karppaamisen, uskon että syömisessä ei ongelmia. Miten on alkomahoolin laita jos 2xkk vetää pääntäyteen. (en kestöä kavereitani selvinpäin;) Meneekö homma ihan..tuiksi, kannattaako edes aloittaa karppaamaan?
alkoholi?
21
1738
Vastaukset
- anna palaa
tahdo onnistua! Kirkas viina ei ongelma.
- jos..
käyttää kirkasta viinaa ja blandaa light mehuun niin ei tuu hiilareita. Mites muuten vaikuttaa tuloksiin? Onhan viinassa energiaa niin helevetisti.
- per--
jos.. kirjoitti:
käyttää kirkasta viinaa ja blandaa light mehuun niin ei tuu hiilareita. Mites muuten vaikuttaa tuloksiin? Onhan viinassa energiaa niin helevetisti.
gramma alkoholia. Mutta muista, että kun on alkoholia veressä, ei rasvavarastoja pureta, vaan maksa polttaa alkoholia. Myös verensokeri voi laskea, koska maksan kyky tuottaa glukoosia estyy alkoholin käytön aikana. Saattaa tulla ns. känniäreys.
Kannattaa jotain hiilaripitoista syödä silloin kun dokailee. - tenunenä
jos.. kirjoitti:
...luulisi vaikuttavan. Itse olen alakarpannut jo pidemmän aikaa ja vedän kännit 1-2 kertaa viikossa. Paino on silti tippunut hyvin. Syöt vaikka vähän vähemmän noina häppäpäivinä, vaikka ei tuo pari kertaa kk kyllä muutenkaan vaikuta juuri mihinkään. Krapulaisena on tosin helpompi langeta hiilaripitoisiin roskamättöihin mutta nekin kun pitää kohtuudessa niin hyvin menee.
Kirkasta vain peliin ja vissyä tms. vaan lanuseksi. - on suurin ongelma
tenunenä kirjoitti:
...luulisi vaikuttavan. Itse olen alakarpannut jo pidemmän aikaa ja vedän kännit 1-2 kertaa viikossa. Paino on silti tippunut hyvin. Syöt vaikka vähän vähemmän noina häppäpäivinä, vaikka ei tuo pari kertaa kk kyllä muutenkaan vaikuta juuri mihinkään. Krapulaisena on tosin helpompi langeta hiilaripitoisiin roskamättöihin mutta nekin kun pitää kohtuudessa niin hyvin menee.
Kirkasta vain peliin ja vissyä tms. vaan lanuseksi.että krapulaisena sortuu runsashiilarisiin, esim. hampurilaisiin. Itse olen huomannut, ettei kirkas viina millään lailla haittaa. Latrinki on pahinta, jos vaikka light-muhuakin laittaa. Vaan veteen lantrinki. Oluen voi samantien unohtaa!
- YrjöJurri
Kysymyksen asettaja tietää jo vastauksen mutta hän kysyy, koska haluaa karppaajat selittämään. Hän pääsee taas pääsee pätemään ja vittuilemaan heille, koska tämä on hänen ainut nautintonsa syömisen ohella.
...margaritas ante porcos...taas kerran, jos pidetään ruokavaliota yllä laihdutustarkoituksessa, yhteenkään ruokavalioon ei sovi runsas alkoholin käyttö. Alkoholi on myrkky joka sekoittaa maksantoimintaa ja silloin ihminen ei laihdu.- tenunenä
Ilmeisesti en sitten ole ihminen, kun olen laihtunut 5 kg kuukaudessa, vaikka olen ollut kännissä joka viikonloppu. Oletko joku terveysnatsi vai mitä? Eihän tuossa analogiassa ollut mitään järkeä.,
- mikä on mittapuu?
ryyppy? lasi?.. Jotkut suosii light-olueita. On viina parempi vaihtoehto.
- on laihoja!
tenunenä kirjoitti:
Ilmeisesti en sitten ole ihminen, kun olen laihtunut 5 kg kuukaudessa, vaikka olen ollut kännissä joka viikonloppu. Oletko joku terveysnatsi vai mitä? Eihän tuossa analogiassa ollut mitään järkeä.,
itse olen nähnyt n.90% prosenttia alkoholisteista, jotka ei ole lihavia. Söi tai ei. Nimenomaa rikkaita alkoholisteja, joilla on rahaa syödä. Pieni määrä puhdasta alkoholia päiväs on hyväksi! Minäkin laihdun niin paremmin.
- aloittaja.
mikä on mittapuu? kirjoitti:
ryyppy? lasi?.. Jotkut suosii light-olueita. On viina parempi vaihtoehto.
huomenna uskallan siis aloittaa karppaamisen. Pitää vielä kerätä tietoa kun en ole mikään ravintoasiantuntija...mutta alkuun pääsee ilmeisen helposti.
- Maltti on valttia
aloittaja. kirjoitti:
huomenna uskallan siis aloittaa karppaamisen. Pitää vielä kerätä tietoa kun en ole mikään ravintoasiantuntija...mutta alkuun pääsee ilmeisen helposti.
Jopa nämä kiihkoilijatkin, jotka ovat VHH:lla, välillä antaa tahallisia vääriä tietoja! Suosi ainoastaan pehmeitä rasvoja, jos käytät voita, vaihda oivariiniin. Vältä liikaa rasvaisia maitotuotteita. Äläkä rupea huipputiukalle kuurille. Käytä pellavansiemeniä, vatsa toimii paremmin. Kokemuksesta opit enempi.
- muuten..
Maltti on valttia kirjoitti:
Jopa nämä kiihkoilijatkin, jotka ovat VHH:lla, välillä antaa tahallisia vääriä tietoja! Suosi ainoastaan pehmeitä rasvoja, jos käytät voita, vaihda oivariiniin. Vältä liikaa rasvaisia maitotuotteita. Äläkä rupea huipputiukalle kuurille. Käytä pellavansiemeniä, vatsa toimii paremmin. Kokemuksesta opit enempi.
ois hyvä mutta pilattu rypsärillä.
- voi voi
muuten.. kirjoitti:
ois hyvä mutta pilattu rypsärillä.
En usko, että koskaan enää palata voilinjalle! Kerran on siitä päästy.
- maito viinaan..
kolmessa päivässä, kun oli viinaa tarjolla. Kolme kertaa olen yrittänyt ilman viinaa, siihen meni 6-7 päivää. Mistäs johtuu? Ei ole sattumaa..
- -on-
voi voi kirjoitti:
En usko, että koskaan enää palata voilinjalle! Kerran on siitä päästy.
terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.
- siitä..
maito viinaan.. kirjoitti:
kolmessa päivässä, kun oli viinaa tarjolla. Kolme kertaa olen yrittänyt ilman viinaa, siihen meni 6-7 päivää. Mistäs johtuu? Ei ole sattumaa..
maksan glukoosituotannon häiriintymisestä. Viina estää sen.
- mutta----
siitä.. kirjoitti:
maksan glukoosituotannon häiriintymisestä. Viina estää sen.
jokin kumma oli, toimii mulla viinan kans paremmin. Tosin en silläkään paljon laihduttanut, muutama kilo kk. ilman viinaa 0 kg!!
- YrjöJurri
Jos vedetään viikolla tiukasti ruokavaliota noudattaen ja vielä kuntoillen, voi viikonloppuna vetää vaikka perseet olalle, mutta vain yhtenä iltana eikä korjaussarjoja.
Ylläpitovaiheessa voi vaikka tissutella kohtuudella kun muuten pysyy ruokavaliossa. Voin sanoa kokemuksesta, että kesken ketoosin vedetyt lärvit tekee vittumaisen krapulan.- tenunenä
Ei ole tarkoituskaan juoda jatkuvasti. Muutamat känät kuukaudessa pitävät mielen virkeänä, jos tykkää ottaa. Krapula voi kyllä tuntua aluksi hieman pahemmalta, päänsärkyä tms. Buranaa huuleen vain, sillä se lähtee.
- "ylläpitovaihe?"
aloitusvaihetta ei ole VHH:lla.
- huono viinapää
Tietysti tääkin on yksilöllistä, mutta mulla ainakin toimii näin:
Menee viina helpommin päähän nyt karpatessa, joten tulee känni halvemmaksikin, jos siis pystyy juomaan vähemmän kuin ennen. Käytännössä toteutan sen niin, että laitan kivennäisvettä enemmän plissiksi kuin aikasemmin, siis miedompia paukkuja. Alussa en tosin osannut, ja känni sen mukainen, huh! Kovat kankkuset päälle - mutta siihenkin ihan vähän auttaa mulla, että juon myös vettä välillä, kun ryyppään. Ei se paljon auta, mutta pienikin apu on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791