Miten selvitä sydänsurusta

ååääöö

keinoja?

Kun toista joutuu näkemään

9

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa...

      todellakaan sanoa. Itsekään en tiedä, kumpi on parempi - se että saisin olla hänen lähellään ja nähdä vaikka ikuisesti vai se, että en näkisi häntä enää arjessani. Ihan hirveää, kun on lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana...

    • sinulla

      vielä viikko aikaa toipua suruistasi, ja jos et toivu, niin vaihda paikkaa
      ehkä se helpottaa. Olet pilannut jo ilmapiirin, miten saat sen korjattua?

      • tarkoitat

        ilmapiirin pilaamisella...tuo viikko vain sattui niin lähelle, että alkoi hirvittämään...


    • Voi sun kanssa

      Eikö ole ilo nähdä,vaikka se toinen ei lämmenny sulle.Taidat olla kovin nuori vielä.
      Kyllä sä toivut.Koittakaa tulla toimeen ja olkaa ystävällisiä toisillenne. jo sen työrauhan takia.Ja jos oikeen pahalta tuntuu,vaihda työpaikkaa.Tai keskity siihen työntekoon työaikana äläkä päästä ajatuksia harhailemaan.

    • Niksipirka

      Jos vain työnkuvasi antaa myöden, laita silmäsi kiinni aina toisen ollessa näköetäisyydellä. Jos äänikin aiheuttaa suruja, työnnä sormet korviin. Aika kyllä hoitaa loput...

    • ja kohta

      et enää tunnekaan häntä

      • *'*'*'

        mutta miksi se kestää niin pirun kauan ennekuin toimii :'(


    • Kukas on syyllinen tähän brutaaliin ja sydämmettömään tekoon?Kuka vei sydämmen ja hautasi sen syvälle suruun, voi voi aina ei amorin tiet mene niin kuin niitten pitäisi.Ja keinoja ei todellakaan ole tuohon muuta kuin, että aika parantaa haavat ja jättää arvet siitä muistoksi..Tuo on kyllä todella hankala tilanne, kun joudut melkein päivittäin toista näkemään, raastaa varmasti sisältä ja paljon.
      Niin kuin joku jo tuossa aiemmin sanoi et vaihda työpaikkaa jos tosiaankin alkaa tuntumaan sietämättömältä tilanne, muuta keinoahan siihen ei ole ellei nyt halua tehdä sitä kaikkein pahinta ratkaisua, mutta uskonpa, että olet liian fiksu ja filmaattinen siihen hommaan.
      Näinhän se on et totuudelle ei voi sulkea silmiä se pitää vaan kestää, jaksamista tulevaisuuteen.

    • mietin ja yritän

      Tuntuu, että tässä en selviäkään. Sydänsuru on niin kova! Tiedän kyllä, että aika antaa helpotusta, mutta nyt energiani menee siihen, että pysyn koossa kun joudun toista usein näkemään. Joudun myös toteamaan hänen lämpimät hetkensä tuon toisen naisen kanssa. Suruni on syvä, mutta päivä kerrallaan. En ainakaan kykene kiinnostumaan kenestäkään toisesta miehestä tosissani. Sen olen jo todennut. Järjestän itselleni paljon kaikenlaista tekemistä vapaa-aikanani, jotta ajatukset keskittyisivät kaikkeen muuhun mahdolliseen. Se auttaakin välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe