Mikä naisessa kiinnostaa?

Tyylilyyli..

Jos ajatellaan että haluaisin herättää sinun kiinnostuksen jotta pyyytäisit minut treffeille täytyykö minun
A) Pukeutua mahdollisimman pieniin vaatteisiin ja keimailla näkyvästi ja näyttää seksikkäältä? (Eikös se tehoa kaikkiin?)
B) Näyttää nätiltä ja viisaalta?
C) Näyttää nätiltä ja tyhmältä? (olen kuullut että jotkut pitää tätä yhdistelmää helpompana?)
D) Tehdä kuperkeikkoja edessäsi?
E)Pyytää itse sinua treffeille?


Treffeillä voisin sitten oikeasti olla sitä mitä olen mutta pitäisi ensin päästä sinne treffeille.

6

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä valkkaisin ton C:n pois, tyhmyys pilaa muuten hyvän ensivaikutelman.B ja E vaikuttaa hyviltä vaihtoehdoilta minusta, mutta en ole se mies ketä haet joten nämä on aina vaikeita asioita mietittäväksi.

    • old cowhand

      En tee mitään noista, paitsi geneettiselle perimälleni en isommin mitään voi.
      Aina on riittänyt kosiskelijoita. Harvoin kiinnostavia.

      Turha olla treffeillä muuta kuin on, turha siis olla ennen treffejäkään muuta kuin on jos haluaa että tulee toisetkin treffit.Helppoa.

    • kapistelija

      Ulkoisesti minua kiinnostaa naisen huoliteltu ulkonäkö: huomaamaton meikki ja klassinen, hillitty pukeutuminen. Silmälasit korostavat kokonaisuutta antamalla fiksun vaikutelman. Minuun vetoaa älykkyys, fiksuus ja oikeanlainen itsevarmuus. Huoliteltu ulkonäkö antaa käsityksen, että naisella voisi olla mielipiteitä ja ajatuksia ja kykyä ajatella. Uskaltaisinko itse lähestyä tällaista naista tuolla ulkona? En valitettavasti, sillä olen vähän ujo, mutta jos leikitään, että tällainen nainen haluaisi lähestyä minua, niin aika pitkälle pääsee hymyilemällä, katsomalla silmiin ja sanomalla "hei".

      Valitettavasti pelkästään hymyilemällä ja katsomalla silmiin ei pääse puusta pidemmälle minun kanssani, sillä aika moni nainen tekee jo noin ja en todellakaan osaa sanoa, milloin kyse on kiinnostuksesta ja milloin vain kohteliaisuudesta. Lopputulos on, että en koskaan lähesty näitä naisia. Harmittavasti naisten huomaamattomat signaalit ovat useimmille meistä miehistä kirjaimellisesti huomaamattomia.

    • jumppis87

      Valitsisin noista b ja d vaihtoehtoisen kombon:D se et näyttää kauniilt ja on viisaan oloinen on plussaa mut jos uskaltaa vetää kuperkeikkoiki viel edes nii se kertoo sellasest positiivisest hulluudest. Loput näistä vaihtoehdoista on melko huonoja jos haluat oikeasti kunnon miehen pyytämään sinua treffeille. E poistaa jo ensimmäisen ja viimeisen vaatimuksesi joten sitä ei voi kukaan ottaa. A taas kertoo enemmän että olisit h**o. C:ssä ei oo oikeestaan mitään vikaa muuten paitsi et sil saa tyhmiä miehiä mukaansa. Eli jos tykkäät niistä niin kaikin mokomin.

    • Kysyvä ei

      tieltä eksy.

    • m26.

      on tietysti mennä juttelemaan kiinnostuksen kohteelle niitä näitä, ja vinkata hieman että on kiinnostunut. jospa se sitten pyytää sinua treffeille. meinaan jos et halua itse suoraan kysyä. minuun se puris kyllä varmiten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe