ukkomiehet on parhaita panoja.

wildflower-74

parempi kroppa ja muutenkin paremmassa kunnossa kun eivät luuhaa viikosta ja vuodesta toiseen baarissa plösöttämässä itseään kaljalla. seisoo kunnolla ja ovat halukkaita kun vaimon pillu ei enää lasten saannin jälkeen kiinnosta.

itse haluan olla vapaa, mutta nautiskella säännöllisesti näistä ihanista ukkomiehistä.

43

4110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etpä tietenkään

      Vitun vosu. Ukkomiehille käy kovin ohraisesti. Kun puoliso saa tietää mikä on aina vain ajan kysymys, ukko lentää niin että mulkku saa shokin. Äiti lapsineen jää omaan kotiinsa kaikessa rauhassa ja petturi on se, joka lähtee. Oletko valmis ottamaan silloinkin ukkomiehen vastaan ihan omaksi ? Jaksatko odotella kiusallista ja ikävää huoltajuuskiistaa ja yhtä pitkää ositusta omaisuudesta, että pääset edes joillekin "ansioille" ?

      • taas...

        joku murehtimassa näiden viattomien, vietävissä olevien ukkomiesten puolesta... No mitä sitten, jos puoliso saa tietää jne..?! Eihän aloittaja halua kuin munaa - hittoako se häntä kiinnostaa, mitä ukon kulisseissa tapahtuu!? Ukko tekee itse valintansa ja ottaa riskin, kun vieraisiin lähtee. Mikäs siinä sitten, jos kysyntä ja tarjonta onnistuneesti kohtaavat...
        Herää jo huomaamaan, että naisten välinen solidaarisuus on jo ajat sitten kuollut ja käsitteenä aivan yhtä vanhanaikainen kuin avioliitto instituutiona.


      • kans

        Mulla kans ukkomies rakastajana ja hyvin menee. Vaimo ei anna pillua ja tietää että mies pettää, mutta ei voi jättää miestä kun mies elätttää sitä ja rouva tylsistyy kotirouvana ja soittelee jatkuvasti miehen perään.
        HETI alussa tehtiin selväksi, et meillä on pelkkä seksi/kaverisuhde eikä se jätä avovaimoaan ja jos jättäiskin niin en ottais sitä omaksi miehekseni, kun tietää kuin paljon se on pettäny ex-vaimoaan ja tätä nykyistä avovaimoaan.


      • vai avovaimo
        kans kirjoitti:

        Mulla kans ukkomies rakastajana ja hyvin menee. Vaimo ei anna pillua ja tietää että mies pettää, mutta ei voi jättää miestä kun mies elätttää sitä ja rouva tylsistyy kotirouvana ja soittelee jatkuvasti miehen perään.
        HETI alussa tehtiin selväksi, et meillä on pelkkä seksi/kaverisuhde eikä se jätä avovaimoaan ja jos jättäiskin niin en ottais sitä omaksi miehekseni, kun tietää kuin paljon se on pettäny ex-vaimoaan ja tätä nykyistä avovaimoaan.

        Nyt on menny nimikkeet sekaisin, kummasta nyt onkaan kyse, vaikka samapa tuo. Toisessa tapauksessa on pappia sentään jostain syystä tarvittu. Mikä lie sitten syy ollutkaan kun on vain myötämäki kelvannut ja vastamäessä lähdetty vosujen luo..


    • kokeillut

      oma kokemus on kyllä toista, oli surkea rakastaja. tuon kokemuksen jälkeen en ole ihmetellyt miksei vaimot anna noille. ei halunnut antaa suuseksiä, hänen mulkkua olis pitänyt kyllä imeä. ei edes pessyt kaluaan. vaikka kuinka yritin neuvoa, että hyväilisi klitoristani sormin kun ei halunnut nuolla niin ei voinut sitäkään, halusi vaan sormettaa kun se oli hänestä "niin seksikästä".

      erehdys oli koko suhteen yritys, mutta avasi silmäni sille, miksi näitä pillua vonkaavia varattuja miehiä on. niin itsekkäitä sängyssä, täysin haluttomia/kyvyttömiä antamaan toiselle nautintoa. jyystäjiä. panomiehiä naimisissa. ilman ymmärrystä siitä, mitä seksi todella on. voi vaimoparkoja. en minäkään tuollaiselle anna, ymmärrän hyvin miksi seksi on kuollut kotoa.

      • tärkeäkin?

        Olethan sä antanut jo, itsehän juuri tuossa kehuskelit. Ihmettelen vaan mistä näitä kaltaisiasi idiootteja löytyy.


      • kokeillut
        tärkeäkin? kirjoitti:

        Olethan sä antanut jo, itsehän juuri tuossa kehuskelit. Ihmettelen vaan mistä näitä kaltaisiasi idiootteja löytyy.

        en koe olevani tärkeä. erehtyväinen olen niin kuin moni muukin. mielestäni en kehuskellut mitään, totesin tehneeni virheen monellakin tapaa. olin idiootti, mutta toista kertaa ei tarvi virhettäni toistaa, olen ottanut opikseni. mitähän ihmeen patoutumia sä minuun purit, ihan yhtä idiootilta vaikutat kuin minäkin :P


      • Anonyymi

        Niillä on kato taidot ruostunut. Vaimo antaa tasan yhdessä asennossa. Nehän saa shokin jos kosket itseesi saatikka tyydytä itseäsi....ylikuormitus tulee sen mukana suorituspaineet.🤣 Sori miehet.
        Luulen että niitä pitää vähän lämpätä ekana ja herätellä...kuvilla tai viesteillä niin sit ne " jotkut" muistaa ehkä mitä ovat/ haluavat olla/ ovat olleet.
        Vai sormettamiset vaan oli kivaa🤣🤣 ohhoh olipa hauskaa


    • sinkkum-74..

      Nuo kriteerit toimii minullakin, vaikka olen sinkku. En käy baareissa juomassa kaljaa ja seisoo ilman viagaraa kyllä.

      Mutta se on totta, etten halua horon kanssa paneskella vaan etsin suhdetta.

    • C.Nova

      Minä olin taitava rakastaja 20 vuotiaana. Osasin jo kaikki tekniset temput. Mutta jos mietin itseäni näin yli 45 vuotiaana, niin rakastajana voisin ajaa kasikkoa 20-vuotiaan itseny ympärillä.

      Pointti on se, että vasta pidemmässä parisuhteessa mies todella oppiin naisen tarpeet eivätkä ne ole lainkaan niin tekniskeskeisiä kuin nuori mies kuvittelee. Puhutaan aina siitä, että ikä auttaa kestävyyteen, mutta eivät naiset halua puolen tunnin penetraatioita ja alapäänsä kipeäksi vaan he haluavat kokea läheisyyttä, turvallisuutta, huomiota ja kiihkoa. Siinä missä miehen seksi tapahtuu alapäässä, niin naisella se tapahtuu aivoissa.

      Kieltämättä minäkin olen kuullut muutaman kerran nuoren naisen toteavan, ettei hän tiennyt sen voivan olla niin upeaa. Ehkä se hiveleekin, kun tietää sen olevan totta.

      Mutta rakastelemisessa on kyllä yksi juttu yli muiden. Rakasteleminen ei ole milloinkaan, millään loppuunhiotullakaan tekniikalla niin kivaa kuin silloin , kun rakastaa toista intohimoisesti. Sen takia ap:n kirjoitus vaikuttaa ennemmin provolta kuin todelta. Yhden yön panot ovat niitä kaikista surkeimpia. Seksi on parhaimmillaan vasta muutaman kerran jälkeen, kun tuntee jo toisen "heikkoudet" ja on kuitenkin vielä niin toisen pauloissa. Yhden yön suhteita rasittaa yleensä myös aina alkoholi, joka ei millään lailla edesauta seksin laatua.

      • oiasdoahj

        mikä DORKA!


      • old cowhand

        ja tiedät sen varmaan itsekin.Hienoa! Pus o kram!


      • tänään
        old cowhand kirjoitti:

        ja tiedät sen varmaan itsekin.Hienoa! Pus o kram!

        hypit? ;)


      • Anonyymi

        Joo, nuorena kuuli että älä vielä laukea jatka jatka.Nyt vanhempana vaimo sanoo että älä hankaa pitkään kun jo nyt kuivuu.minusta seksi otetaan liian vakavasti, se on hauskaa ja ei siihen kuole vaikka olisikin turhan samanlaista.onneksi on jalkapallo ja muut urheilu kilpailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nuorena kuuli että älä vielä laukea jatka jatka.Nyt vanhempana vaimo sanoo että älä hankaa pitkään kun jo nyt kuivuu.minusta seksi otetaan liian vakavasti, se on hauskaa ja ei siihen kuole vaikka olisikin turhan samanlaista.onneksi on jalkapallo ja muut urheilu kilpailut.

        Älä hankaa pitkään kun nyt jo kuivuu....ai stna🤣🤣🤣


    • ..kantaa kyseenalaiseen moraaliisi, niin on muuten melko outo olettamus (yleistys) sulla..?!

      Yleensähän kun juuri nuo ukkomiehet tuppaavat olemaan niitä keskikehonrakentajia. ;)
      Eikä se naisen värkki yleensä siitä lastenteosta mihinkään muutu...kyllä se vika löytyy useimmiten sieltä miehen korvien välistä...

      En ylipäätään voi ymmärtää sellaisia varattuja "miehiä"(luusereita), jotka perheellisenä pörrää kukasta kukkaan?!

      Mut kukin tyylillään...ja osa nähtävästi täysin tyylittömästi...

    • Hipheijaa!

      ....et saa ketään muuta kuin epätoivoisia ukkomiehiä pokattua? Kukaan ei halua sun kanssa pysyvää suhdetta.

      • mutta halukas

        Jos ei halua vakiseurustelusuhdetta ja ukkoa pyörimään jaloissa, niin silloin varattu mies on hyvä valinta. Mies on hyvä rakastaja ja vielä komeakin. Tälläsia suhteitä ei kumpikaan ota vakavasti (ainakaan meilä) pidetään vaan hauskaa ja tyydytetään toistemme tarpeet.


      • tarpeet
        mutta halukas kirjoitti:

        Jos ei halua vakiseurustelusuhdetta ja ukkoa pyörimään jaloissa, niin silloin varattu mies on hyvä valinta. Mies on hyvä rakastaja ja vielä komeakin. Tälläsia suhteitä ei kumpikaan ota vakavasti (ainakaan meilä) pidetään vaan hauskaa ja tyydytetään toistemme tarpeet.

        ne on hiirulaisellakin. Vai oliko se sittenkin että happamia ovat pihlajanmarjat, lempparisanonta täällä...


      • ----------------
        mutta halukas kirjoitti:

        Jos ei halua vakiseurustelusuhdetta ja ukkoa pyörimään jaloissa, niin silloin varattu mies on hyvä valinta. Mies on hyvä rakastaja ja vielä komeakin. Tälläsia suhteitä ei kumpikaan ota vakavasti (ainakaan meilä) pidetään vaan hauskaa ja tyydytetään toistemme tarpeet.

        Ystäväni on sinkkunainen ja sanoo ukkomiesten olevan tansseissa ihan kamalia. Pari kertaa on antanut puhelinnumeronsa ja sitten mies on jossakin vaiheessa lipsauttanut olevansa naimisissa. Ystävä ei harrasta ukkomiehien kanssa lehuamista (hänellä on korkea moraali) mutta ei meinaa ukot millään jättää rauhaan. Soittelevat epätoivoissaan, ystäväni ei vastaa enää kun tunnistaa numeron. He vasta roikkujia ovat!


      • Anonyymi
        ---------------- kirjoitti:

        Ystäväni on sinkkunainen ja sanoo ukkomiesten olevan tansseissa ihan kamalia. Pari kertaa on antanut puhelinnumeronsa ja sitten mies on jossakin vaiheessa lipsauttanut olevansa naimisissa. Ystävä ei harrasta ukkomiehien kanssa lehuamista (hänellä on korkea moraali) mutta ei meinaa ukot millään jättää rauhaan. Soittelevat epätoivoissaan, ystäväni ei vastaa enää kun tunnistaa numeron. He vasta roikkujia ovat!

        Tansseissa🤣 selkeästi nyt mennään jo 60 yli


    • sattuu olemaan

      Ei ole kokemuksia muista kuin omasta ukostani jonka kanssa olen naimisissa.

      • Anonyymi

        Silläpä saattaa olla enemmänkin.


    • Kylli-Kerttu

      Ja miespuolisten kannatta vastaavasti kokeilla vaimoihmisiä, jotka on vähintään kolmen lapsen äitejä ja joilla hyvin laiska sekä itsekäs puoliso (=tavallinen äijä). Näille tytöille virkeä, hyvää tahtova Mies on ihan uusi kokemus ja saa siksi hyvät kyydit, vaikka kroppa onkin jo aikatavalla riippuvaa sorttia.

      • kokeillut?

        Ukko ainakin väittää että tissit on vielä kuin Scarlett Johanssonilla ja vauhtiakin riittää :D ;)


      • sitä olisi

        äijänkäppyröillä kokeilemista jos yrittäisivät. Jalat tiukasti ristiin vaan muille kuin omalle kullalle, sillä kotona on seksiä ihan riittävästi tarjolla. Ei siinä itkukaan paljon auttaisi. Eikä kaikilla kolmen lapsen äideillä kroppa riipu.


    • ok..
    • old cowhand

      Eihän nuo olleet edes oikeita syitä. Kunhan halusit purkaa pahaa mieltäsi, kun olet tullut torjutuksi.

      Jätä moiset jutut ja arvosta itseäsi.

      • sitten sinun

        mielestä olisivat oikeita syitä? Mistä niin päättelet että olen tullut torjutuksi?


      • se olikin

        sinun nimimerkkisi!


      • fdhjgtk

        ash = tuhka

        opettele edes englannin alkeet ennen kuin yrität raapustella jotain omasta mielestäsi niin näppärää...luuseri....


      • tykkää
        fdhjgtk kirjoitti:

        ash = tuhka

        opettele edes englannin alkeet ennen kuin yrität raapustella jotain omasta mielestäsi niin näppärää...luuseri....

        kovasti Luu- Sertistä. Taidat olla ajatusten lukija. Itse kullekin sattuu virheitä joskus.... jopa sinullekin kielinero......Iloista päivänjatkoa.... Hymyillään silti...

        Aurinko paistaa, lämmintäkin on ja viikonloppu edessä.... ;) :D


      • blue scarf
        fdhjgtk kirjoitti:

        ash = tuhka

        opettele edes englannin alkeet ennen kuin yrität raapustella jotain omasta mielestäsi niin näppärää...luuseri....

        excuse me sugar. Menikö oikein?


    • luotat ettö

      ukkomiehet palaavat vaimojensa luokse? Entä jos joku rakastuu? tai entäs jos sinä tulet raskaaksi?

    • ei vaimox,kiitoxia

      Itse en aviosiippaa itselleni edes huoli.Joten jää yks bachelori enemmän kelpuutettavaksi ukkomiesten laumaan!

    • UkkoM.

      Lystiä olla pitää. Elämästä täytyy nauttia kaikin tavoin niin kauan kuin se on mahdollista. Miksi pidättäytyä asioista joista haluaa nauttia? Tai edes kokeilla. Eihän kaikki suoritukset ole täysiä kymppejä, mutta eihän sitä itsekään olla!
      Minä olen kyllä päättänyt kokeilla heti liiton ulkopuolista suhdetta kun siihen tulee mahdollisuus. Tosin en tiedä tuleeko sitä koskaan kun en aktiivisesti hae :D

      • vaimovallaton

        "Elämästä täytyy nauttia kaikin tavoin niin kauan kuin se on mahdollista." Näin se vaan on, kerranhan me täällä vaan eletään. Niinpä se minäkin, rakkaan ukkokultani vaimona olen päättänyt etsiä itselleni ihan oman naitavan syötävän rakastajan. Vaimona, kun en ole ihan tyytyväinen ukkokultani suorituksiin, joten mitä sitä märehtimään vaan etsintä käyntiin ;)


      • Anonyymi
        vaimovallaton kirjoitti:

        "Elämästä täytyy nauttia kaikin tavoin niin kauan kuin se on mahdollista." Näin se vaan on, kerranhan me täällä vaan eletään. Niinpä se minäkin, rakkaan ukkokultani vaimona olen päättänyt etsiä itselleni ihan oman naitavan syötävän rakastajan. Vaimona, kun en ole ihan tyytyväinen ukkokultani suorituksiin, joten mitä sitä märehtimään vaan etsintä käyntiin ;)

        No nyt on asiaa!!!


    • Niität mitä kylvät

      Panoja hyvinkin, pannaan kuin likaiset eläimet. Ihmisten olettaisi olevan hienompia yksilöitä ja tunteetkin olevan pelissä. Aloittajakaan ei sit kummoinen ole, vastuuntunnottomiksi lutkaksi ja hu..... kaltaisiasi on aina sanottu! Eikä se siitä muuksi muutu sanot mitä sanot! Vielä se elämä tuo sinunkin eteesi sitä mitä et elämääsi halua mutta irti et pääse! Kärsi sitten.

    • Oiskos noin.

      Ihana ukkomies? Enpä usko sellaisen ihanuuteen jolle ei vaimon tavara enään lasten jälkeen kelpaa. Mies taitaapi olla vaan epävarma itsestään ja tarvitsee itsetunnon kohotusta. Eikös se naisen seksuaalisuus vaan iän myötä lisäänny ja uskoisin että vaimoille ei vaan enään kelpaa eeestaas nylkytys vaan tarvisi vähän nostaa rakastelun tasoa. Tämä on just sinun ukkomiehillesi liian vaativa haaste ja näin ollen he juoksevat kipin kapin sinun luo että ei tarvisi enempää perehtyä naisen seksuaalisuuteen. Ymmärrät sitten myöhemmin.

    • Anonyymi

      🤢🤮

    • Anonyymi

      Mitä seksiä se on, jos mies ei sijaispanon kanssa pysty suuseksiin, tai uskalla laueta naisen sisään! Jännittyneenä pikapano, kiitos ja näkemiin. Pussit tyhjeni, mutta se tärkein RAKKAUS puuttui. No, ehkä nainen sai jotain.

      Oma ukko kävi muutaman kerran naisen, jolla selvästi itsetunto-ongelmia, luona pussit tyhjentämässä. Nainen ei viehättänyt miestäni ulkoisesti, mutta meni paremman puutteessa, ja vieläpä oli itse aloitteen tekijä. Tilaisuus teki varkaan.

    • Anonyymi

      Ja vielä edelliseen...
      Intohimo ei ollut kyseessä, vaan ihan käytännön syyt: testasi mieskuntoaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe