Eli mitä hyödyllistä sait aikaan tänään?
Minä uurastin tuttavan urakoitsijan kanssa aamusta kolmeen.
Yksi 15 min. kahvitauko välissä.
Saatiin vanhaan 70- luvun taloon autotallin nosto-ovi asennettua.Tyylikäs sanon ma.
Mikä on päivän antisi?
23
185
Vastaukset
Rakensin leegoista pikkupojalle, ilman mitään mallia, tosi upean traktorin. Ja siihen peräkärryn.
Uurastin leego cityn kanssa useita tunteja, korjailin myös lentokonetta ja tein myös poliisimönkijän. Sitten tein lämpimiä voileipiä kahdelle vesselille ja fillaroin kotiin kuudelta täydessä kaatosateessa.- handek
Nimittäin tuo ansaitsee applauset.
handek kirjoitti:
Nimittäin tuo ansaitsee applauset.
Ja unohdin kertoa: Minä olen oppinut laittamaan ilmaa polkupyörän kumeihin huoltoaseman kovasti sihahtavalla laitteella.
Fillaroin pikkupojan kanssa huoltsikalle ja yritin ensin sitä ilmaa sihauttaa, mut ei tullu mitään. Kysyin sitten ystävälliseltä nuorelta huoltsikan miesmyyjältä, (hän oli muuten pesemässä huoltsikan lattiaaa) mitä mä teen väärin. Ja sain lainata siihen sihautuslaitteeseen välikappaletta. Jippii, nyt osaan....- Heikunkeikku
Osaan minäkin jos jonkinmoisia juttuja, vaan leegoilla rakentelu ei oikein ota sujuakseen.
Ennen muinoin vanhin poika teki vaikka minkälaisia härveleitä. Toimivia sellaisia. Ostettiin monta legomoottoria ja niitä hän yhdisteli ja teki hullunkurisia vempeleitä :)
Jos itse yritin jotakin rakentaa, niin hän katsoi niitä kohteliaasti, mutta ilmeestä näin, että hän sääli äitiään, kun tein mitä lapsellisimpia tekeleitä. :)
Talon nyt jotenkin osaisin tehdä, mutta raktori jo varmaankin tökkis ja lentokoneesta en puhu mittään :)
On se vaan mukava touhuilla lasten kanssa kaikenmoisia juttuja. Eri iät tuovat erilaisia tekemisiä. Saa itsekin pujahtaa leikin maailmaan, joka on mitä parahinta "mielenkohennuslääkettä".
Mukavaa sunnuntaipäivää miljoonalle. Kivoja juttuja kirjottelet, mielelläni luen :) Heikunkeikku kirjoitti:
Osaan minäkin jos jonkinmoisia juttuja, vaan leegoilla rakentelu ei oikein ota sujuakseen.
Ennen muinoin vanhin poika teki vaikka minkälaisia härveleitä. Toimivia sellaisia. Ostettiin monta legomoottoria ja niitä hän yhdisteli ja teki hullunkurisia vempeleitä :)
Jos itse yritin jotakin rakentaa, niin hän katsoi niitä kohteliaasti, mutta ilmeestä näin, että hän sääli äitiään, kun tein mitä lapsellisimpia tekeleitä. :)
Talon nyt jotenkin osaisin tehdä, mutta raktori jo varmaankin tökkis ja lentokoneesta en puhu mittään :)
On se vaan mukava touhuilla lasten kanssa kaikenmoisia juttuja. Eri iät tuovat erilaisia tekemisiä. Saa itsekin pujahtaa leikin maailmaan, joka on mitä parahinta "mielenkohennuslääkettä".
Mukavaa sunnuntaipäivää miljoonalle. Kivoja juttuja kirjottelet, mielelläni luen :)Sinulta sitä mukavaa juttua vasta tuleekin...
- Steffo
Putsasin Hondasta ilmansuodattimen. Sinne oli kertynyt aika lailla maantiepölyä Saarenmaanreissulla.
- handek
Kerro ihmeessä lisää. Tuo kiinnostaa!
- Steffo
handek kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää. Tuo kiinnostaa!
Laivalla Tallinnaan. Siitä 150km Virtsuun ja lautalla Saarenmaalle. Kuressaareen vielä 70 km. Majapaikkana mukava bed and breakfast-paikka. Tein neljänä päivänä retkiä ympäri saarta, noin 200 km heittoja. Parhaiten on mieleen jäänyt Säären niemi. Kotimatkalla olin vielä Haapsalussa yhden yön. Saarenmaa on hieno paikka! Ehdit vielä tänä kesänä käydä siellä mopoilemassa.
- handek
Steffo kirjoitti:
Laivalla Tallinnaan. Siitä 150km Virtsuun ja lautalla Saarenmaalle. Kuressaareen vielä 70 km. Majapaikkana mukava bed and breakfast-paikka. Tein neljänä päivänä retkiä ympäri saarta, noin 200 km heittoja. Parhaiten on mieleen jäänyt Säären niemi. Kotimatkalla olin vielä Haapsalussa yhden yön. Saarenmaa on hieno paikka! Ehdit vielä tänä kesänä käydä siellä mopoilemassa.
Saattaa siirtyä ensi suvelle. Selkä oirehti ihan kunnolla viikolla, hyvä kun tästä päivästä selvisin...
Tuo on muuten sellainen turnee.
Täytyy pyytää naapuri mukaan (1100 Virago)
Hyvä vinkki!.
- Pimu F.
sellainen tosi nopee ohje;))Piirakka jo syöty, ja nassu mustikassa;))
t.Pimu- Pimu F.
miljoona kirjoitti:
Kun on sadepäivä niin leipominen luonnistuu hienosti. Vai satoiko sulla tänään?
jo iltapäivällä..mutta, mies ei jaksanut..Oli jotenkin väsynyt..ehkä huomenna lähdetään...eväät vaan messiin;)) Otettava tuo kultani huomioon, jos väsyttää kovin niin annettava rauhassa levätä...
Täällä tänään oli muuten tosi kaunista..
t.Pimu
- uk-ko
Käppäilin tuossa takametsikössä ja bongasin kanttarellit. En edes poiminut niitä: jätin kasvamaan.
Istuin tietokoneella ja deletoin kuvia. Selasin parituhatta kuvaa ja noin 400 kuvaa lähti roskiin.
Tyhjensin mansikkapuskat. Olin toista viikkoa myöhässä: suurin osa oli homeessa. Aika kului niitä harmaita lönttejä siivotessa.
Päivän saldo taitaa olla miinuksella...- "kampaajana"
Leivoin vadelmamustikkatortun. Saunotin äidin, sekä laitoin hänelle papiljotit päähän! :D
- RIMMIR
Töissä. Välillä 3 tunnin lepo kotona, joista nukuin 1 tunnin. Aika naatti nyt.
- kivellä.istuja
maksapihvejä wokkipannulla ja maltoin lopettaa riittvän ajoissa. Olivat mureita.
- handek
Pannulani pirisee(voissa), kaalia, valkosipulia, jauhelihaa ja hieman mausteita...
- kivellä.istuja
handek kirjoitti:
Pannulani pirisee(voissa), kaalia, valkosipulia, jauhelihaa ja hieman mausteita...
kyllä alkaa maksakin maistumaan ja muista ostaa apteekista B-vitamiinisekoitus jos jatkat niukka-hiilarisella.
- Minämaalta
kivellä.istuja kirjoitti:
kyllä alkaa maksakin maistumaan ja muista ostaa apteekista B-vitamiinisekoitus jos jatkat niukka-hiilarisella.
Maksa ja munuaiset ovat elimistön jätteidenkäsittelylaitokset. Munuaiset haisevatkin rehellisesti kuselle ja maksassa on antibiootti- ja myrkkyjäämiä.
Lehmän maksassa antibiottijäämiä voi olla aika reippaastikin. Ja niillehän syötetään nykyään säkkikaupalla ostorehua, jossa on ulkomailta tuotua soijaa.
En syö maksaa muuta kuin kylässä jos tarjotaan, munuaisiin en koske edes kohteliaisuussyistä. Ja verta ei doksit syö. - minämaalta
Minämaalta kirjoitti:
Maksa ja munuaiset ovat elimistön jätteidenkäsittelylaitokset. Munuaiset haisevatkin rehellisesti kuselle ja maksassa on antibiootti- ja myrkkyjäämiä.
Lehmän maksassa antibiottijäämiä voi olla aika reippaastikin. Ja niillehän syötetään nykyään säkkikaupalla ostorehua, jossa on ulkomailta tuotua soijaa.
En syö maksaa muuta kuin kylässä jos tarjotaan, munuaisiin en koske edes kohteliaisuussyistä. Ja verta ei doksit syö.nyt tosin lie juuri mitään jäämiä. Mutta teuraseläimistä huomattava osa on lehmiä, jotka on poistettu karjasta utarevikojen takia (eli aikansa lääkittyjä).
Monet kuvittelee ostavansa mullinlihaa, mutta ostavat "vanhaa" lehmää. Lainausmerkit siksi että lehmien keski-ikä on muistaakseni 5.5 vuotta.
- viivatiina
aamu seitsemästä ilta kuuteen ja nyt ollaan saatu viettää kahdenkeskistä kesä iltaa grillauksen viinin ja laulun merkeissä hyödyllistä oli ainakin työnteko ja kyllä yhtä hyödyllistä tää rentoutuminen pitkän päivän päälle.
- Selvisin
hengissä elämäni pahimmasta kankkusesta ;)
- Butternut
Siivosin makuuhuoneen, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä.
Timanttisutran lukemista ei varmaan lasketa "hyödylliseksi aikaansaannokseksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472