http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/08/927597
Mitä mieltä olette saittilaiset tästä Madonnahysteriasta?
Ymmärrättekö ollenkaan tuota kyseistä ilmiötä?
Minä en muista ainakaan että moista hysteriaa olisi Suomessa ollut aikaisemmin minkään muun artistin kohdalla.
Madonnahysteria
9
263
Vastaukset
- siinä ja siinä
Kyllähän tuon hysterian ehkä juuri ja juuri ymmärtää.
Kun Suomeen saadaan yksi maailman megatähti esiintymään. Kyllähän tuo Madonna hysteria on jotenkin käsittämätöntä. Jotenkin tuntuu kuin ketään muuta ei olisi olemassakaan. Olen kuullut pidettävän häntä suurempana kuin Elvistä, Beatlesia, Rollingstonesia ja Abbaa yhteensä, vaikka jokaisella mainituista musiikilliset ansiot ovat monin verroin suuremmat kuin Madonnalla. Laulutaitokin vain korkeintaan keskinkertainen todella Kaukana Celine Dionista.
En käsitä, miten pelkällä seksikkäällä esiintymisellä voi näinkin hyvin pärjätä. Eikö musiikilla ole enää mitään merkitystä? Kaikesta päätellen ei sitten vähääkään.
Voiko olla vielä turhempaa julkkista kuin Madonna?- 34
Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.
Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.
Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).
Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.
Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.
Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.
Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään. - On se
34 kirjoitti:
Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.
Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.
Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).
Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.
Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.
Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.
Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään.Tärkeä sana.
Lavakarismaa täytyy artistilla olla todella paljon kun hän esiintyy livenä yleisölle.
Jos artistilta tuota lavakarismaa ei löydy.Niin ketään ei silloin artisti kiinnosta.
Madonnahan on tästä lavakarismasta loistava esimerkki.Madonnalta löytyy tuota lavakarismaa vaikka muille jakaa.Tämän takiahan Madonna onkin maailman suosituin artisti. 34 kirjoitti:
Mielpiteistä voi kiistellä mutta niiden muuttaminen on toinen juttu. Yleensä ei onnistukaan vain vastaväitteitä heittämällä.
Joku tykkää Metallicasta, toinen Madonnasta, kolmas ei kummastakaan.
Konserteissa pääasia on esiintyminen, ei musiikki. Musiikkia saa cd:ltä, dvd-levyiltä, radiosta. Konsertti on kokonaisuus, jossa fanittaja kokee esiintyjän esiintyvän juuri itselleen(tai ainakin vähän).
Madonnan vertaaminen Celine Dioniin tai mihin tahansa noista edellisistä vertauksistasi, on kuin vertaisi avoautoa maastoautoon, hevosta muurahaiseen, sähkökitaraa ukuleleen, koivua mäntyyn ja niin poispäin. Vertailua ei voi suorittaa tieteellisesti, esim. arvioiden teknisiä kykyjä koska tunteella nuo vertailut tehdään.
Ihan oma mielipiteeni: en arvosta Madonnan lauluääntä juuri hyvän karaokemestarin tasoa korkeammalle, esiintyminen on huipputasoa ryhmänsä kanssa, pallit isommat kuin monella miehellä sen suhteen mitä on uskaltanut tehdä ja julkistaa elämästään, vanhoista biisesitä löytyy helmiä, uusista ei niin paljon. Madonna osaa valita todella hyvin biisejä itselleen, se on jo erittäin tärkeää tuon luokan artistille.
Mikä on musiikillinen ansio? Levyjen myynti? Taltiointien tai konserttien määrä? Musiikin nautittavuuttahan ei voi vertailla koska jokaisen ihmisen aivot ovat erilaiset ja nauttivat asioita eri tavalla. Ihan taatusti on ihmisiä jotka vihaavat Elvistä ja hänen musiikkiaan ja nauttivat Madonnasta, ja toisin päin.
Kaikki nämä ilmoittamasi bändit, artistit Madonna mukaanlukien ovat miljoonien ja miljoonien ihmisten fanittamia, joten kukaan heistä ei ole "huono" jos ajatellaan saavutuksia. Tuolla listalla jättäisin kyllä itsekin Madonnan viimeiseksi, mutta sillä mitään väliä ole kenellekään.Eräänä musiikillisena saavutuksena voi pitää legendaksi tulemista. Elviksen kuolemasta on kulunut yli kolmekymmentä vuotta siitä huolimatta myös nuoret ostaa tai lataa hänen levyjään. Legendoiksi voi kutsua Elviksen lisäksi Beatlesia, Rollins Stonesia, Abbaa. Oikeastaa siihen samaan kastiin kuuluu Deep Purple.
Madonnasta ei koskaan tule mitään legendaa. Ei tosin monesta muustakaan. Tuohon tarvitaan paljon muutakin kuin ns. lavakarismaa.Monet eivät koskaan ole nähneet jotakin legendaa, mutta silti tietävät hänet. Harva pystyy siihen, että nuori ja hänen isoisänsä voi kuunnella samaa musaa. Vain legendat siihen pystyvät.- tuolla madgen
hexi kirjoitti:
Eräänä musiikillisena saavutuksena voi pitää legendaksi tulemista. Elviksen kuolemasta on kulunut yli kolmekymmentä vuotta siitä huolimatta myös nuoret ostaa tai lataa hänen levyjään. Legendoiksi voi kutsua Elviksen lisäksi Beatlesia, Rollins Stonesia, Abbaa. Oikeastaa siihen samaan kastiin kuuluu Deep Purple.
Madonnasta ei koskaan tule mitään legendaa. Ei tosin monesta muustakaan. Tuohon tarvitaan paljon muutakin kuin ns. lavakarismaa.Monet eivät koskaan ole nähneet jotakin legendaa, mutta silti tietävät hänet. Harva pystyy siihen, että nuori ja hänen isoisänsä voi kuunnella samaa musaa. Vain legendat siihen pystyvät.Hesan keikalla katseli ympärilleen.Niin ikähaarukka katsojissa oli n.10 vuodesta n.90 vuoteen.Joten kyllä madgen musa iskee niin nuoriin kuin vanhoihinkin.
Kyllä maailman suosituimmat artistit yleensä ovat jo myös aina legendoja.
Joten kyllä Madonnaakin saavutustensa perusteella voi kutsua hyvillä mielin legendaksi. - vanha patu
tuolla madgen kirjoitti:
Hesan keikalla katseli ympärilleen.Niin ikähaarukka katsojissa oli n.10 vuodesta n.90 vuoteen.Joten kyllä madgen musa iskee niin nuoriin kuin vanhoihinkin.
Kyllä maailman suosituimmat artistit yleensä ovat jo myös aina legendoja.
Joten kyllä Madonnaakin saavutustensa perusteella voi kutsua hyvillä mielin legendaksi.kyllä se vain niin on. Madonna ei ole tuonut mitään uutta musiikkiin.
Elvis toi show:n . toki aimmenkin sitä jo oli, mutta elvis teki siitä tunnetun. Beatles ja Rolling Stones uudistivat rokin ja mursivat myytin, jonka mukaan vain USA:sta voi tulla mailman musaa. Deep Purple toi mukanaan hevin. sitä ei ollut ennen purplea. Abba teki syntikat tunnetuksi ja oli ensimmäine viisuvoittaja, josta tuli koko mailman tähti.
Edellä kerrottujen vuoksi madonna ei ole legenda. Nyky artisteista lähimmäksi pääsee Celine Dion. Hänellä on upein ääni mitä kellään pop-laulajalla on koskaan ollut, mutta riittääkö se legendaksi tulemiseen? Sen aika näyttää. - Madonnan showta
vanha patu kirjoitti:
kyllä se vain niin on. Madonna ei ole tuonut mitään uutta musiikkiin.
Elvis toi show:n . toki aimmenkin sitä jo oli, mutta elvis teki siitä tunnetun. Beatles ja Rolling Stones uudistivat rokin ja mursivat myytin, jonka mukaan vain USA:sta voi tulla mailman musaa. Deep Purple toi mukanaan hevin. sitä ei ollut ennen purplea. Abba teki syntikat tunnetuksi ja oli ensimmäine viisuvoittaja, josta tuli koko mailman tähti.
Edellä kerrottujen vuoksi madonna ei ole legenda. Nyky artisteista lähimmäksi pääsee Celine Dion. Hänellä on upein ääni mitä kellään pop-laulajalla on koskaan ollut, mutta riittääkö se legendaksi tulemiseen? Sen aika näyttää.Oletko itse ikinä nähnyt Madonnan showta livenä?
Kirjoituksesi perusteella tuntuu ainakin siltä että et ole itse nähnyt Madonnan showta livenä.
Pelkkä lauluäänihän ei ikinä tee kenestäkään artistista mitään legendaa.Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Madonnan saavutukset sen sijaan tekevät hänestä legendan jo eläessään.
Yleensähän artistista tulee legenda vasta artistin menehdyttyä. - vanha patu
Madonnan showta kirjoitti:
Oletko itse ikinä nähnyt Madonnan showta livenä?
Kirjoituksesi perusteella tuntuu ainakin siltä että et ole itse nähnyt Madonnan showta livenä.
Pelkkä lauluäänihän ei ikinä tee kenestäkään artistista mitään legendaa.Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Madonnan saavutukset sen sijaan tekevät hänestä legendan jo eläessään.
Yleensähän artistista tulee legenda vasta artistin menehdyttyä.olen Madonnalta nähnyt, mutta en yhtäkään suomessa. Tästäkin huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että Madonna ei ole mikään legenda. Edelleenkään Madonna ei ole tuonut musiikkiin mitään. Pelkkä show ei kenestäkään legendaa viihen tarvitaan sitä mitä edellä kerroin.
Madonnan esityksissä tuppaa musiikki hukkumaan Show:n taakse. Mitä tulee niihin show esityksiin olen kerran nähnyt show:n, jossa oli noin 50 tanssijaa. He olivat balettitanssijoita ja he tekivät temppuja joihin vain muutama sata maailmassa pystyy. Tuo oli ainutkertainen. Toista samanveroista en ole nähnyt, vaikka onhan tullut nähtyä lähemmäs sata showta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602