Heissan, onko kukaan sattunut havaitsemaan näitä katusoittaja intiaaneja? Kyseinen perulaisryhmä oli muutama viikko sitten jazzien aikaan Porissa soittelemassa ja sittemmin kai kulkenut Rauman pitsiviikkojen kautta Turun DBTL:ään. Haluaisin löytää tämän ryhmän vielä jostain, mutta minulla ei ole heidän yhteystietojaan, ja toivoisinkin että voisitte kertoa minulle havainnoistanne, että missähän päin he tällä hetkellä liikkuvat vai ovatko kenties jo poistuneet Suomesta? Myös tiedot ryhmän nimestä tai mahdollisista kotisivuista tms ovat erittäin tervetulleita. Olisin todella kiitollinen, en haluaisi että asia jäisi vaivaamaan..
Katusoittaja intiaanit
auttakee löytämään :)
2
723
Vastaukset
- hwarddu
Tämä huijariryhmä on nyt nähty soittavinaan Tallinnassa. Tyypit soittaa CD:ltä musiikkia ja pitää huiluja huulillaan. Jotkut idiootit antaa niille rahaa.
- HÄHHÄH HÄÄ
Ja jotkut muijat antaa niille pillua kun ne on niin ihania "soittajia"! Saitko taudin vai tulitko raskaaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020