Nate Dogg

DelTheFunkyHomosapien

Mitä tykkäätte Nate Doggista? ((Yksinkertanen kysymys))

Itte pidän kyl todella paljon! Äijällä on niin hyvä ääni. Se kyllä on yhteistyössä aika paskojen artistien kans...
Täähän äijä laulaa enemmänkin ku räbäyttää.. En oo ainakaan vielä kuullut yhtää sen räbäyttävän..

Joo..on vaan pakko kysyy kun ei oo ollu yhtään juttuu täst näil osastoilla..

17

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      pidän kans nate doggista ja sen äänestä. esim. I'm Fly on tosi letkee biisi..en oo kovin tarkasti perehtyny sen tuotantoon kylläkään et ehdotelkaapa biisejä kuunneltaviks.

      • DelTheFunkyHomosapien

        No kandee kuunnella esim.
        *I got love
        *Jus doggin With Daz Dillinger, Kurupt
        *Area codes With Ludacris
        *Get up With Eve
        *Above the rim With Snoop Dogg
        *Oh no (say my name) With Mos Def
        *Jus like dat With Jadakiss

        Näist mä oon ainaki digannu ihan... Kaikki aika letkeitä biusoi!!


    • GDP

      Kyllä Nate Doggin ääni todella nappaa! Usein on huomannu, että jos Nate Dogg on jollain biisillä mukana, ni se biisi ei ois puolikskaan niin hyvä ilman Nate Doggia. Jos jotain biisejä joista mä tykkään:
      Dr. Dre ft. Kurupt, Hittman, Nate Dogg & Six-Two - Xxplosive
      Nate Dogg ft. Jermaine Dupri - Your woman has just been sighted (ring the alarm)
      Ludacris ft. Nate Dogg - Area Codes
      Mark Ronson ft. Nate Dogg & Ghostface Killah - Ooh Wee
      50 Cent ft. Nate Dogg - 21 Questions

    • tyttö

      kiitti molemmille, osa olikin tuttuja biisejä ja ihan hyvältä kuulosti.. tykkään ite ainaki rapist mis on myös laulua. ja mitä 50centiin tulee niin eihän tollanen megavaltavirta musiikki AINA (vaikka usein) ole todellakaan huonoa tai hävettävää.. esim. P.I.M.P. on musta älyttömän hauska biisi (sanoista huolimatta - aika läppä) ja usein poprappi kuten Nelly on hyvää biletysmusaa.. Ei hoppiakaan pidä ottaa liian vakavasti. ;)

    • *Rap girl88*

      en oo hirveesti kuunnellu Nate Doggia mut on se jätkä ihan hyvä räppää...

      • DelTheFunkyHomosapien

        Oliks toi läppä..?? Joo mut siis eihä tää äijä räppää..!?..Vai? Mis biusas oot kuullut Naten räbäyttävän?? Mä en oo vielä kuullut yhtään...


      • *Rap girl88*
        DelTheFunkyHomosapien kirjoitti:

        Oliks toi läppä..?? Joo mut siis eihä tää äijä räppää..!?..Vai? Mis biusas oot kuullut Naten räbäyttävän?? Mä en oo vielä kuullut yhtään...

        räppää se... oon kuullu sen räpäytystä vaan muitten artistien kappaleissa ku se on ollu feattaamassa.... esim yhessä eminemin kappaleessa.. en nyt muista sitä kappaleen nimee mut kumminkin.... etkö tosiaan oo kuullu?


      • DelTheFunkyHomosapien
        *Rap girl88* kirjoitti:

        räppää se... oon kuullu sen räpäytystä vaan muitten artistien kappaleissa ku se on ollu feattaamassa.... esim yhessä eminemin kappaleessa.. en nyt muista sitä kappaleen nimee mut kumminkin.... etkö tosiaan oo kuullu?

        Mä keskityn enemmänkin oldschool räbään ja nykyisist suurinosa jää aika hyvin epäselväks...Tää kaupallinen räbä mitä todella monet nykyään duunaa ei paljoo muhu kolahda...
        Ni en oo paljoo kuullu tän äijän biisei, mut ne mitä oon kuullu ni niis se äijä on enemmänkin "laulanu"...
        Mut mä yritän löytää lisää biusoi mis Nate o messis ni kai sielt sit löytyy Naten räbäytystki... Ois mukavaa kuulla joku biisi jossa Nate ihan selvästi räbäyttää...?..


      • *Rap girl88*
        DelTheFunkyHomosapien kirjoitti:

        Mä keskityn enemmänkin oldschool räbään ja nykyisist suurinosa jää aika hyvin epäselväks...Tää kaupallinen räbä mitä todella monet nykyään duunaa ei paljoo muhu kolahda...
        Ni en oo paljoo kuullu tän äijän biisei, mut ne mitä oon kuullu ni niis se äijä on enemmänkin "laulanu"...
        Mut mä yritän löytää lisää biusoi mis Nate o messis ni kai sielt sit löytyy Naten räbäytystki... Ois mukavaa kuulla joku biisi jossa Nate ihan selvästi räbäyttää...?..

        Nate räppää tai "laulaa" miten sen haluukaan ilmasta.. nii jossaki Obie Tricen biisissä.. en muista kipaleen nimee mut löytyy uusimmasta cd:stä...


      • fan
        *Rap girl88* kirjoitti:

        Nate räppää tai "laulaa" miten sen haluukaan ilmasta.. nii jossaki Obie Tricen biisissä.. en muista kipaleen nimee mut löytyy uusimmasta cd:stä...

        Ei Nate Dogg räppää. Se laulaa.


      • DelTheFunkyHomosapien
        fan kirjoitti:

        Ei Nate Dogg räppää. Se laulaa.

        Sitähän mäkin kelasin!
        Sillä räppäämisellä ja laulamisella on aika v*tun iso ero! Ei tuo tyttönen vissiin oikeen tajunnu mitä mä tarkotin...


      • *Rap girl88*
        DelTheFunkyHomosapien kirjoitti:

        Sitähän mäkin kelasin!
        Sillä räppäämisellä ja laulamisella on aika v*tun iso ero! Ei tuo tyttönen vissiin oikeen tajunnu mitä mä tarkotin...

        no okei.. se sit laulaa mut se on sun mielipide.. ei mun..


      • fan
        *Rap girl88* kirjoitti:

        no okei.. se sit laulaa mut se on sun mielipide.. ei mun..

        Ei siitä voi olla omaa mielipidettä. Laulaminen ja räppääminen on ihan eri asia ja Nate laulaa, ei räppää!


      • *Rap girl88*
        fan kirjoitti:

        Ei siitä voi olla omaa mielipidettä. Laulaminen ja räppääminen on ihan eri asia ja Nate laulaa, ei räppää!

        no anteeks jos oon väärässä!!!


    • fan

      Nate Dogg is da best! On niin mahtava smootti ääni. Ei todellakaa tee yhteistyötä paskojen artistien kanssa..

      • DelTheFunkyHomosapien

        No niin no se olikin vaan mun mielipide...Ja toi on sun. -No biggy, oke? :) Joo mut todellaki äijällä on erittäin smooth ääni!! Monet biisit ei kyl olis mitään ilman natee, niinkun joku jo aiemmi mainitsiki.


    • lengendaon

      R.I.P Return if Possible Nate !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe