Millaiset tukisukkahousut olisivat miehelle sopivat.
Tukisukkahousut
17
1415
Vastaukset
- vanha ukko
Sopivat!
Norlynin 40 den käytöstä pitkä kokemus. Suonet ei niissä pullistele häiritsevästi, riittävän kestävät oikealla käytöllä. Syksyn tarjouksista ostan yleensä 5 tai 10 paria kerralla kun hinta/laatusuhde on kohdallaan. - Trallaalaa
Hips heips trallallaaa...
- Yksi jalkavaivainen
Talvella käytin kylmillä ilmoilla Lindexin 70 den sukkahousuja, jotka oli mielestäni todella hyvät, joskin lämpöiset. Lidlistä ostin yhdet 25 den tukisukkahousut, jotka olivat hyvät, ja todella tukivat jalkoja. Sitten ostin Lidlin 40 den tukisukkahousut. Niissä ei ollut minkäänlaista tukea jaloille, mutta housu osa oli niin tiukka, että niitä ei mielellään pidä.
Yksi hyvä vinkki miehille, jotka tarvitsevat tukea jaloilleen, on se että tukisukkahousujen alle ei kannata laittaa kalsareita. Miesten kalsarit on epämukavat sukkahousujen alla. Itse useimmiten käytän tukisukkahousuja ilman kalsareita. Ohuiden tukisukkahousujen kanssa käytän kalsareita sukkahousujen päällä.- Saumasukkamies
Trallalaalaaa
- LiiviLeena
"Miesten kalsarit on epämukavat sukkahousujen alla. Itse useimmiten käytän tukisukkahousuja ilman kalsareita...."
Mutta eiks nois joudu jorma aika tiukkaan puristukseen ? Useimmissa tukisukkiksissa on liivimäinen housuosa.Ääni muuttuu kimakaksi... - boy1110000
LiiviLeena kirjoitti:
"Miesten kalsarit on epämukavat sukkahousujen alla. Itse useimmiten käytän tukisukkahousuja ilman kalsareita...."
Mutta eiks nois joudu jorma aika tiukkaan puristukseen ? Useimmissa tukisukkiksissa on liivimäinen housuosa.Ääni muuttuu kimakaksi...ja sillee saaatan kun ponua keitä on siinä nevalainen ja toinen poliisi lahesta
- ääni1
LiiviLeena kirjoitti:
Mutta eiks nois joudu jorma aika tiukkaan puristukseen ? Useimmissa tukisukkiksissa on liivimäinen housuosa.Ääni muuttuu kimakaksi...Sibeliusakatemiaan.. !
- Elämäntapataiteilia
LiiviLeena kirjoitti:
Mutta eiks nois joudu jorma aika tiukkaan puristukseen ? Useimmissa tukisukkiksissa on liivimäinen housuosa.Ääni muuttuu kimakaksi...Mistä löytyy aina henkilöitä,jotka ovat valmiita ottamaan kantaa asioihin,josta eivät ymmärrä mitään.Jos joku huomaa ottaa käyttöön tukisukkikset terveydellisistä syistä,se oikeus hänelläsaa olla. Ei mies ole yhtään lujemmista aineksista kuin nainen.
- Möreä ääni
LiiviLeena kirjoitti:
Mutta eiks nois joudu jorma aika tiukkaan puristukseen ? Useimmissa tukisukkiksissa on liivimäinen housuosa.Ääni muuttuu kimakaksi...Alushousut tukisukkisten alla vasta puristaa, onneksi miesten tiputusongelmat on paljon vähäisemmät kuin naisten eikä siten muuta tarvita.
Kun on kunnon vitjat, ei ne bokserin sisällä pysy, mutta onneksi sukkiksissa ne eivät tipahda puolivälin reiteen. - LiiviLeena
Möreä ääni kirjoitti:
Alushousut tukisukkisten alla vasta puristaa, onneksi miesten tiputusongelmat on paljon vähäisemmät kuin naisten eikä siten muuta tarvita.
Kun on kunnon vitjat, ei ne bokserin sisällä pysy, mutta onneksi sukkiksissa ne eivät tipahda puolivälin reiteen.Nyt en ymmärrä.Eikös puristavisssa sukkiksissa ole pippelillä epämukava olo ?
- hinkkaa aa aaa aa
LiiviLeena kirjoitti:
Nyt en ymmärrä.Eikös puristavisssa sukkiksissa ole pippelillä epämukava olo ?
Jep ja pippeli,alkaa turvota aiheuttaen siemensyöksyn . Sitä nämä homopervot haluaa.
- vaan hyvän olon
hinkkaa aa aaa aa kirjoitti:
Jep ja pippeli,alkaa turvota aiheuttaen siemensyöksyn . Sitä nämä homopervot haluaa.
penikselleni.Liivimäinen housuosa saa useat peniksen laukeamaan hinkkauksen takia.
- löysyyttä piisaa
LiiviLeena kirjoitti:
Nyt en ymmärrä.Eikös puristavisssa sukkiksissa ole pippelillä epämukava olo ?
Viisi vuotta ilman eturauhasta takaa ettei mikään toimi, eli tukisukkahousut on vain
nimensä mukaisessa käytössä.
- Denier
WoMan ja Comfilon merkeistä. Eri vahvuuksia ja tukia löytyy. Ainut että ei
taida saada kuin netistä tilaamalla.- Lääkityksessä
oleva potilas miksi kirjotat sukahousupalstale.Olen Inkeriläinen Venäjältä ja Putin on huva !
- kirjoitukset
Lääkityksessä kirjoitti:
oleva potilas miksi kirjotat sukahousupalstale.Olen Inkeriläinen Venäjältä ja Putin on huva !
jopa Suomesta antennifirmasta kun Putin rääkäisi !
- Sukkahousut jalkaan
kirjoitukset kirjoitti:
jopa Suomesta antennifirmasta kun Putin rääkäisi !
Anna palaa ! Tosi juttu ja erotut massasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879