Kertokaas minulle mielipiteenne parhaasta partavesimerkistä. Jotain joka saa varpaanne kipristelemään;)
Hei naiset. Paras partavesi?
122
15521
Vastaukset
- ...........
Paras partavesi on se, mitä se varpaita kipristyttävä mies käyttää. Olettaen, että ei käytä liikaa, koska se taas saa lähinnä nenän kipristymään, eikä aivastelu oo kovin eroottista.
- yksin vaikka kaksin
ylipäätänsä harvinaista että mies kysyy naisten mielipidettä...meilläpäin ei ainakaan välitetä sellaisesta yhtään mitään....
mutta jos nyt saisi vihdoin mielipiteensä julki tuoda niin tuo Yves Rocherin Eriyo on kyllä aika seksikäs tuoksu ja on niitä tietty paljon monia muitakin......................
- ja vesi...
ovat paras yhdistelmä eli partavesi.
- mainostaa,
siksi merkki jääköön mainitsematta, mutta kyllä parhaat partavedet on kalliita. Halpismerkit on kamalia!
- on pappojen
juttu eli paras on olla ilman! Haisevat kamalalta kaikki!
- paras on
partavedetön mies, sillä olen allerginen tuoksuille :(
- minullekin.....
paras on kirjoitti:
Kyllä kiva mies saa varpaat kipristelemään ilman partavesiäkin. Allergian takia pitää pysyä kaikilta hajusteilta kaukana, tupakka mukaan lukien.
- tuoksuu
Pihi eli pilluhiki tuoksuu parhaalta
- Anonyymi
paras on kirjoitti:
Turpooko silmät umpeen vai tuleeko näppylöitä?
- Zuchky
Calvin Kleinin eternity ja jopa axella(!!!)on muutama seksikäs versio-yllätys,yllätys.
Sellainen tuoksu on hyvä,joka saa sydämen hakkaamaan kovemmin ja rupeaa muutenkin himottamaan...;D!!!- tyttö17
axella on kaikista paras.
- ex-onnellinen mies
Kokeile muijas nenällä, laita sitä merkkiä mistä se tykkää.
- Midsu
Nythän mä innostuin penkomaan miehen tuoksuhyllyä. Nää on kyllä sit eau de toiletteja, mutta tuoksuja kuitenkin. Mä ainakin tykkään keveistä tuoksuista, esim Escadalla on ihania kesätuoksuja. Nyt ostin hänelle Boss:n sellaisen pallon muotoisen tuoksun, sekin on ihan ihana. Ja paras kaiskista on vanha Davidoff Cool Water. En tiedä, myydäänkö sellaista enää, mutta se on aivan ihana, en pääse taikapiiristä pois, vaan on aina vaan pakko nuuhkia lisää : ) Siihen tämä täti on jäänyt koukkuun ja pahasti. Mutta makunsa kullakin.
- Orava majava
Eli yhteenvetona parasta on käyttää tuoksua hyvin kevyesti ja mieluummin jostain arvokkaammasta versiosta. Noissa ehdotuksissa pitäisi olla tuoksu mukana niin voisi vertailla:) En kuitekaan ilman aio olla vaikka sitäkin ehdotettiin.
- mitään
hirmu väkevää --> mm. axe ottaa vain henkeen ja heti tulee vaan mieleen "jaa axe mies.." :DD
Esim. Hugo Boss on hyvä merkki.. ;))- tyttö17
ei axe ota henkeen jos et ota sitä vahvinta niistä , ei kaikki ole niin vahvoja että ottaa henkeen, kokeile vaikka sitä suklaata tai pulsia
- Julia26v
Old Spice.
käyttää minun tyyppini. Alusas en oikein tykänny. Mutta nykyään olen varmaan niin tottunu siihen että se kuuluu vain mun jätkään
- 9898657
Ei partavettä välttämättä tarvitse, jos on hyväntuoksuinen dödö. Poikakaveri käyttää muistaakseni jotain Lacosten deodoranttia (kuulostaa teinille), ja se tuoksuu todella hyvältä, tekee mieli koko ajan ängetä kainaloon :)
- mun mielipide
Eli parhaat tuoksut on Issey Miyaken ja Armanin aqua di MUTTA kannattaa muista että hyväkään tuoksu ei tuoksu hyvälle jos sitä lykkää likaiseen ihmiseen. Eli ensin suihku ja sitten tuoksu. Jos taas käyttää jo hyväntuoksuista suihkusaippuaa, ei muuta tuoksua tarvitse.
Raikas ja puhdas mies on paras. - Kyllä tuo wanha kunnon "Kölninvesi" on parasta l. 4711:sta.Yleensäkin lähes kaikki partavedet on liian voimakastuoksuisia ja useimmat eivät edes tuoksu, vaan suorastaan haisee, lähinnä kissanpissalle.Mut´jos jotain on pakko hölvätä leukaperiinsä, niin mielummin vaikka jotain partabalsamia!
- Harmi muuten, et´ei enää saa sellaista "partavettä", jota käytetään ennen parranajoa, se nostaa partakarvat pystyyn, jolloin oli helppo ajella.Meinaan vaan, kun meikälläkin kasvaa osa karvoista ihon pintaa pitkin, että saa höylätä tosissaan. Kyllä silloin iho ärtyy, vaikka olis sen seitsemän terää peräkkäin!Muutoinkin nykyiset höylät ovat huononpia, kuin ennen.Johtunee siittä, kun ne on valmistettu ns.ruostumattomasta teräksestä, että niitä ei pysty edes teräviksi saamaankaan. Mulle riittäis mainiosti yksikin terä, jolla jotain sais aikaiseksi!
- Hehe, hölskytä siinä sitten kipeeseen turpaan hajustettua teollisuus-spriitä, sitähän nää partaveet yleensä on - kyllä tekee kipeää!
(Naiset vuodattaa verta n.viikon kuukaudesta, miehet lähes joka päivä!:D :)- tytsikkä5
Diesel Fuel For Life?
- tää 5646546
tytsikkä5 kirjoitti:
Diesel Fuel For Life?
on hyvää!! oon ostanu sitä omalle miehelle :) tosi seksikäs tuoksu ;)
- pullo jemmassa;-)
Dieseliltä Fuel for Life ois hyvä miehinen tuoksu.
- kalyana
Fahrenheit on kevyt apilainen ja minun makuuni sekä Kouros ja sitä pitää olla vain hieman.Tämä näin aromaterapeutin hajukulmasta ja kalleimmat ovat aina aidoista öljyistä tehtyjä.Ja paras on tietenkin saunapuhdas tuoksu
- kalyana
Fahrenheit on kevyt apilainen ja minun makuuni sekä Kouros ja sitä pitää olla vain hieman.Tämä näin aromaterapeutin hajukulmasta ja kalleimmat ovat aina aidoista öljyistä tehtyjä.Ja paras on tietenkin saunapuhdas tuoksu
- Jos laitat liikaa
Se haisee kuten hyttysmyrkky. Yök.
- Kaisuli*
Niin no en tiedä minkä ikäinen ap on, mutta nämä tuoksut ovat mielestäni lähinnä keski-ikäisten ja vanhempien käyttöön ja makuun....
- kouros ja fahrenheit
Kaisuli* kirjoitti:
Niin no en tiedä minkä ikäinen ap on, mutta nämä tuoksut ovat mielestäni lähinnä keski-ikäisten ja vanhempien käyttöön ja makuun....
Esim. James Dean joskus 18-vuotiaana käytti legendaarista Knize Ten -tuoksua, niin nuo kourokset ja fahrenheitit sopivat ehkä 13v teineille. Erittäin nuorekkaita miestentuoksuja.
Ainoa vika niissä on että jokaisella naisella on joku sukulainen tai exä joka noita on käyttänyt.
Mikä tahansa harvinaisempi tuoksu on parempi. - Tuija24w
Fahrenheit on hintinhaju.
Kouros on teinipoikahaju.
- ...mun mielestä..
...totaalisesti jalat alta vievä sekä ajatukset kerta kaikkisesti sekoittava on LAGERFELT. Ah niin lumoava....ei vaan sovi todellakaan kaikille miehille. Kallis, mut takuulla hintansa väärti.
- ukm46
hyllystä löytyy, aattelin että pitääkö hylätä koko kallis pottu mutta tulihan se sieltä :)
- mimmi tre
minun mielestä ihan paras tuoksu miehellä on jean paulin gaultier..mut toki muitakin on..
- Kaju RHE
Jean-Paul Gaultier on "jalat alta"vievä tuoksu/puhdas mies
hiusket ja siisteys.Tälle tuoksuva mies on aina tätä koko olemuksella.
- paras on
Aqua di Gio for men!! Mutta vain vähän suihkaistuna, sitä ennen, suihku kerran päivässä, puhtaat alkkatit ja sukat ja tietysti puhtaat hiukset.
- Amy7
Aqua di Gio for men-tuoksu on paras kaikista mutta erittäin vähän laitettuna
- Yra
YSL:n Kouros, (se alkuperäinen) on niiiiiiin sexy!! Monet ystävänikin ovat samaa mieltä, missä tahansa tuon tuoksun haistaa niin se saa heti katsomaan kuka tuoksuu niin ihanalle! pysyy kautta aikojen suosikkina..miehekäs, seksikäs ja vetoava tuoksu!! NAM!!
- ollut jo monta vuotta...
Poikakaverini käyttää sitä tuoksua jo 10:ttä vuotta ja on vaan yksinkertaisesti paras,siis saa jalkani hyytelöksi ja pistorasiani kostumaan
- Taiju
JEAN-PAUL GAULTIER ja ehdottomasti suihkun jälkeen!
- Taiju
JEAN-PAUL GAULTIER ja ehdottomasti suihkun jälkeen!
- nuuskija
valentino
- Jakiksenruusu
Miehekkään miehen mennen.
- Raija Anneli
Olen tosi iloinen, että mies vaivaatuu miettimään, mikä tuoksu muita miellyttää. Mielestäni Calvin Klein on hyvä tuoksu. Tärkeitä on se, kun on laittanut partavettä pitää muistaa pestä kädet. Olen monta kertaa asiakas tapaamisessa joutunut kättelemään, epämieluiselle tuoksuvia käsiä. Miellyttäviä tuoksuja Sinulle
- hohhoijaa..
Tuntuu nyt sekä keskustelijoilla olevan puurot ja vellit sekaisin.
Aloittaja kysyy hyviä partavesiä ja täällä luetellaan EdT tuotteita?- Yra
Ainakin YSL Kouros on After Shave = partavesi!!!!!, löytyy toki sarjasta EdT ja Deodorantti sekä stikki että spray. Luulisin, että merkkituotteilta löytyy melkein kaikilta samat tuotteet..Ja jos käyttää After Shavea, niin ilman muuta deodorantti on samasta tuoksusta!!!!!!!!!! että tällaisia vellejä......
- B.E.S.T.
siitä kun huikat ottaa niin jo vain kipristelee joka paikassa...on meinaa perinteikäs ja "huitsin hiano tuaksu" ; buuuaaahhhh
- samalle
Se mikä on toisella hyvä voi taas olla sinulle todella huono valinta. Hajuveden tuoksuun kun vaikuttaa todella paljon oma hienerityksesi.
Joten ota nainen mukaan ja mene suihkimaan, mutta muista että todellinen tuoksu paljastuu vasta muutaman tunnin kuluttua.
Olen itse ostanut huikeat määrät hajuvesiä joiden tuoksu on muuttunut suorastaan etovaksi päivän kokeilun jälkeen. No vanhana viisastuu ja nyt testaan päivän ajan ja päätän vasta ostaa sitten.- toisella oikea
Aivan. Ostin miehelleni H. BOSS:n hajuveden, kun tuoksu oli suorastaan tainnuttava yhdellä työkavereista. Mutta, eipä toiminutkaan miehelläni, haju oli parempi nimitys kokemukselle. Ja jos joku viisastelee, että ehkä työkaveri kiinnostaa sitten enemmän, niin kyse ei todellakaan ole tästä. Olemme seurustelleet vasta vuoden huumaa, mutta olen vaan todella perso tuoksuille.
YKSI tuoksu ei siis todellakaan sovi kaikille. Kyllähän me naiset olemme sen jo omalta kohdaltamme huomanneet.
- Erika85
Omalla miehelläni on Armanin Diamonds ja Hugo Bossin Energise, molemmat ovat mielestäni todella herkullisen tuoksuisia ja nimenomaan suihkun jälkeen suihkutettuna.
- nainen_29
Ehdottomasti paras on
Giorgio Armani - Aqua di Gio- nainen_29
Kappas, ketjussa oli moni muukin juuri saman tuoksun kannalla.
Tuo tuoksu todella (ei saa lotrata liikaa, koska on voimakas!) saa pään kääntymään aina kun sen haistaa. Enkä liioittele!
- Nainen 45v
Se Gaultierin miehen kropan mallinen muistaakseni vaal.sininen pullo sisältää sellaista tuoksua, että todellakin tehoaa! 2 tuntemaani miestä käyttää tätä ja jotenkin se on niin lämmin ja viekoitteleva tuoksu...
- Timotei T. A. Timonen
Tapagilla naista kaatuu kuin heinää!!!
4711 on myös hyvä!!! - paras.....
Gaultierin LE MALE. Allekirjoitan, et paras tuoksu. En o löytänyt parempaa.. n-28
- on
ehdottomasti KOUROS!
- NAISENI..
Minun naiseni sanoo, että ei mitään HAJUVESIÄ PARTAVESIÄ DÖDÖJÄ. Jos on puhdas mies, niin lievä hienhaju voittaa kuulemma kaikki ja saa hormoonit hyrräämään....
- GuccibyGucci
Uus 'pour hommes' tuoksu Gucci by Gucci!!! UUUhhhhh!!! Mun miehen tuoksu.
- Mun Mies Jamppa
Mun mies haisee polttoöljylle, aina se jaksaa kiinnostaa, aika äijä se onkin.
- riittää
Tupa-öljy on kyllä paras, mutta se ei haise, se tuoksuu.
Vahinko, että vanhat öljykaminat on hylätty, niistä sai tuoksun vaatteisiin ja koko huoneistoon.
Terveisiä Jampalle, hän on tosi mies.
- mun mielestä
Tommy Hilfiger on hyvä :) en tiedä kirjoitetaanko noin mut kuitenkin.
- Pannuli
Ehdottomasti paras miesten tuoksu on Jean Paul Gaultierin Le Male -tuoksu. Saa ainakin tämän tytön jaloissa sukat pyörimään. Toinen ihana on Dermosilin Man.
- asdjkl
Inhoan kaikkia partavesiä. Jos sais sellaisen tuoksun, kun ulkoa raikkaasta ilmasta tulee ja vähän männynpihkaa sekaan.
- Fresh
Kyllähän mies voi tuoksua, pitää pysyä kuitenkin kohtuudessa eikä läträtä sitä menneniä litratolkulla naamariin tai muallekkaan.
Kokeiles Ambrea, on samassa sarjassa hyvä stick myös Ambren baldessarini, Van gils ja Versacelta löytyy myös tuoksuja joka saa naisen kainaloon ja on tullut muutaman kerran lähemmäksikin ;)
Naisten mielipidettähän tässä kyseltiin, ja toki ei kaikki tykkää tai voi käyttää, saattaa jopa aiheuttaa migreeniä tai allergisen reaktion.
Miehenä ainakin suorastaan katson perään jos nainen tuoksuu kivasti hyvälle hajuvedelle, joskus tekis mieli oikein mennä kysymään että mikä tuoksu, mut eihän sellasta sovi tehdä, vai sopiiko ???? - !
Jean-Paul Gaultier
- Lahdenneito
Kyllä,
Jean-Paul Gaultier´in Le Male.
Mmmmm... - ainakin
Lahdenneito kirjoitti:
Kyllä,
Jean-Paul Gaultier´in Le Male.
Mmmmm...omien kokemusten perusteella sanoa että Le Male todellakin uppoaa alta 20 teinareihin..enkä pidä pahakseni ollenkaan.
- Tuija24w
ainakin kirjoitti:
omien kokemusten perusteella sanoa että Le Male todellakin uppoaa alta 20 teinareihin..enkä pidä pahakseni ollenkaan.
Haju on "La Male"
- Syys91
Ei sillä niinkään väliä mitä sinne paidalle on roiskittu, kun sitä 99% tapauksissa on kuitenkin liikaa. Tuoksu pitäis tuntea vasta kun ollaan ihan iholla, ei siihen (kilo)metrin päähän missä jutellaan.
Sama juttu tietysti naisten hajuveden kanssa, niitä ylilyöntejä luojan kiitos esiintyy harvemmin (paitsi teinitytöillä ja vanhuksilla...) - mielestä
ei tarvii käyttää sellaista varsinaista partavettä, vaan parran ajon jälkeen voidetta vaan joka rauhoittaa ja sit EdT:tä.. Joista ehdottomasti paras on Carolina Herreran 212!! :) HotHotHot ;)
- Aina mukana
Se on Mennen !
- hurmaavaa
Minä en käytä mitään,ei partalitkuja,ei deudorantteja eikä muitakaan
HINTTIEN hommia,perkele - kuunauta
Pahus, kun sitä vihreää Menneniä ei enää valmisteta... joku tuolla mainosti Old Spicea, mutta se sopii vain alkoholisteille gininhajun takia...
Mutta paras sääntö on se, ettei laita LIIKAA! - tuo
kunhan ei paskalle haise.
- tuo
kunhan ei paskalle haise.
- valita
Perse on parhaillaan paskaisena
- Kouros fani
valita kirjoitti:
Perse on parhaillaan paskaisena
paras miesten tuoksu YSL Kouros...saa kyllä hormoonit hyrrämään. Riittää, että mieheni käyttää ko. tuoksua ja se on sen jälkeen menoa kotona. Baari tiskilläkin
useat ovat kysyneet mieheltäni mitä tuoksua käytät, ihana tuoksu.... - on tosiaan
Kouros fani kirjoitti:
paras miesten tuoksu YSL Kouros...saa kyllä hormoonit hyrrämään. Riittää, että mieheni käyttää ko. tuoksua ja se on sen jälkeen menoa kotona. Baari tiskilläkin
useat ovat kysyneet mieheltäni mitä tuoksua käytät, ihana tuoksu....paras, vie jalat alta :)
- man v. ---67
mitä mieltä olette ko. tuoksusta, minä miehenä pidän ja käytän sitä ja mielestäni tuoksu on erittäin "hyvä". Mitä mieltä ovat naiset , kommetoikaa!!!
- entinen nuori
Olipa se mitä hyvänsä, niin muista vaihdella merkkejä! Yhteen ja ainoaan nääs nenä tottuu, niin ettei itse huomaa sitä olevan liikaa. Muistan kauhulla niitä päiviä nuorena kassalikkana, kun tajusin jo silmien ja nenän kirvelystä, että minuun ihastunut vanhempi herrahenkilö on tullut kauppaan. Miestä ei vielä edes kassa-aukeamalla näkynyt, kun "haju" oli jo paikalla...mahtoi muuten ihmetellä, miksi vetistelin aina! Nykyisin saan voimakkaista tuoksuista pahoinvointia sekä keuhkoputkeni kipeiksi.
- edelleenkin
YSL:n Kouros! Sanat vaan ei riitä kertomaan... :)
- ciaokkis
edelleenkin kirjoitti:
YSL:n Kouros! Sanat vaan ei riitä kertomaan... :)
Veikkaan iäksesi 16v?:)
- EHDOTTOMASTI!
Paco Silver Bottle by Paco Rabanne - Unisex. Aivan ihana ja kertakaikkiaan sa naisen haluamaan tämän tuoksuista miestä!
- asiantuntija
Mennen partavesi on todella hyvän tuoksuista, ainut vaan että sitä pitää holvata paljon... joka toinen viikko pitää ostaa uusi pullo. Kallista hommaa, mutta kannattaa jos naisia haluaa saada! Ja mikä parasta, Menneniä saa miltei kaupasta kuin kaupasta!
- 'Euphoria'
tai 'Be'
moderneja, intohimoisia, makeankirpeitä, jännittäviä! - Nainen 50 vee
Ehdottomasti Black Code. Käy nuorille miehille ja vähän kypsemmillekin. Vie ainakin
minulta jalat alta.- auneeeeeeeeeee
oriflamen nomadic!
- ku
auneeeeeeeeeee kirjoitti:
oriflamen nomadic!
kukaan ei tunnu suosivan raikkaita sitruspohjaisia tuoksuja. Ne sopivat mielestäni todella hyvin suomalaiselle miehelle, joka useimmiten on vaalea tai tummanvaalea.
Täytyy sanoa, että makuja on monia, kun lukee Kouros- ja Fahrenheit-tuoksujen suosista. Ei oo miun makkuun...
Takavuosina oli kaks suosikkia yli muiden. Toinen oli Hermès'n Equipage (samat tekijät kuin Fahrenheitilla, hah) ja toinen Christian Diorin Eau Savage.
Käytän itse usein työhajuvetena Hermès´n miestentuoksua Eau d'Orange Verte, se ei hyökkää kenenkään päälle tai ärsytä duunikavereita.
Yhdellä vakipanollani oli aina Escadan miesten perustuoksua (nimi pelkkä Escada). Tempaisin housut HETI pois ku vaan haistoinkin sen :D
Ja niin ku arvata voi, olen hajuvesiharrastaja, nainen, ja ikää on yli 40.
Tässä pari linkkiä, joista voi tutkia tuoksujen ominaisuuksia ja lanseerausvuosia yms.
http://www.perfumemart.com/Perfume
http://www.basenotes.net/ID26120577.html - paras tuoksu
ku kirjoitti:
kukaan ei tunnu suosivan raikkaita sitruspohjaisia tuoksuja. Ne sopivat mielestäni todella hyvin suomalaiselle miehelle, joka useimmiten on vaalea tai tummanvaalea.
Täytyy sanoa, että makuja on monia, kun lukee Kouros- ja Fahrenheit-tuoksujen suosista. Ei oo miun makkuun...
Takavuosina oli kaks suosikkia yli muiden. Toinen oli Hermès'n Equipage (samat tekijät kuin Fahrenheitilla, hah) ja toinen Christian Diorin Eau Savage.
Käytän itse usein työhajuvetena Hermès´n miestentuoksua Eau d'Orange Verte, se ei hyökkää kenenkään päälle tai ärsytä duunikavereita.
Yhdellä vakipanollani oli aina Escadan miesten perustuoksua (nimi pelkkä Escada). Tempaisin housut HETI pois ku vaan haistoinkin sen :D
Tässä pari linkkiä, joista voi tutkia tuoksujen ominaisuuksia ja lanseerausvuosia yms.
http://www.basenotes.net/ID26120577.htmlEhdottomasti paras, raikas miesten tuoksu.
Varsinaiset sitrusaromit haihtuvat iholta yleensä jo tunnissa, joten tuoksua pitäisi ruikkia tunnin välein lisää jotta tuoksuisi sitruunalta. Tällöin tosin sydän- ja pohjatuoksut käyvät liian voimakkaiksi ellei käytä periaatteesa puhdasta sitruunaa (esim. chanelin cologne sport, jota voi ruikkia tunnin välein aina lisää).
Vetiver (tuon niminen intialainen yritti) sen sijaan on vähän sitruksenkaltainen tuoksu, joka pysyy iholla samanlaisena vielä seuraavanakin päivänä. Parempiakin vetiver-pohjaisia miestentuoksuja löytyy mutta Guerlain on ihan ok ja sitä sentään myydään suomen tavarataloissa. - wanha...??
ku kirjoitti:
http://www.basenotes.net/ID26120577.htmlAhh, Hermeksen Equipage..... voiko miehen tuoksu siitä parantua? Mistä löydän tuotetta tänä päivänä??
- Sniif..
Hugo Boss, Boss. Aivan ehdoton ykkönen :)
ehdottomasti paras tuoksu on Jean Paul Gaultier.
- hajuttomuus.
Se kun ei ole lainkaan löyhkääviä partavesiä.
- Aqua di Gio
Aivan ihana. Se on omani tuoksu.
- on tietenkin
vanhapää mennen riittävän runsaasti annosteltuna tietenkin
- :))
Jean Paul Gaultierin Le Male.. :)
- minä!
Romance puhtaalla iholla! Saa vatsan kouristumaan. Mutta jos et raaski ostaa kallista, niin älä käytä ollenkaan, mikään e haise kamalammalta kuin halpa partavesi/hajuvesi!!
- mieskommentti
Sama pätee naistenkin hajuvesiin kyllä.
Esim baarissa varsin helposti huomaa miten jotkut käyttävät jtn teinixhajuja esim. Escada,DKNYn delicious,Burberry,Tommy Hilfiger,Britney Spears,Kylie Minogue jne.
Etovaa todella! - dksljflklfödkö
mieskommentti kirjoitti:
Sama pätee naistenkin hajuvesiin kyllä.
Esim baarissa varsin helposti huomaa miten jotkut käyttävät jtn teinixhajuja esim. Escada,DKNYn delicious,Burberry,Tommy Hilfiger,Britney Spears,Kylie Minogue jne.
Etovaa todella!Mistä sitä löytyy?
- minä vaan
dksljflklfödkö kirjoitti:
Mistä sitä löytyy?
Mitä te oikeen sekoilette? Väitätte kourosta nuorten poikien tuoksuksi, ei todellakaan oo, vaan vanhojen miesten tuoksu. Mä oon kosmetiikkaliikkeessä töissä ja ne jotka ostaa sitä on 50-70 vuotiaita. Todella voimakas ja mä en ainakaan tykkää siitä yhtään.
Paras on mun mielestä Davidoffin GAME, se on raikas mutta ihanan miehekäs. - wanha..?
minä vaan kirjoitti:
Mitä te oikeen sekoilette? Väitätte kourosta nuorten poikien tuoksuksi, ei todellakaan oo, vaan vanhojen miesten tuoksu. Mä oon kosmetiikkaliikkeessä töissä ja ne jotka ostaa sitä on 50-70 vuotiaita. Todella voimakas ja mä en ainakaan tykkää siitä yhtään.
Paras on mun mielestä Davidoffin GAME, se on raikas mutta ihanan miehekäs.Ehdottomasti paras on kyllä vanha kunnon Hermeksen Equipage! Mutta mistä sitä enää saa?
- jouluksi
wanha..? kirjoitti:
Ehdottomasti paras on kyllä vanha kunnon Hermeksen Equipage! Mutta mistä sitä enää saa?
tuo Hermesin Équipage on minunkin lempparini, mutta sitä ei ole Suomessa näkynyt vuosiin. Saako Hermesin tuotteita Suomesta ollenkaan?
- kiitos :)
Hugo Bossin Elements Aqua on hyvä, raikas mutta miehekäs eikä liian voimakas. Ei mitään yltiömyskejä, tulee vaan päänsärky ja sehän ei tunnetusti makkarin puolella ole kivaa :D
Nuorempana kuolasin Polo Sportin perään, nykyisin siitä tulee vaan mieleen ensirakkauteni joten en suosittele sitä kellekään muulle.
Joskus myös vanha kunnon Axe ja jopa Nivea for Men toimivat :D
Välillä tulee kyllä niin seksiltä tuoksuvia uroita vastaan, että tekisi mieli kysyä mitä ovat itseensä laittaneet. Uskon kuitenkin, että kyse on pitkälti feromoneista. Sama tuoksu jollain toisella miehellä ei ole yhtään niin vetoava.
Myös puhdas hiki (ei vanha vaan suht tuore :)) voi olla tooodella eroottista. Kamalaa on pedantit insinöörimiehet, jotka hinkkaavat kynsinauhojaan ja pallejaan vartin välein eivätkä tuoksu koskaan mieheltä vaan miedolta saippualta. Ja joilla ei ole yhtään karvaa naamassa tai missään muuallakaan. - ........
Lacosten Pour Homme paras.
- mrs lagerfeldt
Lagerfeldt Classic on kyllä sellainen tuoksu että pakko pysyä miehen kyljessä kiinni koko ajan.
Minusta useimmat miesten tuoksut on liian voimakkaita ja liian miesmäisiä.- raikkautta
Mun mielestä Armanin ja Bossin hajut ylipäätään ja Polon joku (en muista mimeä) ovat tosi miehekkäitä. Kouroksen muistan jo nuoruudesta ja haju kuuluu samaan sarjaan Lulu-parfyymin kanssa. Saa oksentamaan.
Sitruunainen, saippuaisen puhdas haju, jossa on suolan tai jonkun puun tuoksua mukana. Miehekästä, makeat on ällöjä. Ja siis maltilla, sen verran että tuntee miehisen hajun kun painaa pään rintakehää vasten.
Kauheimpia on ne joista on vaikea sanoa onko naisen vai miehen. Mies miehenä ja nainen naisena. Ja tuoksut voivat todellakin muuttua toisella käyttäjällä hajuiksi. Ihon ph-arvo ratkaisee sen. Itse tykkäisin kevyistä ja naisellisista tuoksuista itselläni, mutta tuoksuvat leikatulta ruoholta mun iholla. - ssssssssssssssssssss
raikkautta kirjoitti:
Mun mielestä Armanin ja Bossin hajut ylipäätään ja Polon joku (en muista mimeä) ovat tosi miehekkäitä. Kouroksen muistan jo nuoruudesta ja haju kuuluu samaan sarjaan Lulu-parfyymin kanssa. Saa oksentamaan.
Sitruunainen, saippuaisen puhdas haju, jossa on suolan tai jonkun puun tuoksua mukana. Miehekästä, makeat on ällöjä. Ja siis maltilla, sen verran että tuntee miehisen hajun kun painaa pään rintakehää vasten.
Kauheimpia on ne joista on vaikea sanoa onko naisen vai miehen. Mies miehenä ja nainen naisena. Ja tuoksut voivat todellakin muuttua toisella käyttäjällä hajuiksi. Ihon ph-arvo ratkaisee sen. Itse tykkäisin kevyistä ja naisellisista tuoksuista itselläni, mutta tuoksuvat leikatulta ruoholta mun iholla.kovasti kehuja omalta ihanalta naaraaltani ja näitä ovat kehuneet 18-45v naiset eri yhteyksissä sanoen että tuoksutpa hyvältä:
Ralph lauren: Polo Double black
Gucci: Gucci (harmaa paketti)
Dolce&Gabbana: The One
Georgio Armani: Attitude
Baldessarini Ambre (Hugo Boss:n sivumerkki)
Lacoste: pour homme (harmaa paketti)
Hugo Boss: Soul
Burlberry: London
Burlberry: Sport for men
Näiden käyttäjänä toimii 32v 180cm 80kg tummilla paksuilla hiuksilla varustettu Hugo Bossin silmälaseja käyttävä siisti, puhdas ja huoliteltu mies ja mulle sopii noi kaikki tuoksut.
Le malea käyttää pääasiassa kaikki teinikundit ja toinen suuri ryhmä jolla tuo haju lemuaa on kiinteistönvälittäjät sekä automyyjät. Lisäksi miehistä tykkäävät pojat kyllä käyttää paljon tuota, en tiedä miksi? Siksi en siitä välitä siitä tuoksuta ja muutenkin se on liian yleinen tuoksu eikä mua ainakaan miehenä kiinnosta kosketella pulloa johon on muotoiltu miehen rintalihakset ja kohouma/etumus :) - ssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssss kirjoitti:
kovasti kehuja omalta ihanalta naaraaltani ja näitä ovat kehuneet 18-45v naiset eri yhteyksissä sanoen että tuoksutpa hyvältä:
Ralph lauren: Polo Double black
Gucci: Gucci (harmaa paketti)
Dolce&Gabbana: The One
Georgio Armani: Attitude
Baldessarini Ambre (Hugo Boss:n sivumerkki)
Lacoste: pour homme (harmaa paketti)
Hugo Boss: Soul
Burlberry: London
Burlberry: Sport for men
Näiden käyttäjänä toimii 32v 180cm 80kg tummilla paksuilla hiuksilla varustettu Hugo Bossin silmälaseja käyttävä siisti, puhdas ja huoliteltu mies ja mulle sopii noi kaikki tuoksut.
Le malea käyttää pääasiassa kaikki teinikundit ja toinen suuri ryhmä jolla tuo haju lemuaa on kiinteistönvälittäjät sekä automyyjät. Lisäksi miehistä tykkäävät pojat kyllä käyttää paljon tuota, en tiedä miksi? Siksi en siitä välitä siitä tuoksuta ja muutenkin se on liian yleinen tuoksu eikä mua ainakaan miehenä kiinnosta kosketella pulloa johon on muotoiltu miehen rintalihakset ja kohouma/etumus :)Useimmiten olen ostanut noista Guccin Cuccia, Hugo Bossin Soulia sekä Ambrea ja Armanin Attitudea. Myös tuota Polo Blackiä on tullut ostettua useamman kerran. Noi toimii ja naiset on tykänny. Omat ja vieraat :)
- yksilöllistä
Ei pysty nimetä? Hajuveden koko olemus riippuu kantajan omasta erityksestä. Joten se mikä tuoksuu yleisesti hyvältä, saattaa tuoksua iholla ihan kauhealta. Joten riippuu aina kantajasta..
- ferrari black <3
en tiedä onko sitä partavesimuodossa, mutta ferrari black. se on lämmin, mausteinen, erittäin miehekäs tuoksu. sitä kun oma äijä laittaa niin aijai, se saa ihan mitä haluaa ... ;)
- made in france
paul Gaultier ihana tuoksu..........
- ei tuoksutulvaa
en tykkää miehistä, jotka jättävät jälkeensä kauhean pistävän hajupilven.. ja naisilla sama juttu.
Dödö nyt on tietty asia erikseen koska ei hien hajukaan oo hyvä.
Mutta johan siitä on toitotettu, että ihmiset eivät enää edes haista toistensa feromoneja ja sitä myötä eivät kykene löytämään itselleen sopivaa kumppania, kun kaikki vaan löyhkää jollekin hyttysmyrkyille..
No jos nyt sitte on ihan pakko jotain sinne pärstään laittaa, niin kaikki pistävät hajut (juuri se tyyliin hyttysmyrkky) on out.
Pehmeämmissä tuoksuissa on sitten se vaara, että on naisellisia..
Eli taas tula-tullallaan siihen, että mielestäni ei mitään..=/
En itsekään käytä hajuvesiä, dödöäkin vain vähän koska deo-kivi poistaa hajut.
Mielestäni miehet sais opetella käyttämään enemmän dödöä ja vähemmän partavettä, juurihan siitä oli tutkimus että suomessa peräti 80% miehistä ei käytä OLLENKAAN dödöä!
Eli asiat tärkeysjärjestykseen, kainaloiden pesu joka päivä plus dödöä niin ei siinä enää paljon partavesiä tartte.
Ja miehet huom, tiedän että deo-kivi kuulostaa humpuukilta, mutta se ihan oikeasti toimii!
Sitä kun hinkkaa heti suihkun jälkeen märkään kainaloon ja kun kainalot on kuivat, laittaa vielä dödöä, niin ei takuulla haise vaikka hikoaisit kuin sika!
Eksäni oli raskaissa töissä ja työpäivän jälkeenkään ei kainalot haisseet, vaikka paita oli ihan märkä ja hän käytti pelkästään deokiveä, ei mitään muuta.- hhhhhhhhhh1111111111
partavettä ja nimenomaan partavesissä maskuliinisiä ja erittäin miehekkäitä tuoksuja jotka eivät ole pistäviä mutta ovat mausteisia tai muuten miehisiä. Partaveden rinnalla käytän hajutonta tai miedosti hajustettua deodoranttia. Partavedet ei edes tuoksu kovin kauaa voimakkaasti vaan ne haihtuvat melko nopeasti vaikka niitä kuinka käyttäisi. Edellinen kirjoittaja taitaa sekoittaa partaveden ja miesten eau de toiletit yms. nyt keskenään. Monet nuoret miehet kun käyttää noita miesten eu de toiletteja ja tunkee sitä kaulaan ja naamaan kun eivät tajua että se on eri asia kuin partavesi. Niissä tuoksu on voimakkaampi pidempään kuin partavedessä.
- hyvä ois
Paco rabanne 1 million on ihanan tuoksusta suosittelen ehdottomasti miehille :)
- Siisi Aattola
Kyllä se on sano Mennen!
- kfjfjriritv
Lacoste Essential. Mies käytti kun tavattiin ja toimii vieläkin :))
- EdtOnEriJuttu
Paras partavesi on joku oikea PARTAVESI.
Tarkoitushan on rauhoittaaä,kosteuttaa ihoa parran ajon jälkeen ja toisaalta ehkä tuoksua joltain.
Paljon parjattu mennen on toiminnaltaan hyvä partavesi(ei suosikkini).
Dr.harris arlington,razorockilta monet,prorazo,floid...ym toimii ja tuoksuu hyvälle.
Suosikkini nyt on paa harvest moon. - truth
Paras partavesi on ei partavettä, eikä muitakaan hajusteita. Tulee vaan migreeni ja oksennus. Pidän eniten siitä, että haistan miehen luonnollisen tuoksun. Siitä voi päätellä miehestä paljon. Valitettavasti jotkut miehet peittävät kemiallisilla tuoksuilla oman hajunsa, etenkin silloin kun ovat vapaalla jalalla "metsästämässä" naisia... Sitten myöhemmin ihmettelevät miksei parisuhde onnistu. Ei tietenkään, koska nainen on vikitelty kemikaalien avulla. Miesten tuoksut on kehitetty juuri naisiin tehoavasti. Totuus tuoksun alta paljastuu myöhemmin. Tästä on muuten ihan tutkimuksiakin. Joten siskot, olkaa varovaisia. Rakastutteko miehen partaveteen vai mieheen itseensä.
- naikkonennn
En käytä partavettä.....
- Vihtorinlettu
Chanel Egoiste ja Allure. Miesten tuoksuja, eivätkä mitään teinien markettisuihkeita. One million myös upea, mausteinen miesten tuoksu.
- Pirskahteleva
4711 jäi mielen sopukoihin jostain syystä😊
- Anonyymi
Mancera The Aous, jos ihanista tuoksuista puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584