseen tulla kirahvin raiskaamaksi. =)

• uroskirahvin siitin on??? uros vuoristogorilloilla on muistaakseni 5senttiset vehkeet.

• Jazuli

..nytten oikee taho uskoo..milläpä kirahvin pakotat moiseen..???

=o)

...eiks kirahvikii sentää ymmärrä oman lajinsa päälle jotakii...

=o7

• Jazuli kirjoitti:

..nytten oikee taho uskoo..milläpä kirahvin pakotat moiseen..???

=o)

...eiks kirahvikii sentää ymmärrä oman lajinsa päälle jotakii...

=o7

Lukemani mukaan kirahvi oli koulutettu raiskaamaan naisia... no, tiedä häntä, millainen koulutus tuohon hommaan on täytynyt sitten olla. :/ Tuosta vaan tuli sellainen kuva, että sitä rangaistusta oltaisiin käytetty muutoinkin...

Mutta aika outo meininkihän silloin oli monissakin asioissa.

• Jazuli
        dazu kirjoitti:

Lukemani mukaan kirahvi oli koulutettu raiskaamaan naisia... no, tiedä häntä, millainen koulutus tuohon hommaan on täytynyt sitten olla. :/ Tuosta vaan tuli sellainen kuva, että sitä rangaistusta oltaisiin käytetty muutoinkin...

Mutta aika outo meininkihän silloin oli monissakin asioissa.

...eeei voinnu mitekää....x')

..mistä sä tommosta menit lukemaa..kerro..mullekkii..=o]

iha helpolla en uso meinaa tommosta juttua..

..nii..

• monte24 kirjoitti:

uroskirahvin siitin on??? uros vuoristogorilloilla on muistaakseni 5senttiset vehkeet.

semmoinen asia, mihin en ole ollenkaan perehtynyt, mutta voidaanhan se googlettaa... nyt on kone niin jumissa, että tulee tää tekstikin ruutuun, kuin hidastetussa filmissä, että kestää hetki siihen.

Toivottavasti on kuitenkin isompi, kuin naaraan, ettei urokselle tule suotta ongelmia oman miehuutensa kanssa.

• Jazuli kirjoitti:

..nii..

ton toi "Locusta", kai sieltä löytyy jotain tekstiä siitä... jotenkin niin mä sen varmaan oon löytäny.

• Jazuli kirjoitti:

..nii..

Tässä joku on tienny kirjoittaa asiasta enemmän faktaa(jollain keskustelupalstalla):

"I'm reading a book on serial killers throughout history. It touches on different types of horrible acts though. My conclusion, times were more fucked back then. If you were convicted of murder the Romans would put you in an arena, cover you in giraffe vaginal juice, and have the male giraffe rape you. Rinse and repeat with whatever other animals."

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=244352
        http://www.historyswomen.com/moregreatwomen/Locusta.html
        http://herodotuswept.wordpress.com/2007/11/19/the-first-serial-killer-locusta-of-gaul/

Nyt ei saa nähdä pahoja unia, kun laitoin nämä jutut.

• sirpamaikkarilta

kun mun koira!

• puskalartsa.

koskaan tullu miettineeksi että sinussa vois mahollisesti olla jotain samaa mitä BB-Akissa?

• no siinä tapauksessa mun äitini ei olekkaan mun äiti

• monte24 kirjoitti:

no siinä tapauksessa mun äitini ei olekkaan mun äiti

vaan jotenki tänä aamuna katsoin teeveestä että miten tuo näyttää niin tutulta.

• ja se on sisältä ontto.

mut hyvin se pomppii mun mukana.

• ON ON

OLIN JUST ARIKASSA JA SIELLÄ KYL NÄHTIIN NÄÄ KYSEISET VEHKEET

• AFRIKA

KÄYKÄÄ KATSOMASSA AFRIKASSA NORSUN KALUJA NIIN EI TARVI ARVAILLA SIELLÄ NÄKEE AISAT OMIN SILMIN NIMIM.PAIKALLA KÄYNYT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      26
      5127
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      64
      3035
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2920
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2831
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      18
      1607
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1580
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1536
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      412
      1239
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1120
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      221
      1014
    Aihe