kaljut on komeita : )

myyriäinen

hyi yöck lipevät ja itteensä täynnä olevat miehet!!
en tiedä mistä johtuu mutta mun mielestä kaljut vaan on komeita, ittelläni on pitkät hiukset enkä tykkää yhtään ajatuksesta että joutuisin iltasin letittämään vielä miehenki hiukset :D ongelma vaan on että kaik mun ikäluokkaa olevat on jo viety ja varattu.

25

770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun...

päähäsi sovi muuta kuin kaljut ja pitkälettiset äijät?! Vai et haluais letitellä miehenkin hiuksia, no johan on...
      Helppoa kuin heinänteko: pongaat miehen ja sanot, et karvat veks.

• Kaljut miehet

En voi sietää kaljuja, näyttävät rumilta ja muutenkin yleensä luonteeltaan jotenkin äijämäisiä.(YÄK!!)

• ...

No mä taas pidän siitä, että miehellä on hiuksia. Mulla on itellä pitkät hiukset, mut kyl miehelläkin sais olla. Mä voisin vaikka sitten letittää sen hiukset, kun ei ole omia tapana letitellä. Ja hiukset tosiaan saa ajettua pois, mut jos niitä on jo niin vähän, että tulee vaan sellanen "juice-tukka" jos yrittää kasvattaa, niin se on ongelma. Itseasiassa mä näin just tänään kauppareissulla sellasen juice-tukan ja se oli kamala se.

• Pitkähiuksinen..........

Itselläni on paksut ja pitkäthiukset(yli puoleenselkään) kaukana "juice"lookista.En tykkäis jos nainen alkais letittämään hiuksiani,kerran on letitetty ja oli kauhean näköinen,pitäis olla ohuemmat hiukset niin näyttäis paremmalle.

• jotain...

Mä haluun sen punapäisen naapurin pojan... Just sen enkä ketään kaljupäätä tai pitkälettiä.

• Itsekin pidän kaljuista ja vähän äijämäisistä miehistä =)

• vtunhgdfh

Se hiusten määräkö määrittää ihmisen? pyh.

Kelpaisko kalju kusipää? Oikein äijien äijä?

Entäs sama hiuksilla?

• ...

En noista kaljuja hehkuttavista sitten tiedä, mut itse haluaisin runsashiuksisen ei-kusipäisen miehen, ihan vaan sen takia, että pidän hiuksista. Ja jos sitä kusta ei sit niin paljon mahtuis päähän, jos on hiuksia :)

• Sellainen namu

kalju, raamikas, sexikäs, virka asusteinen mies...vie tämänkin naikkosen jalat alta ;)

• Joe The Scrap

On "Hitman"

• meni
        Joe The Scrap kirjoitti:

On "Hitman"

........

• komeita

ei, kaljut. Kyllä miehellä pitää hiukset olla, mieluiten mahdollisimman pitkät. Niitä sitten vaikka letittelee.

Jottei menisi turhaksi väittelyksi, niin pyydän saada huomauttaa, että on vain hyvä, että makuja on monia. Huono juttu, jos ei olisi kuin yhtä lajia mistä kaikkien ois tykättävä.

• Äo-testit

Äo-testeissä kandeis käydä,eikä psykologin juttusille menokaan haittais.Todella vähä-älyistä ja tunnevamma tasoista kirjoittelua.huh, huh

• ...
        Äo-testit kirjoitti:

Äo-testeissä kandeis käydä,eikä psykologin juttusille menokaan haittais.Todella vähä-älyistä ja tunnevamma tasoista kirjoittelua.huh, huh

Tässä ketjussahan on vaan kirjoiteltu aiheesta kalju vs. hiukset..Kyllä näillä palstoilla on paljon tunnevammaista kirjoittelua, ja mielenterveysammattilaisille löytyis materiaalia täältä, mut ne jutut on ihan muilla palstoilla ja muissa ketjuissa.

• Äo-testit kirjoitti:

Kirjoittajahan nimenomaan korosti, että on hyvä että löytyy monia makuja. =)

Hän vain toi oman miesmakunsa julki...

• pitkähiuksinen

Mulla on pitkät(yli puoleenselkään)hiukset ja paksut,mut en kyllä diggais jos nainen alkais letittää hiuksiani ;););)

• Henna.

Miehen kaljuus kielii epäterveistä elintavoista, jos 3-kympin nurkilla tukka lähtee. Paljas kallo on ruma. Yöks. Pitää miehellä hiukset olla!

• ..outo olettamus?!

Itse olen huippukunnossa ja urheilen jo työnikin puolesta ja vietän ERITTÄIN terveellistä elämää....ja silti ajan pääni kaljuksi. ;)

Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä, mut on ihan puhdasta paskapuhetta, että kaljuus kielisi "epäterveellisistä" elämäntavoista.
        Se on perinnöllistä...ja se on FAKTA. =)

• Mitä?

Älä sinä vetelä teinipissis kirjoittele asioista joista et tiedä tuon taivaallista. Testosteronin aiheuttama miestyyppinen kaljuuntuminen ei johdu epäterveistä elämäntavoista.

• ms. miss

varustettuja wannabe tosimiehiä. Kaupunki täynnä.

• ................

Voi tytteliä. Sekö tekee miehestä wannabe-tosimiehen, jos perinnöllisistä syistä tukka lähtee?

• tosiaanko

Te hiusten määrästä tunnette minkälainen ihminen on, aika pintapuoliseks meinaa mennä.
      Vai aletaanko tässä hakee vanhaan blondiasiaan miehistä vastinetta...
      Kasvakaa myös päästänne.

• eri mieltä

Mielipiteitähän riittää, mutta mua kalju ei viehätä. En tykkää katella paljasta kiiltävää päänahkaa. Hiuksethan on yksi ihmisen kauneimmista osista, jos ne ovat oikeanlaiset. Jos mulla jtn ulkonäkökriteerejä on (en ole yhtään vaativa ulkonäön suhteen, jopa pituudessa olen joskus taipunut yrittämään seurustelua paaaljon itseäni lyhemmänkin miehen kanssa, koska mua pidemmät eivät ole koskaan musta kiinnostuneet) niin taitaa se ainut ulkonäkökriteeri olla hiukset (en ottaisi pitkähiuksista, en kaljua, en kovin mielelläni siiliä, enkä todennäköisesti blondiakaan vaikka blondin kohdalla yksi suuri muutoin täydellisen oloinen ihastus löytyykin). Mustat ja lyhyet hiukset miehellä, aaah

• .............

"enkä todennäköisesti blondiakaan vaikka blondin kohdalla yksi suuri muutoin täydellisen oloinen ihastus löytyykin"

Jos muuten on täydellinen mies, mutta hiusten väri sattuu olemaan väärä, niin johan olet melkoinen nirppanokka, ei voi muuta sanoa...

• edellinen kirj.
        ............. kirjoitti:

"enkä todennäköisesti blondiakaan vaikka blondin kohdalla yksi suuri muutoin täydellisen oloinen ihastus löytyykin"

Jos muuten on täydellinen mies, mutta hiusten väri sattuu olemaan väärä, niin johan olet melkoinen nirppanokka, ei voi muuta sanoa...

Tarkoitin, että normaalisti en haluaisi blondia, mutta tuo yksi poikkeus oli joka oli muuten niin mahtava sekä luonteeltaan että ulkoisesti, että jos se olisi osoittanut vastakaikua olisin ilman muuta ottanut. Että ei se hiustenväri kaikkea sanele, mutta suurimmassa osassa tapauksia blondit eivät sytytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      298
      2632
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe