minut saa tanssimaan, niin en rauhaa saa.
Vaikka en laittaisi deodoranttiaakaan, niin kaaos on valmis.
OIkestaan, jos en laita niin kaaos vain kasvaa,
Miksi en saa valita kauneimpia?
Ihan rauhassa, miksi pullukatkin siinä kiehnää?
Ne hikiset?
:)
H.
Sen harvan kerran kun
4
154
Vastaukset
- kukakoon
Älä sinä kehtaa, pullukat on in. jokaisessa miehessä piilee muhkean naisen syli. Olen huomannut sen tanssipaikoilla ja lehtien seuraa etsivien jutuissa, kuta enemmän x;ää ennen ällää sen parempi.Valitettavasti en kuulu edellämainituihin, vielä.
- Heikunkeikku
...sua vallan mainiosti. Mulla on sama juttu, elävää rauhaa eivät anna.
Kun pakenen ulos, niin eiköhän sinne änge peräs joku jutteleen. Useinmiten, oikeastaan aina, lähden sitten kertakaikkisesti pois.
Vuan, miksi menet mies naisten tansseihin, vai tarkotatko, että et mene ja siitä huolimatta et rauhaa saa?
Oon joskus, jopa laittanut kissankarkotetta/inkivääriuutetta/Raidia/cloriittia ja etikkaa hajuveden sijasta ja mitään ei oo auttanut :(
Ei oo mukavaa ei. Ihan väärät miehet (takakeno-etukeno-s-malliset) tryykää hakemaan. Orkesteri ei ehdi, ku huokasta ennen uutta kappaletta, niin eikö nää etukenot jo luule, että se oli kappaleen alkusoitto.
Kauhiaa. On kauhiaa. Yritä nyt päättää millaisen haluat, ja syöksyt sitten nopeasti. Laita ensikerralla reilusti kynttilää niiden kenkien pohjiin niin pääset tekemään tyylikkään liuun suoraan kauneimman neitokaisen eteen. Ja muista, ei sitten etu- eikä takakenossa, hih hih.
- kivellä.istuja
heti suihkuun ja antiperspiranttia kainaloon. Tulevat varmaan siellä lavalla tai salissa hätyyttelemään sinua että meeppäs tuulettumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472