Onko? Ei taida ja tiedän että voi kysyä optikkoliikkeestä. Onko teidän mielestä mitään ikärajaa siis että jos teiltä kysytään onko piilareissa ikäraja? Toi niin ku oli siis mielipide kysymys.
Menen nyt 6. lk. ja pidän silmälaseja. Haluaisin piilolinssit mutta mietin jo ennen optikkoliikkeeseen menoa että onkohan ikärajaa... Mielestäni silmälasit omalla tavalla sopii kasvoilleni mutta ihan nätti ilmankin. :) Siksi haluisin vaan piilarit, koska joskus ongelmia silmälaseilla. Esim. kun menen johonkin juhliin vaikka niin meikkaan vähäsen (en meikkaa normaalisti) niin en haluaisi pitää silmälaseja mutta on sen verran huono näkö että olisi kuitenkin kiva pitää lasit koko ajan päässä. No, on muitakin ongelmia. Minulla on kiva lippis tai sellanen musta nätti joka sopii syksyyn oikeestaan niin kun yritän laittaa päähäni kun on silmälasit niin ei onnistu, koska silmälasit menee ihan vinoon. En ole käyttänyt lippistä enää koulussakaan koska haluisin kuitenkin koulussa pitää silmälasit koko ajan päässä.
Eli kysymys kuuluu... Voisinko mielestäsi näin vain nopsaa sanottuna pitää piilolinssejä?
Piilolinssien ikäraja
Gysyjä
3
704
Vastaukset
- Gysyjä
En tiedä piilolinsseistä mitään, mutta on tullut tälläinen ajatus vaan.
- asdfgw
mä sain piilarit kutosluokan keväällä, eli kyl säki varmaan saat. Mutta kaikkien silmille ei välttämättä sovi piilarit
- Gysyjä
No, ei ainakaan ikärajan kanssa mitään ongelmia pitäisi olla enää. Toivottavasti sitten vielä ne sopii silmilleni. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733