meni plasmat sekasin..

mies..

Huh! Ei jukoliste. Käyn työpaikan ruokalassa syömässä yksinään, omat työkaverit syö omia eväitään. Samaan aikaa viereisessä pöydässä on yleensä naislauma syömässä myös. Näistä naisista yksi on aika tasokas, jotain Maria Lund tyyppiä. Toki olen sen huomannut, mutta en edes yritä mitään katsekontaktia, koska se on mun mielestä liian tasokas mulle? Tuommoinen nainen seurustelee yleensä joidenkin seikkailijoiden ja vuorikiipeilijöiden kanssa. Ei tämmöisen it-työläisen, jolla 8-16 päivä ja skootterilla kulkee kesäisin töissä, heh :D

Noh. Olin tavalliseen tapaan yksin syömässä. Ravintola on tyhjä, muutama ihminen siellä oli syömässä. Niin tämä "Maria Lund" tuli nyt yksin samaan pöytään istumaan, vaikka pöytiä olisi ollut tyhjillään koko paikka? Kyllä minä säikähdin, kun se käveli siihen pöytään. Lähti nälkä saman tien pois, mutta toimin vain kuin kone ja kauhoin sitä ruokaa turpaani. Pää oli ihan tyhjänä.

Samperi kun sitä olisi supliikkimies, siinä olisi ollut hyvä tilaisuus tutustua tai yrittää jutustelua. Mutta kun en voi, niin en voi :/

PS. Jos nainen tunnistat ja luet tämän, niin tiedätpähän syyni.

23

5252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä alennu

Älä odota turhia. Jos tuo nainen sattuu kirjoituksesi lukemaan, voi olla, että ilmaukset "naislauma" ja "aika tasokas" vesittävät mahdollisen kiinnostuksen, joka saattaisi ruoan kauhomisen katselun jälkeen olla vielä tallella.

Maailma on kova paikka. Tuolla toisaalla joku valittaa, että naiset vaativat miehiltä pelleiksi ja viihdytysmestareiksi rupeamista, joten voit kyllä olla ylpeä siitä, että et sellaiseen alentunut.

• tärkeitä

sanonta ei ole "plasmat sekaisin" vaan "pasmat sekaisin" ... ei siis viittaa plasmaan (veren osa) vaan langankehruuseen ja lankavyyhtiin, joka jaetaan osasiksi eli pasmoiksi.

Mene seuraavan kerran rohkeasti neidon pöytään istumaan myös! Ja tietysti aina nähdessä moikkaat ja hymyilet. Onhan tässä vielä kesää......

• ap.

Mutta plasmat sekaisin kuulostaa paremmalta ja aika veret seisauttava oli kokemus :)

Naislauma se on, kun pöydässä istuu paljon naisia. Sitä paitsi olen opiskellut joskus naislauman keskellä, tiedän mitä se on. Kikattelevat ja nauravat keskenään. Kertovat juoruja ja kiusottelevat. En minä kyllä siihen pöytään kehtaa, enkä edes mahtuisi syömään. Mutta pitää katsoa jos tuo ko. nainen olisi joskus yksin syömässä?

Mutta en tajua miksi naisia on niin vaikea lähestyä? Baarissakin pitää olla ihan älyttömässä jurrissa.

• saatanan tunari!
        ap. kirjoitti:

Mutta plasmat sekaisin kuulostaa paremmalta ja aika veret seisauttava oli kokemus :)

Naislauma se on, kun pöydässä istuu paljon naisia. Sitä paitsi olen opiskellut joskus naislauman keskellä, tiedän mitä se on. Kikattelevat ja nauravat keskenään. Kertovat juoruja ja kiusottelevat. En minä kyllä siihen pöytään kehtaa, enkä edes mahtuisi syömään. Mutta pitää katsoa jos tuo ko. nainen olisi joskus yksin syömässä?

Mutta en tajua miksi naisia on niin vaikea lähestyä? Baarissakin pitää olla ihan älyttömässä jurrissa.

Olisit nyt vaan sanonut että "Moi!" kun se istuuntui siihen.

Muista, ettei tuo naisen istuutuminen samaan pöytään tarkoita, että olisit yhtään lähempänä pillua kuin ennenkään. Olisit nyt kuitenkin yrittänyt tehdä tuttavuutta, vaikka et just siltä saisikaan, voi sen kautta tutustua mukaviin typyköihin.

• ap.
        saatanan tunari! kirjoitti:

Olisit nyt vaan sanonut että "Moi!" kun se istuuntui siihen.

Muista, ettei tuo naisen istuutuminen samaan pöytään tarkoita, että olisit yhtään lähempänä pillua kuin ennenkään. Olisit nyt kuitenkin yrittänyt tehdä tuttavuutta, vaikka et just siltä saisikaan, voi sen kautta tutustua mukaviin typyköihin.

Miksi ei edes tuo tullut mieleen? "Moi", ei varmaan olisi ollut vaikeeta sanoa noin? Sitä vaan hölmönä jäi ihmettelemään, että mitä ihmettä se samaan pöytään istui? Hyvä ettei peruna tippunut suusta?

• Anonyymi

etkö sinä vitun idiootti taasen tajjua että plasma ei yksinoikeudella ole mitään veren osaa vaan se on saatana aineen kuudesolomuoto!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etkö sinä vitun idiootti taasen tajjua että plasma ei yksinoikeudella ole mitään veren osaa vaan se on saatana aineen kuudesolomuoto!!

Juurikin näin. Sitä löytyy mm. auringostamme. Joku valelääkäri vain yritti päteä.

• olisi varmaan

selittäny sinulle kuten minä, että ei oo kuule plasma vaan pasma! Sulla ois ollut jutunjuurikin valmiina.... oisit vain tokaissut tuon otsakkeesi....

• ap..

Netissä voi aina miettiä rauhassa vastauksiaan, siksi en tykkää säteistäkään, koska siellä ei voi rauhassa miettiä mitä kirjoittaisi. Ja netissä voi rauhassa kirjoitella ihan typeriäkin asioita. Livessä joutuu kokoajan aivot prosessoimaan, että mitä passaa suustaan päästää ulos.

• Anonyymi

SE ON PASMAT SEKAISIN EI PLASMAT SEKAISIN!!! EN PIDÄ KUN HENKILÖT OVAT NOIN IDIOOTTEJA, ETTÄ LUULEVAT SEN OLEVAN PLASAMAT SEKAISIN VAIKKA SE ON PASMAT SEKAISIN

• Siitä on jo yksitoista vuotta. Palstamme sovinistisikojen mielestä tämä unelmien neitokin on jo vanha kurppa. ; )

• Anonyymi

Olet siis idiootti itsekin. Kukaan ei väittänyt sen olevan PLASAMAT sekaisin.

• Anonyymi

Siis veriplasma ja kudosplasma sekaisin?! Apua!

• Anonyymi

Heh, minäkin luulin ovatko he jotain vampyyreja. Eväinä verta ja eväät menny sekaisin oli ensihypoteesini. Vasta kommentteja luettuani ymmärsin, että pasmat.

• Anonyymi

Ektoplasmasta tietenkin kysymys, mitäs täällä vikistään. Voin täysin samaistua aloittajan tilanteeseen, jossa ektoplasma on saanut sellaiset sävärit, että alta pois! Ektopalsma on herkkä, olette varmaan huomanneet? Siis olettehan? Muutkin? Ektoplasma? Plasma? Mitä, eikö teidän ektoplasmat muka värähtele mielenliikkeiden mukaan?

• Anonyymi

Heh, heh. Päivän naurut. Ei se näköjään ujolla ätmilläkään ole helppoa. Vahvasti kyllä epäilen, että jutussa ei ihan kaikki ollut totta.

• Anonyymi

On mennyt plasmat ja antimateriat sekaisin kuin tähtialuksen moottorissa star trek -ohjelmassa.

• Anonyymi

Tuon takia en enään suostu menemään töihin.

Nälkäiset maahanmuuttajat syövät makkaraleipiä työnteon ohessa kun eivät ole tietoisia paremmasta. Työnantajat ovat ihmiskauppiaita jotka teettävät mansikanpoiminnat sekä kasvihuoneviljelmät laittomilla maahantunkeutujilla. Valtamedian toimittajatkin ovat viimeinkin olleet huomaamassa Suomessa rehoittavan ihmiskaupan.

• Anonyymi

Meidän työpaikan ruokalassa on omat pöydät alempi ja ylempitasoisille.

• Anonyymi

Meilläkin on. Osa on saarnea ja osa tammee, mutta mä en tiedä kumpi on kumman. En tiedä mihin pöytään istua, joutuu omia eväitä vaan syömään.

• Anonyymi

Kauluspaitainen toimihenkilö syö kyyhkystä kera kirsikkakastikkeen [ maiskis ] ja Turpo-Einari syö uunimakkaraa, au four en cocotte, sillä Turpo-Einarin masukki ei kestä herrojen ruokaa. Samassa ruokalassa kuitenkin pääsevät syömään sekä Turpo-Einari että Björn Wahlroos.

Turpo-Einari voitti sillä hän pääsee näkemään ihka elävän Björn Wahlroosin ja Nalle joutuu sietämään Turpo-Einarin karvanaamaista sänkileukaa. Nallelta meni ruokahalu kun Turpo-Einarin nenästä valui tippa.

hähhää kyllä toivoryynäseltä irtoaa jaloista monot sekä aamupierut kun tulee tosikova paikka eteen.

• Anonyymi

Jos plasma on veressä, niin miten sä sillä plasmalla leikkaat teräslevyjäkin. Tuskin mun veri niin syövyttävää on. Että plasma taitaa kuitenkin liittyä enemmänkin metallitekniikkaan.

• Anonyymi

Kyllä sussa aloittaja täytyy jotakin olla kun se Lund istui sun pöytääs. En minä vaan naisena istuisi sellaisen miehen pöytään, josta en yhtään välittäisi. Menisin omaan tyhjään yksin istumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe