Tilasin Ulla Popkenin katalogin ja ajattelin tilata sieltä vaatteita. Onko kenelläkään tietoa miten koot pitävät paikkaansa? Kun ulkomailta tilaa niin olisi hyvä jos tulisi heti sopiva koko. Normaalisti kokoni on esim.H&M farkuissa 52. Oletteko tilanneet myös alusvaatteita? Entä kokemukset jos tarvitsee tehdä palautus?
Ulla Popken
5
6421
Vastaukset
- fldjafoj
tuolta isotkoo.com -sivulta. siellä paljon tietoa pluskokojen vaatteista.
- ~~~~
Olen tilannut Ulla Popkenilta lasketteluhousut, ne oli aika reilut. Kannattaa siis tilata se koko, jota normaalistikin käyttää tai sitten jopa kokoa pienempi. Siellä sivuillakin sanotaan, että kannattaa suosia sitä pienempää kokoa jos harkitsee kahden koon välillä.
- Ulla Popkenilta
Yleensä koot pitävät aika hyvin paikkansa. Myös alusvaatteissa. Joskus jotkut housumallit eivät ole ihan vastanneet oikeaa kokoa, mutta muuten onnistuneet tilaukset yleensä.
Palautuksia en ole joutunut tekemään.
Katalogissa ei ole kaikkia tuotteita, joten kannattaa tutustua myös nettisivuihin www.ullapoken.eu. Tilaus pitää tehdä myös netin kautta ja maksaa luottokortilla.- Popkenilta
Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.
- Anonyymi
Popkenilta kirjoitti:
Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.
Tilasin pitkän mekon koko42.mekko on kaunis pitkä pieni talo preerialla tyyliä.olen kokoa 42 mutta hukun siihen.167 ja 73kg.menee palautukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset21917106Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912174Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415960Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644842MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134746Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193937Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843565Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2481382- 851011