Aloitteen tekeminen seksissä

miten tehdä?

Olen seurustellut viitisen kuukautta mieheni kanssa ja ikää minulla 26. Kuinka saisin itse tehtyä aloitteen seksiin? Mies tekee aina aloitteen, itselläni tekee kyllä mieli seksiä aina kun sitä on (useita kertoja viikossa). Luulisin, että seksiä olisi useammin, jos tekisin itsekin aloitteita.

En tiedä, pelkäänkö, että mieheni voisi torjua minut tai ei olisikaan kyvykäs seksiin sillä hetkellä.. Seksi on kuitenkin mielestäni monipuolista. Tykkään myös olla päällä ja ottaa suihin esim. Se vaan alkaa tuntua rutiinilta, kun itse ei uskalla vietellä miestä mukaan leikkiin, vaan aina odottaa hänen haluaan! Tuntuu, että siitä puuttuu intohimo, vaikka se minulla oikeasti on, mutten uskalla sitä näyttää.

Olisiko konkreettisia vinkkejä, miten voisin ruveta aloitteelliseksi? Miten päästä eroon estoista? Haaveilen mm. suihin oton aloittamisesta, kun katsomme tv:tä sohvalla, mutta pokka ei riitä!

18

5082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoisi / haluaisi

      sinun tekevän aloitteen.

      Laita vaikka paperille, jos et uskalla sanoa.

      Muutenkin mielestäni keskustelu on kaikkein tärkein menetelmä hyvään seksiin (ja hyvään parisuhteeseeen).

      Ja eihän sun tarvi heti suihin ottaa sohvalla! Menet vaikka ensin syliin hajareisin ja aloitat "hierontaa" ja suutelua..... mutta älä jääkiekko- ja jalkapallo-ottelun aikana. :)

      • Voi kuinka avutonta!

        Voi elämän kevät sentään, ei seksiasiat ole mitään viraston lomakejuttuja :)

        Tässä alkuperäiselle pari hyvää vinkkiä (on tehty minulle ja on toiminut, vaatii tosin hyvää itsetuntoa):
        kun katsotte telkkaria, nouset ylös ja astut miehen selin eteen ja yksinkertaisesti tiputat sitten vaatteet pois ja istut suoraan syliin.

        Tai sitten heittäydyt miehen syliin siten, ettei epäilyksen häivää jää siitä mitä haluaisit tehdä.


      • kun ei muka
        Voi kuinka avutonta! kirjoitti:

        Voi elämän kevät sentään, ei seksiasiat ole mitään viraston lomakejuttuja :)

        Tässä alkuperäiselle pari hyvää vinkkiä (on tehty minulle ja on toiminut, vaatii tosin hyvää itsetuntoa):
        kun katsotte telkkaria, nouset ylös ja astut miehen selin eteen ja yksinkertaisesti tiputat sitten vaatteet pois ja istut suoraan syliin.

        Tai sitten heittäydyt miehen syliin siten, ettei epäilyksen häivää jää siitä mitä haluaisit tehdä.

        kehtaa kysyä mistä toinen pitää.


    • eikäkun

      Alat ottaa vaan poskeen ihan spontaanisti. Ehkä jonkun alkuhipaisujen jälkeen.
      Näin ainakin mun muija tekee ja kyllä siinä telkkariohjelmat unohtuu erittäin nopeasti.
      Vaikka ollaan oltu naimisissakin jo 23v. niin kyllä se vaan on aina yhtä kiehtovaa kun vaimo tekee aloitteen.
      Kyllä naisetkin saa ( ja pitääkin) olla aloitteen tekijöinä.

    • ...........

      No voisin kuvitella, että aika varmaan se mies syttyy jos yllättät itse aloitteella. Vähän katsot vaikka hetkeä ettei ole huonolla tuulella jne. Ja kyllä sitä parisuhteessa tulee jossain vaiheessa hetkiä, jolloin toinen tahtoo ja toinen ei. Ei siihen maailma romahda. :) Jos teillä löytyy hiukan sellasta leikkimielisyyttä, niin voisit asennoitua nyt hommaan, että lähdetpä viekoittelemaan miestä. Se on sitäpaitsi tosi hauskaa. Jos et heti uskalla, niin voisit yhtäkkiä alkaa pilke silmäkulmassa pohtimaan, että mitäpä jos tekisitkin nyt noin kuten kirjoitit.

      Ja voit ihan hyvin aloittaa pikkuhiljalleen, ei sun tartte heti solmiosta makkariin vetää, mutta keimailla, viekotella jne jne, sytytellä. Ja kun jo kerrankin tehnyt, niin varmasti rohkaistut jo siitäkin.

      Ja ehdoton juttu: Puhu miehelle toi ihan sama juttu, jonka kirjoitit. Anna hänen nyt ainakin tietää, että haluaisit itsekin tehdä aloitteita ja aiotkin. Ja että sua vaan vähän pelottaa se torjunta. Ainakin mies tietäisi sitten.

      Ja se torjutuksi tuleminen silloin tällöin on nyt vaan aika luonnollista. Se ei tarkoita etteikö toinen haluaisi sua vaan silloin vaan sattu huono hetki. Ei sen kummempaa.

    • ihminen ikinä

      epäröi tuollaisessa asiassa. Suomessa on tuhansia kaltaisiani miehiä, jotka toivoisivat vaimon, edes joskus tekevän aloitteen. Se olisi minulle puolet esileikistä.
      Miehesi heittää varmasti lippalakkia ilmaan, jos unohdat pelkosi ja teet ajattelemiasi asioita.

      Nimim. 17-vuotta aloitteita

    • daisy duck

      Hmm..minullapa on ongelma toisinpäin...mies ei osaa tehdä aloitetta. Aina pitää itse ensin vinkata, että nyt kiinnostaisi. Asiasta on puhuttu ja se kyllä ärsyttää...olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta alkaa kyllä nakertaa itsetuntoa kun "mies ei halua" minua...vaikka siis haluaakin, ei vaan osaa sitä aloitetta tehdä.

    • Jiip--

      Itselläni on tuore suhde menossa ja minäkin aluksi hieman epäröin tehdä aloitetta koska se mahdollinen torjutuksi tuleminen ei tunnu kivalta vaikkei se nyt tappaisikaan.
      Otinpa sitten mieheltä selvää mistä hän pitää tai jopa hullaantuu. Esimerkiksi hänellä kaulan ja niskan alueen suuteleminen tekee sen tempun ettei jää kenellekään epäselväksi mikä on homman nimi. Ei siis tarvitse alapäähän suoraan käydä käsiksi. ;o) Tietysti jotkut voi siitäkin tykätä...

      Kun rohkeutta tulee enemmän niin sanomallakinhan se selviää että on halukas.
      Reippaasti vain tuumasta toimeen! :o)

    • kat de keila

      Tekisin itse kiinnostuneelle miehelle strippauksen hänelle.Alusasuvalinta harkittuna..Vaahtokarkkeja sekä kuplivaa!

    • Meijumeiju...s

      Meillä mun jätkän kanssa yleensä se menee niin että mä teen aloitteen.
      Ollaan vaikka makkarissa, se alkaa kielisuudelmilla, siitä yleensä paitaa pois niin kyllä miehetkin sen ymmärtää että nyt mennään eikä meinata. Ei tarvitse olla mitään suihinottoa, kyllä se seksi suju ennenkin ilman suihinottoa. Mutta jos siitä tykkää niin voihan sitäkin harrastaa. (:

    • Ilman.

      Sama se kuka tekee aloitteen. Yli 20 v yhdessä niin sitä ei enää edes muista mitä muuta sängyssä (pöydällä, tuolilla, sohvalla, lattialla, saunanlauteilla, auton penkillä...) voi tehdä kuin nukkua. Paskat.

    • kaetsy

      Jos nyt et halua mitenkään "käydä kimppuun" noin suoraan, niin ihan perusjuttuja kun vaikka makailette sängyllä, ala silittelemään niskasta, alaselästä/pakaroista,reisistä, kyllä se siitä varmaan pikkuhiljaa :)

      Tuli nyt mieleen että pari kertaa tehny näin, mutta ekalla kerralla vähän naurahdinkin mieheläl että sinäpä pienestä innostuit ja se kuittas et "jaa pienestä" ... oltiin just vähän hiplailtu toisiamme, olin ilman alushousuja semmonen "kotihame" päällä.. Mies oli istualtaan sängyllä ja istuin hajareisin sen eteen ja otin kädestä kiinni ja vein haaroihin ja sanoin "Koitas ny mitä sait jo aikaa" ...Sit tehnyt pari kertaa sen jälkeenkin noin jos ollu resurssit, mutta aika toimiva :D

      Toinen ei nyt niin alotteen tekeminen ole mut meillä toimii, jos nyt tekee mieli ja katellaan vaikka telkkaria niin olen usein vaan pikkuhousut jalassa (tai sitten toi "kotihame" ja harvemmin siellä on alusvaattete alla, niin etenkin jos nyt mies menee käymään jossain niin ottaa hyvän asennon mahalleen että on siinä peppu hyvin "esillä" ,kun miehes tulee takasin niin väkisinkin varmaan se alkaa sitä kattelemaan, jos tulee luoksesi ja vaikka alkaa koskettelemaan niin vastaat sitten vaikka pussaamalla hiukan niskaan/korvia (/mistä nyt miehes tykkäää) . Ollu ihan hauska huomata että monia kertoja toiminut, se on aina palattuaan silittelemässä ja alkaa sitten ihailemaan ja siirtyy "alemmas" ja alemmas ja kohta saan suuseksiä ja edetään siitä ;)

    • Anonyymi

      Jos nautiskelee viiniä seuralaisen kanssa, siinä voi alkaa huulilla kevyesti koskettaa toisen suupieltä, alahuulta, kaulaa - rauhallisesti. Tätä voi jatkua kauan, ei hätäillä. Kädellä voi hyväillä niskaa, selkää, hiuksia...jutella hiljaa...istua polvella, käytä mielikuvitusta - älä ryntää suoraan asiaan, vaan sensuellisti, herkästi etene, eikä tartte olla mielessä vaan SE!

    • Anonyymi

      Pukeudu seksikkäästi sitten tluta miehes makkariin ja alat riisua hitaasti. Hyväilet itseäsi samalla

    • Anonyymi

      No nyt kun olet 37v, niin joko olet uskaltanut itse kysyä mieheltäsi seksiä ja oletko saanut tarpeeksi sitä?
      Onko sama mies vielä kuvioissa?

    • Anonyymi

      Ei siihen seksiin kovin pian pidä alkaa, sillä silloin ette ole ehtineet tutustua muutoin toisiinne. Suhde on vain seksisuhde ja on jokseenkin varmaa, että ei tule kestämään. Elämässä tarvitaan paljon enemmän sitä yhteistä suuntaa kaikissa asioissa ja perheissä ne ovat talous, mahdolliset lapset, työkuviot, kun ne hoituu ja jotenkin toisen entisyyskin on käsitelty, vasta sitten tulee kysymykseen se seksi ja sen kokeileminen, onko siinä yhteinen suunta.
      Mutta ihan varmasti seksiin ensin mentyä, kaikki muu unohtuu ja riitoja riittää,

      Katselkaa ja kuunnelkaa varmasti päädytte samaan.

    • Anonyymi

      Helppoa kuin heinän teko, pikkarit pois ja hommiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe