Venytyskorut ?

mio . mao

Eli ajattelin ostaa nyt 2, 3, ja 4 mm muoviset venytyskorut . Oon lukenu netistä ohjeita alottamiseen , mutta en loytäny vastausta siihen , että jos en halua venyttää enempää ku 4 mm (esimerkki) , niin pysyyko 4 mm koru siinä ilman että reikä venyy enempää kuin 4 mm ? toivottavasti joku tajus , en osaa selittää ..

28

4782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mio . mao

      niin sanokaa jossette ymmärrä, yritän selventää tota .. :D

    • fffuuuuuuua

      no miten ihmeessä se muka venyis enempää kuin 4mm jos et siihen isompaa laita?

      ei veny ei.

      • rK

        Mulla on korvanlehessä jo kohta vuoden 10mm tunneli jossa on toinen pääty irrotettava pois ottoa varten, mutta en tartte sitä ku se on venyny sen verran lisää että lähtee taittamalla pois. Korun massa ei riitä sitä painovoiman ansiosta venyttämään, eli siihen pitäis olla joku muu selitys. Mutta otan sen toisinaan yöks pois nii se pysyy sopivan siistinä, ei veny liikaa eikä ala haisemaan ku saa toisinaan ilmaa.. :P eikä tyynykään kyllä haise.


      • mio . mao

        no enpäs tiiä, mutta aattelin kysästä joltain joka tietää, koska en ite ollu varma -,- kaverilla nimittäin alko 4 millinen (ei aikonu isompaa ostaa) tipahella reiästä läpi o.o


      • egrewgr
        rK kirjoitti:

        Mulla on korvanlehessä jo kohta vuoden 10mm tunneli jossa on toinen pääty irrotettava pois ottoa varten, mutta en tartte sitä ku se on venyny sen verran lisää että lähtee taittamalla pois. Korun massa ei riitä sitä painovoiman ansiosta venyttämään, eli siihen pitäis olla joku muu selitys. Mutta otan sen toisinaan yöks pois nii se pysyy sopivan siistinä, ei veny liikaa eikä ala haisemaan ku saa toisinaan ilmaa.. :P eikä tyynykään kyllä haise.

        venytykset ei haise jos osaa käyttää oikeenlaista korua :) mulla on puinen koru eikä kyllä haise yhtään mihinkään :)


    • sharkattack

      Ainakin itselläni on pysynyt.
      Käytän täältä

      www.cybershop.fi

      ostamia lävistyskoruja. Sieltä löytyy sekä plugit, että puiset/luiset venytyskorut jne.

      suosittelen!!

    • Sanzzo

      Käy tsekkaamassa www.ostari.fi

    • venyttelijä

      kyl se siinä pysyy niin kauan kunnes haluut venyttää lisää.

      • entinenvenyttäjä

        No se riippuu iha lyötkö siihen lyijystä tehdyn venytyksen, sillo saattaa jopa venyäkkin isommaksi. On tuo 4 mm ollu tossa korvassa jo kolme vuotta vuotta, eikä ole kyllä mihinkään kasvanut. Ja tosiaan, nyt kun nuo venarit tossa on killuttanu monta vuotta, olen jo kyllästynyt niihin. Aluksi oli aivan upee juttu jopa niin upea, että mietti et jos nyt pari milliä isomman pistäs. Ja sitten taas juolahti mieleen että jos nyt vielä pari milliä. ja loppuen lopuksi on toisessa korvassa 20 mm ku jäin koukkuun venyttämiseen. ihana reikä siitä jäi kun otin pois. joten harkitkaa tarkkaan, jos meinaatte venyttää yli kymmenen millin! Pienet venytyksen on vielä helppo ottaa pois.


    • räyyyhhg

      tuolta saa koruja, ainakin itelläni on nyt 6mm ja hyvin pysyy, enkä aio enää venyttää..
      kannattaa vaikka sit vaihtaa siihen plugi tai joku :)

      • TaLmAlOvE

        Ei sun tartte ostaa 2mm, 3mm ja 4mm ku 4mm voi laittaa iha suoraa ilman et sattuu tai mitää itellä on nyt 12mm ja alotin suoraa 6mm sit 9mm ja nyt toi 12mm et ei sun tartte tuhlaa rahaa kolmee eri koruu jos sun tavote on se 4mm


      • talmaloveontyhmä
        TaLmAlOvE kirjoitti:

        Ei sun tartte ostaa 2mm, 3mm ja 4mm ku 4mm voi laittaa iha suoraa ilman et sattuu tai mitää itellä on nyt 12mm ja alotin suoraa 6mm sit 9mm ja nyt toi 12mm et ei sun tartte tuhlaa rahaa kolmee eri koruu jos sun tavote on se 4mm

        jos tekee sillee et hyppää heti suurempaan koruun ni sit se ei veny tasasesti vaan siit tulee semmonen ruma röpöliäinen!


    • venkky

      Ja ihan tiedoksi jos heti nopeasti suurentaa reikää monta milliä kerrallaan, ni se voi revetä ja on tosi kipeä . eikä välttämättä enään mene umpeen jos se repeää. venyttämiseen jää nopeeta koukkuun, itellä on 18 mm toisessa korvassa ja toisessa 24mm ja hirveitä ne reijät ilman korua .. harkitkaa hyvin et aijotteko venyttää yli 10 mm venytykset ei mee umpeen enään, taino on ihan kiinni ihmisestä.
      Kannattaa alottaa 3mm ventyksellä :)

    • Pluggs

      Ite alotin eka kielikorusta joka oli paksuudeltaan 1,6mm sitte iha oikeesee venytys koruun 3mm(: Tiedän, noitte paksuusissa ei oo kovin suurta eroo : D Myös sukkapuikoilla on hyvä venyttää, ite aattelin venyttää 5-8milliseks, sukkapuikkoa ja jtn aika liukasta rasvaa (menee paremmi) käyttäen ;D vähä tuo sattu ja hiema verta tuli ku laitoin ton 3mm 1,6mm jälkee. Jote aattelin et anna parantuu iha kunnol sen haavan siel sisäl (: ja ny on ollu tuo 3mm kohta puol vuotta, ja eipä ooo enää kipee yhtää :D

    • huhuhu

      Ite alotin tossa sunnuntaina vasta 2 millisellä, ei ollu tänään paljo yhtään kipee niin laitoin neljä millisen eikä oo tämäkää enää kipee ja helposti veny! Taijan jättää tähän tai enintään kutoseen, mutta en kovin isoo venytä :) Mut tän nelosen nyt annan hetken aikaa olla tässä.

    • Hexxo

      Joo, mulla on nyt nelonen menossa, ollu jo pari kuukautta, ihan siks ku en halua kovin isoo, mutta varmaan jatkan myöhemmin ja lopetan 6mm. Itellä oli jtn 1,5 vuotta sitten 6 mm ja meni koko korvareikä umpeen 4 päivässä ja nyt kun kokeilin kuukaus sitte ni yhessä yössä 4mm melkein umpeen, sillei ettei saa 2 millistä mitenkää läpi :)

    • murrsu

      Ite alotin 2 millisellä, mutta kun ei tuntunut missään niin jatkoin 3 milliseen. Se on ollut ny viikon ja vaihdan kohta 4 tai 5 milliseen. Ohjeina on, että korkeintaan 2 millin hyppäys, pidä niin kauan, että ei tunnu kipeeltä kun liikuttelee ja muista puhdistaa. Jos tulee hirmuisen kipeäksi, ota pois. (:

      • ashq4ntr

        Itseasias ohjeina on, että 1 kuukaudessa, ihan max. 2mm. Juurikin sen takia että repeää helposti. Ite alotin 1,6mm ja kahen viikon jälkee laitoin 2mm. Se kun oli kuukauden ollu ja laitoin 3mm niin repes. Laitoin kakkosen takas, annoin parantua kuukauden ja vaihoin 2,5mm. Nyt ku oli ollu kaks viikko niin 3mm meni repeemättä. Taas kuukausi ja 4mm. Nyt alkaa oleen aika vaihtaa 5 tai 6mm, tossa koossa voi jo alkaa laittaan 2mm isomman kerralla. Ei muutaku kärsivällisyyttä näis hommis.


    • murrsu

      tietysti se, että 2 mm alotetaan ! (:(:(:

      • ashq4ntr

        Kaikkien ihohan ei veny samalla tavalla, joillekin voi mennä ensimmäisenä 3,2 millinenki, mulle ei menny ees 2mm, sen takia laitoinki eka 1,6 eka :D


    • venyttäjä

      Kyllä mulla venyy reijät ihan pelkistä hopee renkaista ja nyt ostin venytys korun joka tais olla 4mm ja meni heittämällä ja toisen korun joka oli muistaakseni 8mm se ei enää ollu niin helppo homma mut meni kun puri vähän hammasta. eli 3päivää "venyttelin" ja nyt on 8mm reijät. ens viikol menee varmasti 10mm tunnelit.

    • mindsettt

      se on ihan henkilökohtasta miten se venyy. ite tein joskus vähän aikaa sitte ite reiän siihen ja helposti meni ilman kipuja 3mm. parin päivän päästä siin oliki sit 5mm. toisin sit mun kaveril tuli 3mm verta ja sattu kuulemma mut ei mulla vaa oo koskaan tuntunu pahemmin, kannattaa kokeilla ainaki sitä 3mm ja sillee oppia tietämään miten sulla itelläs venyy. ja tosiaa on se maaginen 8mm minkä kuulemma pitäs mennä umpee kaikilla vielä, mut on mun kaverilla menny 20mm kokonaan umpee.

    • cray factory siellä saa samalaisia koruja n70 sentillä pölöt :)

    • ._.

      Mitäs sit jos korva repee? Onko enää mitään mahdollisuutta venyttää sen jalkeen

    • nopiasti 1
    • eas1

      En hei tajua miten saatte edes ton 1,6 tungettua läpi ? :o en minä ainakaan saa sitten millään.. onko muuta vaihtoehtoa??

    • 6mm venytys korvassa

      Jos nyt siis ymmärsin mitä tarkotit, niin se ei veny, mutta "löystyy" kyllä.
      Itsehän pidin n.3 kk tuommoista 4mm lasista plugia, joka lopulta alkoi yöllä pudota korvastani. Ensimmäiset 2 kuukautta se pysyi erittäin hyvin, varmaankin siksi että reikä oli vielä suht tiukalla.
      Jos sen haluaa taas yhtä kireäksi, kannattaa vaihtaa pariksi viikoksi 1-2mm pienempi koru ja venyttää takaisin haluttuun mittaan, näin ainakin itse tein. Hyvin toimi ja tekee myös hyvää lävistykselle.

    • 20mm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe