Madonnahysteria

Rantautui Suomeen

9

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä ja siinä

      Kyllähän tuon hysterian ehkä juuri ja juuri ymmärtää.
      Kun Suomeen saadaan yksi maailman megatähti esiintymään.

    • Kyllähän tuo Madonna hysteria on jotenkin käsittämätöntä. Jotenkin tuntuu kuin ketään muuta ei olisi olemassakaan. Olen kuullut pidettävän häntä suurempana kuin Elvistä, Beatlesia, Rollingstonesia ja Abbaa yhteensä, vaikka jokaisella mainituista musiikilliset ansiot ovat monin verroin suuremmat kuin Madonnalla. Laulutaitokin vain korkeintaan keskinkertainen todella Kaukana Celine Dionista.

      En käsitä, miten pelkällä seksikkäällä esiintymisellä voi näinkin hyvin pärjätä. Eikö musiikilla ole enää mitään merkitystä? Kaikesta päätellen ei sitten vähääkään.
      Voiko olla vielä turhempaa julkkista kuin Madonna?

      • 34

        Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.

        Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.

        Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).

        Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.

        Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.

        Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.

        Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään.


      • On se
        34 kirjoitti:

        Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.

        Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.

        Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).

        Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.

        Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.

        Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.

        Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään.

        Tärkeä sana.
        Lavakarismaa täytyy artistilla olla todella paljon kun hän esiintyy livenä yleisölle.
        Jos artistilta tuota lavakarismaa ei löydy.Niin ketään ei silloin artisti kiinnosta.
        Madonnahan on tästä lavakarismasta loistava esimerkki.Madonnalta löytyy tuota lavakarismaa vaikka muille jakaa.Tämän takiahan Madonna onkin maailman suosituin artisti.


      • 34 kirjoitti:

        Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.

        Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.

        Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).

        Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.

        Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.

        Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.

        Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään.

        Eräänä musiikillisena saavutuksena voi pitää legendaksi tulemista. Elviksen kuolemasta on kulunut yli kolmekymmentä vuotta siitä huolimatta myös nuoret ostaa tai lataa hänen levyjään. Legendoiksi voi kutsua Elviksen lisäksi Beatlesia, Rollins Stonesia, Abbaa. Oikeastaa siihen samaan kastiin kuuluu Deep Purple.

        Madonnasta ei koskaan tule mitään legendaa. Ei tosin monesta muustakaan. Tuohon tarvitaan paljon muutakin kuin ns. lavakarismaa.Monet eivät koskaan ole nähneet jotakin legendaa, mutta silti tietävät hänet. Harva pystyy siihen, että nuori ja hänen isoisänsä voi kuunnella samaa musaa. Vain legendat siihen pystyvät.


      • tuolla madgen
        hexi kirjoitti:

        Eräänä musiikillisena saavutuksena voi pitää legendaksi tulemista. Elviksen kuolemasta on kulunut yli kolmekymmentä vuotta siitä huolimatta myös nuoret ostaa tai lataa hänen levyjään. Legendoiksi voi kutsua Elviksen lisäksi Beatlesia, Rollins Stonesia, Abbaa. Oikeastaa siihen samaan kastiin kuuluu Deep Purple.

        Madonnasta ei koskaan tule mitään legendaa. Ei tosin monesta muustakaan. Tuohon tarvitaan paljon muutakin kuin ns. lavakarismaa.Monet eivät koskaan ole nähneet jotakin legendaa, mutta silti tietävät hänet. Harva pystyy siihen, että nuori ja hänen isoisänsä voi kuunnella samaa musaa. Vain legendat siihen pystyvät.

        Hesan keikalla katseli ympärilleen.Niin ikähaarukka katsojissa oli n.10 vuodesta n.90 vuoteen.Joten kyllä madgen musa iskee niin nuoriin kuin vanhoihinkin.
        Kyllä maailman suosituimmat artistit yleensä ovat jo myös aina legendoja.
        Joten kyllä Madonnaakin saavutustensa perusteella voi kutsua hyvillä mielin legendaksi.


      • vanha patu
        tuolla madgen kirjoitti:

        Hesan keikalla katseli ympärilleen.Niin ikähaarukka katsojissa oli n.10 vuodesta n.90 vuoteen.Joten kyllä madgen musa iskee niin nuoriin kuin vanhoihinkin.
        Kyllä maailman suosituimmat artistit yleensä ovat jo myös aina legendoja.
        Joten kyllä Madonnaakin saavutustensa perusteella voi kutsua hyvillä mielin legendaksi.

        kyllä se vain niin on. Madonna ei ole tuonut mitään uutta musiikkiin.
        Elvis toi show:n . toki aimmenkin sitä jo oli, mutta elvis teki siitä tunnetun. Beatles ja Rolling Stones uudistivat rokin ja mursivat myytin, jonka mukaan vain USA:sta voi tulla mailman musaa. Deep Purple toi mukanaan hevin. sitä ei ollut ennen purplea. Abba teki syntikat tunnetuksi ja oli ensimmäine viisuvoittaja, josta tuli koko mailman tähti.

        Edellä kerrottujen vuoksi madonna ei ole legenda. Nyky artisteista lähimmäksi pääsee Celine Dion. Hänellä on upein ääni mitä kellään pop-laulajalla on koskaan ollut, mutta riittääkö se legendaksi tulemiseen? Sen aika näyttää.


      • Madonnan showta
        vanha patu kirjoitti:

        kyllä se vain niin on. Madonna ei ole tuonut mitään uutta musiikkiin.
        Elvis toi show:n . toki aimmenkin sitä jo oli, mutta elvis teki siitä tunnetun. Beatles ja Rolling Stones uudistivat rokin ja mursivat myytin, jonka mukaan vain USA:sta voi tulla mailman musaa. Deep Purple toi mukanaan hevin. sitä ei ollut ennen purplea. Abba teki syntikat tunnetuksi ja oli ensimmäine viisuvoittaja, josta tuli koko mailman tähti.

        Edellä kerrottujen vuoksi madonna ei ole legenda. Nyky artisteista lähimmäksi pääsee Celine Dion. Hänellä on upein ääni mitä kellään pop-laulajalla on koskaan ollut, mutta riittääkö se legendaksi tulemiseen? Sen aika näyttää.

        Oletko itse ikinä nähnyt Madonnan showta livenä?
        Kirjoituksesi perusteella tuntuu ainakin siltä että et ole itse nähnyt Madonnan showta livenä.

        Pelkkä lauluäänihän ei ikinä tee kenestäkään artistista mitään legendaa.Siihen tarvitaan paljon muutakin.

        Madonnan saavutukset sen sijaan tekevät hänestä legendan jo eläessään.

        Yleensähän artistista tulee legenda vasta artistin menehdyttyä.


      • vanha patu
        Madonnan showta kirjoitti:

        Oletko itse ikinä nähnyt Madonnan showta livenä?
        Kirjoituksesi perusteella tuntuu ainakin siltä että et ole itse nähnyt Madonnan showta livenä.

        Pelkkä lauluäänihän ei ikinä tee kenestäkään artistista mitään legendaa.Siihen tarvitaan paljon muutakin.

        Madonnan saavutukset sen sijaan tekevät hänestä legendan jo eläessään.

        Yleensähän artistista tulee legenda vasta artistin menehdyttyä.

        olen Madonnalta nähnyt, mutta en yhtäkään suomessa. Tästäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että Madonna ei ole mikään legenda. Edelleenkään Madonna ei ole tuonut musiikkiin mitään. Pelkkä show ei kenestäkään legendaa viihen tarvitaan sitä mitä edellä kerroin.
        Madonnan esityksissä tuppaa musiikki hukkumaan Show:n taakse. Mitä tulee niihin show esityksiin olen kerran nähnyt show:n, jossa oli noin 50 tanssijaa. He olivat balettitanssijoita ja he tekivät temppuja joihin vain muutama sata maailmassa pystyy. Tuo oli ainutkertainen. Toista samanveroista en ole nähnyt, vaikka onhan tullut nähtyä lähemmäs sata showta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe