ERONNUT VAI LESKI, vai sinkku?

Miten tehdä itsestään haluttava eronneen naisen silmissä?
Mahdoton tehtävä ilman riittävää fyysistä läheisyyttä. Etenkin eronneeseen naiseen, se ilman tanssitaitoa tuntuu olevan tuhoon tuomittu haave. Vaikka kuinka olisitkin hyvä, hellä ja rakastettava, etkä voi sitä kuin virtuaalisesti esittää, tuntuu se tutustuminen eronneeseen, huonojen mieskokemusten 'saastuttamien' ja katkeroituneiden naisten kohdalla olevan mahdoton tehtävä. Onko se vanha suomalainen sanonta edelleen voimissaan ja ainoa fakta, että 'lesken syli on lämpöinen', ja vain siksi koska siellä ei asu katkeruus vaan eräänlainen kaipaus entiseen hyvään.

Mitä pitempään on kulunut erosta, sitä itseriittoisammaksi tuntuu nainen kasvavan. Kyllä he ilmoituksissaan voivat vaikka kuinka kauniita ajatuksia viljellä ja haaveilla. Sanoista tekoihin ryhtyminen onkin sitten sellaisen vuoren ylittämisen ja vaivannäön arvoinen urakka, ettei siihen sitten enää kannatakaan ryhtyä, koska itsensä voi saada edes osittain tyytyväiseksi ilman sitä riippakiveäkin eli miestä. Oman onnen jakaminenhan ei itsekkyyteen tottuneeseen nykyihmisen maailmankuvaan eikä ihanteisiin kuulu.

Koska, vaikkakin itsenäisyyteen pystyvä, muttei yksinäisyyttä haluava mies ei tunnu olevan muuten tutustumisen arvoinen, niin missä on silloin vika?

Ottakaapa kantaa, olette sitten samaa tai eri mieltä ajatuksistani, joka tapauksessa......

20

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilee.

      Jollei nainen halua ruveta suhteeseen, hänen ei tietenkään tarvitse ruveta suhteeseen. On ihan turha miettiä, kaipaako hän entistä puolisoaan, onko hän katkeroitunut huonoista kokemuksistaan, tykkääkö vain olostaan ilman miestä tai muuten vain "ei halua jakaa onneaan, koska se ei kuulu itsekkyyteen tottuneen nykyihmisen maailmankuvaan".

      Yritä löytää niitä leskiä, eronneita ja sinkkuja, jotka nimenomaan haluavat tutustua miehiin, äläkä niitä, jotka eivät halua miestä elämäänsä.

      • Kyllähän se on aivan ymmärrettävää, ellei joku henkilö halua tutustua yleensäkään lähimmäisiinsä, hän varmasti erakoituu omaan betonibunkkeriinsa ja saattaapa sitten joskus vuosien päästä löytyä muumiotuneena talkkarin ihmeteltyä vuosikausien jatkuvaa valojen polttoa. Näitähän tapauksia on jo nähty.

        Tämä vaan olen näilläkin treffipalstoilla saanut huomata kuinka ehkä sadat naiset pelaavat eräänlaista peliä, aivan kuin keräisivät jotain galleriaa, jolla sitten ompeluseurassa tyttöporukassa kilpaillaan, kellä sattuu kulloinkin olemaan eniten 'hakuja' ja narrauksia.

        Kun sanoit, että YRITÄ löytää, ei se onnistu koska kukaan ei ilmoituksessaan voi luvata sitoutumista heti, eikä se olisi järkevääkään näillä elämänkokemuksilla. Itsekin olen näiden vuosikymmenten aikana oppinut sen luokan ihmistuntijaksi ja persoonallisuusanalysoijaksi, että saattaisivat joissakin tapauksissa jäädä ammattipsykologitkin toiseksi. Ehkä siinä liiallisessa ihmistuntemuksessa piileekin se suurin vaikeus. Naisethan eivät voi sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä miehiä. Eiväthän silloin ne äidilliset hoivavietit pääse oikeuksiinsa.

        Se löytämisen yrittäminen tuntuu joskus aika ylivoimaiselta ja joskus jopa melkeinpä turhauttavalta, että on ehkä parempi antaa kohtalon huomaan sekin, toivottavasti saan sieltä vielä ainakin 60-70 vuotta lisää aikaa tehdä kaikkeni.


      • nainen.
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Kyllähän se on aivan ymmärrettävää, ellei joku henkilö halua tutustua yleensäkään lähimmäisiinsä, hän varmasti erakoituu omaan betonibunkkeriinsa ja saattaapa sitten joskus vuosien päästä löytyä muumiotuneena talkkarin ihmeteltyä vuosikausien jatkuvaa valojen polttoa. Näitähän tapauksia on jo nähty.

        Tämä vaan olen näilläkin treffipalstoilla saanut huomata kuinka ehkä sadat naiset pelaavat eräänlaista peliä, aivan kuin keräisivät jotain galleriaa, jolla sitten ompeluseurassa tyttöporukassa kilpaillaan, kellä sattuu kulloinkin olemaan eniten 'hakuja' ja narrauksia.

        Kun sanoit, että YRITÄ löytää, ei se onnistu koska kukaan ei ilmoituksessaan voi luvata sitoutumista heti, eikä se olisi järkevääkään näillä elämänkokemuksilla. Itsekin olen näiden vuosikymmenten aikana oppinut sen luokan ihmistuntijaksi ja persoonallisuusanalysoijaksi, että saattaisivat joissakin tapauksissa jäädä ammattipsykologitkin toiseksi. Ehkä siinä liiallisessa ihmistuntemuksessa piileekin se suurin vaikeus. Naisethan eivät voi sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä miehiä. Eiväthän silloin ne äidilliset hoivavietit pääse oikeuksiinsa.

        Se löytämisen yrittäminen tuntuu joskus aika ylivoimaiselta ja joskus jopa melkeinpä turhauttavalta, että on ehkä parempi antaa kohtalon huomaan sekin, toivottavasti saan sieltä vielä ainakin 60-70 vuotta lisää aikaa tehdä kaikkeni.

        No just joo!

        Säkin siis etsit sitä piikaa.... luin vasta nyt toisen vastauksesi!


        -->Naisethan eivät voi sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä miehiä. Eiväthän silloin ne äidilliset hoivavietit pääse oikeuksiinsa.


      • nainen. kirjoitti:

        No just joo!

        Säkin siis etsit sitä piikaa.... luin vasta nyt toisen vastauksesi!


        -->Naisethan eivät voi sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä miehiä. Eiväthän silloin ne äidilliset hoivavietit pääse oikeuksiinsa.

        Vaiko vielä ymmärryskin saamatta. Onko luetun ymmärtäminen todellakin noin vaikeaa.

        Jos olen tarkoittanut ainakin sitä, että jos se mies saattaa osatakin ne kotihommat jopa paremmin kuin se äitinsä pilalle passaama vaimo, niin kumpihan siinä tilanteessa se piika mahtaakaan olla.

        Mietihän nyt 'nainen' vähän mitä oletkaan taas 'heitellyt'. Et kai vaan ole se loppuun saakka ajattelematon hosuja, joka ei saa mitään koskaan onnistumaan ;)

        Vai tuliko taas todistettua se, että miehet ja naiset, olemme eri planeetoilta, kuten ovat jotkut viisaammat joskus sanoneetkin ;)


      • piilee.
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Kyllähän se on aivan ymmärrettävää, ellei joku henkilö halua tutustua yleensäkään lähimmäisiinsä, hän varmasti erakoituu omaan betonibunkkeriinsa ja saattaapa sitten joskus vuosien päästä löytyä muumiotuneena talkkarin ihmeteltyä vuosikausien jatkuvaa valojen polttoa. Näitähän tapauksia on jo nähty.

        Tämä vaan olen näilläkin treffipalstoilla saanut huomata kuinka ehkä sadat naiset pelaavat eräänlaista peliä, aivan kuin keräisivät jotain galleriaa, jolla sitten ompeluseurassa tyttöporukassa kilpaillaan, kellä sattuu kulloinkin olemaan eniten 'hakuja' ja narrauksia.

        Kun sanoit, että YRITÄ löytää, ei se onnistu koska kukaan ei ilmoituksessaan voi luvata sitoutumista heti, eikä se olisi järkevääkään näillä elämänkokemuksilla. Itsekin olen näiden vuosikymmenten aikana oppinut sen luokan ihmistuntijaksi ja persoonallisuusanalysoijaksi, että saattaisivat joissakin tapauksissa jäädä ammattipsykologitkin toiseksi. Ehkä siinä liiallisessa ihmistuntemuksessa piileekin se suurin vaikeus. Naisethan eivät voi sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä miehiä. Eiväthän silloin ne äidilliset hoivavietit pääse oikeuksiinsa.

        Se löytämisen yrittäminen tuntuu joskus aika ylivoimaiselta ja joskus jopa melkeinpä turhauttavalta, että on ehkä parempi antaa kohtalon huomaan sekin, toivottavasti saan sieltä vielä ainakin 60-70 vuotta lisää aikaa tehdä kaikkeni.

        Ihan ensimmäiseksi minun pitää sanoa, että en ole tuo sinulle ensin vastannut nimimerkki "nainen", joten väärää puuta tuossa haukuit.

        >

        Olen tullut vuosien varrella huomanneeksi, että nimenomaan miehillä on vaikeuksia sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä naisia. Sinäkin olet etsiskellyt leskiä ja eronneita, mutta ne itsenäiset tapaukset eivät haluakaan miestä enää toista kertaa vaivoikseen. Eronneet ja leskimiehet tas ovat joitakin poikkeuksia lukuunottamatta etsimässä epätoivon vimmalla jotakuta hoitajakseen, ja viikonkin yksinolon jälkeen heidän alkaa tehdä mieli toisen tekemää kotiruokaa, heidän vaatteistaan hajahtaa pesemättömyys ja koko habitus on avuton ja surkea. Sitten keräytyy kodin pinnoille rasvaista pölyä ja joku pitäisi löytää pitämään sekä koti että mies käyttökunnossa. Näitä näkee jatkuvasti, mutta säälintunne ei ikinä ole tarpeeksi suuri syy ruveta omaishoitajaksi miehelle, jossa ei ole muuta vikaa kuin toisten tarpeiden yli käyvä mukavuudenhalu, laiskuus ja opeteltu osaamattomuus.

        >

        Huuhaata ja naurettavaa valhetta. Psykologit käyttävät työkalunaan pitkää, laajaa ja monitahoista koulutusta, sinä taas subjektiivista mutuasi. Omasta mielestäsi olet suuri ihmistuntija, todellisuudessa olet päättänyt sokeasti ihan itse, millaisia ihmiset ovat.

        Etsit siis sitä oikeaa, jolle sinulla on vielä 60-70 vuotta aikaa annettavanasi. Tuolla toisaalla kerrot olevasi 600 euron eläkeläinen. Minä en yhtään ihmettele sitä, miksi sinä olet joutunut kahlaamaan satoja treffi-ilmoituksia löytämättä ketään. Älä syyttele naisten pelejä ja hakuja ja narrauksia - erittäin harva nainen on oikeasti kiinnostunut kolmikymppisestä mutupsykologieläkeläisestä, joka syyttelee muita siitä, ettei itse näille kelpaa.


      • piilee. kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi minun pitää sanoa, että en ole tuo sinulle ensin vastannut nimimerkki "nainen", joten väärää puuta tuossa haukuit.

        >

        Olen tullut vuosien varrella huomanneeksi, että nimenomaan miehillä on vaikeuksia sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä naisia. Sinäkin olet etsiskellyt leskiä ja eronneita, mutta ne itsenäiset tapaukset eivät haluakaan miestä enää toista kertaa vaivoikseen. Eronneet ja leskimiehet tas ovat joitakin poikkeuksia lukuunottamatta etsimässä epätoivon vimmalla jotakuta hoitajakseen, ja viikonkin yksinolon jälkeen heidän alkaa tehdä mieli toisen tekemää kotiruokaa, heidän vaatteistaan hajahtaa pesemättömyys ja koko habitus on avuton ja surkea. Sitten keräytyy kodin pinnoille rasvaista pölyä ja joku pitäisi löytää pitämään sekä koti että mies käyttökunnossa. Näitä näkee jatkuvasti, mutta säälintunne ei ikinä ole tarpeeksi suuri syy ruveta omaishoitajaksi miehelle, jossa ei ole muuta vikaa kuin toisten tarpeiden yli käyvä mukavuudenhalu, laiskuus ja opeteltu osaamattomuus.

        >

        Huuhaata ja naurettavaa valhetta. Psykologit käyttävät työkalunaan pitkää, laajaa ja monitahoista koulutusta, sinä taas subjektiivista mutuasi. Omasta mielestäsi olet suuri ihmistuntija, todellisuudessa olet päättänyt sokeasti ihan itse, millaisia ihmiset ovat.

        Etsit siis sitä oikeaa, jolle sinulla on vielä 60-70 vuotta aikaa annettavanasi. Tuolla toisaalla kerrot olevasi 600 euron eläkeläinen. Minä en yhtään ihmettele sitä, miksi sinä olet joutunut kahlaamaan satoja treffi-ilmoituksia löytämättä ketään. Älä syyttele naisten pelejä ja hakuja ja narrauksia - erittäin harva nainen on oikeasti kiinnostunut kolmikymppisestä mutupsykologieläkeläisestä, joka syyttelee muita siitä, ettei itse näille kelpaa.

        Vastaan vain noihin 'haukkuihisi' nyt. Jos olisit osannut tulkita sen tekstin oikein, olisit huomannut, että minä vastasin nimimerkille, joka oli "piika etsinnässä: siinä vika Kirjoittanut: nainen. / Eilen / klo 17:06 "

        Olisi hyvinkin toivottavaa, että te nimettömät puskan takaa huutelijat joskus sivistyisitte ja oppisitte oikeammille tavoille ja 'rekisteröityisitte jäseneksi', ja siten edes jollain tapaa vastaisitte huudoistanne. Niin ei tarvitsisi arvuutellasitäkään, kuka lie onkaan taas kussut toisen taskuun ;)

        Toivoen teille kaikille sisälukutaitoa, ymmärrystä ja ajattelutaitoa lisää.


      • piilee. kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi minun pitää sanoa, että en ole tuo sinulle ensin vastannut nimimerkki "nainen", joten väärää puuta tuossa haukuit.

        >

        Olen tullut vuosien varrella huomanneeksi, että nimenomaan miehillä on vaikeuksia sulattaa liian hyvin itsekseen pärjääviä naisia. Sinäkin olet etsiskellyt leskiä ja eronneita, mutta ne itsenäiset tapaukset eivät haluakaan miestä enää toista kertaa vaivoikseen. Eronneet ja leskimiehet tas ovat joitakin poikkeuksia lukuunottamatta etsimässä epätoivon vimmalla jotakuta hoitajakseen, ja viikonkin yksinolon jälkeen heidän alkaa tehdä mieli toisen tekemää kotiruokaa, heidän vaatteistaan hajahtaa pesemättömyys ja koko habitus on avuton ja surkea. Sitten keräytyy kodin pinnoille rasvaista pölyä ja joku pitäisi löytää pitämään sekä koti että mies käyttökunnossa. Näitä näkee jatkuvasti, mutta säälintunne ei ikinä ole tarpeeksi suuri syy ruveta omaishoitajaksi miehelle, jossa ei ole muuta vikaa kuin toisten tarpeiden yli käyvä mukavuudenhalu, laiskuus ja opeteltu osaamattomuus.

        >

        Huuhaata ja naurettavaa valhetta. Psykologit käyttävät työkalunaan pitkää, laajaa ja monitahoista koulutusta, sinä taas subjektiivista mutuasi. Omasta mielestäsi olet suuri ihmistuntija, todellisuudessa olet päättänyt sokeasti ihan itse, millaisia ihmiset ovat.

        Etsit siis sitä oikeaa, jolle sinulla on vielä 60-70 vuotta aikaa annettavanasi. Tuolla toisaalla kerrot olevasi 600 euron eläkeläinen. Minä en yhtään ihmettele sitä, miksi sinä olet joutunut kahlaamaan satoja treffi-ilmoituksia löytämättä ketään. Älä syyttele naisten pelejä ja hakuja ja narrauksia - erittäin harva nainen on oikeasti kiinnostunut kolmikymppisestä mutupsykologieläkeläisestä, joka syyttelee muita siitä, ettei itse näille kelpaa.

        Nyt kun luin lisää tekstiä, jota tämä anonymi "Siellähän se vikaKirjoittanut: piilee. / Tänään / klo 11:54" kirjoittelee tosiaankin asiosta mitään tietämättömänä syyttäen juuri toisia siitä subjektiivisuudesta, johon hän itse syyllistyy mitä suurimmassa määrin. Uskallan haastaa kenet tahansa teistä vastaväittäjistä keskustelemaan näistä asioista silmäkkäinkin ja uskallan sanoa, että silloin teilläkin saattaisi olla jotain opittavaa elämällenne.

        Tässä turhaa ja aiheetonta väittelyä:
        "Huuhaata ja naurettavaa valhetta. Psykologit käyttävät työkalunaan pitkää, laajaa ja monitahoista koulutusta, sinä taas subjektiivista mutuasi. Omasta mielestäsi olet suuri ihmistuntija, todellisuudessa olet päättänyt sokeasti ihan itse, millaisia ihmiset ovat."
        Äskeiset väittämät ovat taas vain hataria olettamuksia, eivätkä mitään kokemusperäistä tietoa, jolla et voi tosiaankaan päästä ylvästelemään. Vielä en ole tavannut yhtään psykologia (vaikka heitä tunnenkin), jolla olisi jo 50 vuoden koulutus ja yleensä jaksamista tälle vaativalle alalle. Itse olen vuosien varrella saanut ilokseni huomata olevani nuorten psykologianopiskelijoiden "opettaja" ja kokemuspankki. Ei minun ole tarvinnut päättää, millaisia ihmiset ovat, he ovat itse juuri sitä mitä ovat, minä olen ollut vuosikymmenet vain havainnoitsija, kuuntelija ja muistiinpanija. Ja olenpa siinä sivussa onnistunut pelastamaan muutaman itsetuhostakin, se kuule vasta antaakin voimaa lisää.

        Ja vielä toistamiseen. Ettei vaan olisi nytkin juuri niin, että itse olet tuo kokematon, itseäsi täynnä oleva kolmekymppinen, joka tosiaankin tutustumatta asioiden todellisiin ja moninaisiin osatekijöihin, muodostaa näin lyhyen ja helpostikin väärinymmärrettävän tekstittelyn jälkeen juuri sen oman väärinkäsityksensä.

        Minulle saa kyllä kirjoittaa, jos vaan kantti kestää;
        [email protected]


      • piilee.
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Vastaan vain noihin 'haukkuihisi' nyt. Jos olisit osannut tulkita sen tekstin oikein, olisit huomannut, että minä vastasin nimimerkille, joka oli "piika etsinnässä: siinä vika Kirjoittanut: nainen. / Eilen / klo 17:06 "

        Olisi hyvinkin toivottavaa, että te nimettömät puskan takaa huutelijat joskus sivistyisitte ja oppisitte oikeammille tavoille ja 'rekisteröityisitte jäseneksi', ja siten edes jollain tapaa vastaisitte huudoistanne. Niin ei tarvitsisi arvuutellasitäkään, kuka lie onkaan taas kussut toisen taskuun ;)

        Toivoen teille kaikille sisälukutaitoa, ymmärrystä ja ajattelutaitoa lisää.

        Sinä oletat tuolla ylempänä keskustelevasi yhden ihmisen kanssa. Minä olen kirjoittanut nimimerkkikenttään tasan yhdenlaisen rivin, joten yritä sinä nyt vain käyttää niitä silmiäsi lukemiseen.

        Tuo alempana oleva selityksesi on ihan silkkaa huuhaata. Olen tavannut ennenkin ikääntyviä besserwissermiehiä, jotka pitävät itseään varsinaisina guruina, vaikka omassa menneisyydessä on avioeroja, lähestymiskieltoja ja vieraantuneita jälkeläisiä. Erityisen mielellään kaltaisesi tyypit tunkevat toisten ihmissuhteisiin pätemään ja "opettavat" muille elämäntaitoja. Voin kuvitella sinua tyrkyttäytymässä psykologianopiskelijoiden seuraan mittaamattoman arvokkaine ennakkoluuloinesi.

        Minä en viitsi paneutua sinun juttuihisi tämän enempää, koska sinulla näkyy olevan jonkinlaisia harhakäsityksiä omasta itsestäsi ihan konkreettisellakin tasolla. Vai onko sinulla jokin selitys siihen, että alla olevan tekstisi mukaan olet vähintään viisikymppinen, tuolla ylempänä etsit 60-70 vuotta kestävää ihmissuhdetta ja aivan muualla olet eukkonsa pettämäksi joutunut eläkeläinen?


      • piilee. kirjoitti:

        Sinä oletat tuolla ylempänä keskustelevasi yhden ihmisen kanssa. Minä olen kirjoittanut nimimerkkikenttään tasan yhdenlaisen rivin, joten yritä sinä nyt vain käyttää niitä silmiäsi lukemiseen.

        Tuo alempana oleva selityksesi on ihan silkkaa huuhaata. Olen tavannut ennenkin ikääntyviä besserwissermiehiä, jotka pitävät itseään varsinaisina guruina, vaikka omassa menneisyydessä on avioeroja, lähestymiskieltoja ja vieraantuneita jälkeläisiä. Erityisen mielellään kaltaisesi tyypit tunkevat toisten ihmissuhteisiin pätemään ja "opettavat" muille elämäntaitoja. Voin kuvitella sinua tyrkyttäytymässä psykologianopiskelijoiden seuraan mittaamattoman arvokkaine ennakkoluuloinesi.

        Minä en viitsi paneutua sinun juttuihisi tämän enempää, koska sinulla näkyy olevan jonkinlaisia harhakäsityksiä omasta itsestäsi ihan konkreettisellakin tasolla. Vai onko sinulla jokin selitys siihen, että alla olevan tekstisi mukaan olet vähintään viisikymppinen, tuolla ylempänä etsit 60-70 vuotta kestävää ihmissuhdetta ja aivan muualla olet eukkonsa pettämäksi joutunut eläkeläinen?

        Tosiaankin, totta joka eikä mitään pikkulikkamaista skeidaa. Sen 60-70 tajuaminenkaan ei vieläkään ole mennyt tälle 'piilevälle' jakeluun. Mutta jos hän osaisi paremmin käyttää näitä palveluja ja tutustua tämän sivuston mahdollisuuksiin profiilikertomuksista, hänellekin saattaisi selvitä aisioita paremmin.

        Ja moinen keskustelukyvyttömyys häneltä vain osoittaa kuinka paljon hänellä vielä onkaan oppimista.


    • "oikea" sattuu

      kohalle, ihan missä vain niin se on vientiä kuitenkin. Nimim. kokemusta on :) Ihtelläni on erittäin huonot kokemukset siitä yhdestä ja ainoasta avioliitosta ( rauha hänen muistolleen), ja olin päättänyt ettei koskaan enää minun kohdalleni tule sellaista "ukon kuvatusta" jonka rinnalleni otan kulkemaan... Toisin kävi, kolmatta vuotta tässä on yhteistä taivalta taivallettu. No ehkä tässä se "lesken syli oli lämpöinen....:)"

      On ollut vaikea oppia luottamaan ja jakamaan asioita, mutta kun ja jos on oma halu yrittää niin siinä onnistuu kyllä. Rakas avomieheni on jaksanut kannustaa ja tukea, nähdä huomiseen...

      Itse kävin tanssimassa paljonkin, mutta avokkini ei tanssi joten ihan muualla tiemme kohtasivat, joten ei se tanssitaidoista ole kiinni :) Meitä naisia on todella monenlaisia kuten teitä miehiäkin...
      Kyllä sie sen "oikean" kohtaat vielä, usko poies...

      Hyvää kesää ja uskoa huomiseen!!

    • nainen.

      -->vaikkakin itsenäisyyteen pystyvä,

      Toi on se ongelmakohta. Jo sen avi(o)miehen kanssa nainen toki ymmärsi ja tiedosti, että toki miehetkin PYSTYY itsenäisyyteen, ne vain EI HALUA.

      Ja siten naisen on melkoisen vaikeaa uskoa sitä toiseltakaan uroolta.

      Miehet - katsoo ketä tuttu parisuhteellista miestä vain - laittaa AINA kaikki kotityöt naisen niskoille!

      Ehkä jos ehdotat, että pidetään eri asunnot, niin asia etenee.

      Seksi on hemmetin kivaa, seuraa kaipaan kovasti. Olisi todella upeaa tehdä kaikkea YHDESSÄ.

      Mutta prkl. Mä en TOSIAANKAAN halua ruveta pesemään paskaisia kalsareitasi, poimimaan niitä lattialta, keittämään sulle ruokaa, silittämään paitojasi, siivoamaan sotkujasi. En ole tavannut kovinkaan montaa miestä (pari sentään nähnyt) jotka OIKEASTI tekee jotain sen "oman itsenäisyytensä" eteen kotitöiden suhteen....

      Mä itse aikuisena ihmisenä äen prkl kehtaisi pesettää alushousujani muilla! Miehille on itseestään selvää, että nainen HALUAA ja OIKEIN HIMOITSEE ruveta siivoamaan miehen asuntoa, miehen sotkuja, pesemään se vaatteita, kantamaan sille ruokaa kaupasta......

      • fiksua hetkisen

    • tarvitse miestä

      nainen huomaa kypsemmässä iässä ettei se tarvi miestä enää siihen jalkoihinsa pyörimään! se on fakta.nuorena nainen etsii pakkovimmalla isää tuleville lapsilleen,se on osa luontoa, mutta kun se on hoidettu,laantuu ne himot siihen showhun ja nainen tajuaa miten ihanaa elämä on ilman sitä jalassa roikkuvaa miestäkin.jos se mies on miesvainaa niin ei nainen hevillä lähde enää kenenkään uuden ukon piiaksi.nainen kun aina pärjää itsekseen,jopa loistavasti.jos joskus se miehen kaipuu "siinä mielessä" iskee voi hetken huviin sortua, mut siinä se. toisaalta on noi lelutkin nykyään niin hyviä ettei sitä munan jatketta eli miestä tarvita oikeastaan mihinkään.

      • Mutta varma olen siitä, että yksikään dildosi ei sinulle ole vielä yhtään kukkapuskaa tuonut ;) Eikä ole sinulle muutenkaan huomiota osoittanut, itse olet joutunut leikkisi leikkimään.

        On se kuule upeata rakastaa ja olla rakastettu. Elämä on opettanut, että antamalla itsestään olen saanut paljon enemmän takaisin jaksaen vieläkin enemmän sietää niitä huonojakin päiviä. Ja toivon mukaan vielä vuosikymmeniä lisää monenlaisia päiviä elämän suolaksi ja sokeriksi. Ja kaiken muun lisäksi se on antanut aina vaan lisää ymmärrystä ja tietoa kuinka paljon meidän joukossamme onkaan niitä vähälahjaisia ja itsekkäitä ihmisiä, niin miehissä kuin naisissakin.


      • kukkapuskia kantelisi?
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Mutta varma olen siitä, että yksikään dildosi ei sinulle ole vielä yhtään kukkapuskaa tuonut ;) Eikä ole sinulle muutenkaan huomiota osoittanut, itse olet joutunut leikkisi leikkimään.

        On se kuule upeata rakastaa ja olla rakastettu. Elämä on opettanut, että antamalla itsestään olen saanut paljon enemmän takaisin jaksaen vieläkin enemmän sietää niitä huonojakin päiviä. Ja toivon mukaan vielä vuosikymmeniä lisää monenlaisia päiviä elämän suolaksi ja sokeriksi. Ja kaiken muun lisäksi se on antanut aina vaan lisää ymmärrystä ja tietoa kuinka paljon meidän joukossamme onkaan niitä vähälahjaisia ja itsekkäitä ihmisiä, niin miehissä kuin naisissakin.

        yhtään sen useammin kuin dildokaan.


      • kukkapuskia kantelisi? kirjoitti:

        yhtään sen useammin kuin dildokaan.

        On paljon ihmisiä, jotka näkevät vain sitä mitä haluavat tai ovat taas näkemättä sitä mitä eivät halua. Joskus on sanottu lapsillakin olevan valikoiva kuulo, kai voi olla valikoiva näkökin. Vai onko se sitä tietynlaista asenteellisuutta ruusunpunaisten tai mustien lasien takaa.

        Ja siitä kantamisen näkemisestä, eipä minun tarvitse kaukaa syyllistä etsiä niiden kukkapuskien kantamiseen, menenpä vaan peilin eteen. Kyllä niitä kukkia tuli exälle aikanaan kanniskeltua. Voinpa vielä viimeisenkin kuivatettuna teille epäilijöille näyttää ;) Ne dildot ovat usein vaan jäänet sinne kauppojen hyllyille tai itseriittoisille yöpöydän laatikkoon

        Että on turha luulla kaikkien muiden olevan yhtä huonoja kuin miltä se oma kuva näyttää.

        Ja ellei tässä maailmassa enää olisi hyvyyttäkään, olisivat monet kukkakauppiaatkin turhautuen lopettaneet kauppansa.


    • ei pidä kysyä

      kun ei kestä vastausta.

      • Varmasti kestää vastauksia ja kuten olen jo aiemminkin vastannut, että pystyn ja uskallan kenet tahansa teistä kohdata silmästä silmään ja ryhtyä keskustelemaan näistä elämääkin suuremmista kysymyksistä noilla tavoilla vouhkaamatta. Joskus tuntuu siltäkin, että näitä höyrypäitä on jopa hiukan mukavaakin herätellä päästämään paineita vähän pihalle.

        Mutta yhtään ainutta niin rohkeata ei näissä 'vouhkaajissa' vaan vielä ole ilmennyt, että uskaltaisivat todelliseen debaattiin.

        Suuri osa meistä suomalaisista on kyllä niin herkkähipiäisiä sanomisista ihan raivostumiseen saakka, mutta vain anonyminä sen suojaavan ruudun takana osaavat ja uskaltavat sitten räksyttää. Todelliseen ajatustenvaihtoon harva pystyy kuitenkaan viime peleissä.


      • elävää elämää
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Varmasti kestää vastauksia ja kuten olen jo aiemminkin vastannut, että pystyn ja uskallan kenet tahansa teistä kohdata silmästä silmään ja ryhtyä keskustelemaan näistä elämääkin suuremmista kysymyksistä noilla tavoilla vouhkaamatta. Joskus tuntuu siltäkin, että näitä höyrypäitä on jopa hiukan mukavaakin herätellä päästämään paineita vähän pihalle.

        Mutta yhtään ainutta niin rohkeata ei näissä 'vouhkaajissa' vaan vielä ole ilmennyt, että uskaltaisivat todelliseen debaattiin.

        Suuri osa meistä suomalaisista on kyllä niin herkkähipiäisiä sanomisista ihan raivostumiseen saakka, mutta vain anonyminä sen suojaavan ruudun takana osaavat ja uskaltavat sitten räksyttää. Todelliseen ajatustenvaihtoon harva pystyy kuitenkaan viime peleissä.

        Kaipaat keskustelua jossa ei olla anonyyminä. Miksi sitten kirjoitat palstalle, jossa näppäimistön takana voi olla kuka vaan?


    • viran puolesta

      eronneen miehen silmissä ?

      Kyllä se ongelma on myös täälläkin päässä (olen nainen). Minulla on profiili suomi24 -palstalla ja katsojia on käynyt, mutta ainoastaan yksi on tähän mennessä ottanut yhteyttä. Ne, keihin itse olen ollut yhteydessä, eivät ole vastanneet mitenkään. Olen eronnut, mutta en katkera. Ei ole mitään syytä olla katkera, kun on pystynyt selvittämään asiat.

      Olen sitä mieltä, että koska profiilistani ei käy ilmi, että jakaisin itseäni ehdoitta kaikille, ketkä vaan pyytävät, ei kiinnostusta löydy. Olen ilmeisesti tylsä, tavallinen ja kuvitellaan, että minusta ei ole parisuhteessa mitään hyötyä. En kuitenkaan allekirjoita sitä nykynaisten näkemystä, että miehen kuin miehen kanssa pitää mennä sänkyyn.

      Arvostan tutustumista, keskustelua, huumoria ja sitä, että tulee tietty yhteenkuuluvuuden tunne, ennen kuin aletaan miettiä kumman luokse mennään yöksi. Olen uskollinen, yhden miehen nainen ja vakaasti sitä mieltä, että aivot on ihmisen seksuaalinen elin. Minulla olisi paljon annettavaa, kunhan joskus tapaan sen tavallisen, uskollisuutta arvostavan ja kunnollisen miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1918
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      133
      1148
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      117
      1141
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      956
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      891
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      803
    7. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      747
    8. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      740
    9. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      736
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      699
    Aihe