Ulla Popken

koot

Tilasin Ulla Popkenin katalogin ja ajattelin tilata sieltä vaatteita. Onko kenelläkään tietoa miten koot pitävät paikkaansa? Kun ulkomailta tilaa niin olisi hyvä jos tulisi heti sopiva koko. Normaalisti kokoni on esim.H&M farkuissa 52. Oletteko tilanneet myös alusvaatteita? Entä kokemukset jos tarvitsee tehdä palautus?

5

6606

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fldjafoj

tuolta isotkoo.com -sivulta. siellä paljon tietoa pluskokojen vaatteista.

• ~~~~

Olen tilannut Ulla Popkenilta lasketteluhousut, ne oli aika reilut. Kannattaa siis tilata se koko, jota normaalistikin käyttää tai sitten jopa kokoa pienempi. Siellä sivuillakin sanotaan, että kannattaa suosia sitä pienempää kokoa jos harkitsee kahden koon välillä.

• Ulla Popkenilta

Yleensä koot pitävät aika hyvin paikkansa. Myös alusvaatteissa. Joskus jotkut housumallit eivät ole ihan vastanneet oikeaa kokoa, mutta muuten onnistuneet tilaukset yleensä.
      Palautuksia en ole joutunut tekemään.

Katalogissa ei ole kaikkia tuotteita, joten kannattaa tutustua myös nettisivuihin www.ullapoken.eu. Tilaus pitää tehdä myös netin kautta ja maksaa luottokortilla.

• Popkenilta

Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.

• Anonyymi
        Popkenilta kirjoitti:

Housuissa olen tilannut yhtä kokoa suuremman, mutta yläosissa yhtä kokoa pienemmän. Kannattaa tarkistaa heidän mittataulukoista, löytyy netistä tai katalogista, en muista. Olen joutunut palauttamaan liian isoja. Palautuksia kannattaa kyllä välttää, koska niiden postikulut tulevat itselle maksettavaksi.

Tilasin pitkän mekon koko42.mekko on kaunis pitkä pieni talo preerialla tyyliä.olen kokoa 42 mutta hukun siihen.167 ja 73kg.menee palautukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe