Mun

anoppi on todellinen

kusipää!! pitäisköhä perustaa "anonyymit anoppien vihaajat" yhdistys! Lyhennys AAV

11

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täs yks AAV

jätän perinnöttä mokomat luuserit entä sitten!?
      ja lahjoitta myös..:-)

• ihan sama

pidä rahas ja mene alkoon

• sä ite

oot varmaan pyhimys :)

• T.T.T.m

tympeä tyly tyhmä miniä yhdistyksen voisi myös perustaa olisi kiva vaihtaa kertomuksia siitä mitä t.t.t m keksi ja suoltaa.

• anoppi on todellinen

minua lasten hoidossa ja koko ajan tiuskii kun en mukamas osaa " komentaa" poikiani ja kasvattaa heitä. anoppi kuitenkin ostaa pojilleni (alle koulu ikäiset) barbeja ja lakkaa näiden kynsiä... Ja yllätys, mieheni tuli kaapista ulos mutta vain minulle.kyllä,mieheni on transu. Anoppi kertonut kun mieheni oli lapsi, hän järjesti synttäri kutsuja missä oli esim. hää-teema.Ainakin tiedän kuka mun miehestä transun teki!! Kuka Hiton prkl stna mun anoppi oikein on!! Jos sillä ÄmmÄllÄ on pokkaa neuvoa mua lasten hoidossa, mut ei ite tiedä lasten sukupuoli eroja, nii on se kusipää! MÄ MUN POJISTA TYTTÖJÄ HALUU!!!!!!!!!!!!!! V***U Että jos te anopit ette tästä mun AAV yhdistyksestä tykkää, nii menkää mun anopin luo ja hajotkaa siihen PAS...KAAN!!

• anoppi on todellinen

kerran myöntänyt että hänestä tuli "transu" kun vanhemmat toivoi tyttöä ja tulikin poika. Tosin en usko että mun appi ukolla on mitään tän kanssa tekemistä, kun appi ja anoppi erosivat kun mieheni oli teini. Heillä oli mukamas riitaa "lastenkasvatus mallista" jei! IHAN TOSI!! Nii joo, anoppi omistaa vielä sosiaali psykologin tittelin!! Loistavasti syylistää mua lasten kasvatuksessa, jottei sen oma SAIRAS mallinsa tule ilmi!!

• farkkunainen xyz

Ei transvestiikiksi voi opettaa. Anoppikin tiesi sen. Ehkä anoppi yritti laajentaa miniänsä aika suppeata maailmankuvaa.

Transvestiitti on usein ihan sataprosenttisesti heteromies. Tietyistä syistä hän haluaa pukeutua joihinkin "naisellisiin" juttuihin. Pukeudummehan me naisetkin usein kuin miehet. Muistattehan tangomarkkinoilta Lustilan? ja minä tykkään pukea yöksi ylleni kunnon miehen vanhanaikaisen kerraston. So what?

Olen nainen, mies on ja neljä poikaa. Ja voin sanoa, että jokainen on erilainen harrastuksiltaan ja pukeutumiseltaan. Koulutukseltani olen minäkin sosiaalipsykologi, ammatikseni opetan korkeakoulussa.

• anoppi on todellinen
        farkkunainen xyz kirjoitti:

Ei transvestiikiksi voi opettaa. Anoppikin tiesi sen. Ehkä anoppi yritti laajentaa miniänsä aika suppeata maailmankuvaa.

Transvestiitti on usein ihan sataprosenttisesti heteromies. Tietyistä syistä hän haluaa pukeutua joihinkin "naisellisiin" juttuihin. Pukeudummehan me naisetkin usein kuin miehet. Muistattehan tangomarkkinoilta Lustilan? ja minä tykkään pukea yöksi ylleni kunnon miehen vanhanaikaisen kerraston. So what?

Olen nainen, mies on ja neljä poikaa. Ja voin sanoa, että jokainen on erilainen harrastuksiltaan ja pukeutumiseltaan. Koulutukseltani olen minäkin sosiaalipsykologi, ammatikseni opetan korkeakoulussa.

Ei tietenkään voi opettaa! Mut kyllä se on kiva "tyttö" juttuja pojille tehdä... niinhän se TAMPERELAINEN insuliini hoitajakin puki poikaansa tytöksi ja narsistiseksi psykopaatiksi todettiin! Et kyl se siellä anopin korvien välissä on vaikka psykologi on

• farkkunainen xyz kirjoitti:

Oikeassa olet, heteroitahan me transvestiitit pääsääntöisesti olemme. Jakauma lienee ihan sama kuin ns. tavismiesten joukossakin.

Tuputtaminen on pahasta, olipa kyse mistä tahansa tuputtamisesta. Yhtä paha on alkaa jyrkästi kieltää lapsilta sitä, jos joku tuntee vetoa vastakkaisen sukupuolen juttuihin. Siinä voi syntyä pahaa jälkeä koko loppuelämäksi, jos äiti ja isä eivät hyväksy lasta omana itsenään.

Jokainen meistä on omanlaisensa ja siinä piilee rikkautemme. Transvestiittina koen tosin surua siitä, että meitä avoimesti osa-aikatyttöinä eläviä on vajaa prosentti kaikista transvestiiteista.

Terveisin "Minna-Maaria"

• mun anoppi on todellinen
        Minna-Maaria kirjoitti:

Oikeassa olet, heteroitahan me transvestiitit pääsääntöisesti olemme. Jakauma lienee ihan sama kuin ns. tavismiesten joukossakin.

Tuputtaminen on pahasta, olipa kyse mistä tahansa tuputtamisesta. Yhtä paha on alkaa jyrkästi kieltää lapsilta sitä, jos joku tuntee vetoa vastakkaisen sukupuolen juttuihin. Siinä voi syntyä pahaa jälkeä koko loppuelämäksi, jos äiti ja isä eivät hyväksy lasta omana itsenään.

Jokainen meistä on omanlaisensa ja siinä piilee rikkautemme. Transvestiittina koen tosin surua siitä, että meitä avoimesti osa-aikatyttöinä eläviä on vajaa prosentti kaikista transvestiiteista.

Terveisin "Minna-Maaria"

kun mun 5 vee poika tulee anoppilasta kynnet lakattuina, se heti sanoo että ota nää pois! Jos mun pojilla olis taipumista tyttömäisyyteen niin hyväksyisin sen! Mut kun ne on auto,traktori jne poikia. Eikä yhtään tyttömäisiä. Et tunkekaa te anukseenne se transu juttu. Kyllä mä ne hyväksyn, mut en sitä että joku anoppi sen takia meikkaa mun poikia, kun ei ole itselleen siunaantunu aikoinaan tyttöjä eikä lapsen lapset ole tyttöjä. Mieheni veli sai n. vuosi sitten toisen lapsen (ensimmäinen lapsi poika). Kun tämä toinen lapsi oli vielä äitinsä mahassa ja kysyin anopilta tietääkö se kumpaa sukupuolta lapsi on? Anoppi vastasi poika! Anopin naama oli kuin happaman sitruunan syöny ja äänen sävystä huomasi pettymyksen. Että kyllä te ootte kans idiootteja jos luulette että tää maapallo kantaa vain "synnynnäisiä" poika tyttöjä. maapallolla 5 miljardia ihmistä, nii kyllä sinne mahtuu mun anopin kaltainen ämmä. Jos te kaksi edellä mainittua luulette ettei se ole mahdollista, niin avatkaa ne suppeat silmänne ja herätkää siihen että kyllä niitä hulluja suomestakin löytyy eikä vain Amerikasta. Eihän Suomessa koskaan mitään tapahdu, eiks nii? Ei täällä kouluampujia ole, ne on amerikassa. Ei täällä Suomessa omat vanhemmat käytä lapsiaan hyväksi, eihän? Ne tapahtuu toisella puolen antlanttia, kai te niin ajattelette? Eihän Suomessa äidit tapa omia lapsiaan? EIHÄN!? Jos teidän elämänne on sisä syntyistä, niin EI se tarkoita että kaikilla elämä menee niinkuin teillä!! Haloo!! Avatkaa silmänne, ei kaikkien elämä mene niinkuin teidän!!

Kerran olen anopille sanonut et se tekee pojista tyttöjä. Sen jälkeen anoppi alkanut kommentoida mieheni vaatetusta. (siis mies vaatetusta). Ei kai tuo ole naisten takki? Koska käyt parturissa leikkauttamassa poninhäntäs pois? Miksi kasvatat kynsiä, leikkaa ne?!

Tyttö lelut ovat anoppilassa, meikkaamiset tapahtuu siellä... Ja niitä yritetään piilotella kun anoppi tuo lapset kotiin yö kylästä. Hän ei kerro niistä kavereilleen, sukulaisilleen... tiiättekö miks? Siks ku se on anopin oma fetissi, johon valitettavasti se lapsen lapset sotkee!

• mun anoppi on todellinen
        mun anoppi on todellinen kirjoitti:

kun mun 5 vee poika tulee anoppilasta kynnet lakattuina, se heti sanoo että ota nää pois! Jos mun pojilla olis taipumista tyttömäisyyteen niin hyväksyisin sen! Mut kun ne on auto,traktori jne poikia. Eikä yhtään tyttömäisiä. Et tunkekaa te anukseenne se transu juttu. Kyllä mä ne hyväksyn, mut en sitä että joku anoppi sen takia meikkaa mun poikia, kun ei ole itselleen siunaantunu aikoinaan tyttöjä eikä lapsen lapset ole tyttöjä. Mieheni veli sai n. vuosi sitten toisen lapsen (ensimmäinen lapsi poika). Kun tämä toinen lapsi oli vielä äitinsä mahassa ja kysyin anopilta tietääkö se kumpaa sukupuolta lapsi on? Anoppi vastasi poika! Anopin naama oli kuin happaman sitruunan syöny ja äänen sävystä huomasi pettymyksen. Että kyllä te ootte kans idiootteja jos luulette että tää maapallo kantaa vain "synnynnäisiä" poika tyttöjä. maapallolla 5 miljardia ihmistä, nii kyllä sinne mahtuu mun anopin kaltainen ämmä. Jos te kaksi edellä mainittua luulette ettei se ole mahdollista, niin avatkaa ne suppeat silmänne ja herätkää siihen että kyllä niitä hulluja suomestakin löytyy eikä vain Amerikasta. Eihän Suomessa koskaan mitään tapahdu, eiks nii? Ei täällä kouluampujia ole, ne on amerikassa. Ei täällä Suomessa omat vanhemmat käytä lapsiaan hyväksi, eihän? Ne tapahtuu toisella puolen antlanttia, kai te niin ajattelette? Eihän Suomessa äidit tapa omia lapsiaan? EIHÄN!? Jos teidän elämänne on sisä syntyistä, niin EI se tarkoita että kaikilla elämä menee niinkuin teillä!! Haloo!! Avatkaa silmänne, ei kaikkien elämä mene niinkuin teidän!!

Kerran olen anopille sanonut et se tekee pojista tyttöjä. Sen jälkeen anoppi alkanut kommentoida mieheni vaatetusta. (siis mies vaatetusta). Ei kai tuo ole naisten takki? Koska käyt parturissa leikkauttamassa poninhäntäs pois? Miksi kasvatat kynsiä, leikkaa ne?!

Tyttö lelut ovat anoppilassa, meikkaamiset tapahtuu siellä... Ja niitä yritetään piilotella kun anoppi tuo lapset kotiin yö kylästä. Hän ei kerro niistä kavereilleen, sukulaisilleen... tiiättekö miks? Siks ku se on anopin oma fetissi, johon valitettavasti se lapsen lapset sotkee!

Kyllä se mun mieskin hetero on. Ainakin toistaseks. Jos vois sanoa että kunnon pukki joka haluaisi nussia kaikkia naisia... Transu tällä hetkellä joo, mutta sanonut että jos lotto voitto tulee, niin lähtee mies värkit jalkovälistä ja tilalle tulee naisten värkki ja silikooni rinnat.

Ei se mun mies tiedä kumpaa sukupuolta se on! Jos se kaikkia naisia aina haluais nussia, niin miksi se naisten alapään haluaa ja et sitä nussittais, se haluu sitten miehen...? Kiitos anopin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe