Uskaltautuisiko kosmetologille?

Jeremias-87

Olen reilu parikymppinen kundi ja ihoni on aina vaan rasvainen ja näppyläinen. Ei paljon ole muutosta tapahtunut muutamaan vuoteen. Intin jälkeen söin antibioottikuurin mut ei se paljo auttanut.
Menisin kosmetologin hoitoja kokeileen mutta, neuvokaa mitä pyydän kun tilaan ajan. Ja kauankohan naama vihoittelee hoidon jälkeen? Pitääkö sielä riisua paitaa?Koskee se hirveästi?

7

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoliin vain!

      Voit kertoa aikaa varatessasi, millainen iho sinulla on ja mitä haluaisit sille tehtävän. Sano vain reilusti, ettet ole koskaan vielä kosmetologilla käynyt, joten tietävät neuvoa. Parasta tietysti on, että käy varaamassa ajan henkilökohtaisesti, niin voivat kertoa heti, mikä hoito olisi hyvä.

      Naama ei välttämättä vihoittele ollenkaan, on vain hehkeä vähän kuin saunasta tullessa. Jos mekaanisesta puhdistuksesta on kyse, se ehkä kannattaa ottaa perjantaiksi, koska ainakin minun herkkä ihoni on aika räväkän värinen päivän, pari.

      Paitaa ei tarvitse välttämättä riisua, mutta ota ylle vaikka väljäkauluksinen T-paita. Hoidot yleensä ylettyvät sille alueelle, joka yleensäkin on näkyvissä, ja paita voi sotkeentua hoitoaineisiin. Eikä satu, saatat jopa nukahtaa. :)

      • Herttasolttu

        Onko sillä merkitystä mitä aineita kosmetologi käyttää. Mun pikkusisko väittää et pitää mennä vaan kosmetologille joka käyttää Dermalogicaa. Kun sen pitäis olla jotenki parempaa kun muut rasvat. Olisiko kenelläkään tietoa tästä?


      • Tuoliin vain!
        Herttasolttu kirjoitti:

        Onko sillä merkitystä mitä aineita kosmetologi käyttää. Mun pikkusisko väittää et pitää mennä vaan kosmetologille joka käyttää Dermalogicaa. Kun sen pitäis olla jotenki parempaa kun muut rasvat. Olisiko kenelläkään tietoa tästä?

        Kosmetologeilla on aina tarkoin valitut aineet käytössään, ja tietysti eri ihotyypeille ja hoidoille on omat tuotteensa. On aika pitkälti makuasia, mitä sarjaa haluaa käytettävän, joten en pitäisi sitä ainakaan ykköskriteerinä.

        Dermalogica on yksi niistä sarjoista, joilla on jopa fanaattiset kannattajansa. Oikein hyvä sarjahan se on, mutta niinpä ne muutkin ammattilaisten käyttämät sarjat ovat. Voit muuten kysyä kosmetologilta, miksi hän on päätynyt juuri käyttämäänsä vaihtoehtoon. Kertovat mielellään.


      • pietari -59
        Tuoliin vain! kirjoitti:

        Kosmetologeilla on aina tarkoin valitut aineet käytössään, ja tietysti eri ihotyypeille ja hoidoille on omat tuotteensa. On aika pitkälti makuasia, mitä sarjaa haluaa käytettävän, joten en pitäisi sitä ainakaan ykköskriteerinä.

        Dermalogica on yksi niistä sarjoista, joilla on jopa fanaattiset kannattajansa. Oikein hyvä sarjahan se on, mutta niinpä ne muutkin ammattilaisten käyttämät sarjat ovat. Voit muuten kysyä kosmetologilta, miksi hän on päätynyt juuri käyttämäänsä vaihtoehtoon. Kertovat mielellään.

        Minusta kannattaa valita heti ne aineet mitä kosmetologisi suosittelee.Itse olen käynyt kosmetologilla teinipojasta lähtien ja käyn samassa paikassa edelleen. Tämä kosmetologi käyttää Dermalogicaa ja se on minun iholle sopivaa, ei finnit vaivaa kun vaan viitsii hoitaa kunnolla. Eli mene vaan kosmetologille.


    • naisten naamat joill

      mutta älä pyri metrosexxalistiksi.

      • Kosmetologi #2

        Ensikisi: Siskosi ehkä pitää dermalogica sarjasta ja se sopii hänen iholleen, mutta ei välttämättä sinulle! Jokaisessa hoitolassa on eri tuotteita joissa kaikissa on kaikkiin iho-ongelmiin tarvittavat tuotteet ja itsellesi sopivan sarjan löydät vain kokeilemalla.

        Toiseksi: Soitat kauneushoitolaan tai menet käymään, jolloin kosmetologi jo heti näkee millainen ihosi on ja sanot että tarvitset ihon puhdistusta. Voit myös soittaessa ja aikaa varatessa sanoa, että ihossasi on tämä ongelma ja että kun sitten menet kasvohoitoon katsoo se kosmetologi siinä tilanteessa sinun ihollesi sopivimman hoidon!

        Kolmanneksi: jos sinun ihosi ei ole yliherkkä/herkkä niin tuskin se ihosi vihoittelee muutamaa minuuttia kauempaa. Jos ihosi on punoittavan näköinen hoidon jälkeen, laittaa kosmetologi sinulle rauhoittavan ja punoitusta vähentävän voiteen ja voit huoletta kävellä kadulla sen jälkeen.

        Neljänneksi: Miehet ovat aina tervetulleita vaihteluita kosmetologin päivään ja voit aivan huoletta sanoa ette ole koskaan ennen käynyt ja että olet hieman jännittynyt, ei siinä ole mitään hävettävää! Jokainen käy kasvohoidossa joskus ensimmäisen kerran! :)


    • .....

      Poikani iho oli epäpuhdas ja ajattelin sen auttavan ennaltaehkäisevästi. Tehtiin ultraäänipuhdistus, ei mekaanista, koska tiedän hänen olevan kipuherkkä. Iho näytti todelta hyvältä hoidon jälkeen ja oli vähemmän punoittava kuin yleensä. Toista kertaa hän ei kuitenkaan suostunut käsittelyyn ja nyt kun pari vuotta on mennyt on akneen aloitettu antibioottikuuri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe