Ulla Popken

koot

Tilasin Ulla Popkenin katalogin ja ajattelin tilata sieltä vaatteita. Onko kenelläkään tietoa miten koot pitävät paikkaansa? Kun ulkomailta tilaa niin olisi hyvä jos tulisi heti sopiva koko. Normaalisti kokoni on esim.H&M farkuissa 52. Oletteko tilanneet myös alusvaatteita? Entä kokemukset jos tarvitsee tehdä palautus?

5

5594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fldjafoj

      tuolta isotkoo.com -sivulta. siellä paljon tietoa pluskokojen vaatteista.

    • ~~~~

      Olen tilannut Ulla Popkenilta lasketteluhousut, ne oli aika reilut. Kannattaa siis tilata se koko, jota normaalistikin käyttää tai sitten jopa kokoa pienempi. Siellä sivuillakin sanotaan, että kannattaa suosia sitä pienempää kokoa jos harkitsee kahden koon välillä.

    • Ulla Popkenilta

      Yleensä koot pitävät aika hyvin paikkansa. Myös alusvaatteissa. Joskus jotkut housumallit eivät ole ihan vastanneet oikeaa kokoa, mutta muuten onnistuneet tilaukset yleensä.
      Palautuksia en ole joutunut tekemään.

      Katalogissa ei ole kaikkia tuotteita, joten kannattaa tutustua myös nettisivuihin www.ullapoken.eu. Tilaus pitää tehdä myös netin kautta ja maksaa luottokortilla.

      • Popkenilta

        Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.


      • Anonyymi
        Popkenilta kirjoitti:

        Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.

        Tilasin pitkän mekon koko42.mekko on kaunis pitkä pieni talo preerialla tyyliä.olen kokoa 42 mutta hukun siihen.167 ja 73kg.menee palautukseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3895
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3042
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2980
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2764
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      2343
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2035
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1967
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1927
    Aihe