Ulla Popken

koot

Tilasin Ulla Popkenin katalogin ja ajattelin tilata sieltä vaatteita. Onko kenelläkään tietoa miten koot pitävät paikkaansa? Kun ulkomailta tilaa niin olisi hyvä jos tulisi heti sopiva koko. Normaalisti kokoni on esim.H&M farkuissa 52. Oletteko tilanneet myös alusvaatteita? Entä kokemukset jos tarvitsee tehdä palautus?

5

6597

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fldjafoj

tuolta isotkoo.com -sivulta. siellä paljon tietoa pluskokojen vaatteista.

• ~~~~

Olen tilannut Ulla Popkenilta lasketteluhousut, ne oli aika reilut. Kannattaa siis tilata se koko, jota normaalistikin käyttää tai sitten jopa kokoa pienempi. Siellä sivuillakin sanotaan, että kannattaa suosia sitä pienempää kokoa jos harkitsee kahden koon välillä.

• Ulla Popkenilta

Yleensä koot pitävät aika hyvin paikkansa. Myös alusvaatteissa. Joskus jotkut housumallit eivät ole ihan vastanneet oikeaa kokoa, mutta muuten onnistuneet tilaukset yleensä.
      Palautuksia en ole joutunut tekemään.

Katalogissa ei ole kaikkia tuotteita, joten kannattaa tutustua myös nettisivuihin www.ullapoken.eu. Tilaus pitää tehdä myös netin kautta ja maksaa luottokortilla.

• Popkenilta

Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.

• Anonyymi
        Popkenilta kirjoitti:

Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.

Tilasin pitkän mekon koko42.mekko on kaunis pitkä pieni talo preerialla tyyliä.olen kokoa 42 mutta hukun siihen.167 ja 73kg.menee palautukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      917
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      667
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      660
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      47
      612
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      538
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      536
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      45
      469
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      435
    Aihe